Ja helaas..quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:17 schreef MPG het volgende:
Die laatste(n) mag je dan vast weer niet meenemen...
In Kaldenkirchen moet je eens voor de lol naar Pizza im Point gaan (ligt langs de DM Markt) ziet er heel erg 'billig' uit en je moet je vriendin er van overtuigen om naar binnen te gaan. Maar je hebt hier echt heerlijke pizza's en dat voor slechts 3 euro voor een kleintje (die in principe, zeker voor een dame, al groot genoeg is) en 6 euro voor een grote.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
@ Ruder en Fratsman, jullie zitten qua eten wel precies op mijn lijn.![]()
Wat fritures betreft vind ik inderdaad ook het frietkot in Tegelen erg goed, hier in de regio, ik hou ook niet van die standaard smakeloze frietpulp zoals b.v. bij de Picardie en andere zaakjes hier. De "potato store" zegt me zo niets, maar blijkbaar dus ook bepaald geen aanrader, hahaha.
Overigens vind ik b.v. "de Leygraaf" in Belfeld wel lekker. (was vroeger nog beter) en "het Speldje" in Tegelen.
Qua italiaans zijn wij ook helemaal gek van "da Mauro" in Roermond. Lees ontzettend veel mensen die in recensies klagen oover de zoutheid van het eten maar wij vonden het daar altijd bijzonder lekker. Mag ook wel voor die prijzen. In venlo is het dan echter ook weer teleurstellend wat Italiaans betreft. Casa Italia vond ik dan qua pasta's wel heel okee. De pizza's zijn nog wel altijd beter dan in de shoarma tenten maar ook niet zo heel speciaal. Ik zou overigens eigenlijk niet weten waar je over de grens het beste kunt gaan voor Italiaans, dus mocht iemand nog tips hebben!
Verder houden wij ook niet van vet eten dus de Grieken hier in Venlo vallen wat dat betreft meteen af. Bah! Dan wederom Roermond, of hier in Kaldenkirchen.
Ik moest wel lachen om Fratsman's opmerking over "champignon uit blik op de pizza". Dat is voor mij ook meteen een spelbreker. Dat deden ze bij "Da Franco" in Tegeln b.v. ook. Meteen nooit meer geweest.
Maar een dikke vieze gyros bij 'De Griek' op zaterdag nacht is toch zeker wel prima? Of is dat tegenwoordig ook kut?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
@ Ruder en Fratsman, jullie zitten qua eten wel precies op mijn lijn.![]()
Wat fritures betreft vind ik inderdaad ook het frietkot in Tegelen erg goed, hier in de regio, ik hou ook niet van die standaard smakeloze frietpulp zoals b.v. bij de Picardie en andere zaakjes hier. De "potato store" zegt me zo niets, maar blijkbaar dus ook bepaald geen aanrader, hahaha.
Overigens vind ik b.v. "de Leygraaf" in Belfeld wel lekker. (was vroeger nog beter) en "het Speldje" in Tegelen.
Qua italiaans zijn wij ook helemaal gek van "da Mauro" in Roermond. Lees ontzettend veel mensen die in recensies klagen oover de zoutheid van het eten maar wij vonden het daar altijd bijzonder lekker. Mag ook wel voor die prijzen. In venlo is het dan echter ook weer teleurstellend wat Italiaans betreft. Casa Italia vond ik dan qua pasta's wel heel okee. De pizza's zijn nog wel altijd beter dan in de shoarma tenten maar ook niet zo heel speciaal. Ik zou overigens eigenlijk niet weten waar je over de grens het beste kunt gaan voor Italiaans, dus mocht iemand nog tips hebben!
Verder houden wij ook niet van vet eten dus de Grieken hier in Venlo vallen wat dat betreft meteen af. Bah! Dan wederom Roermond, of hier in Kaldenkirchen.
Ik moest wel lachen om Fratsman's opmerking over "champignon uit blik op de pizza". Dat is voor mij ook meteen een spelbreker. Dat deden ze bij "Da Franco" in Tegeln b.v. ook. Meteen nooit meer geweest.
Vroeger wel. Maar nu (of ja ben er al een hele tijd niet meer geweest, maar iig de laatste keren) krijg je weinig gyros heel veel tzatziki een een beetje dorre sla. Niet echt echt geweldig dus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar een dikke vieze gyros bij 'De Griek' op zaterdag nacht is toch zeker wel prima? Of is dat tegenwoordig ook kut?
Daar kan ik als ouwe lul helaas niet meer over meepraten. In mijn tijd eindigden we meestal in één van die 2 shoarma tenten in de peperstraat tegenover de zij-ingang van "de gouden tijger".quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar een dikke vieze gyros bij 'De Griek' op zaterdag nacht is toch zeker wel prima? Of is dat tegenwoordig ook kut?
Olympia is de beste van de 4 (!!) Grieken in Kaldenkirchenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
@Ruder, bedankt voor de tips! Sommige kende ik al en anderen lijken me wel het proberen waard. Die Pizza im Point zag ik wel vaker liggen maar hij ziet er inderdaad niet al te uitnodigend uit. Toch maar eens iets proberen dan.
Lobberich ken ik wel ja, eigenlijk alleen vanwege de Real maar was me nog nooit opgevallen dat daar een Kaufland ligt.
Heb je nog een tip wat Griekse restaurants betreft hier over de grens? Liefst niet te vet vlees dus!
[..]
Daar kan ik als ouwe lul helaas niet meer over meepraten. In mijn tijd eindigden we meestal in één van die 2 shoarma tenten in de peperstraat tegenover de zij-ingang van "de gouden tijger".
"Pyramide" of zoiets, hoe die andere heette weet ik al niet meer. Kan me nog wel herinneren dat er een "streetfighter" arcadekast binnen stond.
![]()
De nieuwbouw ziet er opzich wel oke uit, al oogt het pand pal achter ons een beetje goedkoopjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:33 schreef fratsman het volgende:
Blok Bergstraat uit de steigers.
En Ruder, is de wijk er op vooruit gegaan?
Ik denk dat het ook vooral Polen + alcohol is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Ruder het volgende:
[..]
btw in Venlo wordt vaker negatief gepraat over Polen. Ik persoonlijk vind Polen over het algemeen prima mensen en ook iets wat ik vandaag mee heb gemaakt, zorgt er weer voor dat ik ze een stukje aardiger ben gaan vinden. De auto van een vriend startte niet bij de Kaufland in Straelen en 5 minuten later (ons lukte het niet om die auto te starten) kwam er een behulpzame Pool helpen, zodat we een paar minuten later als nog verder konden rijden
ik denk dat het vooral Polen en een kleine minderheid die het verpest voor de meerderheid, ik zou in het geval van ruder vriendelijk hebben geweigerd, de rotte appels plukken je achterbak leeg terwijl ze je aan de voorkant helpen. en da's best vervelend want ik zat goeie polen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook vooral Polen + alcohol is.
Ik heb hele goede ervaringen met Oost-Europeanen. Ze werken 10x zo hard als een gemiddelde Nederlander. Limburgers zijn ook vervelend als ze te veel alcohol op hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik denk dat het vooral Polen en een kleine minderheid die het verpest voor de meerderheid, ik zou in het geval van ruder vriendelijk hebben geweigerd, de rotte appels plukken je achterbak leeg terwijl ze je aan de voorkant helpen. en da's best vervelend want ik zat goeie polen...
Tijd dat we je op gaan geven voor Grenzeloos Verliefd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:22 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een Oost-Europese vriendin en heb ook een oost-Europese ex en ik moet zeggen dat deze dames toch veel warmer/liever/hartelijker zijn als minstens 70 procent van de Nederlandse dames.
Ze woont momenteel gewoon in Venlo hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Tijd dat we je op gaan geven voor Grenzeloos Verliefd.
Het was maar een grapje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:51 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ze woont momenteel gewoon in Venlo hoor
Mestreechquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:35 schreef Klonk het volgende:
Zit nu in Maastricht en wat een over gewaardeerde kutstad is dit toch...
En hij is nog niet overvallen? Wauw.quote:Op zondag 12 mei 2013 04:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Maastricht is een geweldige stad, heb er 7 jaar met veel plezier in de buurt gewoond en in het centrum gewerkt. Supertoffe kroegen en restaurantjes.
Ik zag trouwens dat we ineens een redelijk grote nachtwinkel hebben op de Straelseweg, handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |