abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:23:31 #151
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127397005
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat was toch dat meisje dat niets luste, niets wou doen enzo?

Hoe gaat dat nu dan?
Wel ... ik heb het een beetje aangebracht dat ik dat toch wel een beetje een probleem vond en genant als je nergens kan komen met je partner als er eten gerelateerde activiteiten zijn. Ze wist dan na 2 dagen te vertellen dat ze wel bereid is dingen te proeven en zo maar dat ze wel dingen heeft die ze echt niet lust.

Zondag avond is ze dan langs gekomen bij mij thuis en hebben we thee gedronken en wat gepraat, gewoon meer vriendschappelijk over reizen, trips, eten, muziek, film, dat soort dingen.

Gisteren had zij vrij en ik een drukke dag met omruilen lease wagen etc en ik moest nog naar de Belgische vorm van de APK (autokeuring voor verkoop). In de namiddag had ze niets te doen en is ze langs gekomen, samen film gekeken, wat gebabbeld, ze kwam haar nieuwe gsm tonen (bewijze van mij te overtuigen dat een Samsung beter is dan een Sony of zo). 's Avonds heb ik dan wortelpuree met runderbrochettes gemaakt omdat ik wist dat dat 1 van de dingen was die ze luste. De ajuintjes tussen het vlees werden zorgvuldig verwijdert en netjes opgestapeld op de bord rand verder heeft ze wel goed gegeten en veronderstel ik dat ze het lekker vond aangezien ze 3 keer puree heeft bijgenomen :)

De avond verliep verder met samen wat gespeeld op de Wii van mijn zoontje en tegen uur of 10 is ze dan netjes naar huis gegaan.

Ik merkte dat ze soms wel aanwijzingen geeft en zo in de zetel wat scheef gaan hangen en net niet zeggend van kom korter bij zitten maar ik weet het allemaal niet. Er zijn gewoon dingen waar ik het wat lastiger mee heb en waardoor ik terughoudend ben. Persoonlijk ben ik er niet geheel fier op en dat maakt het allemaal nog net dat ietsje lastiger. Het is niet dat ik er echt al van wakker gelegen heb maar helemaal lekker zit het mij desondanks niet geef ik eerlijk toe ;)
Minds are like parachutes, they work best when open!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 juni 2013 @ 12:24:51 #152
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_127397044
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:08 schreef HaerdenC het volgende:
4 afspraakjes gehad tot nog toe en ik blijf het raar vinden iemand die 7 jaar jonger is. Veel pluspunten maar ook paar serieuze bedenkingen. Kans op friendzoning van mijn kant uit is vrij groot vrees ik.
Mijn vriendin is 8 jaar jonger. Nergens last van, voelt ongeveer hetzelfde. Ligt er ook aan hoe oud je zelf bent en hoe volwassen de tegenpartij is.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:25:16 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127397060
Maar 4 dates en nu nog (steeds) geen lichamelijk contact? Klinkt niet echt als je droomdate. :N
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:26:22 #154
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127397087
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef Andromache het volgende:

[..]

nee gewoon mijn voornaam. en als antwoord op de icebreaker 'waar word je vrolijk van? een avond lang dansen'
Vrolijk of moe? :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 juni 2013 @ 12:28:02 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_127397145
Godverdomme, wat is dat Vlaams toch een geile taal. Als ik niet wist dat je een man was, had ik er nu een stijve van gekregen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:28:07 #156
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127397148
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 06:24 schreef Faxie het volgende:
RP gedeactiveerd... misschien Paiq maar weer eens proberen...
Geen succes? -O- Welke sites heb je nu gehad? Wat waren de ervaringen?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:29:26 #157
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127397181
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:28 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme, wat is dat Vlaams toch een geile taal. Als ik niet wist dat je een man was, had ik er nu een stijve van gekregen.
Daar had ik ook last van! Super opwindend :D
You can only have the sunshine after the rain..
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:29:31 #158
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127397184
Haerden, als je na 4 dates nog steeds niet weet of je het wel op haar zou kunnen wordt het denk ik niet echt iets. Heb ook het vermoeden dat je niet iets aan haar mist ofzo, maar dat terzijde.

Zo'n vrouw gaat uiteindelijk al je energie opzuigen, en niet op de sexy manier.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:30:00 #159
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127397199
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mijn vriendin is 8 jaar jonger. Nergens last van, voelt ongeveer hetzelfde. Ligt er ook aan hoe oud je zelf bent en hoe volwassen de tegenpartij is.
Wel ik heb hier al eens een beetje de situatie geschets. Ik ben 32 en zij is net 25 geworden het is dus 7.5 jaar verschil. Ik heb al 8 jaar samen gewoond en heb een zoontje van 7 jaar. Ik heb een eigen wooning en ben 12 jaar zelfstandige. Zij werkt nu een jaar en woont bij haar ouders. We zitten dus in een totaal verschillende situatie en plaats in ons leven, dat brengt met zich mee dat we ook behoorlijk verschillende intresses hebben onderandere in hoe we onze centjes verdelen. Verder zijn er ook andere verschillen. Ik heb altijd relatie gehad met een vrouw die een stuk ouder was en denk dat ik eigenlijk vooruit lig op de meeste leeftijdsgenoten. Meer dan de helft van mijn woning is al afbetaald en zo terwijl tegenwoordig de meeste mensen daar pas rond hun dertigste aan beginnen. Dat geheel maakt de afstand nog groter naar mijn gevoel.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:30:05 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127397202
Ik heb dus echt niets met dergelijke accenten :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:30:52 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127397227
Maar Haerden.. wat maakt haar zo leuk dat je nog altijd wel met haar wil daten?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:31:36 #162
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127397251
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Maar 4 dates en nu nog (steeds) geen lichamelijk contact? Klinkt niet echt als je droomdate. :N
Wel dat is erg verschillend in Belgie tegen Nederland denk ik :) kan melig klinken maar snel aan mekaar frutselen is eigenlijk NOT done heb ik de indruk. Zelf sta ik daar ook niet voor open. Eerst kijken of het echt iemand is die mij aanstaat en dat ik de daadwerkelijke persoon ken. Die ken je niet na 4 afspraakjes waarvan 2 aan een tafel in een hippe trendy taverne
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 juni 2013 @ 12:32:19 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_127397275
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb dus echt niets met dergelijke accenten :)
Het gaat niet om het accent, het gaat om de woordkeuze. Zetel ipv stoel. Korter bij zitten. runderbrochettes. O+.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:32:39 #164
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127397284
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:28 schreef Kreator het volgende:
Je mag altijd eens afzakken, ik heb een logeerkamer, dan neem ik je mee uit in Vlaanderen :) Hasselt, Leuven, ... kan je Vlaamse dames hosselen :) of hoe zeggen jullie dat :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:34:26 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127397335
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:32 schreef HaerdenC het volgende:
of hoe zeggen jullie dat :)
Neuken?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 juni 2013 @ 12:35:14 #166
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_127397353
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:30 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Wel ik heb hier al eens een beetje de situatie geschets. Ik ben 32 en zij is net 25 geworden het is dus 7.5 jaar verschil. Ik heb al 8 jaar samen gewoond en heb een zoontje van 7 jaar. Ik heb een eigen wooning en ben 12 jaar zelfstandige. Zij werkt nu een jaar en woont bij haar ouders. We zitten dus in een totaal verschillende situatie en plaats in ons leven, dat brengt met zich mee dat we ook behoorlijk verschillende intresses hebben onderandere in hoe we onze centjes verdelen. Verder zijn er ook andere verschillen. Ik heb altijd relatie gehad met een vrouw die een stuk ouder was en denk dat ik eigenlijk vooruit lig op de meeste leeftijdsgenoten. Meer dan de helft van mijn woning is al afbetaald en zo terwijl tegenwoordig de meeste mensen daar pas rond hun dertigste aan beginnen. Dat geheel maakt de afstand nog groter naar mijn gevoel.
Dat klinkt niet als een droomsituatie inderdaad. Mijn vriendin is 26 en ik ben 34. Zij heeft 8 jaar samengewoond in een koophuis (maar in Nederland is dat geen reet meer waard dus zou ze als ze geen NHG had een schuld hebben bij de verkoop van haar kot)
Verder werkt ze ook al jaren en is vrij zelfstandig.

Dus ik denk dat het niet zozeer de leeftijd is, maar gewoon de persoonlijkheidsverschillen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 juni 2013 @ 12:36:14 #167
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_127397384
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:32 schreef HaerdenC het volgende:
Je mag altijd eens afzakken
:@. *; :@. Klinkt in Nederland als iets sexueels. En bedankt voor het aanbod, maar ik post hier tegenwoordig als verstekeling.
pi_127397683
Zotteke O+
Getuimeld O+
Ik zie u graag O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_127397697
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dus je agenda zit vol de komende weken. :P

[en je hebt je hele FoBo gestripped?]
Beetje vertrouwen in mij he. }:|
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:46:39 #170
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127397703
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Maar Haerden.. wat maakt haar zo leuk dat je nog altijd wel met haar wil daten?
Wel we hebben al meer dan een jaar contact via Facebook en in het begin was dat meer iets van leuke babbel. Als ik 's avonds aan de tv zit en verder niets te doen heb babbelden we wel eens een uurtje of zo. De babbels waren best aangenaam. Uiteraard is het pas bij het echte afspreken dat je mekaar wat meer leert kennen en laten we eerlijk zijn ... een 3D beeld is toch altijd anders dan een 2D beeld. Op zich is het als je het puur rationeel bekijkt op veel vlakken niet zo een slechte meid. Ze werkt, rookt niet, drinkt niet, geen wilde nachten met feestjes, werkt in een job met toekomst, woont in de buurt, doet geen extreme dingen, echt vrijgezel (niet van het is 2 weken uit met mijn ex ... ), ze heeft niet het hele dorp over haar gehad en zo. Dus ja er zijn 1000 goede redenen. Maar de mindere zijn er dus ook.

Ik ga eerlijk zijn wat mij er het meest aan stoort. Velen gaan dat misschien niet heel erg netjes vinden maar het is wel zo.

Ze is behoorlijk lastig in wat ze al dan niet eet. Na beetje observatie komt het er vooral op neer dat ze gezonde dingen links laat liggen en als ze al eens gezonde dingen eet wordt dat altijd ruimschoots aangevuld met ongezonde dingen. Wat bedoel ik daar mee. Ze heeft naar mijn normen reeds een redelijk overgewicht zeker voor haar leeftijd. Niet dat ze verschrikkelijk dik is maar volgens mij is ze volgens haar bmi gewoon een beetje te klein. Dan verklaard ze dat ze geen gekookte groenten en zo eet. Ik heb 2 berrichtjes op een week gehad over Mc Donalds, frituur, etc, ... Als ze al eens aardbeien of zo eet moet dat altijd met room, roomijs of bloemsuiker en liefst alle drie. Toen ik haar thuis een vruchten ijsje aanbood (zelf gemaakt) werd dat niet aangenomen.

Ikzelf heb geen problemen met volslanke dames maar dan bedoel ik ook volslank en niet de fase(s) die net iets verder zijn. Nu mogen alle dames direct boos worden op mij en dat afkeuren maar ik ben zelf 1m77 en heb een gewicht van een 63 kg, een volslank meisje naast me is geen probleem maar verdere fases wordt je echt bekeken als "de dikke en de dunne". Dat is nog voor mij, nog voor een eventuele partner aangenaam. Tevens weet je op voorhand dat de kans op uitbreiding met de leeftijd groter wordt dan inkrimping.

Dan een ander probleem is dat uit haar uitleg te achterhalen is dat ze voor nogal veel kleine akkefietjes behoorlijk opgejaagd en boos kan zijn. "ik ben boos geweest op die", "toen was ik heel boos", "met mijn papa heb ik altijd ruzie", etc etc etc

In een serieuzer gesprek ging het eens over kinderen en was er een zinnetje van "als ik kinderen heb en ik zou scheiden zou ik niet zonder mijn kind kunnen, misschien dat ik maar beter een kind neem zonder vader". Dat was iets wat ik dus steeds vaker hoor van dames. Persoonlijk vond ik dat
- ongepast op 3de gesprek
- niet echt hoopgevend om een relatie mee te starten
- op voorhand al beetje druk zetten moest het niet gaan toch maar bij elkaar blijven voor de kinderen
- gewoon algeheel geen aangenaam gevoel

Mocht het nu 1 of 2 van dat soort dingen zijn nam ik dat er met alle plezier wel bij maar het is de combinatie die het allemaal een beetje laat wringen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:49:10 #171
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127397789
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja precies. Misschien kan ik die wachtlijst na onze date wel afschaffen! ;)
You can only have the sunshine after the rain..
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:49:42 #172
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127397804
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef HaerdenC het volgende:
Niet dat ze verschrikkelijk dik is maar volgens mij is ze volgens haar bmi gewoon een beetje te klein.
:D Held! Dit ga ik voortaan zeggen tegen te dikke vrouwen. "Je bent niet te dik, maar voor je bmi ben je gewoon net iets te klein."

Geniaal.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:51:00 #173
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127397847
quote:

[..]

Lang verhaal..

Mocht het nu 1 of 2 van dat soort dingen zijn nam ik dat er met alle plezier wel bij maar het is de combinatie die het allemaal een beetje laat wringen.
Maar HaerdenC, al die dingen die je noemt, reageer je daar dan ook op? Maw: zeg je dat jij er anders tegenaan kijkt? Weet niet hoor, maar het klinkt allemaal zo plastisch met jouw date. Alsof je er vijf lijstjes bij hebt die je steeds afwerkt. Niet echt een teken dat het zo'n goede match is anders zou je dat toch niet doen?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:51:36 #174
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_127397869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

:D Held! Dit ga ik voortaan zeggen tegen te dikke vrouwen. "Je bent niet te dik, maar voor je bmi ben je gewoon net iets te klein."

Geniaal.
:D
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:52:16 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127397884
quote:

<knip heel verhaal>
Nu weer een hele lap tekst over waarom je haar niet zo vind. Maar het enige leuke over haar is dat ze online wel een leuke gesprekspartner was.

Iets klopt hier niet ;)
pi_127397902
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maar HaerdenC, al die dingen die je noemt, reageer je daar dan ook op? Maw: zeg je dat jij er anders tegenaan kijkt? Weet niet hoor, maar het klinkt allemaal zo plastisch met jouw date. Alsof je er vijf lijstjes bij hebt die je steeds afwerkt. Niet echt een teken dat het zo'n goede match is anders zou je dat toch niet doen?
Eefje! ^O^

Krijg nou ook niet het idee dat je je dates echt als leuk ervaart, allemaal zeer zeer praktisch. Het lijkt meer op een sollicitatiegesprek voor een bedrijfspartner.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:54:36 #177
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127397958
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:45 schreef habitue het volgende:
Ik zie u graag
O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:54:47 #178
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127397964
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wel dat is het net ... over sommige dingen heb ik al eens voorzichtig gezegd dat ik een andere visie heb en waarom. Nu het is een vrouw he :) hun idee is wet en dan kan je nog met rationeel onderbouwde goede uitleg komen, die voor de andere helft van de bevolking heel logisch is maar daar wijkt zij dus niet van af. En dat komt volgens mij presies door het verschil in levensfases. Als je al ooit hebt samen gewoond leer je zelf van rekening te houden met mekaar. Dat wil niet zeggen dat je bij alles moet toegeven maar als er een verschil is kan je het wel bespreken en oplossingen zoeken. Hier is het meer een "neen, einde discussie".

Lijstjes is een groot woord hoor maar ik bekijk dingen misschien wel veel te nuchter en voor ik aan grote avonturen begin wil ik wel dat het allemaal een beetje in orde is. Ook na de eerste vlaag van gekke vlinders, roze wolken en euforische "ik-heb-een-date" vreugdesdansjes.
pi_127398064
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:54 schreef HaerdenC het volgende:
Hier is het meer een "neen, einde discussie".
Dat heeft echt niet alleen met leeftijd/levensfase te maken hoor.
Als ik het zo allemaal zo lees heb je je besluit al genomen, en ik weet wel zeker dat dat het juiste besluit is.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 juni 2013 @ 12:58:50 #180
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_127398086
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

Geniaal.
Dat is wel zo oud als de weg naar rome. Je bent niet te dik, je bent gewoon te klein voor je gewicht.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:00:02 #181
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127398107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:54 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Wel dat is het net ... over sommige dingen heb ik al eens voorzichtig gezegd dat ik een andere visie heb en waarom. Nu het is een vrouw he :) hun idee is wet en dan kan je nog met rationeel onderbouwde goede uitleg komen, die voor de andere helft van de bevolking heel logisch is maar daar wijkt zij dus niet van af. En dat komt volgens mij presies door het verschil in levensfases. Als je al ooit hebt samen gewoond leer je zelf van rekening te houden met mekaar. Dat wil niet zeggen dat je bij alles moet toegeven maar als er een verschil is kan je het wel bespreken en oplossingen zoeken. Hier is het meer een "neen, einde discussie".

Lijstjes is een groot woord hoor maar ik bekijk dingen misschien wel veel te nuchter en voor ik aan grote avonturen begin wil ik wel dat het allemaal een beetje in orde is. Ook na de eerste vlaag van gekke vlinders, roze wolken en euforische "ik-heb-een-date" vreugdesdansjes.
Mja, dat van het samenwonen herken ik wel, je merkt het gewoon het verschil wel bij dates. Mensen die altijd alleen hebben gewoond zijn daar ook aan gewend geraakt dus staan daar misschien nog wat anders in. Maar dat wil niet zeggen dat ze dat niet kunnen natuurlijk. Dat is bij relaties ook een leerproces. Het klinkt bij jou meer als heel veel redenen zoeken waarom het niet klikt ipv waarom het wel klikt.
Je denkt ook enorm ver vooruit.Is toch vaak wel een teken dat het gevoel of "de klik" (kots) er niet echt is. Ik denk dat je beter het af en toe niet eens kan zijn en wel heel gek op iemand kunt zijn dan andersom.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:02:05 #182
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127398167
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat is wel zo oud als de weg naar rome. Je bent niet te dik, je bent gewoon te klein voor je gewicht.
Ja en je kan dus eerlijk zijn maar je kan moeilijk zeggen van "dikker als je nu bent vind ik niet ok" sociaal is dat niet aanvaard en zo.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:02:53 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127398198
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:00 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mja, dat van het samenwonen herken ik wel, je merkt het gewoon het verschil wel bij dates. Mensen die altijd alleen hebben gewoond zijn daar ook aan gewend geraakt dus staan daar misschien nog wat anders in. Maar dat wil niet zeggen dat ze dat niet kunnen natuurlijk. Dat is bij relaties ook een leerproces. Het klinkt bij jou meer als heel veel redenen zoeken waarom het niet klikt ipv waarom het wel klikt.
Je denkt ook enorm ver vooruit.Is toch vaak wel een teken dat het gevoel of "de klik" (kots) er niet echt is. Ik denk dat je beter het af en toe niet eens kan zijn en wel heel gek op iemand kunt zijn dan andersom.
Opzich snap ik z'n redenaties wel. Vind er ook weinig overdachts aan. Het geschreven woord is altijd wat geanalyseerde.

Enige wat ik vind is dat hij vooral het negatieve hier neer zet en ik niets positiefs heb gezien. Dus vraag me af hoe er dan 4 dates uit kunnen komen.

en ben benieuwd of er nog een 5e komt.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:05:08 #184
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127398258
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Opzich snap ik z'n redenaties wel. Vind er ook weinig overdachts aan. Het geschreven woord is altijd wat geanalyseerde.

Enige wat ik vind is dat hij vooral het negatieve hier neer zet en ik niets positiefs heb gezien. Dus vraag me af hoe er dan 4 dates uit kunnen komen.

en ben benieuwd of er nog een 5e komt.
De positieve dingen heb ik ook duidelijk gezegd in een vorig antwoord. We hebben samen film gekeken, beetje gek gedaan aan de Wii en ook veel gelachen. Dat is ook wat ik bedoel met friendzone van aan mijn kant.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:05:44 #185
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127398275
maar friendzone? er is toch gezoend?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:06:39 #186
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127398309
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:05 schreef Andromache het volgende:
maar friendzone? er is toch gezoend?
Neen er is niks van zoenen geweest buiten afscheidszoen op de wang ... wat heel gebruikelijk is bij ons geen idee of dat in Nederland ook zo is maar dus geen pationeel gezoen of zo. Ook geen aanraking of dergelijke.
pi_127398318
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:05 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

De positieve dingen heb ik ook duidelijk gezegd in een vorig antwoord. We hebben samen film gekeken, beetje gek gedaan aan de Wii en ook veel gelachen. Dat is ook wat ik bedoel met friendzone van aan mijn kant.
Je hebt helemaal geen ~O> o|O >:) :9 c_/ gevoelens?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:06:51 #188
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127398320
quote:

[..]

Dat kun je met heel veel vrouwen leuk doen, dat was meer mijn punt. Zegt niet zoveel inderdaad. Vind je haar überhaupt aantrekkelijk?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:07:18 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127398331
quote:

ik las vooral dat jullie dat gedaan hadden. Om nou te zeggen dat dat zo positief is weet niet. Zijn veel mensen waar ik een leuke avond mee zou kunnen hebben. Maar dat maakt die persoon niet leuker dan een ander.

Zo te horen geen klik, dus lekker laten voor wat het is en op naar e volgende
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:10:49 #190
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127398454
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ik las vooral dat jullie dat gedaan hadden. Om nou te zeggen dat dat zo positief is weet niet. Zijn veel mensen waar ik een leuke avond mee zou kunnen hebben. Maar dat maakt die persoon niet leuker dan een ander.

Zo te horen geen klik, dus lekker laten voor wat het is en op naar e volgende
Manueel-A :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:11:19 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127398477
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:10 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Manueel-A :')
?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:14:22 #192
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127398562
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

?
Manuela?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:15:13 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127398596
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Manuela?
Owwwwjaa ...

nee, nog geen flauw benul :N :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:17:00 #194
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127398658
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Owwwwjaa ...

nee, nog geen flauw benul :N :')
Ik ook niet hoor, maar dat is wat ik erin las ;)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:18:37 #195
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127398699
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef habitue het volgende:

[..]

Laat je het bij één date al zitten dan? Ook dan heeft ze toch een volle agenda?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:19:14 #196
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_127398713
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:06 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Neen er is niks van zoenen geweest buiten afscheidszoen op de wang ... wat heel gebruikelijk is bij ons geen idee of dat in Nederland ook zo is maar dus geen pationeel gezoen of zo. Ook geen aanraking of dergelijke.
Waar ik ook nog wel benieuwd naar ben is of je haar nou inderdaad fysiek wel aantrekkelijk vind. Heeft ze een leuk koppie? Leuke blik? Als je beide lacht, is er dan een soort romantisch gevoel? Ik hoor allemaal nadelen en een paar rationele pluspunten, maar daarmee heb je geen breed fundament.

Als je nou iemand hebt die gewoon helemaal bij je aansluit qua levensinstelling, en er ook nog wel leuk uit ziet dan heb je iets. Of als iemand nou héél leuk is maar inhoudelijk mankeert er e.e.a. dan heb je ook nog iets. Maar nu heb je niet zoveel heb ik het idee
Grijp ze!
pi_127398750
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:18 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Laat je het bij één date al zitten dan? Ook dan heeft ze toch een volle agenda?
Ja ok, zo kan je het ook zien.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:34:41 #198
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127399301
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja ok, zo kan je het ook zien.
Als je maar het verslag post! ;)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:35:55 #199
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127399351
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Manuela?
Manueel-A zeggen wij als je geen vriendin hebt en ... manueel ... aan je trekken komt :) hahahaha Klinkt als vrouwen naam.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:37:46 #200
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127399416
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:35 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Manueel-A zeggen wij als je geen vriendin hebt en ... manueel ... aan je trekken komt :) hahahaha Klinkt als vrouwen naam.

Wat weer een prachtige bloemrijke manier om het het te omschrijven ook, die Belgen toch O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')