Oh, er is zeker wel wat beters te doen!..quote:Op zondag 28 juli 2013 23:34 schreef Mss het volgende:
Ik heb met dat soort dingen altijd dat ik merk dat heel Venlo en omstreken er is omdat er ook gewoon niks beters te doen is. Maar dat kan aan mij liggen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:43 schreef Tism het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, omg!..Ik hoor het ze al zeggen..
Nou, begin maar met organiseren!..quote:Op zondag 28 juli 2013 23:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe vet zou het zijn als er op het Floriadeterrein een meerdaags festival zou worden gegeven ala Lowlands?!Genoeg plek voor meerdere campings en de paviljoens gebruiken voor kleinschalige optredens en de mainstage onder Villa Flora.
Ala defqon dan, niet lowlands!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe vet zou het zijn als er op het Floriadeterrein een meerdaags festival zou worden gegeven ala Lowlands?!Genoeg plek voor meerdere campings en de paviljoens gebruiken voor kleinschalige optredens en de mainstage onder Villa Flora Innovatoren.
Dit dus. Omdat de programmering al jaren ruk is weet ook niemand wie er aan het optreden is.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er altijd wel zin in, en als ik er ben is het altijd maar mwah.
Stereo sunday vind ik altijd veel toffer.
Ze komen m.i. vooral voor de gemoedelijkheid. Ik denk dat de meeste nog niet eens de programmering bekijken.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:53 schreef fratsman het volgende:
Daarom trekt het ZPF 90.000 bezoekers in 4 dagen. Omdat de programmering ruk is.
Maar hoeveel unieke bezoekers? Dat valt een beetje moeilijk te berekenen bij gratis entree. En als je 10 keer op een avond het terrein verlaat en weer terugkomt, tellen ze je dan elke keer als bezoeker?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:53 schreef fratsman het volgende:
Daarom trekt het ZPF 90.000 bezoekers in 4 dagen. Omdat de programmering ruk is.
Same here. Laatste keer dat ik op het terrein was speelde Clouseau. Was volgens mij in 1993 of zoiets. Zal ook wel de reden zijn geweest om nooit meer terug te gaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ben ik de enige hier/in Venlo die het ZPF altijd maar net niet vindt en er eigenlijk niks om geef?
Dit jaar stelt de line up ook niet veel voor vind ik dan...quote:Op zondag 28 juli 2013 23:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ben ik de enige hier/in Venlo die het ZPF altijd maar net niet vindt en er eigenlijk niks om geef?
De optredens geef ik ook niks om, daar ga ik niet voor.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoezo tegendraads? Dat is toch wat iedereen zegt? Optredens zijn kut, iedereen is er voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:27 schreef fratsman het volgende:
Is Clouseau ooit geweest?
Laat mij dan maar de tegendraadse zijn, ik amuseer me 4 dagen lang op het ZPF. Kutoptredens of niet.
Ik zie genoeg posts voorbij komen van mensen die door/ondanks de programmering wegblijven. Is ieders goed recht, maar inderdaad, de gezelligheid/gemoedelijkheid speelt behoorlijk mee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoezo tegendraads? Dat is toch wat iedereen zegt? Optredens zijn kut, iedereen is er voor de gezelligheid.
Ja ja, in hun "Engelse" periode nog wel.quote:
Dus toch. Nu de Ikea nog.twitter:gemeentevenlo twitterde op donderdag 01-08-2013 om 08:03:12Modeketen Primark opent een nieuwe winkel aan de Oude Markt in Venlo. Meer informatie: http://t.co/ovqxUYfI84 reageer retweet
Heb ik inderdaad ook al opgevangen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:58 schreef Klonk het volgende:
Ikea is al in kannen en kruiken toch?. Alleen een plekje nog en het zal mij verbazen als de ikea niet ergens op het verloederde stuk bij de grens komt. Voorzover ik weet is het bestemmingsplan voor dat gebied recent aangepast.
May Anröchtequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"HET WAS AAN DE COSTA DEL SOL TINGELINGELING"
Ik heb bijna niks gehoord van de hele ZPF...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"DE GLIMLACH VAN EEN KIND..." ... "MALLE BABBE KOM, MAALE BABBE KOM HIER..."
![]()
Genieten hier in de tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |