Acteurquote:Op maandag 3 juni 2013 23:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of gewoon blij met elke vrouwelijke aandacht.
Volgens die redenatie zou je 't moeten afkappen met je 14 dagen chick.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:05 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Acteur?
Vrouwelijke aandacht is nooit mis. Maar wel van leuke vrouwen.
Onzin, elke vorm van aandacht (in de goede zin) kan vleiend zijn...quote:Op maandag 3 juni 2013 23:05 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Acteur?
Vrouwelijke aandacht is nooit mis. Maar wel van leuke vrouwen.
Dat zeg ik...Maar verder (dus daten want daar doelde men op toch?) ga je alleen met leuke vrouwen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Onzin, elke vorm van aandacht (in de goede zin) kan vleiend zijn...
Flirten doe je met iedereen, mannen, vrouwenen flirten is wat anders dan slijmen
Da's waar, en anders is er nog alcohol!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat zeg ik...Maar verder (dus daten want daar doelde men op toch?) ga je alleen met leuke vrouwen.
Alleen als het dates wordenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef BeamofLight het volgende:
Is het de bedoeling dat we voortaan verhalen over kroeg-oppikkers hier uit de doeken doen?
/.. site staat nu tussenaanhalingstekens. Dus als er dateverhalen zijn.. mag dat.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef BeamofLight het volgende:
Is het de bedoeling dat we voortaan verhalen over kroeg-oppikkers hier uit de doeken doen?
Dan willen we er niets over horenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
Of als er krassen in je rug staan en je lepeltje lepeltje hebt gelegen
Ah, Habitue.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ingaande op de vraag met wie ik een date heb; een FOK!ker uit dit topic en het is niet Silenus.
En ja, mijn pm en dm box zit best vol!
Hoiquote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ingaande op de vraag met wie ik een date heb; een FOK!ker uit dit topic en het is niet Silenus.
Zeg dan gewoon wie het isquote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
En, wat sturen de rukkertjes zoal? Ik kan me niet voorstellen dat het echt hemelbestormende teksten zijn namelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik zie heel veel. Zeker van die out of the blue knipoogjes...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |