Zo denk ik er ook over. Een gezellige rondgang heb je zo niet. Ze hadden wel de hele parade veel kunnen gooien met kraampjes, maar dat zouden de kroegeigenaren vast niet leuk vinden (en de Brandweer ook niet gok ik zoquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
leuke entree gewoon, vanaf het station de illusie van de kermis en dan 10 minuten door een dooie stad naar het volgende plein.
Erg rustig?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:39 schreef sproetjes het volgende:
Tot nu toe weleven wennen maar wel lekker rustig en mooi
![]()
Ik zou niet weten wie of wat, maar ik verwacht zwervers?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:06 schreef fratsman het volgende:
Ben ik de enige die de hele dag dat gehang van van alles nog wat voor het Ald Weishoés geen gezicht vindt?
Nee, zwervers niet. Meer dit soort pluimage.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie of wat, maar ik verwacht zwervers?
quote:
Ik vind het ook op zijn zachts gezegd apart dat deze gasten hier dag in dag uit buiten zitten. Mooi gezicht voor de dagjesmensen en toeristen die hier aan voorbij komen zo hartje stad.... not!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:15 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, zwervers niet. Meer dit soort pluimage.En het zijn echt niet allemaal vrijwilligers.
Er zijn daar vrijwilligers die in het plaatje passen. Misschien krijgen die hun kennissenkring op de koffie ofzoquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar wie zijn het en wat doen ze daar?
Ah, een "zelfregiecentrum"quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:06 schreef fratsman het volgende:
Ben ik de enige die de hele dag dat gehang van van alles nog wat voor het Ald Weishoés geen gezicht vindt?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |