Volgens mij best goed want ze kunnen best oud wordenquote:Hoe werkt een kattenlichaam?
Zal ze wel een heftig feest gehad vannachtquote:Op maandag 3 juni 2013 16:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Normaal gaat ze 's ochtends gelijk de deur uit
Krantenwijk ja?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Normaal gaat ze 's ochtends gelijk de deur uit
Hehe, moest lachenquote:
Ik zal je maar niet te veel zorgen maken. Katten kunnen goed genoeg voor zichzelf zorgen.quote:
Je bedoelt: ik zou me maar niet te veel zorgen maken.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:24 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ik zal je maar niet te veel zorgen maken. Katten kunnen goed genoeg voor zichzelf zorgen.
Kan de beste overkomenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt: ik zou me maar niet te veel zorgen maken.
Geloof me. Ik herken de geur van kattenpis. Dat ruik je dan meteen als je de kamer binnenkomtquote:Op maandag 3 juni 2013 16:26 schreef trovey het volgende:
Een kat is van oorsprong een woestijndier dus gaan ze efficiënt met water om(en dus ook plassen). Je kat heeft blijkbaar weinig gedronken en hoeft dus niet te plassen.....of ze heeft onder je bed zitten te pissen en merk je dat pas als het in de kamer begint te meuren.
Jah een heerlijk aromaquote:Op maandag 3 juni 2013 16:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geloof me. Ik herken de geur van kattenpis. Dat ruik je dan meteen als je de kamer binnenkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |