het is sowieso niet zo'n bijster originele fout en de tekst die je er dan bijzet gaat nogal tegen het hele idee van dit topic in als je het mij vraagtquote:
En hengsten maar!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan kan het ook wel gewoon volluit:
Op 1 oktober begin ik aan de University of Loughborough aan een 3-jarig studentship voor het project "The Big Society"-Does voluntary work build stronger communities, een hybridproject tussen de Business School en Geography met begeleiders uit de Business School (van oorsprong een Human Geographer) en uit Sociologie.![]()
![]()
![]()
Een d/t-fout is geen originele taalfout. De manier waarop je het post, is doelbewust iemand belachelijk proberen te maken/op de man spelen. Daar is dit topic niet voor bedoeld, dus het topic is opgeschoondquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is toch wel heel triest voor iemand die een PhD wil gaan doen/doet.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is sowieso niet zo'n bijster originele fout en de tekst die je er dan bijzet gaat nogal tegen het hele idee van dit topic in als je het mij vraagt
het gaat echt om de leuke/originele foutjes en niet om het afkatten van fok!kers die spelfoutjes maken
Het is zeker wel een originele fout, en ik snap ook de redenatie naar de fout toe. Bij het woord worden verwart men vaak het lijdend voorwerp met het onderwerp.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een d/t-fout is geen originele taalfout. De manier waarop je het post, is doelbewust iemand belachelijk proberen te maken/op de man spelen. Daar is dit topic niet voor bedoeld, dus het topic is opgeschoond.
Wat Sp3c zegt dus:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef TheSorrow het volgende:
Nu zijn we verhaal gaan halen bij de gemeente maar die zegt dat de vrachtwagenchauffeurs dit stellig ontkennen, het is geen waar.
Een party crashen en dan flabberguested zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:38 schreef knakworst3d het volgende:
Zo oo gisteren. Als notoire eindexamenfeestjes bezoeker wist ik me als 24 jarige ex-student met twee vrienden toegang te verschaffen tot een feest bij in een doorzonwoning hier vlak in de buurt. (....)
Totdat een paar gasten ineens moeilijk begonnen te doen; wij kennen jullie niet, wie zijn jullie en wat komen jullie doen![]()
![]()
????? Flabberguested als ik was kon ik niet direct antwoord geven waarop die kleuter me begon te duwen
![]()
Whehehe, die is wel erg grappig!! Zeker als je bedenkt dat het correcte Engelse woord dan weer gast in het Nederlands in zich herbergt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een party crashen en dan flabberguested zijn
'In zich herbergen' is dan weer een beetje dubbelop.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehe, die is wel erg grappig!! Zeker als je bedenkt dat het correcte Engelse woord dan weer gast in het Nederlands in zich herbergt.
Verdomd. Maar da's wel heel ver doordenken, Lien.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'In zich herbergen' is dan weer een beetje dubbelop.
Het lijkt mij een contaminatie.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Verdomd. Maar da's wel heel ver doordenken, Lien.
doe eens niet zo flauw zegquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'In zich herbergen' is dan weer een beetje dubbelop.
Oh bedoel je dat, beetje vergezocht dan toch wel dus who caresquote:
'opnoteren' is dan weer een beetje dubbelop.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh bedoel je dat, beetje vergezocht dan toch wel dus who cares![]()
Maar goed, als jij het wilt opnoterenals contaminatie, prima, maar ik dacht dat je refereerde aan een herberg als gastenverblijf.
Waarom denk je dat ik er eenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
'opnoteren' is dan weer een beetje dubbelop.
Het is er "achter aan gooi"quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er eenachtergooi?
Dat bepaal ik zelf wel, muggenzifter.quote:
Ja, dát is vergezocht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh bedoel je dat, beetje vergezocht dan toch wel dus who cares![]()
Maar goed, als jij het wilt opnoterenals contaminatie, prima, maar ik dacht dat je refereerde aan een herberg als gastenverblijf.
Nee, dat was Lienekienquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, muggenzifter.
Zo kunnen we van elke taalfout die een Belg maakt wel zeggen dat het gewoon Vlaams is. Daarom zijn Vlamingen ook zo veel beter in taal dan Nederlanders. Elke fout die zij maken is Vlaams, en elke fout die Nederlanders maken is fout.quote:
Mja, ok.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:11 schreef thabit het volgende:
[..]
Zo kunnen we van elke taalfout die een Belg maakt wel zeggen dat het gewoon Vlaams is. Daarom zijn Vlamingen ook zo veel beter in taal dan Nederlanders. Elke fout die zij maken is Vlaams, en elke fout die Nederlanders maken is fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |