abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126625448
Dames en heren als jullie dit weekend nog zin hebben in een gezellige (Duitse) kermissfeer, leuke attracties een currywurst of een Crepe met Nutella. in Geldern (op 20 km afstand van Venlo) Gewoon de Weselseweg blijven volgen... ;) Is er dit weekend kermis.

Owjah in Blerick ook maar daar wordt het helaas met het jaar minder :(
pi_126672497
Tijd dat in september de TILT dvd komt! Dat stukje met "Weej zeuke schorem op de Bliërickse kermis" was hilarisch! :D
pi_126674110
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:19 schreef fratsman het volgende:
Tijd dat in september de TILT dvd komt! Dat stukje met "Weej zeuke schorem op de Bliërickse kermis" was hilarisch! :D
Die staat volgens mij ook op de dvd 'Omroep Venlo 25 jaar'. Maar zochten ze niet gajes ipv schorem? :D
pi_126674569
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]

Die staat volgens mij ook op de dvd 'Omroep Venlo 25 jaar'. Maar zochten ze niet gajes ipv schorem? :D
Nee nee! Pollux sprak toen zo'n ouwe Turk aan "Wij op zoek zijn naar schorem, hoe zien schorem eruit?" :D
pi_126737303
weet iemand of de krüchtener getränkemarkt in kaldenkerken morgen open is?
of de rewe?
pi_126737391
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:51 schreef -niemand- het volgende:
weet iemand of de krüchtener getränkemarkt in kaldenkerken morgen open is?
of de rewe?
Op een katholieke feestdag in Duitsland? Kinse telle...? :P
pi_126737414
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef fratsman het volgende:

[..]

Op een katholieke feestdag in Duitsland? Kinse telle...? :P
kut, ik moet toch aan mijn duitse biertjes zien te komen :')
pi_126737436
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef -niemand- het volgende:

[..]

kut, ik moet toch aan mijn duitse biertjes zien te komen :')
Hebben ze die biertjes ook niet gewoon bij de Brüder? :)

edit:
of de Ah XL
pi_126737538
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:54 schreef fratsman het volgende:

[..]

Hebben ze die biertjes ook niet gewoon bij de Brüder? :)

edit:
of de Ah XL
goeie tips, we gaan morgen eerst bij de krüchtener en de rewe kijken. dan kunnen we daarna nog naar de AH gaan ^O^
  zondag 19 mei 2013 @ 20:59:50 #85
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_126737749
Duitse tankstations hebben ook vaak een redelijke keuze aan bier.
pi_126774215
Nou. Inn duitsland was dus alles dicht.
Toen we naar de albert heijn wouden gaan zagen we dat de hele stad potdicht was. Toen zijn we maar naar de supermarkt geweest voor 2 kratjes alfa :')
pi_126777636
Alfa _O_

Je snapt het niet, Duitsland heeft tientallen vrije dagen en draait economisch beter dan Nederland waar je stukje bij beetje steeds meer van dat soort feestdagen inlevert. :')
pi_127030300
Goed nieuws, Cafe Charlies stopt ermee. _O_
pi_127045653
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
_O- _O-

Nog meer goed nieuws; Game Mania gaat gewoon door. :P
  zondag 26 mei 2013 @ 22:13:48 #90
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_127045731
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef fratsman het volgende:

[..]

_O- _O-

gelukkig :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_127046738
Iemand dit weekend nog in Nedinsco geweest? Potverdomme wat is dat een sjiek gebouw geworden. Geweldige details binnen. _O_
pi_127046902
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Iemand dit weekend nog in Nedinsco geweest? Potverdomme wat is dat een sjiek gebouw geworden. Geweldige details binnen. _O_
Nee, crap. Ik had geen tijd. :( maar ik hoor goeie verhalen. Hopelijk doet de stadsomroep nog een open dag als ze verhuisd zijn. :)
pi_127047107
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef fratsman het volgende:

[..]

_O- _O-

Mooi! De komst van Saturn heeft al genoeg slachtoffers opgeleverd. Alternatieven zijn er nog maar weinig in de stad
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_127047782
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:39 schreef eight het volgende:

[..]

Mooi! De komst van Saturn heeft al genoeg slachtoffers opgeleverd. Alternatieven zijn er nog maar weinig in de stad
Qua cd's hebben ze niet veel en bij Sounds hebben ze er heel veel :D

De Maxwell en de Kijkshop leven ook nog ;)
pi_127050556
Ik ben blij dat ze ons uit de holding hebben gehaald en dat we zelfstandig verder gaan. FRS was gewoon geen lang leven meer beschoren. Dat was een kwestie van tijd. Jammer, want ik heb er 4 jaar met plezier gewerkt. Ook nog een leuke stagiair gehad. :P

quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:39 schreef eight het volgende:

[..]

Dat Dixons, Dynabyte, FRS en E-plaza zijn verdwenen, had puur met het landelijk beleid van deze ketens te maken. :)

Ik was 3 jaar geleden op de feestelijke opening van Saturn bij Baer de Woers. (binnen gekomen via een vriend die toen in het magazijn werkte.) "Foto Kino Linders hebben we binnen anderhalf jaar kapot geconcurreerd!" riep men toen. "En hebben jullie ook plannen voor Game Mania?" zei ik toen tegen een van die gasten. Kreeg ik geen antwoord op. :)

Als het om service en klantgerichtheid gaat weten mensen toch wel hun weg naar de juiste winkel te vinden. Probeer je game na 2 dagen maar eens te ruilen bij Saturn en probeer het vervolgens eens bij mij. :)

[ Bericht 34% gewijzigd door fratsman op 27-05-2013 00:01:49 ]
pi_127054791
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef fratsman het volgende:
Ik was 3 jaar geleden op de feestelijke opening van Saturn bij Baer de Woers. (binnen gekomen via een vriend die toen in het magazijn werkte.) "Foto Kino Linders hebben we binnen anderhalf jaar kapot geconcurreerd!" riep men toen.
Ach, de FRS deed jaren geleden precies hetzelfde, collega van me werkte toen bij een concurrent van de FRS en terwijl zij in de kantine hun ontslagen te horen kregen kwamen er gastjes van de FRS buiten de vlaggen uit de stokken halen en lachend met auto's over het parkeerterrein rijden.

Ik heb zelf bij een concurrerende winkelketen gewerkt en je wilt niet weten wat voor geintjes de FRS uithaalde om ons kapot te maken, van het bedreigen van bands die bij ons een instore wilden doen tot het negeren van releasedatums, er was altijd wel wat. Blij dat ze kapot zijn.

Wel goed om te horen dat je baan gewoon veilig is Fratsman! Heb zelf ook jaren met heel veel plezier op gamesafdelingen gewerkt.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  maandag 27 mei 2013 @ 03:27:42 #97
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_127055078
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik weet niet eens wat dat is. :@ Game Mania is prima, daar kom ik af & toe wel eens idd. ^O^
Hallon!
pi_127057241
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 02:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ach, de FRS deed jaren geleden precies hetzelfde, collega van me werkte toen bij een concurrent van de FRS en terwijl zij in de kantine hun ontslagen te horen kregen kwamen er gastjes van de FRS buiten de vlaggen uit de stokken halen en lachend met auto's over het parkeerterrein rijden.

Ik heb zelf bij een concurrerende winkelketen gewerkt en je wilt niet weten wat voor geintjes de FRS uithaalde om ons kapot te maken, van het bedreigen van bands die bij ons een instore wilden doen tot het negeren van releasedatums, er was altijd wel wat. Blij dat ze kapot zijn.

Wel goed om te horen dat je baan gewoon veilig is Fratsman! Heb zelf ook jaren met heel veel plezier op gamesafdelingen gewerkt.
Sneu gedrag. Ik heb dat nooit begrepen. Toen E-Plaza failliet ging kwamen al die jongens vragen of wij nog vacatures hadden, ik heb volgens mij al hun CV's nog in portefeuille.
pi_127108332
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef fratsman het volgende:
Ik ben blij dat ze ons uit de holding hebben gehaald en dat we zelfstandig verder gaan. FRS was gewoon geen lang leven meer beschoren. Dat was een kwestie van tijd. Jammer, want ik heb er 4 jaar met plezier gewerkt. Ook nog een leuke stagiair gehad. :P

:D

Ik heb zowel bij Free Record Shop en vanLeest stage gelopen en bij beide winkels een toptijd gehad. Leuk personeel en leuke klanten. Mijn eerste stage bij een supermarkt was heel wat minder leuk :D ;)

Desalniettemin had ik toen al door dat dergelijke winkels (met dergelijke opzet) geen lang leven meer beschoren waren.

Het probleem is dat ze zich voornamelijk richten op de doelgroep die amper cd's koopt. De populaire muziek wordt voornamelijk gedownload en anders via Spotify, I-Tunes en/of YouTube binnengehaald. Daarnaast werd het aanbood (zowel qua films en muziek steeds minder) en had de gamesafdeling flinke concurrentie (Intertoys, Game Mania, de webshops).

Ik denk dat Freerecordshop te weinig met hun winkelruimte gedaan heeft. Veel voor de massa maar amper aandacht voor specifieke doelgroepen. (Fratsman denk ff aan het moment dat ik die André Rieu dvd ging draaien, meteen 6 exemplaren van verkocht in een uur tijd :D )

Muziekspeciaalzaken als Sounds, Kroese (in Arnhem en Nijmegen) en de Plato's doen dat wel op muziekgebied en Game Mania doet het op het gebied van de games. De Saturn hier in Venlo zie ik niet echt als een concurrent, maar de grote vestigingen (voornamelijk ook de Duitse) hebben echt bijna alles. Hier in Venlo valt het aanbod aan films en muziek vies tegen.

Webshops zijn ook een belangrijke concurrent geworden. Al ben ik wel aan het wachten op het moment dat Amazon definitief in Nederland door gaat breken. Bol.com is vaak duur, vragen onder de 20 euro verzendkosten en verpakken de artikelen slecht. Amazon is echt de Überbaas in het verkopen van media.

De crisis heeft er ook voor gezorgd dat de FRS weg is, maar op het gebied van downloaden hebben ze nu minder concurrentie. Het downloaden van kwalitatief goede muziek/films is nu stukken moeilijker geworden als een aantal jaar geleden...
pi_127159356
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:39 schreef Ruder het volgende:

[..]

:D

Ik heb zowel bij Free Record Shop en vanLeest stage gelopen en bij beide winkels een toptijd gehad. Leuk personeel en leuke klanten. Mijn eerste stage bij een supermarkt was heel wat minder leuk :D ;)

Desalniettemin had ik toen al door dat dergelijke winkels (met dergelijke opzet) geen lang leven meer beschoren waren.

Het probleem is dat ze zich voornamelijk richten op de doelgroep die amper cd's koopt. De populaire muziek wordt voornamelijk gedownload en anders via Spotify, I-Tunes en/of YouTube binnengehaald. Daarnaast werd het aanbood (zowel qua films en muziek steeds minder) en had de gamesafdeling flinke concurrentie (Intertoys, Game Mania, de webshops).

Ik denk dat Freerecordshop te weinig met hun winkelruimte gedaan heeft. Veel voor de massa maar amper aandacht voor specifieke doelgroepen. (Fratsman denk ff aan het moment dat ik die André Rieu dvd ging draaien, meteen 6 exemplaren van verkocht in een uur tijd :D )

Muziekspeciaalzaken als Sounds, Kroese (in Arnhem en Nijmegen) en de Plato's doen dat wel op muziekgebied en Game Mania doet het op het gebied van de games. De Saturn hier in Venlo zie ik niet echt als een concurrent, maar de grote vestigingen (voornamelijk ook de Duitse) hebben echt bijna alles. Hier in Venlo valt het aanbod aan films en muziek vies tegen.

Webshops zijn ook een belangrijke concurrent geworden. Al ben ik wel aan het wachten op het moment dat Amazon definitief in Nederland door gaat breken. Bol.com is vaak duur, vragen onder de 20 euro verzendkosten en verpakken de artikelen slecht. Amazon is echt de Überbaas in het verkopen van media.

De crisis heeft er ook voor gezorgd dat de FRS weg is, maar op het gebied van downloaden hebben ze nu minder concurrentie. Het downloaden van kwalitatief goede muziek/films is nu stukken moeilijker geworden als een aantal jaar geleden...
Ze zijn gewoon ingehaald door de tijd. Daarnaast denk ik niet dat er in Venlo ruimte is voor twee speciaalzaken a la sounds.

En wat downloaden betreft: Ik weet niet waar jij tegenwoordig download maar m.i. is de kwaliteit juist veel beter en dankzij de ijzersterke codecs hoef je ook geen dump van een 80 gb. blu ray te downloaden om dezelfde kwaliteit te krijgen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')