Dat zegt meer over die twee dan over Freekquote:Op maandag 15 april 2013 20:11 schreef Deckard het volgende:
Freek heeft meer talent dan die twee bij elkaar.
Tsjah. Kan je verwachten en dwdd dat ze precies dit kiezen.quote:
Freek de Jonge komt praten over zijn nieuwe album 'Zonde' wat in twee weken tijd opgenomen is in zijn eigen huiskamer. Hiervoor heeft hij deze keer niet alleen de teksten maar ook de muziek geschreven. Hij zal ook iets zingen van het album.quote:
kudtquote:Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Freek de Jonge komt praten over zijn nieuwe album 'Zonde' wat in twee weken tijd opgenomen is in zijn eigen huiskamer. Hiervoor heeft hij deze keer niet alleen de teksten maar ook de muziek geschreven. Hij zal ook iets zingen van het album.
Hij is ook heel goed.quote:Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij vindt zichzelf wel heel goed he...
Ik ben niet eens aan de draad begonnen.quote:Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik ben de draad van het verhaal van Freek even kwijt.
Ellen ten Damme op de plee.quote:Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef tong80 het volgende:
Kom binnen en val binnen met twee helden. Freek en van Dyke Parks
Mooi verhaal.
Heb ik verder veel gemist ?
Ja, de tieten van Ten Damme.quote:
Ik vind het ook maar moeilijk te volgen. Veel te saai dit.quote:Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik ben de draad van het verhaal van Freek even kwijt.
Jij bent deze draad toch begonnen?quote:Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben niet eens aan de draad begonnen.
Freek : Youp heeft veel van mij in zijn mars.'quote:Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij vindt zichzelf wel heel goed he...
Kut. Met haar snee ?quote:
Die zit er uiteraard ook.quote:Op maandag 15 april 2013 20:14 schreef Martinello het volgende:
Mag Hella niet meespelen op haar viool?
quote:
En ook jammer.quote:Op maandag 15 april 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
Dit gesprek met jou bekijken was achteraf ook zonde.
Dan moet Pavert zichzelf overtreffen.quote:Op maandag 15 april 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
kan de lucky de uitzending redden?
Lekker makkelijk schelden op ouwe helden. Ik zag gistreren een schreeuwendre neger komiek op NED-3. Dat was pas erg.quote:Op maandag 15 april 2013 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Freek was vroeger goed. Echt wel. Alleen nu niet meer zo.
Of Roelvink.quote:
Alles wat je hebt dat mag je houden....Dam dam!quote:
Dat dat nog slechter was dan dit maakt dit niet opeens goed.quote:Op maandag 15 april 2013 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk schelden op ouwe helden. Ik zag gistreren een schreeuwendre neger komiek op NED-3. Dat was pas erg.
De show van Dino is echt de hel.quote:Op maandag 15 april 2013 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk schelden op ouwe helden. Ik zag gistreren een schreeuwendre neger komiek op NED-3. Dat was pas erg.
No way, Hozee.quote:
Glimlachje.quote:
Inderdaad zelfs weinig glimlach hier.quote:
Inderdaad, de kleurplaat-grap was wel bijzonder complex.quote:Op maandag 15 april 2013 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit was ook te moeilijk voor jou.
Er gebeurt eindelijk eens iets bij die ice-truckers.quote:Op maandag 15 april 2013 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
Op 7 wordt nu een Eland van de weg getrokken.
Dat wil je toch niet missenquote:Op maandag 15 april 2013 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
Op 7 wordt nu een Eland van de weg getrokken.
Het is interessanter dan Freek.quote:
Freek is een oude held die briljant blijftquote:
quote:Huisdichter Nico Dijkshoorn
Tafeldame: Claudia de Breij
Charles Groenhuizen. Zijn vrouw liep 100 meter achter de aanslag de Marathon.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zal wel over Boston gaan, maar ben benieuwd wie daarvoor uit de kast wordt getrokken.
Pieter Lakeman wellicht, die denkt in elk geval aan slachtoffers.
Ik geniet ervan en ik geniet van Joost Zwagerman hoe hij het kan overbrengen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:13 schreef Norrage het volgende:
Weer een kunstwerk in deze Rijksmuseum tijden. Komt echt me neus uit ondertussen.
Qua geluid ook:quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
Muziek: Soul Sister Dance Revolution
DAT klinkt qua naam al goed.
Dat is wel mijn smaakquote:
Ik vind het ook altijd leuk. Maar nu met al dat Rijksmuseum gezeik de laatste week kan ik geen kunst meer zien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet ervan en ik geniet van Joost Zwagerman hoe hij het kan overbrengen.
Nog meer kunst aubquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd leuk. Maar nu met al dat Rijksmuseum gezeik de laatste week kan ik geen kunst meer zien.
Dat komt mooi uit, want Zwagerman gaat waarschijnlijk vertellen dat Hammershøi's interieurs, met stille vrouwfiguren die meestal op de rug worden gezien, de invloed tonen van Johannes Vermeer.quote:
Beetje linkse hobbie dit.quote:Jaarlijks doen er meer dan 500 muzikale jongeren (12 t/m 19 jaar) mee aan het Prinses Christina Concours dat al meer dan 45 jaar wordt georganiseerd. Musici als Wibi Soerjadi, Liza Ferschtman en Lavinia Meijer wonnen in hun jonge jaren een prijs op het Prinses Christina Concours. Aanstaande zondag 21 april is de finale in het Lucent Danstheater in Den Haag. Vanavond aan tafel de acht finalisten: Jorian, Ellen, Hawijch, Yang Yang, Laetitia, Ramon, Astrid en Florian.
Tuurlijk. Muziek is links.quote:
Het woord 'gitaar' zal ook wel vallenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want Zwagerman gaat waarschijnlijk vertellen dat Hammershøi's interieurs, met stille vrouwfiguren die meestal op de rug worden gezien, de invloed tonen van Johannes Vermeer.
Rechtdoorzee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Behalve Nederlandstalige shit. Dat is rechts.
Twan is wel aardig, maar het had beter gekund. Eelco Bosch van Rosenthal gister bij P&W vind ik zelf een stuk interessanter bijvoorbeeld.quote:Aanslag bij Boston Marathon – 16-4-2013
De 117e editie van de prestigieuze 'Boston Marathon' is maandag uitgelopen op een drama. Door twee bommen vlak bij de finishlijn kwamen er zeker drie mensen om het leven en raakte er ruim 150 mensen gewond. Maar Amerika rest nog maar één vraag: wie? Van de dader ontbreekt elk spoor. Waren het blanke rechts-extremisten, Arabische terroristen of was het een ‘lone wolf’ die de bommen bij de finishlijn plaatste? Twan Huys praat ons bij.
Maar Twan is incrowd, en Elco niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef remcoP het volgende:
[..]
Twan is wel aardig, maar het had beter gekund. Eelco Bosch van Rosenthal gister bij P&W vind ik zelf een stuk interessanter bijvoorbeeld.
Ik ook al weer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:27 schreef Wire het volgende:
Als het maar niet over Boston gaat. Ben er nu al helemaal klaar mee.
Er is totaal niks nieuws over te melden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:27 schreef Wire het volgende:
Als het maar niet over Boston gaat. Ben er nu al helemaal klaar mee.
Ik ookquote:
behalve dan dat niemand vermeld dat het een inside job is... wat echt zo isquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is totaal niks nieuws over te melden.
Daar ga ik ook wel van uit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
behalve dan dat niemand vermeld dat het een inside job is... wat echt zo is
Ja, ik denk het ook niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ah, je bent een aluhoedje. Dat verklaart.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Rechts wil weer aan de macht door angst te zaaien.quote:
Hier nada, zero, null.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:32 schreef OProg het volgende:
Nog weinig glimlach bij de opening van deze uitzending.
Ook nog weinig lekker wijf.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:32 schreef OProg het volgende:
Nog weinig glimlach bij de opening van deze uitzending.
trouwens, alu hoedjes versterken de hersen signalen dus theoretisch zouden aliens of wie dan ook juist beter je gedachten kunnen lezenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, je bent een aluhoedje. Dat verklaart.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Rechts wil weer aan de macht door angst te zaaien.
Ze schuimen de standaard sites als wtf.nl en nu.nl af.quote:
Het schijnt dat Koningin Beatrix er ook van op de hoogte was via de Bilderberg groep.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]nee juist niet rechts.. illuminati
mensen in angst laten leven.. daar is de regering goed inquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
Met andere woorden: iedereen kan het zijn.
Uiteraard, maar de daders zitten in Washington of Langley.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
Met andere woorden: iedereen kan het zijn.
'T is Claudiaquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:16 schreef poepa het volgende:
Als Ali B. tafelheer is, dan kijk ik niet.
Dat is veel minder erg.quote:
Die is inderdaad de ruige tafelheer van vanavond.quote:
Georgina Verbaan vond van niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef SpaceOddity het volgende:
Was eigenlijk ook best een lul die Osama...
Ja, hij had zijn mindere dagen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef SpaceOddity het volgende:
Was eigenlijk ook best een lul die Osama...
Je kan ook alles negeren, maar of dat nou zo goed is? Nee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef BlueMage het volgende:
Hoop gelul wordt iedereen alleen maar angstiger van.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef BlueMage het volgende:
Hoop gelul wordt iedereen alleen maar angstiger van.
Ja dit is ook te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef OProg het volgende:
Ze hebben echt geen idee wie het is maar dan zouden we wel weten dat het in New York had moeten zijn. Hoe bedoel je opruien.
Nee dat ook niet maar dit is ook een beetje de boel opruien vind ik dan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan ook alles negeren, maar of dat nou zo goed is? Nee.
Kijk naar DWDD, daar zie je het antwoordquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:42 schreef poepa het volgende:
Weet iemand waarom ik geen smiley kan aanklikken op mijn mobiel? Hoe in te stellen?
Ja, maarja niemand weet het. Dan is het of negeren en achter de schermen uitzoeken, of in de media erover praten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee dat ook niet maar dit is ook een beetje de boel opruien vind ik dan.
Ik heb altijd een hekel als iets het niet doet of stuk is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk naar DWDD, daar zie je het antwoord.
Cameraman moet ff scherpstellen.quote:
Een rooie!!quote:
Is dat niet de zelfde persoon die David Bowie zo zat te eren ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:46 schreef BlueMage het volgende:
Ooooh neeeee nou Joost Zwagerman, kan bijna niet erger.
quote:
En op je orenquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef Tem het volgende:
Claudia denkt alleen maar aan scharen met die rooie.
Dit mag alleen Fritz Korbach inderdaad.quote:
Terecht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef Tem het volgende:
Claudia denkt alleen maar aan scharen met die rooie.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Terecht.
Roest op het dak is vocht in de kelder.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Hehehe.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Terecht.
Cursusje gevolgd bij het buurthuis.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef drummerdude het volgende:
Dan ben je wel een hele slechte photoshopper...
Hij kan de onschuld daarmee niet teruggeven.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
Volgende maand gaat Joost zijn eigen penis duiden.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het poppetje van Louis in beeld
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |