abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 april 2013 @ 22:12:32 #176
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_125882927
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:52 schreef Kitlerrr het volgende:
Voor iedere eenzame loser die, net als ik, vanavond losgaan; veel plezier, veel knappe mannen/vrouwen en veel bier!
Nee. Ik moet morgen fit zijn om te werken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_125883427
quote:
17s.gif Op maandag 29 april 2013 21:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik zag je jezelf alleen maar naar beneden halen :D
Ooh nee, niet bewust. Al houd ik wel van zelfspot maar dat heeft lang niet altijd met een slecht zelfbeeld te maken ;)
pi_125883434
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee. Ik moet morgen fit zijn om te werken.
Sterkte!
  maandag 29 april 2013 @ 22:31:19 #179
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_125883607
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:27 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Sterkte!
Komt wel goed. Ik werk met een enorm leuke meid.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_125884450
quote:
Voor iedere eenzame loser die, net als ik, vanavond losgaan; veel plezier, veel knappe mannen/vrouwen en veel bier!
Ik kan niet losgaan ik moet slaap inhalen :'(
pi_125885240
quote:
Goed bezig, veel plezier.
Rustig aan.
  dinsdag 30 april 2013 @ 03:03:00 #182
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_125890711
Wiehoe, laatste Qnight in tijden was leuk. Hopelijk tref ik die leuke jongen vandaag ook in de stad :)
Mee gedanst en kussen van gehad!
pi_125890802
Kussen zijn er in verschillende vormen?

Maar zijn nummer heb je niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_125892255
Ik houd van die stevige, waar je hoofd lekker veel ondersteuning van krijgt.

OT: Grote kans van niet :P weet niet in wat voor stad je woont maar de kans is klein lijkt me als je zn nummer niet hebt.
  dinsdag 30 april 2013 @ 09:40:15 #185
261633 fokker2.0
nieuwe fokker
pi_125892447
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:09 schreef pimsieb het volgende:

[..]

Wat heb je de 1e date gedaan?? Verder slimme 2e date, weet niet precies wat je ervan verwacht, maar met zo'n date kan je alle kanten op :).

Oh en een kleine tip: Probeer haar een beetje te betrekken met het koken!. Vindt ze leuk, en anders is het voor haar misschien een beetje ongemakkelijk
1e was terrasje..
Nu 2films gekeken en heb gekookt.
Tussen de films door sloegen de vlammen er van af! O+
pi_125892472
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 09:40 schreef fokker2.0 het volgende:

[..]

1e was terrasje..
Nu 2films gekeken en heb gekookt.
Tussen de films door sloegen de vlammen er van af! O+
haha lekker toch? lijkt me een prima date :) mag ik vragen hoe oud jullie zijn?
  dinsdag 30 april 2013 @ 09:50:26 #187
261633 fokker2.0
nieuwe fokker
pi_125892722
32 zij 25
pi_125901396
Ok had al zown vermoeden dat het niet meer om pubers ging haha, Life of Pi en silver lining playbook zijn ook ideale films trouwens mocht je hetzelfde van plan zijn op de 3e date
pi_125902295
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 13:39 schreef pimsieb het volgende:
Ok had al zown vermoeden dat het niet meer om pubers ging haha, Life of Pi en silver lining playbook zijn ook ideale films trouwens mocht je hetzelfde van plan zijn op de 3e date
ohh die wil ik eigenlijk nog steeds zien , dus Silver Lining Playbook is een aanrader ? Niet met date maar gewoon lekker voor mezelf.
pi_125903035
als je van ietwat aparte films kan houden wel ja, ik heb hem echter met een date gekeken, en af en toe heerlijk in een deuk gelegen. Ik zou als ik jou was hem niet alleen kijken, maar kan natuurlijk altijd.

Ook een goede tip (of iig voor mij heeft het prima gewerkt). Kijk een serie samen met je date !, moet je wel een goede serie vinden die jullie allebei leuk vinden, maar trust me, het is ideaal. Zodra het gezellig is kan je gerust er nog een kijken, en een 2e date plannen is al helemaal simpel. Ik doe dit nu nog steeds met mn vriendin, en het is een stuk makkelijker dan elke keer een film zoeken, en vervolgens 2-3 uur te kijken voordat je aan het echte werk kan beginnen :P (zonde om de film niet af te kijken nml ;), en het is ook een stuk makkelijker in te plannen )

Heeft iemand anders hier ook ervaringen mee??
  dinsdag 30 april 2013 @ 14:23:21 #191
261633 fokker2.0
nieuwe fokker
pi_125903725
Wij keken Twilight 1 en 2
en de rest ligt klaar :P
pi_125904015
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 14:08 schreef pimsieb het volgende:
als je van ietwat aparte films kan houden wel ja, ik heb hem echter met een date gekeken, en af en toe heerlijk in een deuk gelegen. Ik zou als ik jou was hem niet alleen kijken, maar kan natuurlijk altijd.

Ook een goede tip (of iig voor mij heeft het prima gewerkt). Kijk een serie samen met je date !, moet je wel een goede serie vinden die jullie allebei leuk vinden, maar trust me, het is ideaal. Zodra het gezellig is kan je gerust er nog een kijken, en een 2e date plannen is al helemaal simpel. Ik doe dit nu nog steeds met mn vriendin, en het is een stuk makkelijker dan elke keer een film zoeken, en vervolgens 2-3 uur te kijken voordat je aan het echte werk kan beginnen :P (zonde om de film niet af te kijken nml ;), en het is ook een stuk makkelijker in te plannen )

Heeft iemand anders hier ook ervaringen mee??
Oh van aparte films houd ik wel .

Ik heb zelf het geluk ook dat ik nogal van actiefilms , fantasy en science fiction hou naast de romantische films , en ik heb zelf liever gewoon dat als ik een date dus heb gewoon liever dus de actiefilms of fantasyfilms kijk samen dan een jongen verplicht naar romantische film laat kijken wat een boel meiden doen.

Ik zie nu zelf al iemand een poosje dus het is niet meer echt daten ernaast voor mij .
pi_125904171
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 14:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Oh van aparte films houd ik wel .

Ik heb zelf het geluk ook dat ik nogal van actiefilms , fantasy en science fiction hou naast de romantische films , en ik heb zelf liever gewoon dat als ik een date dus heb gewoon liever dus de actiefilms of fantasyfilms kijk samen dan een jongen verplicht naar romantische film laat kijken wat een boel meiden doen.

Ik zie nu zelf al iemand een poosje dus het is niet meer echt daten ernaast voor mij .
Nee voor mij nu ook niet meer nee, maar nog wel af en toe filmpje / serie kijken natuurlijk :P. Mijn vriendin vindt het gelukkig ook niet erg om een ander type film te kijken, behalve horror dan hahaha, jammer hoor :P. Maar vindt het zelf leuker om een wat apartere film te kijken samen met mn vriendin, laatst nog amelie gekeken(mn vriendin is frans), vond ik helemaal niet erg.
pi_125904321
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 14:32 schreef pimsieb het volgende:

[..]

Nee voor mij nu ook niet meer nee, maar nog wel af en toe filmpje / serie kijken natuurlijk :P. Mijn vriendin vindt het gelukkig ook niet erg om een ander type film te kijken, behalve horror dan hahaha, jammer hoor :P. Maar vindt het zelf leuker om een wat apartere film te kijken samen met mn vriendin, laatst nog amelie gekeken(mn vriendin is frans), vond ik helemaal niet erg.
Amelie is ook wel een hele lieve film <3 En ik ben zelf ook niet zo'n horror fan, ik leef me dat iets te veel in en dan zou ik eigenlijjk dus ook bang zijn om het huis uit te gaan en nog belangrijker , ik kan niet tegen bloed.
pi_125906533
Ja je bent niet de enige ;), ben nog maar 1 meid tegenkomen die echt hield van horrors. Moet wel zeggen dat de belevenis van een film kijken op een date voor jongens en meiden heel verschillend is, weet niet of ik voor iedereen kan spreken, maar zeker als het een 1e date is is het soms een beetje inspelen op de scenes en maar hopen dat het goed gaat en dat ze het leuk vindt :P.

Wat verwachten meiden nou tijdens een film kijken ? wachten jullie stiekem totdat de jongen/man een arm om je heen slaat en je naar hem toe trekt om lekker dicht tegen elkaar te zitten, of voelen jullie je een beetje ongemakkelijk ofzo? heb nooit moeite ermee gehad hoor maar vraag het me af.
  woensdag 1 mei 2013 @ 00:22:23 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_125930295
Ik heb vandaag de hele dag door Amsterdam geslenterd, toch wel wat stelletjes gezien en ik dacht eigenlijk alleen maar 'toch fijn dat ik niet zo'n aanhangsel heb'. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_125930928
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 15:11 schreef pimsieb het volgende:
Ja je bent niet de enige ;), ben nog maar 1 meid tegenkomen die echt hield van horrors. Moet wel zeggen dat de belevenis van een film kijken op een date voor jongens en meiden heel verschillend is, weet niet of ik voor iedereen kan spreken, maar zeker als het een 1e date is is het soms een beetje inspelen op de scenes en maar hopen dat het goed gaat en dat ze het leuk vindt :P.

Wat verwachten meiden nou tijdens een film kijken ? wachten jullie stiekem totdat de jongen/man een arm om je heen slaat en je naar hem toe trekt om lekker dicht tegen elkaar te zitten, of voelen jullie je een beetje ongemakkelijk ofzo? heb nooit moeite ermee gehad hoor maar vraag het me af.
Dat jullie een leuke tijd hebben met elkaar... Wat inhoudt dat als er aantrekkingskracht is dat een arm om je heen hebben fijn is enzo :)
Rustig aan.
pi_125930944
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 03:03 schreef Kimberliedje het volgende:
Wiehoe, laatste Qnight in tijden was leuk. Hopelijk tref ik die leuke jongen vandaag ook in de stad :)
Mee gedanst en kussen van gehad!
:o
Rustig aan.
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:09:01 #199
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_125937349
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kussen zijn er in verschillende vormen?

Maar zijn nummer heb je niet?
Ja die heb ik wel inmiddels
pi_125937690
En wat ga je daar nu mee doen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')