quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Loop eens door de Floddergats. Op het hek van Domani zitten diverse köpkes die Venlose "typetjes"uitbeelden (Bäökmoél, Strónsmadam,Jeneverkoeët etc.) en die verkopen ze bij Koops en het museum.
Ik heb even gegoogled, maar ze zijn nogal prijzig. 32.50 per stuk.
Dat is inderdaad wel heel duurquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Loop eens door de Floddergats. Op het hek van Domani zitten diverse köpkes die Venlose "typetjes"uitbeelden (Bäökmoél, Strónsmadam,Jeneverkoeët etc.) en die verkopen ze bij Koops en het museum.
Ik heb even gegoogled, maar ze zijn nogal prijzig. 32.50 per stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het frietei (lijkt me smerig maar goed)
Weet jij of dit ook typisch Venlose dingen zijn?
Je hebt toch ook zo'n gebakje? Ben even de naam kwijt.All she wants and needs is just a little taste..
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel duur![]()
Kwam dit nog tegen:
Venloos PaeterkeDie Paeterkes zijn wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
En het frietei (lijkt me smerig maar goed)
[ afbeelding ]
Weet jij of dit ook typisch Venlose dingen zijn?
Je hebt toch ook zo'n gebakje? Ben even de naam kwijt.Dat beeld staat dus ook in de Floddergats.
En het hemelse Friet-Ei smerig noemen.![]()
Eerlijk gezegd nooit begrepen waarom we daar zo gruëts op zijn...quote:
Neet gruuëts, maar aaf en toe waal lekker!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:51 schreef eight het volgende:
32.50 is idd. vrij duur als souvenir. Misschien iets in de richting van Vastelaovend zoeken?
[..]
Eerlijk gezegd nooit begrepen waarom we daar zo gruëts op zijn...
"Het friet-ei of frietei is een snack die oorkomt in Oost- en Zuid-Nederland, en toont veel overeenkomsten met de eierbal. Het is een (gekookt) ei dat doormidden is gesneden en vervolgens met ragout wordt vermengd. Dit wordt tot een bal gedraaid en door de paneermeel gehaald. Dit wordt dan in de frituur gebakken." aldus Wikipedia ;-)quote:
VVV-kantoor is er al 'n hele tijd niet meer. Zit nu een klein gedeelte van in Koops Boekhandel.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Bij het VVV-kantoor hadden ze een tijdje terug een hele mooie koelkast magneet van het stadhuis. Misschien is dat wat? Was geloof ik 5 euro of zoiets.
Nee, weet ik, maar toen ik 'm kocht nog wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:19 schreef afsje het volgende:
[..]
VVV-kantoor is er al 'n hele tijd niet meer. Zit nu een klein gedeelte van in Koops Boekhandel.
Ik zei LIJKT me niet lekkerquote:Op woensdag 17 april 2013 06:41 schreef Klonk het volgende:
een frietei niet lekker vinden, cultuurbarbaar. zelfs ik als import vind dat errug lekker, mits het goed gedaan is natuurlijk
Dat is idd ook een goed idee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:51 schreef eight het volgende:
32.50 is idd. vrij duur als souvenir. Misschien iets in de richting van Vastelaovend zoeken?
Zoiets is ook wel leuk.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar toen ik 'm kocht nog wel.![]()
Dit is 'm trouwens.
[ afbeelding ]
Nee, daar zit het VVV-kantoor dus niet meer. Alles wat er over is gebleven van de VVV zit in Koops.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:49 schreef Luxuria het volgende:
Zoiets is ook wel leuk.
Zal ook eens een keer naar het vvv-kantoor (die zit toch wel nog in de straat bij de scene?)
Een échte Venlose lekkernij van de frietkraam. Het origineel haal je bij de frietkraam naast 'Kefee de Baek'.quote:
Het is dat het er wat vroeg voor isquote:Op donderdag 18 april 2013 07:57 schreef Klonk het volgende:
En nu heb ik zin in precies zo'n frietei...
Nou nee, die man was wel degelijk ontvoerd geweest en had een nepbom om zijn enkels gekregen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:11 schreef fratsman het volgende:
En natuurlijk vals alarm.Meneer hield zich op in een leegstaand huis... Weer zo'n idioot die door drank en drugs niet meer weet wat ie doet.
Ik las het net.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Nou nee, die man was wel degelijk ontvoerd geweest en had een nepbom om zijn enkels gekregen.
Of blijkbaar beter, naar de Koala op de Gelderse poort, want deze "frietkraam" is op plaats nummer 8 geëindigd in de AD Friettest 2013.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ga jij eens HÉÉL snel naar de frietkraam op de Grote Beekstraat!
Dit jaar niet, heb al andere plannenquote:Op maandag 22 april 2013 21:39 schreef -niemand- het volgende:
komt er ook iemand naar de nachtcross in baarlo?
ikzelf ga wel. wel vanaf een uur of 7 denk ik.
[ afbeelding ]
Toevallig 2 weken geleden voor het eerst geweest. Was idd. erg goed.quote:Op maandag 22 april 2013 03:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Of blijkbaar beter, naar de Koala op de Gelderse poort, want deze "frietkraam" is op plaats nummer 8 geëindigd in de AD Friettest 2013.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)friettest_2013.dhtml
[ afbeelding ]
Ik ben er eerlijk gezegd nog nooit binnen geweest, zou ik iets missen? Vanwaar ook de keuze voor deze toko? Binnen een straal van 100 meter liggen nog 5 frietkramen.
Reits!quote:Op maandag 22 april 2013 19:14 schreef Ruder het volgende:
en liggen de 2 beste frituren van het land in Maastricht (Reits frituur op de Markt en die op de Wycker Brugstraat)
Hmmm, toch maar eens proberen dan. Vind de frietkramen in Venlo bedroevend slecht en smakeloos over het algemeen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef eight het volgende:
[..]
Toevallig 2 weken geleden voor het eerst geweest. Was idd. erg goed.
Klopt altijd al een gore bende geweestquote:Op maandag 22 april 2013 22:37 schreef fratsman het volgende:
Bwahahaha!De frietkiët op 't busstation in Remunj. Die was 15 jaar geleden al smerig. Niks veranderd dus.
![]()
![]()
Die tegenover de loco ziet er netjes uit maar het eten valt me er een beetje tegen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:32 schreef MPG het volgende:
Picardie is prima voor het standaard spul. Die in Tegelen is echt goed. Meijers en Koala ken ik niet.
Doner Company is best ok indd. Onderdeel van Servex toch?
Sphinx is ook best te doen, iig beter dan die shoarmazaken op de parade imho.
Tijd voor een fatsoenlijke Italiaanse Pizzeria. Die van Casa Italia smaken ook niet beter dan de zaterdagnachtpizza van de Sphinx.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:32 schreef MPG het volgende:
Picardie is prima voor het standaard spul. Die in Tegelen is echt goed. Meijers en Koala ken ik niet.
Doner Company is best ok indd. Onderdeel van Servex toch?
Sphinx is ook best te doen, iig beter dan die shoarmazaken op de parade imho.
Vroeger kon je bij portofino nog een goede pizza weghalen. Maar daar is het de laatste jaren, sinds de oude generatie het stokje door heeft gegeven, ook een stuk minder helaas.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Tijd voor een fatsoenlijke Italiaanse Pizzeria. Die van Casa Italia smaken ook niet beter dan de zaterdagnachtpizza van de Sphinx.
Portofinoquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Vroeger kon je bij portofino nog een goede pizza weghalen. Maar daar is het de laatste jaren, sinds de oude generatie het stokje door heeft gegeven, ook een stuk minder helaas.
Inderdaad en net als bij Ormix en de Sphinx zijn ze behoorlijk (lees veels te) vet...quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Tijd voor een fatsoenlijke Italiaanse Pizzeria. Die van Casa Italia smaken ook niet beter dan de zaterdagnachtpizza van de Sphinx.
Zeker!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:07 schreef Ruder het volgende:
[..]
Inderdaad en net als bij Ormix en de Sphinx zijn ze behoorlijk (lees veels te) vet...
De beste Pizzeria van deze regio ligt in RoermondDi Mauro
Prijzig maar dan heb je ook wat
Voor al het andere uiteten verwijs ik graag door naar Duitsland. Goedkoper en meer waard voor je geld
Btw Fratsman heb je je nog gedragen in de Domani zaterdag?!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:08 schreef Ruder het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen Meetloaf draaien he
Inderdaad in Kaldenkirchenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:07 schreef Ruder het volgende:
[..]
Inderdaad en net als bij Ormix en de Sphinx zijn ze behoorlijk (lees veels te) vet...
De beste Pizzeria van deze regio ligt in RoermondDi Mauro
Prijzig maar dan heb je ook wat
Voor al het andere uiteten verwijs ik graag door naar Duitsland. Goedkoper en meer waard voor je geld
Btw Fratsman heb je je nog gedragen in de Domani zaterdag?!
Ja helaas..quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:17 schreef MPG het volgende:
Die laatste(n) mag je dan vast weer niet meenemen...
In Kaldenkirchen moet je eens voor de lol naar Pizza im Point gaan (ligt langs de DM Markt) ziet er heel erg 'billig' uit en je moet je vriendin er van overtuigen om naar binnen te gaan. Maar je hebt hier echt heerlijke pizza's en dat voor slechts 3 euro voor een kleintje (die in principe, zeker voor een dame, al groot genoeg is) en 6 euro voor een grote.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
@ Ruder en Fratsman, jullie zitten qua eten wel precies op mijn lijn.![]()
Wat fritures betreft vind ik inderdaad ook het frietkot in Tegelen erg goed, hier in de regio, ik hou ook niet van die standaard smakeloze frietpulp zoals b.v. bij de Picardie en andere zaakjes hier. De "potato store" zegt me zo niets, maar blijkbaar dus ook bepaald geen aanrader, hahaha.
Overigens vind ik b.v. "de Leygraaf" in Belfeld wel lekker. (was vroeger nog beter) en "het Speldje" in Tegelen.
Qua italiaans zijn wij ook helemaal gek van "da Mauro" in Roermond. Lees ontzettend veel mensen die in recensies klagen oover de zoutheid van het eten maar wij vonden het daar altijd bijzonder lekker. Mag ook wel voor die prijzen. In venlo is het dan echter ook weer teleurstellend wat Italiaans betreft. Casa Italia vond ik dan qua pasta's wel heel okee. De pizza's zijn nog wel altijd beter dan in de shoarma tenten maar ook niet zo heel speciaal. Ik zou overigens eigenlijk niet weten waar je over de grens het beste kunt gaan voor Italiaans, dus mocht iemand nog tips hebben!
Verder houden wij ook niet van vet eten dus de Grieken hier in Venlo vallen wat dat betreft meteen af. Bah! Dan wederom Roermond, of hier in Kaldenkirchen.
Ik moest wel lachen om Fratsman's opmerking over "champignon uit blik op de pizza". Dat is voor mij ook meteen een spelbreker. Dat deden ze bij "Da Franco" in Tegeln b.v. ook. Meteen nooit meer geweest.
Maar een dikke vieze gyros bij 'De Griek' op zaterdag nacht is toch zeker wel prima? Of is dat tegenwoordig ook kut?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
@ Ruder en Fratsman, jullie zitten qua eten wel precies op mijn lijn.![]()
Wat fritures betreft vind ik inderdaad ook het frietkot in Tegelen erg goed, hier in de regio, ik hou ook niet van die standaard smakeloze frietpulp zoals b.v. bij de Picardie en andere zaakjes hier. De "potato store" zegt me zo niets, maar blijkbaar dus ook bepaald geen aanrader, hahaha.
Overigens vind ik b.v. "de Leygraaf" in Belfeld wel lekker. (was vroeger nog beter) en "het Speldje" in Tegelen.
Qua italiaans zijn wij ook helemaal gek van "da Mauro" in Roermond. Lees ontzettend veel mensen die in recensies klagen oover de zoutheid van het eten maar wij vonden het daar altijd bijzonder lekker. Mag ook wel voor die prijzen. In venlo is het dan echter ook weer teleurstellend wat Italiaans betreft. Casa Italia vond ik dan qua pasta's wel heel okee. De pizza's zijn nog wel altijd beter dan in de shoarma tenten maar ook niet zo heel speciaal. Ik zou overigens eigenlijk niet weten waar je over de grens het beste kunt gaan voor Italiaans, dus mocht iemand nog tips hebben!
Verder houden wij ook niet van vet eten dus de Grieken hier in Venlo vallen wat dat betreft meteen af. Bah! Dan wederom Roermond, of hier in Kaldenkirchen.
Ik moest wel lachen om Fratsman's opmerking over "champignon uit blik op de pizza". Dat is voor mij ook meteen een spelbreker. Dat deden ze bij "Da Franco" in Tegeln b.v. ook. Meteen nooit meer geweest.
Vroeger wel. Maar nu (of ja ben er al een hele tijd niet meer geweest, maar iig de laatste keren) krijg je weinig gyros heel veel tzatziki een een beetje dorre sla. Niet echt echt geweldig dus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar een dikke vieze gyros bij 'De Griek' op zaterdag nacht is toch zeker wel prima? Of is dat tegenwoordig ook kut?
Daar kan ik als ouwe lul helaas niet meer over meepraten. In mijn tijd eindigden we meestal in één van die 2 shoarma tenten in de peperstraat tegenover de zij-ingang van "de gouden tijger".quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar een dikke vieze gyros bij 'De Griek' op zaterdag nacht is toch zeker wel prima? Of is dat tegenwoordig ook kut?
Olympia is de beste van de 4 (!!) Grieken in Kaldenkirchenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
@Ruder, bedankt voor de tips! Sommige kende ik al en anderen lijken me wel het proberen waard. Die Pizza im Point zag ik wel vaker liggen maar hij ziet er inderdaad niet al te uitnodigend uit. Toch maar eens iets proberen dan.
Lobberich ken ik wel ja, eigenlijk alleen vanwege de Real maar was me nog nooit opgevallen dat daar een Kaufland ligt.
Heb je nog een tip wat Griekse restaurants betreft hier over de grens? Liefst niet te vet vlees dus!
[..]
Daar kan ik als ouwe lul helaas niet meer over meepraten. In mijn tijd eindigden we meestal in één van die 2 shoarma tenten in de peperstraat tegenover de zij-ingang van "de gouden tijger".
"Pyramide" of zoiets, hoe die andere heette weet ik al niet meer. Kan me nog wel herinneren dat er een "streetfighter" arcadekast binnen stond.
![]()
De nieuwbouw ziet er opzich wel oke uit, al oogt het pand pal achter ons een beetje goedkoopjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:33 schreef fratsman het volgende:
Blok Bergstraat uit de steigers.
En Ruder, is de wijk er op vooruit gegaan?
Ik denk dat het ook vooral Polen + alcohol is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Ruder het volgende:
[..]
btw in Venlo wordt vaker negatief gepraat over Polen. Ik persoonlijk vind Polen over het algemeen prima mensen en ook iets wat ik vandaag mee heb gemaakt, zorgt er weer voor dat ik ze een stukje aardiger ben gaan vinden. De auto van een vriend startte niet bij de Kaufland in Straelen en 5 minuten later (ons lukte het niet om die auto te starten) kwam er een behulpzame Pool helpen, zodat we een paar minuten later als nog verder konden rijden
ik denk dat het vooral Polen en een kleine minderheid die het verpest voor de meerderheid, ik zou in het geval van ruder vriendelijk hebben geweigerd, de rotte appels plukken je achterbak leeg terwijl ze je aan de voorkant helpen. en da's best vervelend want ik zat goeie polen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook vooral Polen + alcohol is.
Ik heb hele goede ervaringen met Oost-Europeanen. Ze werken 10x zo hard als een gemiddelde Nederlander. Limburgers zijn ook vervelend als ze te veel alcohol op hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik denk dat het vooral Polen en een kleine minderheid die het verpest voor de meerderheid, ik zou in het geval van ruder vriendelijk hebben geweigerd, de rotte appels plukken je achterbak leeg terwijl ze je aan de voorkant helpen. en da's best vervelend want ik zat goeie polen...
Tijd dat we je op gaan geven voor Grenzeloos Verliefd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:22 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een Oost-Europese vriendin en heb ook een oost-Europese ex en ik moet zeggen dat deze dames toch veel warmer/liever/hartelijker zijn als minstens 70 procent van de Nederlandse dames.
Ze woont momenteel gewoon in Venlo hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Tijd dat we je op gaan geven voor Grenzeloos Verliefd.
Het was maar een grapje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:51 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ze woont momenteel gewoon in Venlo hoor
Mestreechquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:35 schreef Klonk het volgende:
Zit nu in Maastricht en wat een over gewaardeerde kutstad is dit toch...
En hij is nog niet overvallen? Wauw.quote:Op zondag 12 mei 2013 04:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Maastricht is een geweldige stad, heb er 7 jaar met veel plezier in de buurt gewoond en in het centrum gewerkt. Supertoffe kroegen en restaurantjes.
Ik zag trouwens dat we ineens een redelijk grote nachtwinkel hebben op de Straelseweg, handig.
Die staat volgens mij ook op de dvd 'Omroep Venlo 25 jaar'. Maar zochten ze niet gajes ipv schorem?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:19 schreef fratsman het volgende:
Tijd dat in september de TILT dvd komt! Dat stukje met "Weej zeuke schorem op de Bliërickse kermis" was hilarisch!
Nee nee! Pollux sprak toen zo'n ouwe Turk aan "Wij op zoek zijn naar schorem, hoe zien schorem eruit?"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Die staat volgens mij ook op de dvd 'Omroep Venlo 25 jaar'. Maar zochten ze niet gajes ipv schorem?
Op een katholieke feestdag in Duitsland? Kinse telle...?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:51 schreef -niemand- het volgende:
weet iemand of de krüchtener getränkemarkt in kaldenkerken morgen open is?
of de rewe?
kut, ik moet toch aan mijn duitse biertjes zien te komenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Op een katholieke feestdag in Duitsland? Kinse telle...?
Hebben ze die biertjes ook niet gewoon bij de Brüder?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef -niemand- het volgende:
[..]
kut, ik moet toch aan mijn duitse biertjes zien te komen
goeie tips, we gaan morgen eerst bij de krüchtener en de rewe kijken. dan kunnen we daarna nog naar de AH gaanquote:Op zondag 19 mei 2013 20:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hebben ze die biertjes ook niet gewoon bij de Brüder?
edit:
of de Ah XL
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Goed nieuws, Cafe Charlies stopt ermee.
gelukkigquote:Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef fratsman het volgende:
[..]![]()
Nog meer goed nieuws; Game Mania gaat gewoon door.
Nee, crap. Ik had geen tijd.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Iemand dit weekend nog in Nedinsco geweest? Potverdomme wat is dat een sjiek gebouw geworden. Geweldige details binnen.
Mooi! De komst van Saturn heeft al genoeg slachtoffers opgeleverd. Alternatieven zijn er nog maar weinig in de stadquote:Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef fratsman het volgende:
[..]![]()
Nog meer goed nieuws; Game Mania gaat gewoon door.
Qua cd's hebben ze niet veel en bij Sounds hebben ze er heel veelquote:Op zondag 26 mei 2013 22:39 schreef eight het volgende:
[..]
Mooi! De komst van Saturn heeft al genoeg slachtoffers opgeleverd. Alternatieven zijn er nog maar weinig in de stad
Dat Dixons, Dynabyte, FRS en E-plaza zijn verdwenen, had puur met het landelijk beleid van deze ketens te maken.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:39 schreef eight het volgende:
[..]
Mooi! De komst van Saturn heeft al genoeg slachtoffers opgeleverd. Alternatieven zijn er nog maar weinig in de stad
Ach, de FRS deed jaren geleden precies hetzelfde, collega van me werkte toen bij een concurrent van de FRS en terwijl zij in de kantine hun ontslagen te horen kregen kwamen er gastjes van de FRS buiten de vlaggen uit de stokken halen en lachend met auto's over het parkeerterrein rijden.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef fratsman het volgende:
Ik was 3 jaar geleden op de feestelijke opening van Saturn bij Baer de Woers. (binnen gekomen via een vriend die toen in het magazijn werkte.) "Foto Kino Linders hebben we binnen anderhalf jaar kapot geconcurreerd!" riep men toen.
Ik weet niet eens wat dat is.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Goed nieuws, Cafe Charlies stopt ermee.
Sneu gedrag. Ik heb dat nooit begrepen. Toen E-Plaza failliet ging kwamen al die jongens vragen of wij nog vacatures hadden, ik heb volgens mij al hun CV's nog in portefeuille.quote:Op maandag 27 mei 2013 02:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ach, de FRS deed jaren geleden precies hetzelfde, collega van me werkte toen bij een concurrent van de FRS en terwijl zij in de kantine hun ontslagen te horen kregen kwamen er gastjes van de FRS buiten de vlaggen uit de stokken halen en lachend met auto's over het parkeerterrein rijden.
Ik heb zelf bij een concurrerende winkelketen gewerkt en je wilt niet weten wat voor geintjes de FRS uithaalde om ons kapot te maken, van het bedreigen van bands die bij ons een instore wilden doen tot het negeren van releasedatums, er was altijd wel wat. Blij dat ze kapot zijn.
Wel goed om te horen dat je baan gewoon veilig is Fratsman! Heb zelf ook jaren met heel veel plezier op gamesafdelingen gewerkt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef fratsman het volgende:
Ik ben blij dat ze ons uit de holding hebben gehaald en dat we zelfstandig verder gaan. FRS was gewoon geen lang leven meer beschoren. Dat was een kwestie van tijd. Jammer, want ik heb er 4 jaar met plezier gewerkt. Ook nog een leuke stagiair gehad.
Ze zijn gewoon ingehaald door de tijd. Daarnaast denk ik niet dat er in Venlo ruimte is voor twee speciaalzaken a la sounds.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:39 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik heb zowel bij Free Record Shop en vanLeest stage gelopen en bij beide winkels een toptijd gehad. Leuk personeel en leuke klanten. Mijn eerste stage bij een supermarkt was heel wat minder leuk![]()
Desalniettemin had ik toen al door dat dergelijke winkels (met dergelijke opzet) geen lang leven meer beschoren waren.
Het probleem is dat ze zich voornamelijk richten op de doelgroep die amper cd's koopt. De populaire muziek wordt voornamelijk gedownload en anders via Spotify, I-Tunes en/of YouTube binnengehaald. Daarnaast werd het aanbood (zowel qua films en muziek steeds minder) en had de gamesafdeling flinke concurrentie (Intertoys, Game Mania, de webshops).
Ik denk dat Freerecordshop te weinig met hun winkelruimte gedaan heeft. Veel voor de massa maar amper aandacht voor specifieke doelgroepen. (Fratsman denk ff aan het moment dat ik die André Rieu dvd ging draaien, meteen 6 exemplaren van verkocht in een uur tijd)
Muziekspeciaalzaken als Sounds, Kroese (in Arnhem en Nijmegen) en de Plato's doen dat wel op muziekgebied en Game Mania doet het op het gebied van de games. De Saturn hier in Venlo zie ik niet echt als een concurrent, maar de grote vestigingen (voornamelijk ook de Duitse) hebben echt bijna alles. Hier in Venlo valt het aanbod aan films en muziek vies tegen.
Webshops zijn ook een belangrijke concurrent geworden. Al ben ik wel aan het wachten op het moment dat Amazon definitief in Nederland door gaat breken. Bol.com is vaak duur, vragen onder de 20 euro verzendkosten en verpakken de artikelen slecht. Amazon is echt de Überbaas in het verkopen van media.
De crisis heeft er ook voor gezorgd dat de FRS weg is, maar op het gebied van downloaden hebben ze nu minder concurrentie. Het downloaden van kwalitatief goede muziek/films is nu stukken moeilijker geworden als een aantal jaar geleden...
nope, deze keer niet, me ook duchtig op verkeken...quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:27 schreef fratsman het volgende:
Ik dacht dat Fronleichnam altijd een wat rustigere Duitse dag was.![]()
Zeg dat wel. De witte nummerborden stonden tot bij ons voor de flat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, deze keer niet, me ook duchtig op verkeken...
voor mijn gevoel de drukste duitse dag in tijden
Beter Duitse kopers dan Nederlandse kijkers!quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zeg dat wel. De witte nummerborden stonden tot bij ons voor de flat.
En morgen is ie de held op het schoolplein...quote:Op maandag 3 juni 2013 22:24 schreef MPG het volgende:
Omstanders pakken 12-jarige overvaller in Venlo
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:53 schreef Klonk het volgende:
ben benieuwd hoe dat er over pakweg een half jaar, eruit ziet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:31 schreef fratsman het volgende:
Godverdegodnondeju!![]()
Afgelopen zaterdag een tv gekocht bij Saturn. Afgesproken voor levering vandaag maar nee hoor, "er is een foutje gemaakt." Willen ze het eerst bij mij neerleggen dat er op mijn bon geen levering staat, Wat denken ze? Dat ik die doos op de fiets meeneem? Godverdomme, nu komen ze morgen bezorgen, maar monteren aan de beugel moeten ze toch echt voor terug komen. Ik ga mijn geld voor dat bezorgen terugeisen en doe het wel met een kameraad. Kuttoko. En dan ook nog klagen "Maar we hebben het zooo druuhuuuk met bezorgen door die btw-actie"
Ten eerste is het gewoon zoveel procent korting en ten tweede, als er een beetje goed management zit dan zet je daar extra mensen voor in!!
Da's vervelend. (ik zou ook pissig zijn) Heb zelf niet zo'n slechte ervaringen met Saturn (m'n tv komt daar ok vanaf) maar heb 'm dan ook niet laten bezorgen, gewoon zelf gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dingen zijn vrij makkelijk te voet te vervoeren. (moet je wel een beetje in de buurt van het centrum wonen
)
Hallon!
Ik woon net iets te ver buiten het centrum om dat te voet te doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Da's vervelend. (ik zou ook pissig zijn) Heb zelf niet zo'n slechte ervaringen met Saturn (m'n tv komt daar ok vanaf) maar heb 'm dan ook niet laten bezorgen, gewoon zelf gedaan.Die dingen zijn vrij makkelijk te voet te vervoeren. (moet je wel een beetje in de buurt van het centrum wonen
)
Wij hadden die strategische plek bewust uit gekozen. Het ging vrij snel allemaal maar ik heb hem wel minstens 1 minuut kunnen 'bewonderen'. Trouwens wel echt een heel erg vluchtig bezoek. Ik denk dat het bij elkaar hooguit een kwartiertje geduurd heeft...quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:58 schreef -niemand- het volgende:
Vandaag heb ik de koning en koningin gezien![]()
wij gingen met een paar jongens van de klas naar de frietkraam bij de 2 gebruder.
en toen we terugkwamen kwam de bus met de koning en koningin langs, toen nog even gezwaaid ()
waarschijnlijk heb ik ze beter gezien dan die mensen die er extra voor gekomen zijn
Dan hebben ze zich goed aangepast. De meeste bezoeken aan Venlo immers duren maar een kwartiertje..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:23 schreef Ruder het volgende:
[..]
Wij hadden die strategische plek bewust uit gekozen. Het ging vrij snel allemaal maar ik heb hem wel minstens 1 minuut kunnen 'bewonderen'. Trouwens wel echt een heel erg vluchtig bezoek. Ik denk dat het bij elkaar hooguit een kwartiertje geduurd heeft...
fietser present. Ga richting hinsbeck in Duitsland. Kort achter Venlo en je kunt je helemaal leeg fietsen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar in de directe omgeving van Venlo ligt de steilste berg? Doe namelijk wielrennen maar heb morgen weinig tijd dus wil ik ipv een lange afstand een korte, pittige rit pakken met wat steile stukken. Kaldenkerkerweg steilste?
Het stomme is, ik ken elk hoekje en straatje van de regio maar zodra ik de grens over ga weet ik niks meer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
fietser present. Ga richting hinsbeck in Duitsland. Kort achter Venlo en je kunt je helemaal leeg fietsen.
makkelijker via de grote heide. Dan bij de zweefvliegclub rechtsaf fietspad op. Weg blijven volgen en dan kom je in Duitsland de 221 tegen. Die steek je over en dan rij je tussen de krickenbeckerseeen door. En dan aan de andere kant de eerste of tweede links en dan zit je aan de rand van de heuvels.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Het stomme is, ik ken elk hoekje en straatje van de regio maar zodra ik de grens over ga weet ik niks meer.Makkelijkste via Backus de grens over?
Top! Morgen zeker proberen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
makkelijker via de grote heide. Dan bij de zweefvliegclub rechtsaf fietspad op. Weg blijven volgen en dan kom je in Duitsland de 221 tegen. Die steek je over en dan rij je tussen de krickenbeckerseeen door. En dan aan de andere kant de eerste of tweede links en dan zit je aan de rand van de heuvels.
Of je gaat richting Kaldenkirchen richting station daar aan de andere kant van het tunneltje onder het station rechtsaf het nieuwe fietspad op. Dat pad blijven volgen en dan kom je vanzelf heuvels tegen en dat zijn de hinsbecker en suchteleren hohen.
meh, veels te saai daar, bij herungen kun je maar 1 of twee heuveltjes op bij Hinsbeck waan je in Zuid Limburg en kun je de heuvel aan de ene kant op en dan andere kant weer af en dat niet op 1 plek maar als je een beetje zoekt zeker op 7/8 plekken en als je nog wat zuidelijker gaat en tussen Hinsbeck en Suchtelen gaat fietsen dan weet ik uit mijn hoofd zeker 15 manieren om je daar moe te maken.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:28 schreef BlueMage het volgende:
Bij Backus de grens over kan ook wel toch? Heb je eerst daar bij herungerweg enzo wat klimoefening en dan bij Herungen zelf.
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:57 schreef Ruder het volgende:
Ik ga het liefste bij de Krickenbecker See de grens over en als je dan via Hinsbeck naar Grefrath fietst kom je genoeg heuveltjes tegenDe Mühlenberg is het leipste
weet er alles van, morgen vier ik een klein jubileum, 50.000 km in 5 jaar tijd en ik denk dat 90% van die afstand in dat gebied is. Als je nog zuidelijker gaat richting Lobberich en Suchtelen gaat kom je nog meer meertjes tegen. Ook in de buurt van Bruggen is het erg mooi trouwens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:56 schreef Ruder het volgende:
Vanmorgen weer ff een rondje hei - Krickenbecker See - De Witt See - Leuth - Kaldenkirchen gedaan. Wat is dat toch een heerlijke fietstocht.
Je bent op een steenworp afstand van Venlo en je hebt op sommige plekken het idee (met name daar bij De Wittsee) dat je ergens in Zuid-Duitsland c.q. Oostenrijk aan het fietsen bent
Geweldigquote:Marokkaanse Venlonaar is nieuwe Jezus
De rol van Jezus tijdens de Passiespelen in Tegelen wordt gespeeld door Abbie Chalgoum uit Venlo.
De dertiger is van Marokkaanse afkomst. Hij was eerder ook al prins carnaval in Venlo.
De volgende editie van de Passiespelen is volgend jaar. De regie is dan in handen van Cees Rullens, die ook tekende voor de regie van de Passiespelen 2010. Hij is blij met de keuze voor Chalgoum als hoofdrolspeler.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:56 schreef Ruder het volgende:
Vanmorgen weer ff een rondje hei - Krickenbecker See - De Witt See - Leuth - Kaldenkirchen gedaan. Wat is dat toch een heerlijke fietstocht.
Je bent op een steenworp afstand van Venlo en je hebt op sommige plekken het idee (met name daar bij De Wittsee) dat je ergens in Zuid-Duitsland c.q. Oostenrijk aan het fietsen bent
Ik ben absoluut geen fietstype maar ik begin nu echt het idee te krijgen dat ik iets mis...quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet er alles van, morgen vier ik een klein jubileum, 50.000 km in 5 jaar tijd en ik denk dat 90% van die afstand in dat gebied is. Als je nog zuidelijker gaat richting Lobberich en Suchtelen gaat kom je nog meer meertjes tegen. Ook in de buurt van Bruggen is het erg mooi trouwens.
er lopen fietsroutes maar dat zijn wat langere routes, rij liever op gevoel over kleine binnendoorweggetjes zonder auto's van dorpje naar dorpjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:03 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Ik ben absoluut geen fietstype maar ik begin nu echt het idee te krijgen dat ik iets mis...
Toch maar eens proberen binnenkort.
Zijn hier ook bestaande fietsroutes van of staat het onderweg goed aangegeven?
Het gras aan de overkant lijkt altijd groener.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:08 schreef eight het volgende:
Kans op titel Venlose binnenstad
Ik zag dit item net op omroep Venlo en viel zowat van mijn stoel van verbazing.
Zo mooi is het toch niet (roermond is m.i. een stuk gezelliger) maar blijkbaar is het elders nog een stuk slechter.
In dit geval is het ook echt mooierquote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het gras aan de overkant lijkt altijd groener.
quote:
Zeg dat wel. Ik zit lekker in t zonnetje met mien tas koffie.quote:
Stond verschrikkelijk zacht. Dit jaar zijn er bij de politie ook geen klachten binnen gekomen van geluidsoverlast. Free Funk heeft ooit een boete van een paar duizend euro gehad omdat het geluid een paar DB te hard stond. Ik denk dat de organisatie van Stereo dat gewoon wilde voorkomen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mocht er wel muziek gedraaid worden tijdens stereo sunday? Woon 300 meter verderop en heb niets gehoord.
Viel mij ook al op inderdaad. Vorig jaar was het met het raam open echt goed te horen, nu niksquote:Op maandag 8 juli 2013 16:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mocht er wel muziek gedraaid worden tijdens stereo sunday? Woon 300 meter verderop en heb niets gehoord.
Zoks festival laatst kon je bijna woord-voor-woord meezingen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Viel mij ook al op inderdaad. Vorig jaar was het met het raam open echt goed te horen, nu niks.
Daar heb ik dan weer geen idee van, ik stond zelf op het terreinquote:Op maandag 8 juli 2013 16:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zoks festival laatst kon je bijna woord-voor-woord meezingen.
De hele Straelseweg tussen Metropole en de rotonde bij Benders moeten ze platgooien.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gaat de Lidl gvd weg op de Straelseweg zie ik net. Verhuizen naar waar Formido zat in Zuid. Niet dat ik er vaak kwam, maar was wel handig zo dicht in de buurt.
Nou inderdaad zeg, wat een pauperzooi is het daar geworden. Maarja, nu concentreert zich de rotzooi daar een beetje, liever dan bij ons in de straat.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
De hele Straelseweg tussen Metropole en de rotonde bij Benders moeten ze platgooien.
gooi dan maar meteen heel venlo plat.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
De hele Straelseweg tussen Metropole en de rotonde bij Benders moeten ze platgooien.
Gaat ook echt nergens over. Nog effe en ze moeten gehoorapparaatjes uitdelen ipv gehoorbeschermersquote:Op maandag 8 juli 2013 16:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ja, ik dacht al dat het met die Freefunk-boete te maken had. Was echt idioot, als je met de auto voorbij reed hoorde je zelfs nog niets.
Maar de binnenstad is niet verpauperd. En daar ging mijn opmerking over.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:42 schreef icu_ha8n het volgende:
[..]
gooi dan maar meteen heel venlo plat.
-1 uitgaansgelegenheden (altijd eindje of dusseldorf)
-1 uitgaanspubliek (lelijkste wijven die nog verwaander doen dan paris hilton)
-1 eetzaken (savonds wat bestellen heb je de keuze uit pizza, pizza,imitatie shoarma en chinees)
-1 kledingzaken (13 in een dozijn)
persoonlijk geef ik zo min mogelijk ¤¤¤ uit in 077. van een dorp als roermond hebben ze een bruisende gemeente gemaakt, daar is voor ondernemers alsook werkzoekende nog volop geld te verdienen daar terwijl dit allemaal eigenlijk in venlo gerealiseerd zou worden maar door die dikke vetkleppen van B&W werd afgeserveerd. En wat hebben we ervoor in de plaats gekregen? Zogenaamd een uniek winkelconcept. Ondernemers willen nu al weg van de Maasboulevard. Zonder 2bruders was venlo al verloren.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:57 schreef Klonk het volgende:
Ja, zeg het maar welke Venlose FOK!ker is dit
[ afbeelding ]
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/17183
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar de binnenstad is niet verpauperd. En daar ging mijn opmerking over.
* Dan je opmerking over het uitgaansleven; Wat zoek jij dan? Er zijn tientallen kroegen waar het op zaterdagavond gezellig druk is. Er is dus nog steeds animo om uit te gaan in Venlo, Oké, er zijn geen discotheken of clubs, maar dat is er nooit geweest. (En nééhéé Club Zes was gewoon een verkapte kroeg.) bovendien is het op zaterdagen en (koop)zondagen behoorlijk druk in de kroegen en eetgelegenheden.
Dat iets nooit is geweest wilt toch niet zeggen dat het er dan maar niet hoeft te komen? Maar ik ben ook begonnen met uit te gaan in de jaren '90. Toen was er veel meer diversiteit en aanloop. Op iedere hoek was wel wat gezelligheid te vinden. Sorry als je mij vervelend vind of klink als een nostalgische zak maar ik vind de huidige stand van zaken dus echt geen ruk waard tov de oudere. Wat eetgelegenheden betreft, goedlopende landelijke keten Humphreys is al vertrokken. Chez Phillipe wil al tijden weg maar kan geen koper vinden. Daarnaast zijn er verschillende gelegenheden al van eigenaar verwisseld omdat de oude eigenaar er geen brood meer in zag. Wel goed om te horen dat volgens jou de andere eetgelegenheden nog wel goede zaken doen want ja ondernemers zijn daadwerkelijk de motor vd economie. Maar de tijden dat je in enkele jaren van een leuke toko financieel onafhankelijk kunt worden zijn helaas al jaren voorbij. Maar dat is weer een ander verhaal.
* Verwaande wijven? Vind je overal, echt niet alleen in Venlo.
Helaas in de ene stad wat meer dan in andere. En Venlo is m.i helaas de ene in dit geval.
* Er zit nog een goede frietkraam op de Picardie. Ook op zaterdagnacht open.
Haha ik kom al 15 jaar in de Picardie, op zich niets mis mee maar ik mis gewoon de diversiteit. Kijk eens op de site thuisbezorgd en vergelijk die eens met ik noem maar wat, eindhoven. We missen zoveel goeie keukens. Pluspunt is weer dat ik daardoor zelf heb leren koken..
* Beter zoeken. Die 13 in 1 dozijn winkels zitten in iedere (middel)grote winkelstad. loop de zijstraten eens in voor net die wat uniekere winkel. Buiten dat heeft Venlo de laatste jaren een behoorlijke slag geslagen als winkelstad. Let ook eens op de leegstand. 2 panden op de Vleesstraat, 1 in de Klaasstraat en 2 op de Lommstraat. Maasboulevard ook 1 of 2 panden. Valt reuze mee dus. Grote ketens zoals Ikea willen zich hier vestigen.
Ja leuk zo een pistache en leonardo. maar persoonlijk ben ik de diesel en la martina garderobe inmiddels ontstegen.
Oké, Roermond heeft het retailpark binnengehaald, maar Venlo loopt voorop qua logistiek. Sla de krant van de afgelopen paar dagen er maar eens op na, wat dat nu en in de toekomst voor de regio nog aan werkgelegenheid oplevert. Mensen moeten eens ophouden met constant die vergelijking met Roermond te maken.
Ik lees af en toe ook wle eens wat, maar soms is het goed om al die mooie plannen aan de werkelijkheid te toetsen. De meeste banen die daarmee gecreeerd worden zijn niet voor jou of mij maar voor Polen of Roemenen. Die vinden binnen 1 dag werk daar. En daarnaast berichtte diezelfde kranten dat Noord Brabant Limburg als logistieke hotspot in had gehaald dus als ze weer oude verhalen nieuw verpakken weet je wel dat de komkommertijd weer is aangebroken. Begrijp mij niet verkeerd, ik wil heeeel graag dat Venlo zich weer op de kaart zet en haar inwoners daar weer de vruchten van mogen plukken. Wellicht dat ik daarom zo kritisch ben want hoewel ik snak naar ontwikkeling en vooruitgang, zie ik het maar niet.
Conclusie; je näölt een beetje.Wel ben ik benieuwd welke ketens er weg willen op de Maasboulevard. Zullen voornamelijk die wat kleinere kledingwinkels zijn, denk ik.
Ok een beetje dan ;-) Als ik het goed heb onthouden die schoenenwinkel (sasha?) en die sport zaak daar ergens tegenover (daar waar je naar boven moet op de roltrap).
Mwah juist op logistiek gebied gaat het behoorlijk slecht in Venlo (en ik kan 't weten want ik zoek al maanden werk in die sector), je moet eens op 't industrieterrein opletten hoeveel panden er leeg staan...quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar de binnenstad is niet verpauperd. En daar ging mijn opmerking over.
* Dan je opmerking over het uitgaansleven; Wat zoek jij dan? Er zijn tientallen kroegen waar het op zaterdagavond gezellig druk is. Er is dus nog steeds animo om uit te gaan in Venlo, Oké, er zijn geen discotheken of clubs, maar dat is er nooit geweest. (En nééhéé Club Zes was gewoon een verkapte kroeg.) bovendien is het op zaterdagen en (koop)zondagen behoorlijk druk in de kroegen en eetgelegenheden.
* Verwaande wijven? Vind je overal, echt niet alleen in Venlo.
* Er zit nog een goede frietkraam op de Picardie. Ook op zaterdagnacht open.
* Beter zoeken. Die 13 in 1 dozijn winkels zitten in iedere (middel)grote winkelstad. loop de zijstraten eens in voor net die wat uniekere winkel. Buiten dat heeft Venlo de laatste jaren een behoorlijke slag geslagen als winkelstad. Let ook eens op de leegstand. 2 panden op de Vleesstraat, 1 in de Klaasstraat en 2 op de Lommstraat. Maasboulevard ook 1 of 2 panden. Valt reuze mee dus. Grote ketens zoals Ikea willen zich hier vestigen.
Oké, Roermond heeft het retailpark binnengehaald, maar Venlo loopt voorop qua logistiek. Sla de krant van de afgelopen paar dagen er maar eens op na, wat dat nu en in de toekomst voor de regio nog aan werkgelegenheid oplevert. Mensen moeten eens ophouden met constant die vergelijking met Roermond te maken.
Conclusie; je näölt een beetje.Wel ben ik benieuwd welke ketens er weg willen op de Maasboulevard. Zullen voornamelijk die wat kleinere kledingwinkels zijn, denk ik.
Dat zal wel maar als je er in werkt liggen de zaken iets anders.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:26 schreef Luxuria het volgende:
Op logistiek gebied slecht? Venlo/Venray is dit jaar voor de 6e keer uitgeroepen als de logistieke hotspot van Nederland.
Van nl ja, maar van europa?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:26 schreef Luxuria het volgende:
Op logistiek gebied slecht? Venlo/Venray is dit jaar voor de 6e keer uitgeroepen als de logistieke hotspot van Nederland.
Ik werk er ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat zal wel maar als je er in werkt liggen de zaken iets anders.
Ook onderaan de ladder zeg maar, net als ik? (want ik gok zo maar dat als je leidinggevende bent oid je toch wat veiliger bentquote:
Wel onderaan de ladder, maar op kantoor iddquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ook onderaan de ladder zeg maar, net als ik? (want ik gok zo maar dat als je leidinggevende bent oid je toch wat veiliger bent)
Ja zoek werk in 't magazijn, veel gezeik gehad met uitzendbureaus, maar dat is een beetje te lang en persoonlijk om hier op FOK! uit de doeken te doen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wel onderaan de ladder, maar op kantoor idd
Jij werkt in het magazijn?
Bij ons werken rond de 150 uitzendkrachten, veel zekerheid hebben zij niet nee, maar bij ons is het wel redelijk stabiel qua werk.
Per 1 augustus krijgen zelfs 20 uzken een contract.
De regio doet het goed, Venlo doet het echter slecht. De huidige groei komt bijna volledig op het conto van de gemeente Venray en ondernemer Maessen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:26 schreef Luxuria het volgende:
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/17200quote:Drievoudig wereldkampioen in de Formule 1 Sebastian Vettel is vanavond en vannacht in Venlo voor filmopnames.
De Duitse coureur is betrokken bij een commercial over winterbanden. De reclame wordt opgenomen op de Tegelseweg. 'We hebben voor deze straat gekozen, omdat er geen bomen in staan. Daarnaast is het een mooie straat die past in het tijdsbeeld van de commercial', aldus de locatiemanager.
In de straat hebben de filmmakers kunstsneeuw gespoten. Omwonenden is gevraagd om gedurende de nacht de gordijnen open te laten en lampen te laten branden voor de sfeer. Rond 23.00 uur starten de opnames. Morgen in Venlo Vandaag een reportage over Vettel in Venlo.
Haha ik heb net staan kijken en foto's gemaakt, was wel lachen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef Klonk het volgende:
We komen in ieder geval in een reclame met sebastian vettel
[..]
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/17200
Kunnen ze in Roermond niet zeggen
Nee. Ik heb er altijd wel zin in, en als ik er ben is het altijd maar mwah.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ben ik de enige hier/in Venlo die het ZPF altijd maar net niet vind en er eigenlijk niks om geef?
Ja dat dus. Ik zou het zelfs niet erg vinden als ze een (kleine) entreeprijs zouden vragen om zo wat grotere artiesten te kunnen boeken. Maar dat zal wel nooit gaan gebeuren.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:34 schreef Mss het volgende:
Ik heb met dat soort dingen altijd dat ik merk dat heel Venlo en omstreken er is omdat er ook gewoon niks beters te doen is. Maar dat kan aan mij liggen.
Oh, er is zeker wel wat beters te doen!..quote:Op zondag 28 juli 2013 23:34 schreef Mss het volgende:
Ik heb met dat soort dingen altijd dat ik merk dat heel Venlo en omstreken er is omdat er ook gewoon niks beters te doen is. Maar dat kan aan mij liggen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:43 schreef Tism het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, omg!..Ik hoor het ze al zeggen..
Nou, begin maar met organiseren!..quote:Op zondag 28 juli 2013 23:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe vet zou het zijn als er op het Floriadeterrein een meerdaags festival zou worden gegeven ala Lowlands?!Genoeg plek voor meerdere campings en de paviljoens gebruiken voor kleinschalige optredens en de mainstage onder Villa Flora.
Ala defqon dan, niet lowlands!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe vet zou het zijn als er op het Floriadeterrein een meerdaags festival zou worden gegeven ala Lowlands?!Genoeg plek voor meerdere campings en de paviljoens gebruiken voor kleinschalige optredens en de mainstage onder Villa Flora Innovatoren.
Dit dus. Omdat de programmering al jaren ruk is weet ook niemand wie er aan het optreden is.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er altijd wel zin in, en als ik er ben is het altijd maar mwah.
Stereo sunday vind ik altijd veel toffer.
Ze komen m.i. vooral voor de gemoedelijkheid. Ik denk dat de meeste nog niet eens de programmering bekijken.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:53 schreef fratsman het volgende:
Daarom trekt het ZPF 90.000 bezoekers in 4 dagen. Omdat de programmering ruk is.
Maar hoeveel unieke bezoekers? Dat valt een beetje moeilijk te berekenen bij gratis entree. En als je 10 keer op een avond het terrein verlaat en weer terugkomt, tellen ze je dan elke keer als bezoeker?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:53 schreef fratsman het volgende:
Daarom trekt het ZPF 90.000 bezoekers in 4 dagen. Omdat de programmering ruk is.
Same here. Laatste keer dat ik op het terrein was speelde Clouseau. Was volgens mij in 1993 of zoiets. Zal ook wel de reden zijn geweest om nooit meer terug te gaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ben ik de enige hier/in Venlo die het ZPF altijd maar net niet vindt en er eigenlijk niks om geef?
Dit jaar stelt de line up ook niet veel voor vind ik dan...quote:Op zondag 28 juli 2013 23:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ben ik de enige hier/in Venlo die het ZPF altijd maar net niet vindt en er eigenlijk niks om geef?
De optredens geef ik ook niks om, daar ga ik niet voor.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoezo tegendraads? Dat is toch wat iedereen zegt? Optredens zijn kut, iedereen is er voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:27 schreef fratsman het volgende:
Is Clouseau ooit geweest?
Laat mij dan maar de tegendraadse zijn, ik amuseer me 4 dagen lang op het ZPF. Kutoptredens of niet.
Ik zie genoeg posts voorbij komen van mensen die door/ondanks de programmering wegblijven. Is ieders goed recht, maar inderdaad, de gezelligheid/gemoedelijkheid speelt behoorlijk mee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoezo tegendraads? Dat is toch wat iedereen zegt? Optredens zijn kut, iedereen is er voor de gezelligheid.
Ja ja, in hun "Engelse" periode nog wel.quote:
Dus toch. Nu de Ikea nog.twitter:gemeentevenlo twitterde op donderdag 01-08-2013 om 08:03:12Modeketen Primark opent een nieuwe winkel aan de Oude Markt in Venlo. Meer informatie: http://t.co/ovqxUYfI84 reageer retweet
Heb ik inderdaad ook al opgevangen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:58 schreef Klonk het volgende:
Ikea is al in kannen en kruiken toch?. Alleen een plekje nog en het zal mij verbazen als de ikea niet ergens op het verloederde stuk bij de grens komt. Voorzover ik weet is het bestemmingsplan voor dat gebied recent aangepast.
May Anröchtequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"HET WAS AAN DE COSTA DEL SOL TINGELINGELING"
Ik heb bijna niks gehoord van de hele ZPF...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"DE GLIMLACH VAN EEN KIND..." ... "MALLE BABBE KOM, MAALE BABBE KOM HIER..."
![]()
Genieten hier in de tuin.
Hier hetzelfde. Die Hollandstalige bagger kon je woord voor woord "meezingen" voor de rest heb ik vrijdagavond Laura Jansen nog gehoord en dat was het. Misschien dat de wind anders stond of helemaal afwezig was, geen idee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb bijna niks gehoord van de hele ZPF...
Maar met dat hollands gejodelleek het wel
of ze de volumeknop extra open draaiden...
Flinke rookontwikkeling.twitter:omroepvenlo twitterde op woensdag 21-08-2013 om 12:27:53Woningbrand in Bergstraat Q4: In de Venlose Bergstraat is vanmiddag brand uitgebroken in een woning. In de omg... http://t.co/eHW8EhkTY8 reageer retweet
quote:Spirare, een inspirerende omgeving als vertrekpunt om samen op weg te gaan naar een nieuwe duurzame wereld. Gedreven door onze natuurlijke navigatie, onze emoties en drijfveren willen wij samen onze samenleving duurzaam innoveren door bewustwording, doorbreken van bestaande structuren, sociale innovatie, maatschappelijk ondernemen en Een leven lang leren. Wij nodigen je uit deze site te verkennen en kennis te nemen van onze initiatieven en actief mee te co-creëren aan onze missie.
nou ze willen duurzaam innoveren door emoties en drijfveren in te voeren dus met die rust zit het wel goed denk ik zoquote:Op donderdag 5 september 2013 11:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jammer, vind die rust op de Floriade Greenpark Venlo wel mooi.
Op de geluidsversterkende kracht van de arc na (als je erbij in de buurt komt)quote:Op donderdag 5 september 2013 11:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou ze willen duurzaam innoveren door emoties en drijfveren in te voeren dus met die rust zit het wel goed denk ik zo
Klinkt als veel bla en weinig wol, veel subsidie en uiteindelijks niks daar.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou ze willen duurzaam innoveren door emoties en drijfveren in te voeren dus met die rust zit het wel goed denk ik zo
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Klinkt als veel bla en weinig wol, veel subsidie en uiteindelijks niks daar.
Als je dit leest zou je denken dat de IKEA er dus niet komt. Althans, niet op die plek.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Trouwens geen (nog geen) Ikea op de keulse barriere maar een grote winkel van Cranenbroeck.
quote:Eerder dit jaar bleek uit een onderzoek dat werd uitgevoerd in opdracht van de gemeenteraad dat er op de Keulse Barrière ruimte is voor één grote winkelformule. De link met Ikea werd toen gelegd.
onberekenbaar Venlo is onberekenbaarquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Als je dit leest zou je denken dat de IKEA er dus niet komt. Althans, niet op die plek.
[..]
De Innovatie torenquote:
Ja eigenlijk n bietje suffe vriedaagaovend......quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jao jao, auk alles im griff.Wat dachse, ik kom heej weer ens kiéke?
Hahaha, ik had dich allang neet mier heej gezeen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:22 schreef runaway het volgende:
[..]
Ja eigenlijk n bietje suffe vriedaagaovend......dus kwaam weer ens op Fok. Al 2 jaor nimmer gewaes dink ik haha.
Kinse in venlo nog un bietje leuk oet gaon?
Ja ik zit ouk dokker in Amsterdam maar aaf en toe waal venlo, meistal allein drankjes doon........ Meistal de Loco want zou neet weite woorse anders heer kins. Gallerie en Splinter soms......quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hahaha, ik had dich allang neet mier heej gezeen inderdaad.Wat oétgaon betref, gen idee. Zoë dök gaon ik neet mier, en als ik al gaon dan is 't naor de Tapperie of naor de Hertog.. Bin 't waekeliks oétgaon ein bietje ontgreuijd.
In de Yellow kump ein soort van "Ik hou van Holland"-café.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:33 schreef runaway het volgende:
[..]
Ja ik zit ouk dokker in Amsterdam maar aaf en toe waal venlo, meistal allein drankjes doon........ Meistal de Loco want zou neet weite woorse anders heer kins. Gallerie en Splinter soms......
Woor is de yellow toch?
Hmm jammer! Motte we ut heej maar gezellig maken!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
In de Yellow kump ein soort van "Ik hou van Holland"-café.Maar det schient auk alweer op losse schroeve te staon.
zou an sich wel handig zijn, weet je gelijk waar je niet heen wilt gaan en welke vrienden je van je lijstje kunt schrappenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
In de Yellow kump ein soort van "Ik hou van Holland"-café.Maar det schient auk alweer op losse schroeve te staon.
46 miljoen, las ik ergens. Wat ze terug denken te verdienen door de verwachte energiebesparing door dat gebouw...quote:Op maandag 9 september 2013 23:30 schreef eight het volgende:
Dat nieuwe gemeentehuis zal ook wel weer een flinke smak geld kosten.
Rare plek trouwens..
[/wilders mode on]quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
46 miljoen, las ik ergens. Wat ze terug denken te verdienen door de verwachte energiebesparing door dat gebouw...
Plek vind ik overigens zo gek nog niet, daar naast Nedinsco. Zichtlocatie en goed bereikbaar.
leuke entree gewoon, vanaf het station de illusie van de kermis en dan 10 minuten door een dooie stad naar het volgende plein.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:50 schreef MPG het volgende:
Ligt het museumplein (sinds wanneer heet het daar niet meer gewoon Keulsepoort trouwens???) niet wat erg ver van de overige pleinen vandaan?
Kaarten voor a.s. woensdag liggen al een tijdje op de plankquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:56 schreef fratsman het volgende:
Even een tip: Het Boermanstheater met "Beej ôs in de Floddergats." Speelt nu in de Maaspoort. Aanrader!
Ja, precies dat. Leuke binnenkomer, maar praktisch is andersquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
leuke entree gewoon, vanaf het station de illusie van de kermis en dan 10 minuten door een dooie stad naar het volgende plein.
Zo denk ik er ook over. Een gezellige rondgang heb je zo niet. Ze hadden wel de hele parade veel kunnen gooien met kraampjes, maar dat zouden de kroegeigenaren vast niet leuk vinden (en de Brandweer ook niet gok ik zoquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
leuke entree gewoon, vanaf het station de illusie van de kermis en dan 10 minuten door een dooie stad naar het volgende plein.
Erg rustig?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:39 schreef sproetjes het volgende:
Tot nu toe weleven wennen maar wel lekker rustig en mooi
![]()
Ik zou niet weten wie of wat, maar ik verwacht zwervers?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:06 schreef fratsman het volgende:
Ben ik de enige die de hele dag dat gehang van van alles nog wat voor het Ald Weishoés geen gezicht vindt?
Nee, zwervers niet. Meer dit soort pluimage.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie of wat, maar ik verwacht zwervers?
quote:
Ik vind het ook op zijn zachts gezegd apart dat deze gasten hier dag in dag uit buiten zitten. Mooi gezicht voor de dagjesmensen en toeristen die hier aan voorbij komen zo hartje stad.... not!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:15 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, zwervers niet. Meer dit soort pluimage.En het zijn echt niet allemaal vrijwilligers.
Er zijn daar vrijwilligers die in het plaatje passen. Misschien krijgen die hun kennissenkring op de koffie ofzoquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar wie zijn het en wat doen ze daar?
Ah, een "zelfregiecentrum"quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:06 schreef fratsman het volgende:
Ben ik de enige die de hele dag dat gehang van van alles nog wat voor het Ald Weishoés geen gezicht vindt?
quote:
Goed gepland inddquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:01 schreef fratsman het volgende:
En de kermis begint als de herfstvakantie voorbij is.planners van lek mich de tes.
Herfstvakantie is ook gespreid net als de zomervakantiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ligt dat er niet aan dat er tijdens de vakantie al genoeg kermissen zijn en dus veel (top)attracties al elders staan?
http://www.l1.nl/nieuws/230042-doodgeschoten-man-met-mes-was-poolquote:Doodgeschoten man met mes was Pool
De man die donderdagochtend in Blerick door een agent werd doodgeschoten was 22 jaar en kwam uit Polen.
Het is nog niet bekend of hij in Nederland woonde en werkte. Het slachtoffer rond half zes 's ochtends neergeschoten in de Nieuwborgstraat in Blerick, nadat hij de agenten met een mes bedreigde. De politie was kort daarvoor gewaarschuwd door een buurtbewoner die zich bedreigd voelde door de man.
Bedreigd
Hij was tijdens een wandeling met zijn hond door de Poolse man benaderd voor een vuurtje voor zijn sigaret. Toen de buurtbewoner dat niet kon geven, volgde de Pool hem tot bij zijn woning, waar hij voor het keukenraam bleef staan. Op het moment dat de gewaarschuwde agenten ter plaatse kwamen, liep de man direct op hen af met het mes in zijn hand. Een agent voelde zich zodanig geïntimideerd dat hij de man neerschoot.
De Pool werd zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht, waar hij even later overleed. De Rijksrecherche onderzoekt de zaak.
Kennen? Ik wist niet eens dat ze bestondenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:21 schreef Luxuria het volgende:
Ff iets anders he.
Hebben jullie toevallig ervaring met kleuradvies?
Er zitten er hier 2 in de buurt, maar ik weet welke ik moet kiezen om heen te gaan:
http://www.coloursenz.nl/kleur.html
http://www.vivacolore.nl/ka2.php
Iemand die een van deze twee kent (ik ben er bang voor)?
Mijn vriendin heeft een tijdje geleden zoiets gedaan, zal straks als ze thuis is eens vragen of zij een van de twee kentquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:21 schreef Luxuria het volgende:
Ff iets anders he.
Hebben jullie toevallig ervaring met kleuradvies?
Er zitten er hier 2 in de buurt, maar ik weet welke ik moet kiezen om heen te gaan:
http://www.coloursenz.nl/kleur.html
http://www.vivacolore.nl/ka2.php
Iemand die een van deze twee kent (ik ben er bang voor)?
Haha daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:10 schreef eight het volgende:
[..]
Kennen? Ik wist niet eens dat ze bestonden![]()
Afgaande op de websites zou ik voor vivacolore kiezen.
Ohja dat zou fijn zijn!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een tijdje geleden zoiets gedaan, zal straks als ze thuis is eens vragen of zij een van de twee kent
Deze week is het wel lekker weer (en de Duitsers hebben herfstvakantie) Vorige week was het maar vies weer...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:01 schreef fratsman het volgende:
En de kermis begint als de herfstvakantie voorbij is.planners van lek mich de tes.
Terwijl ze hier niet aan een extra nationale vrije dag willen omdat het al gauw zo'n 2 miljard euro kostquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:19 schreef fratsman het volgende:
Weer een weekje herfstvakantie, en volgende week vrijdag komen ze weer en masse deze kant op. De Duitser heeft meer vrij dan de Nederlander, en toch draait hun economie beter.![]()
Duitsland heeft mazzel gehad met de crisis, las er laatst een heel boeiend artikel over, had iets te maken met de eenwording tussen Oost en West, zal morgen als ik niet gammel ben eens kijken of ik het artikel in kwestie nog kan vinden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:19 schreef fratsman het volgende:
Weer een weekje herfstvakantie, en volgende week vrijdag komen ze weer en masse deze kant op. De Duitser heeft meer vrij dan de Nederlander, en toch draait hun economie beter.![]()
Het toch echt wel veel breder dan alleen dat hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Duitsland heeft mazzel gehad met de crisis, las er laatst een heel boeiend artikel over, had iets te maken met de eenwording tussen Oost en West, zal morgen als ik niet gammel ben eens kijken of ik het artikel in kwestie nog kan vinden.
http://www.omroepvenlo.nl(...)fort-toch-uitgraven/quote:Het Spaanse Fort Sint Michiel op het kazerneterrein wordt toch volledig blootgelegd en toegankelijk gemaakt voor publiek. Tenminste als het aan het college ligt.
Eerder zouden er slechts delen van het zeventiende-eeuwse fort worden uitgegraven. Wel werden in het verleden afspraken gemaakt om de historische overblijfselen van het fort intact te laten.
De gemeente stelt nu dat zichtbaar maken van het fort draagvlak heeft onder de bevolking. Het blootleggen brengt wel extra kosten met zich mee. De gemeente komt nog veertien miljoen euro tekort voor de plannen. Een groot deel hiervan hoopt zij uit subsidies te halen.
Vanavond wordt de gemeenteraad ingelicht over de plannen.
www.l1.nl/nieuws/232194-v(...)n-helemaal-uitgravenquote:Fort Sint Michiel op het Kazerneterrein in Venlo wordt volledig uitgegraven. Dat wil het college van B en W.
Het plan is woensdag bekend gemaakt. Het is de bedoeling dat het fort toegankelijk wordt voor publiek. Het moet een toeristische trekpleister worden. Red ons Fort is blij met het voorstel. De actiegroep ijverde de afgelopen tijd voor het behoud van het fort.
Duurzaamheid
De gemeente wil bij de ontwikkeling ook inzetten op duurzaamheid. Zo wordt gekeken of er op het terrein zelf stroom kan worden opgewekt en hoe afvalwater wordt gezuiverd.
Woensdagavond worden de plannen gepresenteerd aan de gemeenteraad. De totale kosten worden geraamd op 14 miljoen euro.
De titel klinkt iig hoopgevendquote:Op woensdag 6 november 2013 14:55 schreef Klonk het volgende:
Goed nieuws(hopeljk)
http://www.omroepvenlo.nl(...)fort-toch-uitgraven/
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)n-helemaal-uitgraven
of niet bouwen, lijkt me nog beterquote:Op woensdag 6 november 2013 15:26 schreef eight het volgende:
Verstandig besluit. Dat stadion kunnen ze ook ergens anders bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |