Volgens mij best goed want ze kunnen best oud wordenquote:Hoe werkt een kattenlichaam?
Zal ze wel een heftig feest gehad vannachtquote:Op maandag 3 juni 2013 16:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Normaal gaat ze 's ochtends gelijk de deur uit
Krantenwijk ja?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Normaal gaat ze 's ochtends gelijk de deur uit
Hehe, moest lachenquote:
Ik zal je maar niet te veel zorgen maken. Katten kunnen goed genoeg voor zichzelf zorgen.quote:
Je bedoelt: ik zou me maar niet te veel zorgen maken.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:24 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ik zal je maar niet te veel zorgen maken. Katten kunnen goed genoeg voor zichzelf zorgen.
Kan de beste overkomenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt: ik zou me maar niet te veel zorgen maken.
Geloof me. Ik herken de geur van kattenpis. Dat ruik je dan meteen als je de kamer binnenkomtquote:Op maandag 3 juni 2013 16:26 schreef trovey het volgende:
Een kat is van oorsprong een woestijndier dus gaan ze efficiënt met water om(en dus ook plassen). Je kat heeft blijkbaar weinig gedronken en hoeft dus niet te plassen.....of ze heeft onder je bed zitten te pissen en merk je dat pas als het in de kamer begint te meuren.
Jah een heerlijk aromaquote:Op maandag 3 juni 2013 16:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geloof me. Ik herken de geur van kattenpis. Dat ruik je dan meteen als je de kamer binnenkomt
En nu?quote:
Geen idee of ze dat heeft?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef SiGNe het volgende:
Het is niet goed als een kat zo lang de plas ophoudt, langer dan 24 uur mag in elk geval niet en dan kan je beter meteen naar de dierenarts gaan.
Grote kans dat er dan een blaasprobleem is (blaasgruis), heeft je kat wel aandrang om te plassen?
Als ze veel naar de kattenbak loopt maar ze plast er verder niet dan kan je beter naar de dierenarts gaan in elk geval.quote:
Dat doet ze dus niet. Ze is al vanaf gisteravond ongeveer 22.00 niet beneden geweestquote:Op maandag 3 juni 2013 17:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als ze veel naar de kattenbak loopt maar ze plast er verder niet dan kan je beter naar de dierenarts gaan in elk geval.
Hoewel blaasgruis bij poezen minder voorkomt dan bij katers, het kan wel (snel) dodelijk zijn.
Dus ook niet gegeten of gedronken?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat doet ze dus niet. Ze is al vanaf gisteravond ongeveer 22.00 niet beneden geweest
Ook niet gegeten of gedronken nee. Normaal wordt ze 's ochtends gewoon wakker, eet ze wat, en gaat ze naar buiten. Tenzij ze 's nachts buiten is geweest dan komt ze naar binnen, eet ze wat, en gaat ze boven liggen slapen. Maar nu is ze gewoon al de hele dag boven gebleven, slapen. Maar beetje te overhaast om nu al een dierenarts in te schakelen vind ikquote:Op maandag 3 juni 2013 17:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dus ook niet gegeten of gedronken?
Als het mijn kat zou zijn zou ik de dierenarts bellen voor advies...
Geef haar even de tijd om het lekker te laten inwerken.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geloof me. Ik herken de geur van kattenpis. Dat ruik je dan meteen als je de kamer binnenkomt
Het blijft een kat hè.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:19 schreef -supergirl- het volgende:
Dus ik haar wakker maken maar gewoon omdraaien en verder slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |