abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127214656
Ik dacht dat Fronleichnam altijd een wat rustigere Duitse dag was. :X :P
  donderdag 30 mei 2013 @ 18:31:30 #102
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_127214778
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 18:27 schreef fratsman het volgende:
Ik dacht dat Fronleichnam altijd een wat rustigere Duitse dag was. :X :P
nope, deze keer niet, me ook duchtig op verkeken...

voor mijn gevoel de drukste duitse dag in tijden
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_127214835
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 18:31 schreef Klonk het volgende:

[..]

nope, deze keer niet, me ook duchtig op verkeken...

voor mijn gevoel de drukste duitse dag in tijden
Zeg dat wel. De witte nummerborden stonden tot bij ons voor de flat. :P
pi_127215841
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 18:33 schreef fratsman het volgende:

[..]

Zeg dat wel. De witte nummerborden stonden tot bij ons voor de flat. :P
Beter Duitse kopers dan Nederlandse kijkers! ;)
pi_127235435
Het was drama vandaag, niet normaal. :{
  maandag 3 juni 2013 @ 22:24:39 #106
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_127381812
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_127382790
quote:
En morgen is ie de held op het schoolplein...

Etters. :r
pi_127439072
Afgelopen maandag eens over de Floriade gefietst. Best raar om daar nu te komen, zo rustig. Ligt er nog wel prachtig bij.

pi_127441386
Moment, ik kantel mijn monitor even..
  woensdag 5 juni 2013 @ 14:53:30 #110
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_127441988
ben benieuwd hoe dat er over pakweg een half jaar, eruit ziet...
pi_127445723
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:53 schreef Klonk het volgende:
ben benieuwd hoe dat er over pakweg een half jaar, eruit ziet...

:P
pi_127527026
Godverdegodnondeju! :( :( Afgelopen zaterdag een tv gekocht bij Saturn. Afgesproken voor levering vandaag maar nee hoor, "er is een foutje gemaakt." Willen ze het eerst bij mij neerleggen dat er op mijn bon geen levering staat, Wat denken ze? Dat ik die doos op de fiets meeneem? Godverdomme, nu komen ze morgen bezorgen, maar monteren aan de beugel moeten ze toch echt voor terug komen. Ik ga mijn geld voor dat bezorgen terugeisen en doe het wel met een kameraad. Kuttoko. En dan ook nog klagen "Maar we hebben het zooo druuhuuuk met bezorgen door die btw-actie" ;( Ten eerste is het gewoon zoveel procent korting en ten tweede, als er een beetje goed management zit dan zet je daar extra mensen voor in!! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:08:14 #113
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_127530126
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:03:13 #114
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_127534420
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:31 schreef fratsman het volgende:
Godverdegodnondeju! :( :( Afgelopen zaterdag een tv gekocht bij Saturn. Afgesproken voor levering vandaag maar nee hoor, "er is een foutje gemaakt." Willen ze het eerst bij mij neerleggen dat er op mijn bon geen levering staat, Wat denken ze? Dat ik die doos op de fiets meeneem? Godverdomme, nu komen ze morgen bezorgen, maar monteren aan de beugel moeten ze toch echt voor terug komen. Ik ga mijn geld voor dat bezorgen terugeisen en doe het wel met een kameraad. Kuttoko. En dan ook nog klagen "Maar we hebben het zooo druuhuuuk met bezorgen door die btw-actie" ;( Ten eerste is het gewoon zoveel procent korting en ten tweede, als er een beetje goed management zit dan zet je daar extra mensen voor in!! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Da's vervelend. (ik zou ook pissig zijn) Heb zelf niet zo'n slechte ervaringen met Saturn (m'n tv komt daar ok vanaf) maar heb 'm dan ook niet laten bezorgen, gewoon zelf gedaan. :) Die dingen zijn vrij makkelijk te voet te vervoeren. (moet je wel een beetje in de buurt van het centrum wonen :P ) :)
Hallon!
pi_127534744
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:03 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Da's vervelend. (ik zou ook pissig zijn) Heb zelf niet zo'n slechte ervaringen met Saturn (m'n tv komt daar ok vanaf) maar heb 'm dan ook niet laten bezorgen, gewoon zelf gedaan. :) Die dingen zijn vrij makkelijk te voet te vervoeren. (moet je wel een beetje in de buurt van het centrum wonen :P ) :)
Ik woon net iets te ver buiten het centrum om dat te voet te doen. :P Mijn kwaadheid is al wat gezakt, maar ze kunnen me wel tegemoet komen wbt die extra kosten voor bezorgen en monteren. Morgenvroeg maar eens kijken. :)
pi_127723942
Vandaag heb ik de koning en koningin gezien :D
wij gingen met een paar jongens van de klas naar de frietkraam bij de 2 gebruder.
en toen we terugkwamen kwam de bus met de koning en koningin langs, toen nog even gezwaaid ( :') )
waarschijnlijk heb ik ze beter gezien dan die mensen die er extra voor gekomen zijn :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 juni 2013 @ 22:01:20 #117
300347 MrManuel
pi_127727394
Goedeavond! :W
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_127790077
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:58 schreef -niemand- het volgende:
Vandaag heb ik de koning en koningin gezien :D
wij gingen met een paar jongens van de klas naar de frietkraam bij de 2 gebruder.
en toen we terugkwamen kwam de bus met de koning en koningin langs, toen nog even gezwaaid ( :') )
waarschijnlijk heb ik ze beter gezien dan die mensen die er extra voor gekomen zijn :')
Wij hadden die strategische plek bewust uit gekozen. Het ging vrij snel allemaal maar ik heb hem wel minstens 1 minuut kunnen 'bewonderen'. Trouwens wel echt een heel erg vluchtig bezoek. Ik denk dat het bij elkaar hooguit een kwartiertje geduurd heeft...
pi_127816452
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:23 schreef Ruder het volgende:

[..]

Wij hadden die strategische plek bewust uit gekozen. Het ging vrij snel allemaal maar ik heb hem wel minstens 1 minuut kunnen 'bewonderen'. Trouwens wel echt een heel erg vluchtig bezoek. Ik denk dat het bij elkaar hooguit een kwartiertje geduurd heeft...
Dan hebben ze zich goed aangepast. De meeste bezoeken aan Venlo immers duren maar een kwartiertje..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128120942
Waar in de directe omgeving van Venlo ligt de steilste berg? Doe namelijk wielrennen maar heb morgen weinig tijd dus wil ik ipv een lange afstand een korte, pittige rit pakken met wat steile stukken. Kaldenkerkerweg steilste?
  zaterdag 22 juni 2013 @ 16:59:25 #121
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_128121419
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 16:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar in de directe omgeving van Venlo ligt de steilste berg? Doe namelijk wielrennen maar heb morgen weinig tijd dus wil ik ipv een lange afstand een korte, pittige rit pakken met wat steile stukken. Kaldenkerkerweg steilste?
fietser present. Ga richting hinsbeck in Duitsland. Kort achter Venlo en je kunt je helemaal leeg fietsen.
pi_128121624
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 16:59 schreef Klonk het volgende:

[..]

fietser present. Ga richting hinsbeck in Duitsland. Kort achter Venlo en je kunt je helemaal leeg fietsen.
Het stomme is, ik ken elk hoekje en straatje van de regio maar zodra ik de grens over ga weet ik niks meer. _O- Makkelijkste via Backus de grens over?
  zaterdag 22 juni 2013 @ 17:52:08 #123
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_128122946
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]

Het stomme is, ik ken elk hoekje en straatje van de regio maar zodra ik de grens over ga weet ik niks meer. _O- Makkelijkste via Backus de grens over?
makkelijker via de grote heide. Dan bij de zweefvliegclub rechtsaf fietspad op. Weg blijven volgen en dan kom je in Duitsland de 221 tegen. Die steek je over en dan rij je tussen de krickenbeckerseeen door. En dan aan de andere kant de eerste of tweede links en dan zit je aan de rand van de heuvels.

Of je gaat richting Kaldenkirchen richting station daar aan de andere kant van het tunneltje onder het station rechtsaf het nieuwe fietspad op. Dat pad blijven volgen en dan kom je vanzelf heuvels tegen en dat zijn de hinsbecker en suchteleren hohen.
pi_128137966
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:52 schreef Klonk het volgende:

[..]

makkelijker via de grote heide. Dan bij de zweefvliegclub rechtsaf fietspad op. Weg blijven volgen en dan kom je in Duitsland de 221 tegen. Die steek je over en dan rij je tussen de krickenbeckerseeen door. En dan aan de andere kant de eerste of tweede links en dan zit je aan de rand van de heuvels.

Of je gaat richting Kaldenkirchen richting station daar aan de andere kant van het tunneltje onder het station rechtsaf het nieuwe fietspad op. Dat pad blijven volgen en dan kom je vanzelf heuvels tegen en dat zijn de hinsbecker en suchteleren hohen.
Top! Morgen zeker proberen. ^O^
  zondag 23 juni 2013 @ 01:28:37 #125
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128138933
Bij Backus de grens over kan ook wel toch? Heb je eerst daar bij herungerweg enzo wat klimoefening en dan bij Herungen zelf. :P
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')