abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 april 2013 @ 08:27:52 #145
365231 Fera
Fire & Blood
pi_125669838
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

We could fix that i quess :o ? :?

*O*
Ja, want ik ben blond en jij hebt blauwe ogen en krullen. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 24 april 2013 @ 08:29:04 #146
365231 Fera
Fire & Blood
pi_125669850
quote:
11s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:15 schreef fokker2.0 het volgende:
Nou breekt mn klomp 8)7

Heb ik eindelijk eens iemand op W.app waar ik heel goed mee kan praten.
Bizar veel overeenkomsten, ook kwa verleden zodat we het daar dus over kunnen hebben..
Zij is heel duidelijk geïnteresseerd gezien de opmerkingen..

krijg ik op FB een paar berichten van een leuke dame(die ik al ff ken) of ik n keer wil stappen en toont ook n soort van interesse maar kan ik geen hoogte van krijgen.. daar deel ik alleen vrij weinig mee dus weinig praatstof, denk k..

en dat komt dan tegelijk :') is dit nou zo'n test dat ik moet gaan kiezen ofzo? :')
Waarom kiezen? Er staat nog niets vast, right?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_125683949
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:29 schreef Fera het volgende:

[..]

Dit inderdaad, ga achter beide aan, de kans dat een blijft plakken is vaak toch wel redelijk laag
Rustig aan.
pi_125683959
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:27 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja, want ik ben blond en jij hebt blauwe ogen en krullen. :@
*O*
Rustig aan.
pi_125692872
Ik ben slecht in flirten. :{
  woensdag 24 april 2013 @ 20:36:42 #150
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_125693086
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef Fera het volgende:

[..]

Dus wij mogen geen mening hebben over jouw mening?
Meer het principe dat het nooit goed is.
Zeg je A, is het fout. Zeg je B, is het fout. Denk je: het maakt niet uit wat ik zeg, het is toch fout dus ik hou mijn mond. Is het nog fout.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 24 april 2013 @ 20:38:51 #151
365231 Fera
Fire & Blood
pi_125693180
quote:
10s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Meer het principe dat het nooit goed is.
Zeg je A, is het fout. Zeg je B, is het fout. Denk je: het maakt niet uit wat ik zeg, het is toch fout dus ik hou mijn mond. Is het nog fout.
Ik ben zo niet hoor. Ik ben perfect.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 24 april 2013 @ 22:52:02 #152
261633 fokker2.0
nieuwe fokker
pi_125701785
Ha!

Date.. *O*
  woensdag 24 april 2013 @ 22:59:07 #153
261633 fokker2.0
nieuwe fokker
pi_125702228
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:29 schreef Fera het volgende:

[..]

mja, kiezen is een groot woord.. lang geen contacten gehad en nu komt t tegelijk.
de een is (veel te) knap en de ander praat k leuk mee, wat ik eigenlijk belangrijker vind.

waar k dus morgen n date mee heb :P
kzie wel hoe t loopt..
  donderdag 25 april 2013 @ 00:48:44 #154
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_125706443
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef FAUSTI het volgende:
Dacht dat ik geen vrienden had omdat ik de definitie vriend anders zie als andere mensen. Hij vind dat ik zelfs veel vrienden heb. Laat staan over de kennissen... En werk niet maar ben de hele dag bezig met van alles. Heb het zelf alleen niet in de gaten :')
Vrienden is zo'n breed begrip en voor iedereen anders. In mijn ogen heb ik zo veel echte vrienden dat ik die wel op één hand kan tellen. Daarbuiten kom ik met een veel groter getal aanzetten.
pi_125706683
quote:
Vriend van mij is na een jaar proberen en volhouden door de friendzone heen :P Ik doe het hem niet na
  donderdag 25 april 2013 @ 07:23:06 #156
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125707745
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2013 01:10 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Vriend van mij is na een jaar proberen en volhouden door de friendzone heen :P Ik doe het hem niet na
ben ook n jaar gefriendzoned geweest, daarna had k r 8jr n relatie mee. Dus t kan ja. Of k dat weer zou kunnen, denk t niet. :{w
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  donderdag 25 april 2013 @ 17:13:31 #157
365231 Fera
Fire & Blood
pi_125724538
quote:
14s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef fokker2.0 het volgende:

[..]

mja, kiezen is een groot woord.. lang geen contacten gehad en nu komt t tegelijk.
de een is (veel te) knap en de ander praat k leuk mee, wat ik eigenlijk belangrijker vind.

waar k dus morgen n date mee heb :P
kzie wel hoe t loopt..
Als het niet lukt met de prater, kun je de knappe wel proberen te neuken. :D
  donderdag 25 april 2013 @ 17:41:31 #158
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_125725412
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2013 01:10 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Is niet zo moeilijk. Gewoon laten zien dat je aantrekkelijk bent. Voor sommigen duurt dit iets langer.
pi_125745181
quote:
99s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is niet zo moeilijk. Gewoon laten zien dat je aantrekkelijk bent. Voor sommigen duurt dit iets langer.
Tsja. Voor mij is het altijd zo geweest dat als ik niet meteen met de intentie om iemand te versieren erop afstap, het nooit wat wordt. Ik ben eerlijk gezegd ook een beetje te laf (ofnouja, het is ook een beetje 'ik weet niet hoe dat zou moeten') om na een jaar vriendschappelijk met iemand om te zijn gegaan mijn gevoelens opeens bloot te geven.
pi_125784831
Iemand nog een date dit weekend?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_125786809
Nou laat ik mij ook eens melden hier. :D
Ik ben inmiddels 24 jaar, bezig met mijn studie (als 't allemaal goed gaat moet in nog 1 jaar), heb een bijbaantje, genoeg vrienden waar ik wekelijks mee optrek, als hobby vooral met muziek bezig (luisteren, spelen in een band, concerten bezoeken). Qua uiterlijk is er niets 'vreemds' met mij aan de hand, ik ben misschien wat aan de dunnere kant en wordt vaak ~4 jaar jonger geschat, maar ach ik ben tevreden met mezelf en ik verzorg ik mezelf goed. Alles gaat voor mij op rolletjes, behalve mijn liefdesleven dus.
Ik ben echter niet geheel ervaringloos, mijn laatste (en voorlopig enige) relatie beëindigde ~4 jaar geleden, we wisten beiden dat de relatie langzaam maar zeker steeds stroever liep maar toen zij het uitmaakte was ik er een lange tijd kapot van.
Dat terzijde, 't punt is dat wij elkaar online hebben ontmoet, het hele spelletje van het 'flirten' is er een stuk minder bij aan te pas gekomen dan bij 'normale' gesprekken. In dat opzicht heb ik dus niet bijzonder veel ervaring.

Na bijna 4 jaar als single gaat het toch wel een beetje knagen, de éne na de andere in mijn omgeving springt in en uit de andere relatie, het 'overkomt' hen gewoon, voor mijn gevoel gaat die "het komt vanzelf wel"-mentaliteit niet meer werken. Aan de andere kant is 't natuurlijk niet gezond om teveel met anderen te gaan vergelijken.
Moet wel zeggen dat er wel 1 meisje was die mij leuk vond in die tijd; maar de aantrekkingskracht was niet wederzijds.
Ik ben van nature een gereserveerd persoon, misschien kom ik onbewust te afstandelijk over op anderen, en zal zelf ook niet heel snel een gesprek met een onbekende aanknopen. Nu is 't natuurlijk niet zo dat ik de hele tijd stil een hoekje zit en ga blazen als een kat zodra er iemand dichterbij komt :P
Ik ben meer van de kroegjes dan van de clubs, maar kom regelmatig in beide omgevingen terecht. Ik raak wel in gesprek met anderen en dat gaat allemaal leuk en aardig. Als ik echter oogcontact probeer te maken met een vrouwelijk medemens krijg ik echter geen reactie of afkeurende blikken terug, oké allemaal prima kan gebeuren move on denk ik dan, maar echt positieve reacties krijg ik niet. Nu blijkt het dat men 'lekker spontaan' moet zijn in het uitgaansleven om een beetje op te vallen, maar dit voelt voor mij gewoon zo onnatuurlijk aan, ik heb geen zin om mezelf en/of anderen daarmee voor de gek te houden. Daarbuiten kom ik in het dagelijkse leven niet veel vrouwelijke medemensen tegen ;(
Verder helpt het ook niet echt dat ik als de dood ben voor afwijzing, geen idee waar het vandaan komt, maar het houdt mij elke keer weer tegen. Ik ben sowieso geen fan van het hele 'spelletje' van flirten en versieren, maarja 't is nou eenmaal zoals 't is en kan ik weinig aan veranderen.

Ik ben ook niet direct op zoek naar een vaste relatie met iemand die ik in de club/kroeg ontmoet heb , maar hey, een beetje positiviteit vanaf het andere geslacht kan geen kwaad toch? :P

Maargoed, volgens mij zit er toch niets anders op dan mijn ballen bij elkaar rapen en over die zelf-gecreëerde drempel heenstappen, ik denk er ter plekke gewoon te veel over na. :')

/langverhaal
pi_125786866
Ga hockeyen BIj korpsbal op Het dak 9
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_125788092
IK stap echt moeilijk op vrouwen af. Dat komt deels door mijn autisme. Iemand hier tips voor tijdens het stappen ofzo?
pi_125789181
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 03:03 schreef badschaap het volgende:
IK stap echt moeilijk op vrouwen af. Dat komt deels door mijn autisme. Iemand hier tips voor tijdens het stappen ofzo?
Gewoon doen? Trial and error. Fouten maak je nog genoeg in het leven, maar het is wel zo lekker als het een keer wel lukt ^O^
Feyenoord Rotterdam
pi_125791605
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 01:22 schreef Nicolaas_Kooi het volgende:
Als ik echter oogcontact probeer te maken met een vrouwelijk medemens krijg ik echter geen reactie of afkeurende blikken terug, oké allemaal prima kan gebeuren move on denk ik dan, maar echt positieve reacties krijg ik niet.
Als je naar haar kijkt om te kijken of ze leuk is (en haar reactie jou al bij voorbaat niets boeit omdat je het zo naar je zin hebt), heb je een veel groter kans dat ze het leuk vind. Als je voorzichtig vragend kijkt om een reactie te kunnen krijgen (ook omdat je zegt bang te zijn voor afwijzing) gaat het vaak mis.

Zeer eens met de reactie boven me: Trial and error en je hebt zelf ook de oplossing verteld: over die drempels heen stappen :) Goed dat je er bewust van bent!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125792254
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 03:03 schreef badschaap het volgende:
Helaas niet. Hoe ver je het van invloed autisme?

[ Bericht 19% gewijzigd door Dubbeldrank op 28-04-2013 12:07:31 (Spam verwijderd!) ]
pi_125801388
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 12:30 schreef Miguele11 het volgende:

[..]

Helaas niet. Hoe ver je het van invloed autisme?
meer van moeilijk contact leggen. Als ik mensen beter ken dan kan ik der wel gewoon vrij makkelijk mee praten. Ligt er een beetje aan hoe goed ik ze ken. Als iemand tegen mij begint lukt het ok nog wel.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dubbeldrank op 28-04-2013 12:07:11 ]
  zondag 28 april 2013 @ 13:29:58 #168
261633 fokker2.0
nieuwe fokker
pi_125826155
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Als het niet lukt met de prater, kun je de knappe wel proberen te neuken. :D
1e date was leuk! ziet er leuker uit dan op foto's... elke dag uren appen enz !
morgen komt ze hier film kijken en ga ik koken :P
  zondag 28 april 2013 @ 18:09:37 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_125833705
quote:
14s.gif Op zondag 28 april 2013 13:29 schreef fokker2.0 het volgende:

[..]

Dat wordt neuken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_125858252
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 01:22 schreef Nicolaas_Kooi het volgende:
Nou laat ik mij ook eens melden hier. :D
Ik ben inmiddels 24 jaar, bezig met mijn studie (als 't allemaal goed gaat moet in nog 1 jaar), heb een bijbaantje, genoeg vrienden waar ik wekelijks mee optrek, als hobby vooral met muziek bezig (luisteren, spelen in een band, concerten bezoeken). Qua uiterlijk is er niets 'vreemds' met mij aan de hand, ik ben misschien wat aan de dunnere kant en wordt vaak ~4 jaar jonger geschat, maar ach ik ben tevreden met mezelf en ik verzorg ik mezelf goed. Alles gaat voor mij op rolletjes, behalve mijn liefdesleven dus.
Ik ben echter niet geheel ervaringloos, mijn laatste (en voorlopig enige) relatie beëindigde ~4 jaar geleden, we wisten beiden dat de relatie langzaam maar zeker steeds stroever liep maar toen zij het uitmaakte was ik er een lange tijd kapot van.
Dat terzijde, 't punt is dat wij elkaar online hebben ontmoet, het hele spelletje van het 'flirten' is er een stuk minder bij aan te pas gekomen dan bij 'normale' gesprekken. In dat opzicht heb ik dus niet bijzonder veel ervaring.

Na bijna 4 jaar als single gaat het toch wel een beetje knagen, de éne na de andere in mijn omgeving springt in en uit de andere relatie, het 'overkomt' hen gewoon, voor mijn gevoel gaat die "het komt vanzelf wel"-mentaliteit niet meer werken. Aan de andere kant is 't natuurlijk niet gezond om teveel met anderen te gaan vergelijken.
Moet wel zeggen dat er wel 1 meisje was die mij leuk vond in die tijd; maar de aantrekkingskracht was niet wederzijds.
Ik ben van nature een gereserveerd persoon, misschien kom ik onbewust te afstandelijk over op anderen, en zal zelf ook niet heel snel een gesprek met een onbekende aanknopen. Nu is 't natuurlijk niet zo dat ik de hele tijd stil een hoekje zit en ga blazen als een kat zodra er iemand dichterbij komt :P
Ik ben meer van de kroegjes dan van de clubs, maar kom regelmatig in beide omgevingen terecht. Ik raak wel in gesprek met anderen en dat gaat allemaal leuk en aardig. Als ik echter oogcontact probeer te maken met een vrouwelijk medemens krijg ik echter geen reactie of afkeurende blikken terug, oké allemaal prima kan gebeuren move on denk ik dan, maar echt positieve reacties krijg ik niet. Nu blijkt het dat men 'lekker spontaan' moet zijn in het uitgaansleven om een beetje op te vallen, maar dit voelt voor mij gewoon zo onnatuurlijk aan, ik heb geen zin om mezelf en/of anderen daarmee voor de gek te houden. Daarbuiten kom ik in het dagelijkse leven niet veel vrouwelijke medemensen tegen ;(
Verder helpt het ook niet echt dat ik als de dood ben voor afwijzing, geen idee waar het vandaan komt, maar het houdt mij elke keer weer tegen. Ik ben sowieso geen fan van het hele 'spelletje' van flirten en versieren, maarja 't is nou eenmaal zoals 't is en kan ik weinig aan veranderen.

Ik ben ook niet direct op zoek naar een vaste relatie met iemand die ik in de club/kroeg ontmoet heb , maar hey, een beetje positiviteit vanaf het andere geslacht kan geen kwaad toch? :P

Maargoed, volgens mij zit er toch niets anders op dan mijn ballen bij elkaar rapen en over die zelf-gecreëerde drempel heenstappen, ik denk er ter plekke gewoon te veel over na. :')

/langverhaal
Het is al gezegd, en het is easier said than done, maar het blijft trial and error om je zelfvertrouwen op te bouwen.

tuurlijk zal je blauwtjes lopen, maar dit helpt je om van je angst af te komen, en elke keer dat je geen blauwtje loopt, is het weer een boost voor je zelfvertrouwen, en ik denk dat dit is waar het aan ontbreekt.
Vroeger was ik ook niet zelfverzekerd en had ik min of meer hetzelfde, maar dan ook nog eens zonder relatie-ervaring, nu echter ben ik een stuk zelfverzekerder, en misschien ook wel een beetje arroganter, maar dit helpt heel erg bij het aanspreken van vrouwen.

Bv: ik heb nu veel sneller het idee dat een vrouw/meid oogcontact zoekt, (of ik het vroeger niet opmerkte, of dat ik nu mss denk dat ik het zie terwijl het er niet is) en daardoor ga ik veel spontaner en zekerder ¨er op af¨ . En ik heb nu een hartstikke leuke, mooie en lieve vriendin die ik gewoon tijdens het stappen heb ontmoet, dus wees niet bang dat je in een kroeg of disco geen relatiemateriaal kan vinden
pi_125858317
quote:
14s.gif Op zondag 28 april 2013 13:29 schreef fokker2.0 het volgende:

[..]

Wat heb je de 1e date gedaan?? Verder slimme 2e date, weet niet precies wat je ervan verwacht, maar met zo'n date kan je alle kanten op :).

Oh en een kleine tip: Probeer haar een beetje te betrekken met het koken!. Vindt ze leuk, en anders is het voor haar misschien een beetje ongemakkelijk
pi_125876782
Voor iedere eenzame loser die, net als ik, vanavond losgaan; veel plezier, veel knappe mannen/vrouwen en veel bier!
pi_125880543
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:52 schreef Kitlerrr het volgende:
Voor iedere eenzame loser die, net als ik, vanavond losgaan; veel plezier, veel knappe mannen/vrouwen en veel bier!
Je bent toch niet een loser als je losgaat?
pi_125880946
quote:
17s.gif Op maandag 29 april 2013 21:18 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je bent toch niet een loser als je losgaat?
Nee maar gewoon lekker algemeen genomen ;)
pi_125880981
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 21:26 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Nee maar gewoon lekker algemeen genomen ;)
Ik zag je jezelf alleen maar naar beneden halen :D
  maandag 29 april 2013 @ 22:12:32 #176
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_125882927
quote:
Nee. Ik moet morgen fit zijn om te werken.
pi_125883427
quote:
17s.gif Op maandag 29 april 2013 21:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik zag je jezelf alleen maar naar beneden halen :D
Ooh nee, niet bewust. Al houd ik wel van zelfspot maar dat heeft lang niet altijd met een slecht zelfbeeld te maken ;)
pi_125883434
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee. Ik moet morgen fit zijn om te werken.
Sterkte!
  maandag 29 april 2013 @ 22:31:19 #179
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_125883607
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:27 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Sterkte!
Komt wel goed. Ik werk met een enorm leuke meid.
pi_125884450
quote:
Ik kan niet losgaan ik moet slaap inhalen :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')