Dus Maxima gaat niet alleen voor uiterlijk. Mooi toch.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:50 schreef OProg het volgende:
Als Wimpie geen kroonprins was geweest had hij bij Maxima nooit op een verkiesbare plaats gestaan.
quote:
quote:De betekenis van de naam is `De jeugdige, Afkomstig van de planeet Jupiter`.
Voor Wimpie wel ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus Maxima gaat niet alleen voor uiterlijk. Mooi toch.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/daarvoor/
Je gaat onder een steen zitten 2 weken?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:57 schreef OProg het volgende:
Zo. Nu tot 30-4 aub niks meer over het koningshuis.
Niet eens een grap.twitter:JaapJansen twitterde op woensdag 17-04-2013 om 21:47:24straks in #PenW beschouwen Rick Nieman en Mariëlle Tweebeeke hun eigen interview na reageer retweet
Nee. Ik weet dat het een illusie is.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je gaat onder een steen zitten 2 weken?
Nadat ze in DWDD met mensen van het Rijks Museum gingen voorbeschouwen op een aflevering over het Rijks Museum kijk ik nergens meer van op.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:58 schreef De_Guidance het volgende:
Niet eens een grap.twitter:JaapJansen twitterde op woensdag 17-04-2013 om 21:47:24straks in #PenW beschouwen Rick Nieman en Mariëlle Tweebeeke hun eigen interview na reageer retweet
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Nadat ze in DWDD met mensen van het Rijks Museum gingen voorbeschouwen op een aflevering over het Rijks Museum kijk ik nergens meer van op.
twitter:rjduin twitterde op woensdag 17-04-2013 om 21:58:06Morgen zitten Jeroen Pauw en Paul Witteman bij DWDD, waar ze worden geïnterviewd over het interview met de interviewers van WimLex en Máxima reageer retweet
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]twitter:rjduin twitterde op woensdag 17-04-2013 om 21:58:06Morgen zitten Jeroen Pauw en Paul Witteman bij DWDD, waar ze worden geïnterviewd over het interview met de interviewers van WimLex en Máxima reageer retweet
Ik vind dat smerig.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
Stelletje zeikerds over die piercing.
Ik zie het probleem ook niet echt. Zo'n neusknopje wat Jetske heeft vind ik ook wel wat hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stelletje zeikerds over die piercing.
Straks heeft ze nog een puntige knie.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet echt. Zo'n neusknopje wat Jetske heeft vind ik ook wel wat hebben.
Inderdaad. Nu nog penw kijken.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:06 schreef Uccie het volgende:
Oh ik was al weggezapt...is niet goed voor mijn gezondheid die beelden en Gordon is al erg genoeg op één avond
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:06 schreef Uccie het volgende:
Oh ik was al weggezapt...is niet goed voor mijn gezondheid die beelden en Gordon is al erg genoeg op één avond
Geweldig, ben nog niet eens thuis geweest.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geweldig, ben nog niet eens thuis geweest.
Ja ach, als 't zo doorgaat prima. Laat me ook een keer mazzel hebbenquote:
Gaat wel goedkomen, ik voel hetquote:Op donderdag 18 april 2013 09:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, als 't zo doorgaat prima. Laat me ook een keer mazzel hebben
Haha naja ben iig een stuk vrolijker op kantoor nu, dus het werkt wel.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, als 't zo doorgaat prima. Laat me ook een keer mazzel hebben
Haha heel herkenbaar. Als ik weleens een leuke date of zo had gehad was ik nog een week vrolijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha naja ben iig een stuk vrolijker op kantoor nu, dus het werkt wel.
Van norse consultant naar blijhoofd die koffie haalt voor iedereen, ze zullen wel denken dat ik een klap van de molen heb gehad.
Echt hequote:Op donderdag 18 april 2013 10:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha heel herkenbaar. Als ik weleens een leuke date of zo had gehad was ik nog een week vrolijk.
Meh, huid verkopen voor de beer geschoten is is nooit goed.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je, door jou word ik nu ook een beetje vrolijk
Volgens mij heb je al raak geschotenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh, huid verkopen voor de beer geschoten is is nooit goed.
Dan weet je meer dan ik nu.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al raak geschoten
Niet zo ordinair denken.quote:
Vind ik ook, sterker nog, meteen neuken verpest vaak meer dan wat anders wat.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:59 schreef Karina het volgende:
Knuffelen is ook fijn inderdaad of gewoon lekker zoenen. Meteen neuken hoeft niet per se.
Neuken is voor jullie meer een uiting van affectie dan bij ons, gok ik zo.quote:
Maar als je allebei superopgewonden bent dan zou je wel gek zijn om het NIET te doen. Dan ga ik me niet inhouden voor de volgende date.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind ik ook, sterker nog, meteen neuken verpest vaak meer dan wat anders wat.
Je leest een boek ook niet achterstevoren.
Joa, maar ik ga geen verslag typen van hoe of watquote:Op donderdag 18 april 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar als je allebei superopgewonden bent dan zou je wel gek zijn om het NIET te doen. Dan ga ik me niet inhouden voor de volgende date.
Dat vraag ik toch ook niet man. Het was meer een algemene opmerking.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Joa, maar ik ga geen verslag typen van hoe of wat![]()
Kuche kuch.
Alsof je de stereotypen niet kent.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:03 schreef Tem het volgende:
Seks bij homo's is als even je neus snuiten begrijp ik hieruit.
Je hebt ook gelijk hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch ook niet man. Het was meer een algemene opmerking.
Mijn oom was homo. Zo'n klassieke met een snor en z'n vriend ook. Nogal wat types gezien op die verjaardagenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof je de stereotypen niet kent.
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn oom was homo. Zo'n klassieke met een snor en z'n vriend ook. Nogal wat types gezien op die verjaardagen
Verjaardagen bij twee homofiele kennisen van me zijn inderdaad altijd zo. Dan is de halve kamer gevuld met nichtenkift.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gay verjaardagen zijn anders altijd wel gezellig, mits je tegen de duizend-en-een toespelende vulgaire grappen en valsheid kan.
Voorschrift:quote:Op donderdag 18 april 2013 09:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha naja ben iig een stuk vrolijker op kantoor nu, dus het werkt wel.
Van norse consultant naar blijhoofd die koffie haalt voor iedereen, ze zullen wel denken dat ik een klap van de molen heb gehad.
Ja maar het is familie he? Zus of nichtje of neefje, dan is het lastig om niet te komenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:28 schreef OProg het volgende:
Die verjaardagen probeer ik te ontlopen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef OProg het volgende:
Momentje van pauze op werk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ook andere combinaties maken, zolang de smileys maar even breed zijn.
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef OProg het volgende:
Momentje van pauze op werk.
Kan ook andere combinaties maken, zolang de smileys maar even breed zijn.
Gewoon tussen spoiler-tags zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon tussen spoiler-tags zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt.....denk ik
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik had hem al aangepast. Stond per ongeluk nog op een Fidan-modus.quote:
Hoe kom je ineens bij Fidan???quote:Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik had hem al aangepast. Stond per ongeluk nog op een Fidan-modus.
Omdat ik Fidan had gemaakt met de kotssmiley's voor DWDD topic en Karina reageerde.quote:
Je kan hem gewoon knippel-plakken trouwens. ff uit de Quote-tags halen.quote:
Haha zoiets.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorschrift: [ afbeelding ],,
,
![]()
Naschrift:,
,
,
,
Precies, je moet er tegen kunnen maar is als humor bedoeld.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Verjaardagen bij twee homofiele kennisen van me zijn inderdaad altijd zo. Dan is de halve kamer gevuld met nichtenkift.
We hebben een nieuwe barman in mijn stamkroeg. Die heeft een paar weken terug terwijl iedereen al lam was 'onderwijs' gegeven over de scene. Eigenlijk zat ik nog met het personeel na sluitingstijd trouwens.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, je moet er tegen kunnen maar is als humor bedoeld.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:04 schreef OProg het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe barman in mijn stamkroeg. Die heeft een paar weken terug terwijl iedereen al lam was 'onderwijs' gegeven over de scene. Eigenlijk zat ik nog met het personeel na sluitingstijd trouwens.
Toen gingen de oren ook wel klapperen.
Een vriend van me was vooral over de indruk dat de 'Bottom-Bear' zo moeilijk te vinden is.quote:
Dat zegt me niks, maar bottom bears inderdaad zijn er niet zoveel. Maja moet ook maar net je ding zijn, zo'n ruige Harley Rijder die graag bukt.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Een vriend van me was vooral over de indruk dat de 'Bottom-Bear' zo moeilijk te vinden is.
En dan waren er ook nog bevers en kalfjes geloof ik. De rest is me ontschoten gelukkig.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zegt me niks, maar bottom bears inderdaad zijn er niet zoveel. Maja moet ook maar net je ding zijn, zo'n ruige Harley Rijder die graag bukt.
Zoiets.quote:
Alleen twink zegt me niks, doet me denken aan een Twinkey, een of ander koekje.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
Twink, frat, jock, bear, top, bottom, sub, noem maar op.
Ja die, dat is dus de bear.quote:
Klopt dan ook, het betreft een jong persoon, danwel jong uitziend, geen lichaamsbeharing etc.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen twink zegt me niks, doet me denken aan een Twinkey, een of ander koekje.
Het zogeheten petshoppen.. (dat overigens - in tegenstelling tot wat Rob Stenders graag beweert - totaal niks te maken heeft met een bepaald popduo)quote:Op donderdag 18 april 2013 14:25 schreef Specularium het volgende:
Het toeval wil dat hij daar een hamster in zijn reet krijgt.
Dit is toch niet een serieus iets he?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zogeheten petshoppen.. (dat overigens - in tegenstelling tot wat Rob Stenders graag beweert - totaal niks te maken heeft met een bepaald popduo)
Het schijnt te bestaan en het schijnt zo te heten. Google is your best friend.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is toch niet een serieus iets he?![]()
Ik kijk namelijk nergens meer van op.
Ik ben aan het 'werk' dus laten we dat maar even niet doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het schijnt te bestaan en het schijnt zo te heten. Google is your best friend.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
En ja Karina, er zijn mensen die dat doen. Dat is ook waarom er een naam voor is bedacht.
Nou ook thuis was ik niet van plan om te zoeken hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 15:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben aan het 'werk' dus laten we dat maar even niet doen.
Natuurlijke reactie van veel mensen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een naam voor mensen die dit doen. Idioten.
Vuile Slet!!quote:Op donderdag 18 april 2013 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geweldig, ben nog niet eens thuis geweest.
Mensen die een levend beest in hun kont stoppen, ja die noem ik idioot.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijke reactie van veel mensen.
Noem ze gek of idioot en het blijft een ver van je bed show.
Tja, ze hadden bij 3FM tegen de jonge Giel gezegd: "Als je op deze zender succes wilt bereiken, moet je bij Stenders in de kont kruipen."quote:Op donderdag 18 april 2013 15:08 schreef Specularium het volgende:
Giel Beelen schijnt weleens in Rob Stenders te kruipen, onder het mom van hamsteren.
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:33 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat Fredje Teeven opflikkert.
Om even in de hommo-terminologie te blijven.
Ziek maar op Richard Gere en Hamster.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is toch niet een serieus iets he?![]()
Ik kijk namelijk nergens meer van op.
Fredje Teeven....quote:Op donderdag 18 april 2013 15:44 schreef Specularium het volgende:
Mooi, Elflettering heeft een nieuw onderdeel aan deze SC toegevoegd:
De rebus.
Daarna wordt ze weer geirriteerd omdat de sherry op is.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:47 schreef Specularium het volgende:
Dan zal Corrie er vanavond ook wel 1 plaatsen.
Nouja zeg.quote:
Ze is jaloers dat mannen elkaar verkiezen boven een vrouw, jaja.quote:
Een boor en een mannenkont was ook een prima raad de user.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, Elfletterig verveelt zich, is gedemotiveerd, ziet dat het nog 38 minuten duurt voordat het vijf uur is.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
Elfletterig is wel een creatieveling zeg.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben onverschillig m.b.t. die zaken, ewa.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
Zullen we je voortdaan dan maar Screw Ass noemen, Voorschrift?
Nee, 41 km is toch net wat te ver fietsen. Lekker comfortabel in de auto. Gisteren ook nog gezegd hier: NWS / [SC] Nul inspiratie voor TTquote:Op donderdag 18 april 2013 17:04 schreef Tem het volgende:
Elfletterig heeft z'n broodtrommel in de tas en is nu op de fiets terug naar huis. Windjackje aan en alles.
Ik weet um!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel goed voor je hoor beetje fietsen.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, 41 km is toch net wat te ver fietsen. Lekker comfortabel in de auto. Gisteren ook nog gezegd hier: NWS / [SC] Nul inspiratie voor TT
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
Als homo vraag ik me dan wel weer af, hoe krijg je zoiets er weer uit?
Ik had m'n bek ook moeten houden.quote:
Las later dat je alleen maar had gehamsterd.quote:
Fisten voor vrouwen les 1.quote:
Bij het verwijderen wel de ontsluiting meten he, voordat je uitscheurt met zo'n vuist.quote:
Bij Baptiste Giabiconi wel ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze is jaloers dat mannen elkaar verkiezen boven een vrouw, jaja.
Verwijderen van het pessariumquote:Op donderdag 18 april 2013 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
Als homo vraag ik me dan wel weer af, hoe krijg je zoiets er weer uit?
Wat is een symfyse?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Verwijderen van het pessarium
Het pessarium kan verwijderd worden door het plaatsen van één vinger tussen de symfyse en het pessarium en vervolgens de bovenrand van het pessarium als het ware aan te haken. Als de cliënte nu wat mee perst, kan het pessarium vervolgens gemakkelijk met een kort rukje verwijderd worden.
Alstu.
Vind ik niet nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:40 schreef Tem het volgende:
Nee, een piemel in je behaarde anus is fijn.
Wij kunnen het ook niet helpen dat wij zwanger kunnen worden. Ik zou zo met jullie ruilen.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
Vrouwen zijn maar rare wezens, beetje pasta op een latex schijf smeren en dat in je kut drukken.
Ik niet, wij kunnen nog wegrennen.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Wij kunnen het ook niet helpen dat wij zwanger kunnen worden. Ik zou zo met jullie ruilen.
Of dit:quote:Op donderdag 18 april 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik niet, wij kunnen nog wegrennen.
Zo doen we dat inderdaad, abortus en afstraffing in 1.quote:
Dit heb je ook nog.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo doen we dat inderdaad, abortus en afstraffing in 1.
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit heb je ook nog.
[ afbeelding ]
Was dat maar bij sommige users gedaan....quote:Op donderdag 18 april 2013 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo doen we dat inderdaad, abortus en afstraffing in 1.
Wie heeft er recentelijk een kind gekregen dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:50 schreef hexje het volgende:
[..]
Was dat maar bij sommige users gedaan....
Neeeheee ik bedoel met de moeders van sommige users.......quote:Op donderdag 18 april 2013 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie heeft er recentelijk een kind gekregen dan?
Ik heb 2 vaders, de appel valt niet ver van de boom.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Neeeheee ik bedoel met de moeders van sommige users.......
No surprise there.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:59 schreef Specularium het volgende:
Ik ben in een laboratorium gemaakt.
Toen ze begonnen zeker?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:26 schreef OProg het volgende:
Ik moest gisteren ook al twee keer hard lachen, waarvan 1 keer om Roosbeef.
Toen ze als volkomen debielen op dat podium stonden te krijsen en dansen.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
Buch in de bajes om 21:30 op RTL4.
Dankje, bijna weer vergeten.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
Buch in de bajes om 21:30 op RTL4.
Komt je verjaardag naderbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze heb ik ook net nog 3x bekeken. Echt geweldig.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:40 schreef Boldface het volgende:
Echt weerzinwekkend, dat Koningslied. Zoetsappige Disneymuziek valt nog wel te pruimen, maar dan komen ineens die schijt-hiphoppers er doorheen. met hun zwakbegaafde rijmelarij.
De W van Stamppot Eten.Ja, ja...
Acute opname in een gesloten inrichting, graag
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
Ze hadden dan ook nichten dat nummer moeten laten maken, wij hebben tenminste smaak.
Uitzonderingen daargelaten.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:03 schreef Tem het volgende:
Deze heb ik ook net nog 3x bekeken. Echt geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan we zo beginnen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze heb ik ook net nog 3x bekeken. Echt geweldig.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)or-muzikale-aanslag/
Eindelijk weer een leuke Speld, geweldig dit.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)or-muzikale-aanslag/
Eindelijk weer een leuke Speld, geweldig dit.
Die serie loopt toch al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
JR is dood, in de serie en in het "echt".
Er is een vervolg wat nu loopt. JR, Bobby, Sue-Ellen, Cliff Barnes doen ook allemaal mee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Die serie loopt toch al jaren niet meer.
quote:Daar sta je dan
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen
En daar is t dan
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
Ben je er klaar voor?
Kun je dat ooit echt zijn?
Daar sta je dan
Ieder mens heeft een taak in dit leven
Alles gedaan om je voor te bereiden
Daar is het dan
Je belooft dat je alles zult geven
Iedere stap die je zette die leidde naar hier
En kijk om je heen
Wij lopen met je mee
Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt
Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Hou je veilig zo lang als ik leef
Een strijd, twee levens
We staan voor elkaar, niet te breken
Een vlag, twee leeuwen
Met elkaar in de zon en de regen
Zij aan zij, borst vooruit
Trots als een pauw, dit is ons geluid
En hoe klein we ook zijn
Onze daden zijn groot
Gaan niet onderuit
Voor jou, mijn kind
Voor m’n pa, voor m’n ma
Loop voor jou door de wind en regen
En zal achter je blijven staan
Ik draag een vaandel met jouw naam
Geloof in jou zolang we bestaan
Ik bouw een dijk met m’n blote handen
En hou het water bij jou vandaan
Laat me weten wat je droomt
Waar je hart zo naar verlangt
Ik zal niet rusten tot het waar geworden is
En als je ooit je weg verliest
Ben ik je baken in de nacht
Ik wijs je de haven in de duisternis
Ik zal strijden als een leeuw
Tot het jou aan niets ontbreekt
De W van Willem
Drie vingers in de lucht, kom op, kom op
De W van Willem is de W van wij
Heel Oranje staat zij aan zij
De W van water waar we niet voor wijken
We leggen het droog en we bouwen dijken
De W van welkom in ons midden
Tot welke God je ook moge bidden
De W van Willem
De W van wakker, stamppot eten
Miljoenen coaches die beter weten
De W van altijd willen winnen
Wat het ook is waar wij aan beginnen
De W van wij zijn een met elkaar
Met de schouders naast elkaar
En dus roepen we vandaag van
Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt
Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Laat me weten wat je droomt
Waar je hart zo naar verlangt
Ik zal niet rusten tot het waar geworden is
En als je ooit je weg verliest
Ben ik je baken in de nacht
Wijs je de haven in de duisternis
Ik zal strijden als een leeuw
Tot het jou aan niets ontbreekt
ff zappen. Private Spice is ook niet alles.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:30 schreef Karina het volgende:
CNN is ook spannender dan Dallas wat ik net zat te kijken.
Is dat een kookzender?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff zappen. Private Spice is ook niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |