quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrouwen willen gewoon geen loser zonder mening of leven. Het is heel simpel.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je een mening hebt, gaan ze zeuren dat je mening verkeerd is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw ondertitel is op emotioneel vlak vrij submissiefquote:
En het is ook gewoon een bekende uitspraak, die niet eens op mij sloeg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw ondertitel is op emotioneel vlak vrij submissief:
Love is giving someone the ability to destroy you, but trusting them not to
Pure genialiteit.quote:
Thumbs up leuke comment,quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:14 schreef Q. het volgende:
gewoon geen loser zonder mening of leven. Het is heel simpel.
Dus wij mogen geen mening hebben over jouw mening?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als je een mening hebt, gaan ze zeuren dat je mening verkeerd is.
Vrouwen
Je moet gewoon op de kinderen passen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus wij mogen geen mening hebben over jouw mening?
De grap is denk ik meer dat je wilt dat iemand dezelfde mening als jou heeft... Maar tegelijkertijd iemand met dezelfde mening ook saai is?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wiens kinderen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet gewoon op de kinderen passen.
Raakvlakken zijn wel fijn, maar ik heb niets tegen een andere mening. Tenzij iemand pro racisme of pro dierenmishandeling is ofzo. Maarja, dan zal het sowieso in de date fase al stranden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De grap is denk ik meer dat je wilt dat iemand dezelfde mening als jou heeft... Maar tegelijkertijd iemand met dezelfde mening ook saai is?
En iemand zonder mening is natuurlijk een persoon zonder persoonlijkheid en dat is gewoon duf.Onstabiel weet ik het.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Raakvlakken zijn wel fijn, maar ik heb niets tegen een andere mening. Tenzij iemand pro racisme of pro dierenmishandeling is ofzo. Maarja, dan zal het sowieso in de date fase al stranden.
Je past niet op je eigen kinderen. Dat is toch geen oppassen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onze kinderen natuurlijk, wij gaan baby's maken
We could fix that i quessquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Je past niet op je eigen kinderen. Dat is toch geen oppassen?
Baby's met blonde krullen en blauwe ogen.
Ja, want ik ben blond en jij hebt blauwe ogen en krullen.quote:
Waarom kiezen? Er staat nog niets vast, right?quote:Op woensdag 24 april 2013 08:15 schreef fokker2.0 het volgende:
Nou breekt mn klomp![]()
Heb ik eindelijk eens iemand op W.app waar ik heel goed mee kan praten.
Bizar veel overeenkomsten, ook kwa verleden zodat we het daar dus over kunnen hebben..
Zij is heel duidelijk geïnteresseerd gezien de opmerkingen..
krijg ik op FB een paar berichten van een leuke dame(die ik al ff ken) of ik n keer wil stappen en toont ook n soort van interesse maar kan ik geen hoogte van krijgen.. daar deel ik alleen vrij weinig mee dus weinig praatstof, denk k..
en dat komt dan tegelijkis dit nou zo'n test dat ik moet gaan kiezen ofzo?
Dit inderdaad, ga achter beide aan, de kans dat een blijft plakken is vaak toch wel redelijk laagquote:Op woensdag 24 april 2013 08:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom kiezen? Er staat nog niets vast, right?
quote:Op woensdag 24 april 2013 08:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, want ik ben blond en jij hebt blauwe ogen en krullen.
Meer het principe dat het nooit goed is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |