Goed bezig, veel plezier.quote:Op maandag 29 april 2013 19:52 schreef Kitlerrr het volgende:
Voor iedere eenzame loser die, net als ik, vanavond losgaan; veel plezier, veel knappe mannen/vrouwen en veel bier!
1e was terrasje..quote:Op maandag 29 april 2013 11:09 schreef pimsieb het volgende:
[..]
Wat heb je de 1e date gedaan?? Verder slimme 2e date, weet niet precies wat je ervan verwacht, maar met zo'n date kan je alle kanten op.
Oh en een kleine tip: Probeer haar een beetje te betrekken met het koken!. Vindt ze leuk, en anders is het voor haar misschien een beetje ongemakkelijk
haha lekker toch? lijkt me een prima datequote:Op dinsdag 30 april 2013 09:40 schreef fokker2.0 het volgende:
[..]
1e was terrasje..
Nu 2films gekeken en heb gekookt.
Tussen de films door sloegen de vlammen er van af!
ohh die wil ik eigenlijk nog steeds zien , dus Silver Lining Playbook is een aanrader ? Niet met date maar gewoon lekker voor mezelf.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:39 schreef pimsieb het volgende:
Ok had al zown vermoeden dat het niet meer om pubers ging haha, Life of Pi en silver lining playbook zijn ook ideale films trouwens mocht je hetzelfde van plan zijn op de 3e date
Oh van aparte films houd ik wel .quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:08 schreef pimsieb het volgende:
als je van ietwat aparte films kan houden wel ja, ik heb hem echter met een date gekeken, en af en toe heerlijk in een deuk gelegen. Ik zou als ik jou was hem niet alleen kijken, maar kan natuurlijk altijd.
Ook een goede tip (of iig voor mij heeft het prima gewerkt). Kijk een serie samen met je date !, moet je wel een goede serie vinden die jullie allebei leuk vinden, maar trust me, het is ideaal. Zodra het gezellig is kan je gerust er nog een kijken, en een 2e date plannen is al helemaal simpel. Ik doe dit nu nog steeds met mn vriendin, en het is een stuk makkelijker dan elke keer een film zoeken, en vervolgens 2-3 uur te kijken voordat je aan het echte werk kan beginnen(zonde om de film niet af te kijken nml
, en het is ook een stuk makkelijker in te plannen )
Heeft iemand anders hier ook ervaringen mee??
Nee voor mij nu ook niet meer nee, maar nog wel af en toe filmpje / serie kijken natuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh van aparte films houd ik wel .
Ik heb zelf het geluk ook dat ik nogal van actiefilms , fantasy en science fiction hou naast de romantische films , en ik heb zelf liever gewoon dat als ik een date dus heb gewoon liever dus de actiefilms of fantasyfilms kijk samen dan een jongen verplicht naar romantische film laat kijken wat een boel meiden doen.
Ik zie nu zelf al iemand een poosje dus het is niet meer echt daten ernaast voor mij .
Amelie is ook wel een hele lieve film <3 En ik ben zelf ook niet zo'n horror fan, ik leef me dat iets te veel in en dan zou ik eigenlijjk dus ook bang zijn om het huis uit te gaan en nog belangrijker , ik kan niet tegen bloed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:32 schreef pimsieb het volgende:
[..]
Nee voor mij nu ook niet meer nee, maar nog wel af en toe filmpje / serie kijken natuurlijk. Mijn vriendin vindt het gelukkig ook niet erg om een ander type film te kijken, behalve horror dan hahaha, jammer hoor
. Maar vindt het zelf leuker om een wat apartere film te kijken samen met mn vriendin, laatst nog amelie gekeken(mn vriendin is frans), vond ik helemaal niet erg.
Dat jullie een leuke tijd hebben met elkaar... Wat inhoudt dat als er aantrekkingskracht is dat een arm om je heen hebben fijn is enzoquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:11 schreef pimsieb het volgende:
Ja je bent niet de enige, ben nog maar 1 meid tegenkomen die echt hield van horrors. Moet wel zeggen dat de belevenis van een film kijken op een date voor jongens en meiden heel verschillend is, weet niet of ik voor iedereen kan spreken, maar zeker als het een 1e date is is het soms een beetje inspelen op de scenes en maar hopen dat het goed gaat en dat ze het leuk vindt
.
Wat verwachten meiden nou tijdens een film kijken ? wachten jullie stiekem totdat de jongen/man een arm om je heen slaat en je naar hem toe trekt om lekker dicht tegen elkaar te zitten, of voelen jullie je een beetje ongemakkelijk ofzo? heb nooit moeite ermee gehad hoor maar vraag het me af.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 03:03 schreef Kimberliedje het volgende:
Wiehoe, laatste Qnight in tijden was leuk. Hopelijk tref ik die leuke jongen vandaag ook in de stad
Mee gedanst en kussen van gehad!
Ja die heb ik wel inmiddelsquote:Op dinsdag 30 april 2013 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kussen zijn er in verschillende vormen?
Maar zijn nummer heb je niet?
Zo creepy. Ga er gewoon voor als je haar weer ziet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:24 schreef Gatenkaas het volgende:
Gisteren een hele leuke meid gezien die ik ken van gezicht. Ik merkte dat ze een paar keer een poos naar me zat te kijken, maar was op dat moment ook druk in gesprek met iemand dus had d'r niet aangesproken. Ik weet toevallig wel wie ze is en zit er nu aan te denken op haar toe te voegen op FB. Denk alleen dat het raar kan overkomen als je niet eens met elkaar gepraat hebt. Iemand suggesties?
Dat. Het kan ontzettend creepy overkomen als je iemand toevoegt zonder hem/haar wat beter te kennenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo creepy. Ga er gewoon voor als je haar weer ziet.
Klopt als een bus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef marcel-o het volgende:
Lenzen helpen zeker ja. Als is t niet alleen om je uiterlijk maar ook om je zelfvertrouwen en je uitstraling daarvan.
Been there, done thatquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef badschaap het volgende:
Thanks god ga ik nu naar de sportschool en ga ik naar de opticien voor lenzen. Ik denk dat de vrouwen dan wel vanzelf komen
Ach ja het helpt mij persoonlijk wel als ik denk dat ik er beter uit zie. Dan stap ik sneller op een meid af hequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef Woods het volgende:
[..]
Done that been there
Na vijf maanden nog steeds niks, ook al zie je er nog zo leuk uit het moet ook uit jezelf komen.
De metamorfose is het verder wel waard toch? Je doet niet alles voor de vrouwen lijkt mequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef Woods het volgende:
[..]
Been there, done that
Na vijf maanden nog steeds niks, ook al zie je er nog zo leuk uit het moet ook uit jezelf komen.
Dit klopt zeker, had ik ook maar aangezien ik een probleem heb met praten gaat nog steeds moeilijk bij mij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ach ja het helpt mij persoonlijk wel als ik denk dat ik er beter uit zie. Dan stap ik sneller op een meid af he
Ja zeker, veel meer zekerheid maar kut dat ik last heb van stotteren.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De metamorfose is het verder wel waard toch? Je doet niet alles voor de vrouwen lijkt me
een sixpack is altijd wel prettigquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De metamorfose is het verder wel waard toch? Je doet niet alles voor de vrouwen lijkt me
Ach ik heb ok een probleem met praten, maar omdat ik er niks aan kan doen boeit t mij geen ruk. Sommige meiden vinden dat schattigquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef Woods het volgende:
[..]
Dit klopt zeker, had ik ook maar aangezien ik een probleem heb met praten gaat nog steeds moeilijk bij mij.
Psst>>quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
een sixpack is altijd wel prettig
Kan je op jezelf fappen. Bahbah
Maar toegegeven t houd mij ook wel half tegen jahquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef Woods het volgende:
[..]
Dit klopt zeker, had ik ook maar aangezien ik een probleem heb met praten gaat nog steeds moeilijk bij mij.
[..]
Ja zeker, veel meer zekerheid maar kut dat ik last heb van stotteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |