Nee, Elfletterig verveelt zich, is gedemotiveerd, ziet dat het nog 38 minuten duurt voordat het vijf uur is.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
Elfletterig is wel een creatieveling zeg.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben onverschillig m.b.t. die zaken, ewa.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
Zullen we je voortdaan dan maar Screw Ass noemen, Voorschrift?
Nee, 41 km is toch net wat te ver fietsen. Lekker comfortabel in de auto. Gisteren ook nog gezegd hier: NWS / [SC] Nul inspiratie voor TTquote:Op donderdag 18 april 2013 17:04 schreef Tem het volgende:
Elfletterig heeft z'n broodtrommel in de tas en is nu op de fiets terug naar huis. Windjackje aan en alles.
Ik weet um!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel goed voor je hoor beetje fietsen.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, 41 km is toch net wat te ver fietsen. Lekker comfortabel in de auto. Gisteren ook nog gezegd hier: NWS / [SC] Nul inspiratie voor TT
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
Als homo vraag ik me dan wel weer af, hoe krijg je zoiets er weer uit?
Ik had m'n bek ook moeten houden.quote:
Las later dat je alleen maar had gehamsterd.quote:
Fisten voor vrouwen les 1.quote:
Bij het verwijderen wel de ontsluiting meten he, voordat je uitscheurt met zo'n vuist.quote:
Bij Baptiste Giabiconi wel ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze is jaloers dat mannen elkaar verkiezen boven een vrouw, jaja.
Verwijderen van het pessariumquote:Op donderdag 18 april 2013 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
Als homo vraag ik me dan wel weer af, hoe krijg je zoiets er weer uit?
Wat is een symfyse?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Verwijderen van het pessarium
Het pessarium kan verwijderd worden door het plaatsen van één vinger tussen de symfyse en het pessarium en vervolgens de bovenrand van het pessarium als het ware aan te haken. Als de cliënte nu wat mee perst, kan het pessarium vervolgens gemakkelijk met een kort rukje verwijderd worden.
Alstu.
Vind ik niet nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:40 schreef Tem het volgende:
Nee, een piemel in je behaarde anus is fijn.
Wij kunnen het ook niet helpen dat wij zwanger kunnen worden. Ik zou zo met jullie ruilen.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
Vrouwen zijn maar rare wezens, beetje pasta op een latex schijf smeren en dat in je kut drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |