Is het erg veel werk om een camera op te hangen die 24/7 filmt...? Dacht het niet...quote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef TheSorrow het volgende:
Het is dat we niet buiten stonden om half 6 's ochtends met een camera om deze klootzakken hun kentekens te fotograferen, dit is toch niet normaal?!
Wat kunnen mn ouders hier nou tegen doen? Dit heeft ze al ontzettend veel geld gekost en zo blijft het maar geld kosten, terwijl de werklui hier de schuldigen zijn en wij flink benadeeld worden!
Huizen zonder degelijke fundering langs een straat kan best last hebben van vrachtverkeer.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef Skv het volgende:
Woon je in een schuur ofzo, dat je huis instort als er een vrachtauto langs rijdt?
Wat is de wettelijke basis voor dit verbod ?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef TheSorrow het volgende:
(...)
De Lindelaan en Emmastraat te Zwijndrecht zijn VERBODEN voor bouwverkeer,
(...)
LOL.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef Seven. het volgende:
Veel vrachtwagens zij uitgerust met GPS, vraag de gemeente of je die even in mag zien.
Zoiets?quote:Geachte gemeente,
Volgens mij rijden er regelmatig wat vrachtwagens door onze straat, Kunt u alle bedrijven in heel NL die vrachtwagens laten rijden vragen of ze in hun administratie kunnen nagaan of er wellicht een paar in mijn straat zijn geweest?
Alvast bedankt, Seven...
Tekenen met Seven lijkt me sowieso zinloos, haar huis staat toch niet op instortenquote:
Lood om oud ijzer, de gemeente weet dat niet... Net zoals de gemeente de GPS van alle vrachtwagens tot haar beschikking heeftquote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Tekenen met Seven lijkt me sowieso zinloos, haar huis staat toch niet op instorten
Mag die wel oppassen dat zijn huis niet instortquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Grappig altijd hoe mensen toch zo'n onsamenhangend verhaal kunnen typen.
Waarschijnlijk zit TS ook te stampvoeten achter de computer.
TS' huis is volgens mij van papier, als het al instort als er een vrachtwagen voorbij rijdt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:32 schreef EJ403 het volgende:
[..]
Mag die wel oppassen dat zijn huis niet instort
Voor zover ik weet is de "wettelijke" basis dat ditzelfde enkele jaren geleden ook al eens gebeurd is en toen is besloten om de straat dicht te maken voor zwaar verkeer om deze problemen te voorkomen. Feit is echter dat het een makkelijke sluiproute is om op bepaalde plaatsen te komen en dat weegt voor mensen zwaarder.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat is de wettelijke basis voor dit verbod ?
Wat is de definitie van 'bouwverkeer' ?
ziet er meer uit als een bord wat door bewoners is opgehangen eigenlijk, beetje knullig bord en dat streng staat er idd normaal niet bijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:28 schreef Kreator het volgende:
Ziet er wel gezellig uit, die rioolbuizen zo als afzetting in de straat. Verder doet de straat nou niet bepaald aan als een gevoelig straatje met oude waardevolle huizen.
Wie heeft dat bord voor 'bouwverkee' eigenlijk geplaatst? Ziet er heel raar uit. Bovendien ken ik geen officiele bouwverkeersborden die het woord 'streng' gebruiken.
[ afbeelding ]
hij zegt toch ook niet dat het om een waardevol huis gaat? Als je huis zo op pootjes staat kan ik me wel voorstellen dat het niet fijn is als er vrachtwagens door je straat denderenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:28 schreef Kreator het volgende:
Ziet er wel gezellig uit, die rioolbuizen zo als afzetting in de straat. Verder doet de straat nou niet bepaald aan als een gevoelig straatje met oude waardevolle huizen.
Wie heeft dat bord voor 'bouwverkee' eigenlijk geplaatst? Ziet er heel raar uit. Bovendien ken ik geen officiele bouwverkeersborden die het woord 'streng' gebruiken.
[ afbeelding ]
Wat een gekke containers hebben ze daarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:43 schreef Rockfire het volgende:
[..]
hij zegt toch ook niet dat het om een waardevol huis gaat? Als je huis zo op pootjes staat kan ik me wel voorstellen dat het niet fijn is als er vrachtwagens door je straat denderen:
[ afbeelding ]
[ontopic:] Probeer bewijsmateriaal te verzamelen, dat is het enige wat je er op dit moment tegen kunt doen lijkt mij
Gemeente is opdrachtgever voor zover ik uit TS zijn post op kan maken. Zij vragen een GPS uitdraai bij de aannemer (lijkt me sterk dat ze de chauffeurs zelf in dienst hebben), ikzelf doe dit regelmatig want ik zit in de transportwereld. Ik weet niet of in de bouw GPS ook zo gangbaar is maar toeleveranciers zullen dit grotendeels wel allemaal hebben.quote:
Wat ben jij een domme knuppel zo nu en dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer, de gemeente weet dat niet... Net zoals de gemeente de GPS van alle vrachtwagens tot haar beschikking heeft
Standaard toch op FOK!quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:36 schreef TheSorrow het volgende:
Bedankt voor jullie reacties, ik kan helaas niet tippen aan alle users hier die in een riante villa wonen met een zwembad in de tuin.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:28 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
hangt ervan af hoe de plavuizen gelegd zijn. Als dat niet helemaal perfect is kan er door piekspanning door trillingen etc. een plavuis breken en niet de hele vloer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 05:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dikke onzin dat er een plavuis kapot is gegaan door een vrachtwagen. Dan moet je hele vloer nu een scheur hebben.
Het gemiddelde huis in die straat is nog geen 2 kwartjes waard. Geef die jongen een kwartje en iedereen is blij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:09 schreef karr-1 het volgende:
Zoals altijd zal het neerkomen op bewijslast. Hoe kun je aantonen dat er een verband is tussen de vrachtwagens en de dingen die kapot gaan?
Stoere vent jij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gemiddelde huis in die straat is nog geen 2 kwartjes waard. Geef die jongen een kwartje en iedereen is blij.
Juridisch loket ofzo, we zien welquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Standaard toch op FOK!
Maar wat ga je er nu aan doen dan?
De transportwereld != de aannemerswereld... Mits een transportfirma GPS gebruikt kun je dat inderdaad opvragen, maar een aannemer werkt met tig leveranciers, die zelfs ook nog van transporteur wisselen als een ander een vracht wat goedkoper vervoert, of als hun vaste transporteur even geen capaciteit heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gemeente is opdrachtgever voor zover ik uit TS zijn post op kan maken. Zij vragen een GPS uitdraai bij de aannemer (lijkt me sterk dat ze de chauffeurs zelf in dienst hebben), ikzelf doe dit regelmatig want ik zit in de transportwereld. Ik weet niet of in de bouw GPS ook zo gangbaar is maar toeleveranciers zullen dit grotendeels wel allemaal hebben.
Eensch... Maar gelukkig bevestig jij de regel dat er altijd baas boven baas is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:27 schreef Seven. het volgende:
Wat ben jij een domme knuppel zo nu en dan..
Veel werk is het misschien niet, maar als je hem ophangt mag het niet zonder vergunning en kun je daar weer een hoop gedoe mee krijgen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Is het erg veel werk om een camera op te hangen die 24/7 filmt...? Dacht het niet...
Als ze er (in de buurt) bezig zijn is het wel erg waarschijnlijk dat zij het geweest zijn, maar zonder ze daadwerkelijk gezien te hebben kun je er niet zeker van zijn dat het niet toch een andere partij is geweest die op een andere plek, al dan ook niet vlak bij, moest zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef TheSorrow het volgende:
Nu zijn we verhaal gaan halen bij de gemeente maar die zegt dat de vrachtwagenchauffeurs dit stellig ontkennen, het is geen waar. Het is dat we niet buiten stonden om half 6 's ochtends met een camera om deze klootzakken hun kentekens te fotograferen, dit is toch niet normaal?!
Ja, doei. Ik heb al jaaaaaren camera's hangen. Zonder vergunning en zonder gedoe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:23 schreef cricket het volgende:
Veel werk is het misschien niet, maar als je hem ophangt mag het niet zonder vergunning en kun je daar weer een hoop gedoe mee krijgen.
Nigga, dat klinkt toch nergens naar. gebruik dan 'het plaveisel'.quote:
Lekker zwijntjequote:
Praat geen onzin.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:23 schreef cricket het volgende:
[..]
Veel werk is het misschien niet, maar als je hem ophangt mag het niet zonder vergunning en kun je daar weer een hoop gedoe mee krijgen.
Dat is geen onzin, een bevestigde camera op de straat richten mag niet zomaar.quote:
Het hangt er vanaf waar ze op gericht zijn of het mag of niet, maar het feit dat iets niet mag zorgt over het algemeen niet voor een fysieke belemmering die het onmogelijk maakt, dus het feit dat je ze hebt hangen zegt op zichzelf verder niets.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ja, doei. Ik heb al jaaaaaren camera's hangen. Zonder vergunning en zonder gedoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |