SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:17 schreef LangeJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking,
Dit is een grill plaat waar ze volgens de reclame op liggen.
[ afbeelding ]Als je geen vast voed eet maar normaal eet heb je geen last van je klaagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
Ja maar dan moet je dus elke burger handmatig even als een soort wiel over de grill heen rollen om die zwarte grillstrepen mooi egaal rondom de burger te krijgen.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:19 schreef Drabit het volgende:
Ook de zijkant moet bruin worden, dus die liggen natuurlijk ook even op zijn kant op de grill.
Dat klopt. Damn, jij bent echt een helder licht.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:21 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dus elke burger handmatig even als een soort wiel over de grill heen rollen om die zwarte grillstrepen mooi egaal rondom de burger te krijgen.
Ja, en nu je punt?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:21 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dus elke burger handmatig even als een soort wiel over de grill heen rollen om die zwarte grillstrepen mooi egaal rondom de burger te krijgen.
Dat de medewerkers bij de grill daar volgens mij helemaal geen tijd voor hebben. Ik zal het ze eens vragen wanneer ik er ben.quote:
Oh jawel hoor, daar hebben ze tijd zat voor. En als ze daar in tijdnood komen nemen ze gewoon meer mensen aan. Zo makkelijk is het.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:25 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Dat de medewerkers bij de grill daar volgens mij helemaal geen tijd voor hebben. Ik zal het ze eens vragen wanneer ik er ben.
Deze man weetquote:Op maandag 27 mei 2013 18:25 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Oplossing; (Van de concurrent, maar het idee lijkt me duidelijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |