quote:
Als jij het niet had gemeld had ik hem niet aangeschaftquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar niet zo pittig als deel 1!
wel tof toch?
Daar dacht ik ook al aan, ik bedoel, Zombie tycoon werkt prima, including de L voor een grote map. Warcraft kan er dus prima opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef sp3c het volgende:
Warcraft 3 porten
moet prima te doen zijn met al die knoppen, touchpad en het touchscreen
ja preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, ik bedoel, Zombie tycoon werkt prima, including de L voor een grote map. Warcraft kan er dus prima op
Port Diablo 3 dan ook maar meteenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja precies
en Blizzard werkt inmiddels al/weer met Sony (Diablo 3) dus waarom niet
kan nooit al teveel kosten en als je er een nieuwe campaign bijdoet (gewoon WoW assets gebruiken) is het gelijk een system seller volgens mij
Beetje jammer alleen van de instabiliteit en het feit dat hij door eoa buggy reden in het Frans is (??) Ik zou zeggen lekker links laten liggen, scheelt een hoop frustratie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef videonatic het volgende:
[..]
Unit13 is een van de betere shooters voor de vita, geen verhaal maar wel veel actie. En het speelt zeer goed.
Bij mij loopt ie vlekkeloos en engels. Dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:04 schreef arkkey het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen van de instabiliteit en het feit dat hij door eoa buggy reden in het Frans is (??) Ik zou zeggen lekker links laten liggen, scheelt een hoop frustratie.
Bij mij niet. Dus?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:12 schreef videonatic het volgende:
[..]
Bij mij loopt ie vlekkeloos en engels. Dus.
De fout ligt toch redelijk bij Unit 13. Ik heb mijn Vita ook op Engels en dan kun je hem alleen in het Frans spelen Gewoon een epische faal van de ontwikkelaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:32 schreef videonatic het volgende:
Dus is het waarschijnlijk niet een fout van die game maar ligt het aan jou en je instellingen.
Nee,HK accountquote:Op zondag 12 mei 2013 08:54 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Je hebt een Japans account neem ik aan...?
Same, had hem ook Frans, 10 minuten later weer verwijderdquote:Op zondag 12 mei 2013 12:46 schreef emokid het volgende:
[..]
De fout ligt toch redelijk bij Unit 13. Ik heb mijn Vita ook op Engels en dan kun je hem alleen in het Frans spelen Gewoon een epische faal van de ontwikkelaar.
Waarom zou je trouwens als SOCOM ontwikkelaar een shooter ontwikkelen.. zonder multiplayer?
maar dan moet je er nog een draagbare tv en een flinke draagbare accu erbij kopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:53 schreef genakt het volgende:
Jammer dat ie nog steeds zo duur is. Voor minder heb je een ps3 met ontiegelijk veel meer spellen
Al iets bekend?quote:Op maandag 29 april 2013 08:40 schreef Pheno het volgende:
Eens een prijsvraag voor Vita-eigenaren
http://games.fok.nl/siten(...)-soul-sacrifice.html
Ja hoor. http://games.fok.nl/siten(...)-soul-sacrifice.htmlquote:
owquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hoor. http://games.fok.nl/siten(...)-soul-sacrifice.html
De software was je niet gunstig gezind.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow. Ik keek op de oorspronkelijke pagina!.
Waarom heb ik niet gewonnen?.
Ik ben achteraf blij dat ik er vanaf benquote:
ja, ik heb nu al 3 games voorbij zien komen die ik al heb gekochtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil 'm nog steeds, maar toch wacht ik nog even. Games kopen voor een PlayStation voelt zo nutteloos met PS+
Vroeg ik me ook afquote:
Is dat deel wat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:36 schreef emokid het volgende:
Ratchet & Clank q-force komt er ook al aan.
Die comments ookquote:
Ik zit ook te denken aan verkoop hier, het duurt allemaal te lang en mijn HTC One komt verschrikkelijk dicht in de buurt qua graphics.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:44 schreef DirtyDaniel het volgende:
liep vandaag mijn lokale Bart smit weer binnen. Gewoon helemaal geen nieuwe games. Volgens mij geeft Bart Smit het al op met de vita. in het krantje laatste ook helemaal niks erover meer :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |