Scherpquote:Op maandag 3 juni 2013 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zie heel veel. Zeker van die out of the blue knipoogjes...
Wat was je 2e zin dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef Andromache het volgende:
zozo Pinkdwarf is op een DM-datingroll hier....
klaagpost: ik ben na de tweede zin door een Paiq-match uit zijn contactenlijstje verwijderd, nou ja zeg! van vrijblijvend daten komt zo niks zeg... tssss. sukkel!
Ook niet gelijk zeggen dat je roots in het mooie Friesland liggen. Us heitelân.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef Andromache het volgende:
zozo Pinkdwarf is op een DM-datingroll hier....
klaagpost: ik ben na de tweede zin door een Paiq-match uit zijn contactenlijstje verwijderd, nou ja zeg! van vrijblijvend daten komt zo niks zeg... tssss. sukkel!
En al besloten met wie van hen je gaat trouwen?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hey! Dat moest ik van hem zeggen, van mij hadden jullie niet hoeven gokken
En meerdere huwelijksaanzoeken, seksdates en gewoon "geile" opmerkingen.
Hij blockte jou?quote:
Ow hij was homo dus maar per ongeluk zijn voorkeur dus verkeerd ingesteld. Kan gebeurenquote:
Nope, komt nog wel!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen op de date? Al plannen?
Weird, wat kan dat geweest zijn? Rare naam of zo?quote:
nee gewoon mijn voornaam. en als antwoord op de icebreaker 'waar word je vrolijk van? een avond lang dansen'quote:Op maandag 3 juni 2013 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weird, wat kan dat geweest zijn? Rare naam of zo?
Ik zet in op 4!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:36 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Zetten we een pooltje op voor het aantal condooms, aangezien het vele quickies zullen zijn?
Ja daar heb je het al... Veel te vermoeiendquote:Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef Andromache het volgende:
[..]
nee gewoon mijn voornaam. en als antwoord op de icebreaker 'waar word je vrolijk van? een avond lang dansen'
Waarom doe je niet eens mee met Lingo, dan krijg je vast talloze brieven van lingo-kijkers.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:40 schreef Andromache het volgende:
dat zou kunnen. ik ga me na mijn verhuizing maar weer eens op een profielensite aanmelden. dat gekut met Paiq ook altijd, er zit nooit schot in de zaak
Ik denk dat zij te slim is voor de lingo kijker... Kan intimiderend overkomen enzoquote:Op maandag 3 juni 2013 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom doe je niet eens mee met Lingo, dan krijg je vast talloze brieven van lingo-kijkers.
Met zinnen als: bij mij mag je altijd een bal pakken. Succes gegarandeerdquote:Op maandag 3 juni 2013 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom doe je niet eens mee met Lingo, dan krijg je vast talloze brieven van lingo-kijkers.
Heb je geen brienvenschrijvers van per seconde wijzer gehad?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:52 schreef Andromache het volgende:
ik ken niemand die mee wil doen aan Lingo. zo jammer, hartstikke leuk, een beetje geinen met Lucille
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met zinnen als: bij mij mag je altijd een bal pakken. Succes gegarandeerd
Waarom zou dat afschrikken terwijl dates juist zijn om het gewoon leuk te hebben samen? Intelligentieverschillen komen meestal pas later in de relatie naar voren (of ja tijdens dates als het verschil echt heel groot is maar meestal valt dat wel wat mee).quote:Op maandag 3 juni 2013 23:53 schreef Andromache het volgende:
ik ga me dit jaar toch aanmelden (althans proberen) bij de hoogbegaafdenvereniging, wie weet loopt daar nog wat rond, misschien is het mijn intelligentie dat afschrikt tijdens de dates
Af en toe kunnen mensen (onbewust) belerend overkomen, wat er voor mij voor zou zorgen dat het bij die ene date blijft.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom zou dat afschrikken terwijl dates juist zijn om het gewoon leuk te hebben samen? Intelligentieverschillen komen meestal pas later in de relatie naar voren (of ja tijdens dates als het verschil echt heel groot is maar meestal valt dat wel wat mee).
Geloof me, de types binnen MENSA zijn echt niet wat jij zoektquote:Op maandag 3 juni 2013 23:53 schreef Andromache het volgende:
ik ga me dit jaar toch aanmelden (althans proberen) bij de hoogbegaafdenvereniging, wie weet loopt daar nog wat rond, misschien is het mijn intelligentie dat afschrikt tijdens de dates
Dat zal toch eerder zo zijn met hoogbegaafden? En dat heeft dan te maken met karakter ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:04 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Af en toe kunnen mensen (onbewust) belerend overkomen, wat er voor mij voor zou zorgen dat het bij die ene date blijft.
Ai, die is nu tot op het bot gekwetst.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:04 schreef Andromache het volgende:
note to self: noooooit meer een zelfverklaarde voetbalfanman verbeteren als hij Leonal Messi zegt terwijl het natuurlijk Lionel is.
Slap it high bradda!quote:
Hoe hoogbegaafd ben je dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:53 schreef Andromache het volgende:
Een simpel testje op internet en je krijgt in ieder geval een uitnodiging van ze. Ben er maar niet heengegaan destijdsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:44 schreef Kreator het volgende:
Hoe hoogbegaafd ben je dan?
Voor Mensa moet je testen doen. Daar kom je niet zomaar binnen.
Ik heb het over de test die je moet doen als je daar bent uitgenodigd. Die is niet zo simpel. Ik zou hem in elk geval niet halen en ik mag niet klagen met een iq van rond de 130.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een simpel testje op internet en je krijgt in ieder geval een uitnodiging van ze. Ben er maar niet heengegaan destijds( http://www.mensa.nl/lid-w(...)nfybcCFdLLtAod73UAvA )
Dat mag ik hopen iddquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:26 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het over de test die je moet doen als je daar bent uitgenodigd. Die is niet zo simpel. Ik zou hem in elk geval niet halen en ik mag niet klagen met een iq van rond de 130.
Dat was toch dat meisje dat niets luste, niets wou doen enzo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:08 schreef HaerdenC het volgende:
4 afspraakjes gehad tot nog toe en ik blijf het raar vinden iemand die 7 jaar jonger is. Veel pluspunten maar ook paar serieuze bedenkingen. Kans op friendzoning van mijn kant uit is vrij groot vrees ik.
Dus je agenda zit vol de komende weken.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ingaande op de vraag met wie ik een date heb; een FOK!ker uit dit topic en het is niet Silenus.
En ja, mijn pm en dm box zit best vol!
Krassen in je rug staan én je lepeltje lepeltje lag? Mannen worden niet gelepeld....quote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
Of als er krassen in je rug staan en je lepeltje lepeltje hebt gelegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |