Wel ... ik heb het een beetje aangebracht dat ik dat toch wel een beetje een probleem vond en genant als je nergens kan komen met je partner als er eten gerelateerde activiteiten zijn. Ze wist dan na 2 dagen te vertellen dat ze wel bereid is dingen te proeven en zo maar dat ze wel dingen heeft die ze echt niet lust.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was toch dat meisje dat niets luste, niets wou doen enzo?
Hoe gaat dat nu dan?
Mijn vriendin is 8 jaar jonger. Nergens last van, voelt ongeveer hetzelfde. Ligt er ook aan hoe oud je zelf bent en hoe volwassen de tegenpartij is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:08 schreef HaerdenC het volgende:
4 afspraakjes gehad tot nog toe en ik blijf het raar vinden iemand die 7 jaar jonger is. Veel pluspunten maar ook paar serieuze bedenkingen. Kans op friendzoning van mijn kant uit is vrij groot vrees ik.
Vrolijk of moe?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef Andromache het volgende:
[..]
nee gewoon mijn voornaam. en als antwoord op de icebreaker 'waar word je vrolijk van? een avond lang dansen'
Geen succes?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 06:24 schreef Faxie het volgende:
RP gedeactiveerd... misschien Paiq maar weer eens proberen...
Daar had ik ook last van! Super opwindendquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:28 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme, wat is dat Vlaams toch een geile taal. Als ik niet wist dat je een man was, had ik er nu een stijve van gekregen.
Wel ik heb hier al eens een beetje de situatie geschets. Ik ben 32 en zij is net 25 geworden het is dus 7.5 jaar verschil. Ik heb al 8 jaar samen gewoond en heb een zoontje van 7 jaar. Ik heb een eigen wooning en ben 12 jaar zelfstandige. Zij werkt nu een jaar en woont bij haar ouders. We zitten dus in een totaal verschillende situatie en plaats in ons leven, dat brengt met zich mee dat we ook behoorlijk verschillende intresses hebben onderandere in hoe we onze centjes verdelen. Verder zijn er ook andere verschillen. Ik heb altijd relatie gehad met een vrouw die een stuk ouder was en denk dat ik eigenlijk vooruit lig op de meeste leeftijdsgenoten. Meer dan de helft van mijn woning is al afbetaald en zo terwijl tegenwoordig de meeste mensen daar pas rond hun dertigste aan beginnen. Dat geheel maakt de afstand nog groter naar mijn gevoel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 8 jaar jonger. Nergens last van, voelt ongeveer hetzelfde. Ligt er ook aan hoe oud je zelf bent en hoe volwassen de tegenpartij is.
Wel dat is erg verschillend in Belgie tegen Nederland denk ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Maar 4 dates en nu nog (steeds) geen lichamelijk contact? Klinkt niet echt als je droomdate.
Het gaat niet om het accent, het gaat om de woordkeuze. Zetel ipv stoel. Korter bij zitten. runderbrochettes.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb dus echt niets met dergelijke accenten
Je mag altijd eens afzakken, ik heb een logeerkamer, dan neem ik je mee uit in Vlaanderenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:28 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme, wat is dat Vlaams toch een geile taal. Als ik niet wist dat je een man was, had ik er nu een stijve van gekregen.
Dat klinkt niet als een droomsituatie inderdaad. Mijn vriendin is 26 en ik ben 34. Zij heeft 8 jaar samengewoond in een koophuis (maar in Nederland is dat geen reet meer waard dus zou ze als ze geen NHG had een schuld hebben bij de verkoop van haar kot)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:30 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Wel ik heb hier al eens een beetje de situatie geschets. Ik ben 32 en zij is net 25 geworden het is dus 7.5 jaar verschil. Ik heb al 8 jaar samen gewoond en heb een zoontje van 7 jaar. Ik heb een eigen wooning en ben 12 jaar zelfstandige. Zij werkt nu een jaar en woont bij haar ouders. We zitten dus in een totaal verschillende situatie en plaats in ons leven, dat brengt met zich mee dat we ook behoorlijk verschillende intresses hebben onderandere in hoe we onze centjes verdelen. Verder zijn er ook andere verschillen. Ik heb altijd relatie gehad met een vrouw die een stuk ouder was en denk dat ik eigenlijk vooruit lig op de meeste leeftijdsgenoten. Meer dan de helft van mijn woning is al afbetaald en zo terwijl tegenwoordig de meeste mensen daar pas rond hun dertigste aan beginnen. Dat geheel maakt de afstand nog groter naar mijn gevoel.
quote:
Beetje vertrouwen in mij he.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus je agenda zit vol de komende weken.
[en je hebt je hele FoBo gestripped?]
Wel we hebben al meer dan een jaar contact via Facebook en in het begin was dat meer iets van leuke babbel. Als ik 's avonds aan de tv zit en verder niets te doen heb babbelden we wel eens een uurtje of zo. De babbels waren best aangenaam. Uiteraard is het pas bij het echte afspreken dat je mekaar wat meer leert kennen en laten we eerlijk zijn ... een 3D beeld is toch altijd anders dan een 2D beeld. Op zich is het als je het puur rationeel bekijkt op veel vlakken niet zo een slechte meid. Ze werkt, rookt niet, drinkt niet, geen wilde nachten met feestjes, werkt in een job met toekomst, woont in de buurt, doet geen extreme dingen, echt vrijgezel (niet van het is 2 weken uit met mijn ex ... ), ze heeft niet het hele dorp over haar gehad en zo. Dus ja er zijn 1000 goede redenen. Maar de mindere zijn er dus ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Maar Haerden.. wat maakt haar zo leuk dat je nog altijd wel met haar wil daten?
Ja precies. Misschien kan ik die wachtlijst na onze date wel afschaffen!quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef HaerdenC het volgende:
Niet dat ze verschrikkelijk dik is maar volgens mij is ze volgens haar bmi gewoon een beetje te klein.
Maar HaerdenC, al die dingen die je noemt, reageer je daar dan ook op? Maw: zeg je dat jij er anders tegenaan kijkt? Weet niet hoor, maar het klinkt allemaal zo plastisch met jouw date. Alsof je er vijf lijstjes bij hebt die je steeds afwerkt. Niet echt een teken dat het zo'n goede match is anders zou je dat toch niet doen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Lang verhaal..
Mocht het nu 1 of 2 van dat soort dingen zijn nam ik dat er met alle plezier wel bij maar het is de combinatie die het allemaal een beetje laat wringen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:49 schreef Silenus het volgende:
[..]Held! Dit ga ik voortaan zeggen tegen te dikke vrouwen. "Je bent niet te dik, maar voor je bmi ben je gewoon net iets te klein."
Geniaal.
Nu weer een hele lap tekst over waarom je haar niet zo vind. Maar het enige leuke over haar is dat ze online wel een leuke gesprekspartner was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |