Dus toch. Nu de Ikea nog.twitter:gemeentevenlo twitterde op donderdag 01-08-2013 om 08:03:12Modeketen Primark opent een nieuwe winkel aan de Oude Markt in Venlo. Meer informatie: http://t.co/ovqxUYfI84 reageer retweet
Heb ik inderdaad ook al opgevangen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:58 schreef Klonk het volgende:
Ikea is al in kannen en kruiken toch?. Alleen een plekje nog en het zal mij verbazen als de ikea niet ergens op het verloederde stuk bij de grens komt. Voorzover ik weet is het bestemmingsplan voor dat gebied recent aangepast.
May Anröchtequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"HET WAS AAN DE COSTA DEL SOL TINGELINGELING"
Ik heb bijna niks gehoord van de hele ZPF...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"DE GLIMLACH VAN EEN KIND..." ... "MALLE BABBE KOM, MAALE BABBE KOM HIER..."
![]()
Genieten hier in de tuin.
Hier hetzelfde. Die Hollandstalige bagger kon je woord voor woord "meezingen" voor de rest heb ik vrijdagavond Laura Jansen nog gehoord en dat was het. Misschien dat de wind anders stond of helemaal afwezig was, geen idee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb bijna niks gehoord van de hele ZPF...
Maar met dat hollands gejodelleek het wel
of ze de volumeknop extra open draaiden...
Flinke rookontwikkeling.twitter:omroepvenlo twitterde op woensdag 21-08-2013 om 12:27:53Woningbrand in Bergstraat Q4: In de Venlose Bergstraat is vanmiddag brand uitgebroken in een woning. In de omg... http://t.co/eHW8EhkTY8 reageer retweet
quote:Spirare, een inspirerende omgeving als vertrekpunt om samen op weg te gaan naar een nieuwe duurzame wereld. Gedreven door onze natuurlijke navigatie, onze emoties en drijfveren willen wij samen onze samenleving duurzaam innoveren door bewustwording, doorbreken van bestaande structuren, sociale innovatie, maatschappelijk ondernemen en Een leven lang leren. Wij nodigen je uit deze site te verkennen en kennis te nemen van onze initiatieven en actief mee te co-creëren aan onze missie.
nou ze willen duurzaam innoveren door emoties en drijfveren in te voeren dus met die rust zit het wel goed denk ik zoquote:Op donderdag 5 september 2013 11:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jammer, vind die rust op de Floriade Greenpark Venlo wel mooi.
Op de geluidsversterkende kracht van de arc na (als je erbij in de buurt komt)quote:Op donderdag 5 september 2013 11:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou ze willen duurzaam innoveren door emoties en drijfveren in te voeren dus met die rust zit het wel goed denk ik zo
Klinkt als veel bla en weinig wol, veel subsidie en uiteindelijks niks daar.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou ze willen duurzaam innoveren door emoties en drijfveren in te voeren dus met die rust zit het wel goed denk ik zo
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Klinkt als veel bla en weinig wol, veel subsidie en uiteindelijks niks daar.
Als je dit leest zou je denken dat de IKEA er dus niet komt. Althans, niet op die plek.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Trouwens geen (nog geen) Ikea op de keulse barriere maar een grote winkel van Cranenbroeck.
quote:Eerder dit jaar bleek uit een onderzoek dat werd uitgevoerd in opdracht van de gemeenteraad dat er op de Keulse Barričre ruimte is voor één grote winkelformule. De link met Ikea werd toen gelegd.
onberekenbaar Venlo is onberekenbaarquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Als je dit leest zou je denken dat de IKEA er dus niet komt. Althans, niet op die plek.
[..]
De Innovatie torenquote:
Ja eigenlijk n bietje suffe vriedaagaovend......quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jao jao, auk alles im griff.Wat dachse, ik kom heej weer ens kiéke?
Hahaha, ik had dich allang neet mier heej gezeen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:22 schreef runaway het volgende:
[..]
Ja eigenlijk n bietje suffe vriedaagaovend......dus kwaam weer ens op Fok. Al 2 jaor nimmer gewaes dink ik haha.
Kinse in venlo nog un bietje leuk oet gaon?
Ja ik zit ouk dokker in Amsterdam maar aaf en toe waal venlo, meistal allein drankjes doon........ Meistal de Loco want zou neet weite woorse anders heer kins. Gallerie en Splinter soms......quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hahaha, ik had dich allang neet mier heej gezeen inderdaad.Wat oétgaon betref, gen idee. Zoë dök gaon ik neet mier, en als ik al gaon dan is 't naor de Tapperie of naor de Hertog.. Bin 't waekeliks oétgaon ein bietje ontgreuijd.
In de Yellow kump ein soort van "Ik hou van Holland"-café.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:33 schreef runaway het volgende:
[..]
Ja ik zit ouk dokker in Amsterdam maar aaf en toe waal venlo, meistal allein drankjes doon........ Meistal de Loco want zou neet weite woorse anders heer kins. Gallerie en Splinter soms......
Woor is de yellow toch?
Hmm jammer! Motte we ut heej maar gezellig maken!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
In de Yellow kump ein soort van "Ik hou van Holland"-café.Maar det schient auk alweer op losse schroeve te staon.
zou an sich wel handig zijn, weet je gelijk waar je niet heen wilt gaan en welke vrienden je van je lijstje kunt schrappenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
In de Yellow kump ein soort van "Ik hou van Holland"-café.Maar det schient auk alweer op losse schroeve te staon.
46 miljoen, las ik ergens. Wat ze terug denken te verdienen door de verwachte energiebesparing door dat gebouw...quote:Op maandag 9 september 2013 23:30 schreef eight het volgende:
Dat nieuwe gemeentehuis zal ook wel weer een flinke smak geld kosten.
Rare plek trouwens..
[/wilders mode on]quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
46 miljoen, las ik ergens. Wat ze terug denken te verdienen door de verwachte energiebesparing door dat gebouw...
Plek vind ik overigens zo gek nog niet, daar naast Nedinsco. Zichtlocatie en goed bereikbaar.
leuke entree gewoon, vanaf het station de illusie van de kermis en dan 10 minuten door een dooie stad naar het volgende plein.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:50 schreef MPG het volgende:
Ligt het museumplein (sinds wanneer heet het daar niet meer gewoon Keulsepoort trouwens???) niet wat erg ver van de overige pleinen vandaan?
Kaarten voor a.s. woensdag liggen al een tijdje op de plankquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:56 schreef fratsman het volgende:
Even een tip: Het Boermanstheater met "Beej ôs in de Floddergats." Speelt nu in de Maaspoort. Aanrader!
Ja, precies dat. Leuke binnenkomer, maar praktisch is andersquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
leuke entree gewoon, vanaf het station de illusie van de kermis en dan 10 minuten door een dooie stad naar het volgende plein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |