nope, deze keer niet, me ook duchtig op verkeken...quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:27 schreef fratsman het volgende:
Ik dacht dat Fronleichnam altijd een wat rustigere Duitse dag was.![]()
Zeg dat wel. De witte nummerborden stonden tot bij ons voor de flat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, deze keer niet, me ook duchtig op verkeken...
voor mijn gevoel de drukste duitse dag in tijden
Beter Duitse kopers dan Nederlandse kijkers!quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zeg dat wel. De witte nummerborden stonden tot bij ons voor de flat.
En morgen is ie de held op het schoolplein...quote:Op maandag 3 juni 2013 22:24 schreef MPG het volgende:
Omstanders pakken 12-jarige overvaller in Venlo
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:53 schreef Klonk het volgende:
ben benieuwd hoe dat er over pakweg een half jaar, eruit ziet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:31 schreef fratsman het volgende:
Godverdegodnondeju!![]()
Afgelopen zaterdag een tv gekocht bij Saturn. Afgesproken voor levering vandaag maar nee hoor, "er is een foutje gemaakt." Willen ze het eerst bij mij neerleggen dat er op mijn bon geen levering staat, Wat denken ze? Dat ik die doos op de fiets meeneem? Godverdomme, nu komen ze morgen bezorgen, maar monteren aan de beugel moeten ze toch echt voor terug komen. Ik ga mijn geld voor dat bezorgen terugeisen en doe het wel met een kameraad. Kuttoko. En dan ook nog klagen "Maar we hebben het zooo druuhuuuk met bezorgen door die btw-actie"
Ten eerste is het gewoon zoveel procent korting en ten tweede, als er een beetje goed management zit dan zet je daar extra mensen voor in!!
Da's vervelend. (ik zou ook pissig zijn) Heb zelf niet zo'n slechte ervaringen met Saturn (m'n tv komt daar ok vanaf) maar heb 'm dan ook niet laten bezorgen, gewoon zelf gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dingen zijn vrij makkelijk te voet te vervoeren. (moet je wel een beetje in de buurt van het centrum wonen
)
Hallon!
Ik woon net iets te ver buiten het centrum om dat te voet te doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Da's vervelend. (ik zou ook pissig zijn) Heb zelf niet zo'n slechte ervaringen met Saturn (m'n tv komt daar ok vanaf) maar heb 'm dan ook niet laten bezorgen, gewoon zelf gedaan.Die dingen zijn vrij makkelijk te voet te vervoeren. (moet je wel een beetje in de buurt van het centrum wonen
)
Wij hadden die strategische plek bewust uit gekozen. Het ging vrij snel allemaal maar ik heb hem wel minstens 1 minuut kunnen 'bewonderen'. Trouwens wel echt een heel erg vluchtig bezoek. Ik denk dat het bij elkaar hooguit een kwartiertje geduurd heeft...quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:58 schreef -niemand- het volgende:
Vandaag heb ik de koning en koningin gezien![]()
wij gingen met een paar jongens van de klas naar de frietkraam bij de 2 gebruder.
en toen we terugkwamen kwam de bus met de koning en koningin langs, toen nog even gezwaaid ()
waarschijnlijk heb ik ze beter gezien dan die mensen die er extra voor gekomen zijn
Dan hebben ze zich goed aangepast. De meeste bezoeken aan Venlo immers duren maar een kwartiertje..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:23 schreef Ruder het volgende:
[..]
Wij hadden die strategische plek bewust uit gekozen. Het ging vrij snel allemaal maar ik heb hem wel minstens 1 minuut kunnen 'bewonderen'. Trouwens wel echt een heel erg vluchtig bezoek. Ik denk dat het bij elkaar hooguit een kwartiertje geduurd heeft...
fietser present. Ga richting hinsbeck in Duitsland. Kort achter Venlo en je kunt je helemaal leeg fietsen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar in de directe omgeving van Venlo ligt de steilste berg? Doe namelijk wielrennen maar heb morgen weinig tijd dus wil ik ipv een lange afstand een korte, pittige rit pakken met wat steile stukken. Kaldenkerkerweg steilste?
Het stomme is, ik ken elk hoekje en straatje van de regio maar zodra ik de grens over ga weet ik niks meer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
fietser present. Ga richting hinsbeck in Duitsland. Kort achter Venlo en je kunt je helemaal leeg fietsen.
makkelijker via de grote heide. Dan bij de zweefvliegclub rechtsaf fietspad op. Weg blijven volgen en dan kom je in Duitsland de 221 tegen. Die steek je over en dan rij je tussen de krickenbeckerseeen door. En dan aan de andere kant de eerste of tweede links en dan zit je aan de rand van de heuvels.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Het stomme is, ik ken elk hoekje en straatje van de regio maar zodra ik de grens over ga weet ik niks meer.Makkelijkste via Backus de grens over?
Top! Morgen zeker proberen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
makkelijker via de grote heide. Dan bij de zweefvliegclub rechtsaf fietspad op. Weg blijven volgen en dan kom je in Duitsland de 221 tegen. Die steek je over en dan rij je tussen de krickenbeckerseeen door. En dan aan de andere kant de eerste of tweede links en dan zit je aan de rand van de heuvels.
Of je gaat richting Kaldenkirchen richting station daar aan de andere kant van het tunneltje onder het station rechtsaf het nieuwe fietspad op. Dat pad blijven volgen en dan kom je vanzelf heuvels tegen en dat zijn de hinsbecker en suchteleren hohen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |