quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:40 schreef Piye het volgende:
Volgens mij zwaffelt je scharrel je gewoon in je slaap.
en die bloedsmaak want die scharrel heeft genitale wratten geinfecteerd met hippetitus e t/m h waardoor ts dat nu ook heeftquote:
Jaquote:
Ik hoop dat ie ooit weer zulke films gaat maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja
Sowieso al het oude werk van Peter Jackson maar dan vooral Braindead, Bad Taste en Meet the Feebles
Ik heb hem ooit een keer meegenomen naar mijn stagebedrijf voor een 'foute filmavond'quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie ooit weer zulke films gaat maken.
Lang geleden voor het eerst Meet the Feebles gezien met paddo´s op![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit een keer meegenomen naar mijn stagebedrijf voor een 'foute filmavond'Niemand kon hem waarderen, zalig
Oef, de mijne had een groene neus hihiquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
datt krijg je vn onveilige seks mer een clown met een rode neus
Ongesteld seks hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:00 schreef Feeeeble het volgende:
Maar waar komt die bloedsmaak dan vandaan?
Ik las JanHermès.quote:
Ik las harde tarrelsquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:21 schreef Jachtgeweer het volgende:
af en toe droom ik wel eens dat ik een lekker wijf neuk en dan word ik wakker en zie ik weer een lege plek naast me in bed. harde struggles
Je moet het met een vrouw doen, dit gaat tegen de natuur in.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:28 schreef JenHermes het volgende:
Sindskort geniet ik van een scharrel. Deze scharrel heb ik op aangename wijze ontmoet en geregeld laat ik haar op aangename wijze genieten. Nadat het ritueel voorbij is, mag ik altijd bij haar in bed kruipen om te slapen. Meestal vallen we zo in slaap maar dat inslaap vallen gebeurd bij mij wel heel letterlijk. Elke keer als ik aan het wegdommelen ben, zie ik closed eye's dat ik een enorme smak maak, mijn lichaam een schok krijgt, ik hier vervolgens wakker van schrik en weer wakker ben. Met een bloedsmaak in mn mond kijk ik dan om me heen omdat ik de eerste aantal secondes de omgeving niet herken. Dit is ook voornamelijk voor mn scharrel geen fijn gebeuren omdat zij ten eerste ook meteen weer wakker is en ten tweede vind ze het eng. Tijdens dit spektakel ziet ze mijn lichaam helemaal schokken.
Wat is dit en wat kunnen we er aan doen?
Klacht: Lijkt net of ik val in mn slaap, met de schrik wakker worden en een bloedsmaak in mn mond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |