(Sorry ik moet dit ff kwijt, iemand moet het zeggen)quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:25 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmm, niet single.maar laat ze niet blijken..op een of andere manier toont ze interesse..
maar ze weet niet dat ik dr facebook en badooheb gevonden.
hoewel, ze zal vast zien dat k dr badoo profiel heb gecheked![]()
gvd heb ik weer [ afbeelding ]
tijd voor subtiele confrontatie
[..]
mn ex-schoonouders waren hardstikke tofwel jammer dat k die niet meer zie
ze reageerde al op badooquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
(Sorry ik moet dit ff kwijt, iemand moet het zeggen)
Ga nooit stalken. Nooit.
Voorzichtig met bezette vrouwen die aandacht willen, ze slurpen je tijd en energie op (voor hun eigen validatie/erkenning). En alsnog uitkijken met "nieuwsgierigheid", dat is niet iets wat je wilt implementeren voor jezelfquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:54 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ze reageerde al op badooze zag t uiteraard en gaat gewoon verder hoe ze deed
![]()
vage..
oh, maar k stalk niet,k was nieuwsgierig, heb r aangegeven dat ze iets te makkelijk vindbaar is![]()
Dat zegt meestal wel iets over zo iemand, dus be careful what you wish for.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Ik zoek gewoon een man die niet al te veel contact heeft met z'n ouders
Spanning heeft iedereen, je moet er alleen een altijd keer doorheen. Uiteindelijk wordt het een stuk minder of verdwijnt het helemaal.quote:Op maandag 22 april 2013 00:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb er over na zitten te denken. Ik denk dat, als puntje bij paaltje komt, ik helemaal kapot ga van de spanning.
Ik denk dat de mate waarin het minder wordt, verschilt van persoon tot persoon.quote:Op maandag 22 april 2013 10:50 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Spanning heeft iedereen, je moet er alleen een altijd keer doorheen. Uiteindelijk wordt het een stuk minder of verdwijnt het helemaal.
Op welk gebied?quote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Stelling:
''vrouwen willen gedomineerd worden''
Wat zijn jullie meningen?
Klopt. Vanaf het moment dat ik mijn date begon te slaan begonnen we een koppeltje te vormen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Stelling:
Vrouwen hoeven niet gedomineerd te worden. Als ze graag gedomineerd willen worden, dan laten ze dat wel weten.quote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Stelling:
quote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Stelling:
Nah, de meeste vrouwen zijn gewoon lui omdat ze er mee weg komenquote:Op maandag 22 april 2013 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Versieren, daar gaat het topic over
echt nietquote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Stelling:
Vrouwen willen gewoon geen loser zonder mening of leven. Het is heel simpel.quote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Stelling:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrouwen willen gewoon geen loser zonder mening of leven. Het is heel simpel.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je een mening hebt, gaan ze zeuren dat je mening verkeerd is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw ondertitel is op emotioneel vlak vrij submissiefquote:
En het is ook gewoon een bekende uitspraak, die niet eens op mij sloeg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw ondertitel is op emotioneel vlak vrij submissief:
Love is giving someone the ability to destroy you, but trusting them not to
Pure genialiteit.quote:
Thumbs up leuke comment,quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:14 schreef Q. het volgende:
gewoon geen loser zonder mening of leven. Het is heel simpel.
Dus wij mogen geen mening hebben over jouw mening?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als je een mening hebt, gaan ze zeuren dat je mening verkeerd is.
Vrouwen
Je moet gewoon op de kinderen passen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus wij mogen geen mening hebben over jouw mening?
De grap is denk ik meer dat je wilt dat iemand dezelfde mening als jou heeft... Maar tegelijkertijd iemand met dezelfde mening ook saai is?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus wij mogen geen mening hebben over jouw mening?
Wiens kinderen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet gewoon op de kinderen passen.
Raakvlakken zijn wel fijn, maar ik heb niets tegen een andere mening. Tenzij iemand pro racisme of pro dierenmishandeling is ofzo. Maarja, dan zal het sowieso in de date fase al stranden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De grap is denk ik meer dat je wilt dat iemand dezelfde mening als jou heeft... Maar tegelijkertijd iemand met dezelfde mening ook saai is?
En iemand zonder mening is natuurlijk een persoon zonder persoonlijkheid en dat is gewoon duf.Onstabiel weet ik het.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Raakvlakken zijn wel fijn, maar ik heb niets tegen een andere mening. Tenzij iemand pro racisme of pro dierenmishandeling is ofzo. Maarja, dan zal het sowieso in de date fase al stranden.
Je past niet op je eigen kinderen. Dat is toch geen oppassen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onze kinderen natuurlijk, wij gaan baby's maken
We could fix that i quessquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Je past niet op je eigen kinderen. Dat is toch geen oppassen?
Baby's met blonde krullen en blauwe ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |