Nou, kom maar op met dat grapje, dan. Hebben we dat maar weer gehad.quote:
Ik wist niet dat het je maandelijkse periode was, schatje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met dat grapje, dan. Hebben we dat maar weer gehad.
Levensgevaarlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik met de kibbelink laats bij het vissen.
quote:Fijne avond gehad, film was mwah, hou daar niet zo van maarja. Meisje in kwestie was wel aardig.Kon met haar lachen en ze lachde om mijn grappen hahaha.
Best wel gênant dit...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:14 schreef Paxcon het volgende:
chanantkuttruukje die iedere huis-tuin-en-keuken back kan
Die verdiend een vermelding in het juiste topic ...quote:Op maandag 27 mei 2013 08:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kreeg gisteren deze folder toegestopt
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst aan vast voedsel, maar het blijkt snel voedsel te zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:20 schreef iemand het volgende:
Als je geen vast voed eet maar normaal eet heb je geen last van je klaagt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en die bloedsmaak want die scharrel heeft genitale wratten geinfecteerd met hippetitus e t/m h waardoor ts dat nu ook heeft
Geld wisselen als je op reis gaat, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Reist bij mij een andere vraag op wat zouden de alternatieven zijn als de Euro niet geweest was?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niet heel Wallonie is kommer en kwijl hoor. Er zitten prachtige plaatsjes bij. Ga graag op vakantie naar de Ardennen
Nou breekt mijn klomp!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:24 schreef iemand het volgende:
[..]
Ik zal je maar niet te veel zorgen maken. Katten kunnen goed genoeg voor zichzelf zorgen.
3 keer raden waar die afscheidszoen plaats vondquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:06 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Neen er is niks van zoenen geweest buiten afscheidszoen op de wang ... wat heel gebruikelijk is bij ons geen idee of dat in Nederland ook zo is maar dus geen pationeel gezoen of zo. Ook geen aanraking of dergelijke.
Bedankt voor de quotequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
3 keer raden waar die afscheidszoen plaats vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |