De moeder van mijn laatste vriendin wilde ik echt afschieten, wat een naar mens.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schoonouders, het meest vervelende gedeelte van een relatie.
Ik tref ze ook iedere keer met gescheiden ouders zodat ik een dubbel aantal schoonouders heb.
Ik zie die van mij zo'n 4x per jaar. Trouwen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Ik zoek gewoon een man die niet al te veel contact heeft met z'n ouders
Ik doe niet aan trouwenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:37 schreef Q. het volgende:
Ik zie die van mij zo'n 4x per jaar. Trouwen?
ik andersom. en vrouw.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:34 schreef Cue_ het volgende:
hmm, niet single.maar laat ze niet blijken..quote:Op donderdag 18 april 2013 20:34 schreef marcel-o het volgende:
Wordfeud blijkt ook nog wel eens goed te gaan
leuk,oplopend contact hier
mn ex-schoonouders waren hardstikke tofquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:51 schreef pimsieb het volgende:
Heb nou nog nooit last gehad van kutschoonouders eigenlijk, blijken altijd wel aardige mensen te zijn die oprecht geinteresseerd zijn en vooral nergens moeilijk over doen.
*klopt af*
(Sorry ik moet dit ff kwijt, iemand moet het zeggen)quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:25 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmm, niet single.maar laat ze niet blijken..op een of andere manier toont ze interesse..
maar ze weet niet dat ik dr facebook en badooheb gevonden.
hoewel, ze zal vast zien dat k dr badoo profiel heb gecheked![]()
gvd heb ik weer [ afbeelding ]
tijd voor subtiele confrontatie
[..]
mn ex-schoonouders waren hardstikke tofwel jammer dat k die niet meer zie
ze reageerde al op badooquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
(Sorry ik moet dit ff kwijt, iemand moet het zeggen)
Ga nooit stalken. Nooit.
Voorzichtig met bezette vrouwen die aandacht willen, ze slurpen je tijd en energie op (voor hun eigen validatie/erkenning). En alsnog uitkijken met "nieuwsgierigheid", dat is niet iets wat je wilt implementeren voor jezelfquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:54 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ze reageerde al op badooze zag t uiteraard en gaat gewoon verder hoe ze deed
![]()
vage..
oh, maar k stalk niet,k was nieuwsgierig, heb r aangegeven dat ze iets te makkelijk vindbaar is![]()
Dat zegt meestal wel iets over zo iemand, dus be careful what you wish for.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Spanning heeft iedereen, je moet er alleen een altijd keer doorheen. Uiteindelijk wordt het een stuk minder of verdwijnt het helemaal.quote:Op maandag 22 april 2013 00:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb er over na zitten te denken. Ik denk dat, als puntje bij paaltje komt, ik helemaal kapot ga van de spanning.
Ik denk dat de mate waarin het minder wordt, verschilt van persoon tot persoon.quote:Op maandag 22 april 2013 10:50 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Spanning heeft iedereen, je moet er alleen een altijd keer doorheen. Uiteindelijk wordt het een stuk minder of verdwijnt het helemaal.
Op welk gebied?quote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Stelling:
''vrouwen willen gedomineerd worden''
Wat zijn jullie meningen?
Klopt. Vanaf het moment dat ik mijn date begon te slaan begonnen we een koppeltje te vormen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Stelling:
Vrouwen hoeven niet gedomineerd te worden. Als ze graag gedomineerd willen worden, dan laten ze dat wel weten.quote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Stelling:
quote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Stelling:
Nah, de meeste vrouwen zijn gewoon lui omdat ze er mee weg komenquote:Op maandag 22 april 2013 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Versieren, daar gaat het topic over
echt nietquote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Stelling:
Vrouwen willen gewoon geen loser zonder mening of leven. Het is heel simpel.quote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Stelling:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrouwen willen gewoon geen loser zonder mening of leven. Het is heel simpel.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je een mening hebt, gaan ze zeuren dat je mening verkeerd is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw ondertitel is op emotioneel vlak vrij submissiefquote:
En het is ook gewoon een bekende uitspraak, die niet eens op mij sloeg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw ondertitel is op emotioneel vlak vrij submissief:
Love is giving someone the ability to destroy you, but trusting them not to
Pure genialiteit.quote:
Thumbs up leuke comment,quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:14 schreef Q. het volgende:
gewoon geen loser zonder mening of leven. Het is heel simpel.
Dus wij mogen geen mening hebben over jouw mening?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als je een mening hebt, gaan ze zeuren dat je mening verkeerd is.
Vrouwen
Je moet gewoon op de kinderen passen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus wij mogen geen mening hebben over jouw mening?
De grap is denk ik meer dat je wilt dat iemand dezelfde mening als jou heeft... Maar tegelijkertijd iemand met dezelfde mening ook saai is?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wiens kinderen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet gewoon op de kinderen passen.
Raakvlakken zijn wel fijn, maar ik heb niets tegen een andere mening. Tenzij iemand pro racisme of pro dierenmishandeling is ofzo. Maarja, dan zal het sowieso in de date fase al stranden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De grap is denk ik meer dat je wilt dat iemand dezelfde mening als jou heeft... Maar tegelijkertijd iemand met dezelfde mening ook saai is?
En iemand zonder mening is natuurlijk een persoon zonder persoonlijkheid en dat is gewoon duf.Onstabiel weet ik het.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Raakvlakken zijn wel fijn, maar ik heb niets tegen een andere mening. Tenzij iemand pro racisme of pro dierenmishandeling is ofzo. Maarja, dan zal het sowieso in de date fase al stranden.
Je past niet op je eigen kinderen. Dat is toch geen oppassen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onze kinderen natuurlijk, wij gaan baby's maken
We could fix that i quessquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Je past niet op je eigen kinderen. Dat is toch geen oppassen?
Baby's met blonde krullen en blauwe ogen.
Ja, want ik ben blond en jij hebt blauwe ogen en krullen.quote:
Waarom kiezen? Er staat nog niets vast, right?quote:Op woensdag 24 april 2013 08:15 schreef fokker2.0 het volgende:
Nou breekt mn klomp![]()
Heb ik eindelijk eens iemand op W.app waar ik heel goed mee kan praten.
Bizar veel overeenkomsten, ook kwa verleden zodat we het daar dus over kunnen hebben..
Zij is heel duidelijk geïnteresseerd gezien de opmerkingen..
krijg ik op FB een paar berichten van een leuke dame(die ik al ff ken) of ik n keer wil stappen en toont ook n soort van interesse maar kan ik geen hoogte van krijgen.. daar deel ik alleen vrij weinig mee dus weinig praatstof, denk k..
en dat komt dan tegelijkis dit nou zo'n test dat ik moet gaan kiezen ofzo?
Dit inderdaad, ga achter beide aan, de kans dat een blijft plakken is vaak toch wel redelijk laagquote:Op woensdag 24 april 2013 08:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom kiezen? Er staat nog niets vast, right?
quote:Op woensdag 24 april 2013 08:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, want ik ben blond en jij hebt blauwe ogen en krullen.
Meer het principe dat het nooit goed is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zo niet hoor. Ik ben perfect.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer het principe dat het nooit goed is.
Zeg je A, is het fout. Zeg je B, is het fout. Denk je: het maakt niet uit wat ik zeg, het is toch fout dus ik hou mijn mond. Is het nog fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
mja, kiezen is een groot woord.. lang geen contacten gehad en nu komt t tegelijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom kiezen? Er staat nog niets vast, right?
Vrienden is zo'n breed begrip en voor iedereen anders. In mijn ogen heb ik zo veel echte vrienden dat ik die wel op één hand kan tellen. Daarbuiten kom ik met een veel groter getal aanzetten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef FAUSTI het volgende:
Dacht dat ik geen vrienden had omdat ik de definitie vriend anders zie als andere mensen. Hij vind dat ik zelfs veel vrienden heb. Laat staan over de kennissen... En werk niet maar ben de hele dag bezig met van alles. Heb het zelf alleen niet in de gaten
Vriend van mij is na een jaar proberen en volhouden door de friendzone heenquote:
ben ook n jaar gefriendzoned geweest, daarna had k r 8jr n relatie mee. Dus t kan ja. Of k dat weer zou kunnen, denk t niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Vriend van mij is na een jaar proberen en volhouden door de friendzone heenIk doe het hem niet na
Als het niet lukt met de prater, kun je de knappe wel proberen te neuken.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef fokker2.0 het volgende:
[..]
mja, kiezen is een groot woord.. lang geen contacten gehad en nu komt t tegelijk.
de een is (veel te) knap en de ander praat k leuk mee, wat ik eigenlijk belangrijker vind.
waar k dus morgen n date mee heb
kzie wel hoe t loopt..
Is niet zo moeilijk. Gewoon laten zien dat je aantrekkelijk bent. Voor sommigen duurt dit iets langer.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Vriend van mij is na een jaar proberen en volhouden door de friendzone heenIk doe het hem niet na
Tsja. Voor mij is het altijd zo geweest dat als ik niet meteen met de intentie om iemand te versieren erop afstap, het nooit wat wordt. Ik ben eerlijk gezegd ook een beetje te laf (ofnouja, het is ook een beetje 'ik weet niet hoe dat zou moeten') om na een jaar vriendschappelijk met iemand om te zijn gegaan mijn gevoelens opeens bloot te geven.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk. Gewoon laten zien dat je aantrekkelijk bent. Voor sommigen duurt dit iets langer.
Gewoon doen? Trial and error. Fouten maak je nog genoeg in het leven, maar het is wel zo lekker als het een keer wel luktquote:Op zaterdag 27 april 2013 03:03 schreef badschaap het volgende:
IK stap echt moeilijk op vrouwen af. Dat komt deels door mijn autisme. Iemand hier tips voor tijdens het stappen ofzo?
Als je naar haar kijkt om te kijken of ze leuk is (en haar reactie jou al bij voorbaat niets boeit omdat je het zo naar je zin hebt), heb je een veel groter kans dat ze het leuk vind. Als je voorzichtig vragend kijkt om een reactie te kunnen krijgen (ook omdat je zegt bang te zijn voor afwijzing) gaat het vaak mis.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:22 schreef Nicolaas_Kooi het volgende:
Als ik echter oogcontact probeer te maken met een vrouwelijk medemens krijg ik echter geen reactie of afkeurende blikken terug, oké allemaal prima kan gebeuren move on denk ik dan, maar echt positieve reacties krijg ik niet.
Helaas niet. Hoe ver je het van invloed autisme?quote:Op zaterdag 27 april 2013 03:03 schreef badschaap het volgende:
IK stap echt moeilijk op vrouwen af. Dat komt deels door mijn autisme. Iemand hier tips voor tijdens het stappen ofzo?
meer van moeilijk contact leggen. Als ik mensen beter ken dan kan ik der wel gewoon vrij makkelijk mee praten. Ligt er een beetje aan hoe goed ik ze ken. Als iemand tegen mij begint lukt het ok nog wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:30 schreef Miguele11 het volgende:
[..]
Helaas niet. Hoe ver je het van invloed autisme?
1e date was leuk! ziet er leuker uit dan op foto's... elke dag uren appen enz !quote:Op donderdag 25 april 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet lukt met de prater, kun je de knappe wel proberen te neuken.
Dat wordt neuken.quote:Op zondag 28 april 2013 13:29 schreef fokker2.0 het volgende:
[..]
1e date was leuk! ziet er leuker uit dan op foto's... elke dag uren appen enz !
morgen komt ze hier film kijken en ga ik koken
Het is al gezegd, en het is easier said than done, maar het blijft trial and error om je zelfvertrouwen op te bouwen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:22 schreef Nicolaas_Kooi het volgende:
Nou laat ik mij ook eens melden hier.
Ik ben inmiddels 24 jaar, bezig met mijn studie (als 't allemaal goed gaat moet in nog 1 jaar), heb een bijbaantje, genoeg vrienden waar ik wekelijks mee optrek, als hobby vooral met muziek bezig (luisteren, spelen in een band, concerten bezoeken). Qua uiterlijk is er niets 'vreemds' met mij aan de hand, ik ben misschien wat aan de dunnere kant en wordt vaak ~4 jaar jonger geschat, maar ach ik ben tevreden met mezelf en ik verzorg ik mezelf goed. Alles gaat voor mij op rolletjes, behalve mijn liefdesleven dus.
Ik ben echter niet geheel ervaringloos, mijn laatste (en voorlopig enige) relatie beëindigde ~4 jaar geleden, we wisten beiden dat de relatie langzaam maar zeker steeds stroever liep maar toen zij het uitmaakte was ik er een lange tijd kapot van.
Dat terzijde, 't punt is dat wij elkaar online hebben ontmoet, het hele spelletje van het 'flirten' is er een stuk minder bij aan te pas gekomen dan bij 'normale' gesprekken. In dat opzicht heb ik dus niet bijzonder veel ervaring.
Na bijna 4 jaar als single gaat het toch wel een beetje knagen, de éne na de andere in mijn omgeving springt in en uit de andere relatie, het 'overkomt' hen gewoon, voor mijn gevoel gaat die "het komt vanzelf wel"-mentaliteit niet meer werken. Aan de andere kant is 't natuurlijk niet gezond om teveel met anderen te gaan vergelijken.
Moet wel zeggen dat er wel 1 meisje was die mij leuk vond in die tijd; maar de aantrekkingskracht was niet wederzijds.
Ik ben van nature een gereserveerd persoon, misschien kom ik onbewust te afstandelijk over op anderen, en zal zelf ook niet heel snel een gesprek met een onbekende aanknopen. Nu is 't natuurlijk niet zo dat ik de hele tijd stil een hoekje zit en ga blazen als een kat zodra er iemand dichterbij komt
Ik ben meer van de kroegjes dan van de clubs, maar kom regelmatig in beide omgevingen terecht. Ik raak wel in gesprek met anderen en dat gaat allemaal leuk en aardig. Als ik echter oogcontact probeer te maken met een vrouwelijk medemens krijg ik echter geen reactie of afkeurende blikken terug, oké allemaal prima kan gebeuren move on denk ik dan, maar echt positieve reacties krijg ik niet. Nu blijkt het dat men 'lekker spontaan' moet zijn in het uitgaansleven om een beetje op te vallen, maar dit voelt voor mij gewoon zo onnatuurlijk aan, ik heb geen zin om mezelf en/of anderen daarmee voor de gek te houden. Daarbuiten kom ik in het dagelijkse leven niet veel vrouwelijke medemensen tegen
Verder helpt het ook niet echt dat ik als de dood ben voor afwijzing, geen idee waar het vandaan komt, maar het houdt mij elke keer weer tegen. Ik ben sowieso geen fan van het hele 'spelletje' van flirten en versieren, maarja 't is nou eenmaal zoals 't is en kan ik weinig aan veranderen.
Ik ben ook niet direct op zoek naar een vaste relatie met iemand die ik in de club/kroeg ontmoet heb , maar hey, een beetje positiviteit vanaf het andere geslacht kan geen kwaad toch?
Maargoed, volgens mij zit er toch niets anders op dan mijn ballen bij elkaar rapen en over die zelf-gecreëerde drempel heenstappen, ik denk er ter plekke gewoon te veel over na.
/langverhaal
Wat heb je de 1e date gedaan?? Verder slimme 2e date, weet niet precies wat je ervan verwacht, maar met zo'n date kan je alle kanten opquote:Op zondag 28 april 2013 13:29 schreef fokker2.0 het volgende:
[..]
1e date was leuk! ziet er leuker uit dan op foto's... elke dag uren appen enz !
morgen komt ze hier film kijken en ga ik koken
Je bent toch niet een loser als je losgaat?quote:Op maandag 29 april 2013 19:52 schreef Kitlerrr het volgende:
Voor iedere eenzame loser die, net als ik, vanavond losgaan; veel plezier, veel knappe mannen/vrouwen en veel bier!
Nee maar gewoon lekker algemeen genomenquote:Op maandag 29 april 2013 21:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent toch niet een loser als je losgaat?
Ik zag je jezelf alleen maar naar beneden halenquote:Op maandag 29 april 2013 21:26 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Nee maar gewoon lekker algemeen genomen
Nee. Ik moet morgen fit zijn om te werken.quote:Op maandag 29 april 2013 19:52 schreef Kitlerrr het volgende:
Voor iedere eenzame loser die, net als ik, vanavond losgaan; veel plezier, veel knappe mannen/vrouwen en veel bier!
Ooh nee, niet bewust. Al houd ik wel van zelfspot maar dat heeft lang niet altijd met een slecht zelfbeeld te makenquote:Op maandag 29 april 2013 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zag je jezelf alleen maar naar beneden halen
Sterkte!quote:Op maandag 29 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik moet morgen fit zijn om te werken.
Ik kan niet losgaan ik moet slaap inhalenquote:Op maandag 29 april 2013 19:52 schreef Kitlerrr het volgende:
Goed bezig, veel plezier.quote:Op maandag 29 april 2013 19:52 schreef Kitlerrr het volgende:
1e was terrasje..quote:Op maandag 29 april 2013 11:09 schreef pimsieb het volgende:
[..]
Wat heb je de 1e date gedaan?? Verder slimme 2e date, weet niet precies wat je ervan verwacht, maar met zo'n date kan je alle kanten op.
Oh en een kleine tip: Probeer haar een beetje te betrekken met het koken!. Vindt ze leuk, en anders is het voor haar misschien een beetje ongemakkelijk
haha lekker toch? lijkt me een prima datequote:Op dinsdag 30 april 2013 09:40 schreef fokker2.0 het volgende:
[..]
1e was terrasje..
Nu 2films gekeken en heb gekookt.
Tussen de films door sloegen de vlammen er van af!
ohh die wil ik eigenlijk nog steeds zien , dus Silver Lining Playbook is een aanrader ? Niet met date maar gewoon lekker voor mezelf.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:39 schreef pimsieb het volgende:
Ok had al zown vermoeden dat het niet meer om pubers ging haha, Life of Pi en silver lining playbook zijn ook ideale films trouwens mocht je hetzelfde van plan zijn op de 3e date
Oh van aparte films houd ik wel .quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:08 schreef pimsieb het volgende:
als je van ietwat aparte films kan houden wel ja, ik heb hem echter met een date gekeken, en af en toe heerlijk in een deuk gelegen. Ik zou als ik jou was hem niet alleen kijken, maar kan natuurlijk altijd.
Ook een goede tip (of iig voor mij heeft het prima gewerkt). Kijk een serie samen met je date !, moet je wel een goede serie vinden die jullie allebei leuk vinden, maar trust me, het is ideaal. Zodra het gezellig is kan je gerust er nog een kijken, en een 2e date plannen is al helemaal simpel. Ik doe dit nu nog steeds met mn vriendin, en het is een stuk makkelijker dan elke keer een film zoeken, en vervolgens 2-3 uur te kijken voordat je aan het echte werk kan beginnen(zonde om de film niet af te kijken nml
, en het is ook een stuk makkelijker in te plannen )
Heeft iemand anders hier ook ervaringen mee??
Nee voor mij nu ook niet meer nee, maar nog wel af en toe filmpje / serie kijken natuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh van aparte films houd ik wel .
Ik heb zelf het geluk ook dat ik nogal van actiefilms , fantasy en science fiction hou naast de romantische films , en ik heb zelf liever gewoon dat als ik een date dus heb gewoon liever dus de actiefilms of fantasyfilms kijk samen dan een jongen verplicht naar romantische film laat kijken wat een boel meiden doen.
Ik zie nu zelf al iemand een poosje dus het is niet meer echt daten ernaast voor mij .
Amelie is ook wel een hele lieve film <3 En ik ben zelf ook niet zo'n horror fan, ik leef me dat iets te veel in en dan zou ik eigenlijjk dus ook bang zijn om het huis uit te gaan en nog belangrijker , ik kan niet tegen bloed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:32 schreef pimsieb het volgende:
[..]
Nee voor mij nu ook niet meer nee, maar nog wel af en toe filmpje / serie kijken natuurlijk. Mijn vriendin vindt het gelukkig ook niet erg om een ander type film te kijken, behalve horror dan hahaha, jammer hoor
. Maar vindt het zelf leuker om een wat apartere film te kijken samen met mn vriendin, laatst nog amelie gekeken(mn vriendin is frans), vond ik helemaal niet erg.
Dat jullie een leuke tijd hebben met elkaar... Wat inhoudt dat als er aantrekkingskracht is dat een arm om je heen hebben fijn is enzoquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:11 schreef pimsieb het volgende:
Ja je bent niet de enige, ben nog maar 1 meid tegenkomen die echt hield van horrors. Moet wel zeggen dat de belevenis van een film kijken op een date voor jongens en meiden heel verschillend is, weet niet of ik voor iedereen kan spreken, maar zeker als het een 1e date is is het soms een beetje inspelen op de scenes en maar hopen dat het goed gaat en dat ze het leuk vindt
.
Wat verwachten meiden nou tijdens een film kijken ? wachten jullie stiekem totdat de jongen/man een arm om je heen slaat en je naar hem toe trekt om lekker dicht tegen elkaar te zitten, of voelen jullie je een beetje ongemakkelijk ofzo? heb nooit moeite ermee gehad hoor maar vraag het me af.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 03:03 schreef Kimberliedje het volgende:
Wiehoe, laatste Qnight in tijden was leuk. Hopelijk tref ik die leuke jongen vandaag ook in de stad
Mee gedanst en kussen van gehad!
Ja die heb ik wel inmiddelsquote:Op dinsdag 30 april 2013 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kussen zijn er in verschillende vormen?
Maar zijn nummer heb je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |