Geen verhalen over Donker Afrika alstublieft.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee ben weer terug bij mijn ex/vriendin. Weinig verhalen verder.
Nou, zoiets. Laatst had ik iemand die schrijven, koffie en fantasie als interesses had.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:46 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hey, ik zie dat jij ook zo van knuffelen/voetbal/uggs bent?!
Hoezo zo onrespectvol?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen verhalen over Donker Afrika alstublieft.
Die zal ik onthouden, die gaat gegarandeerd werken!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
Oneliner op paiq, wel een originele.
"Wauw, mooi haar!"
Moet je het wel menen he. En het is van mijn nieuwe pittig korte rode kapsel.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zal ik onthouden, die gaat gegarandeerd werken!
Sarcasme is hem dus niet vreemdquote:Op maandag 3 juni 2013 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet je het wel menen he. En het is van mijn nieuwe pittig korte rode kapsel.
Oeh geil!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet je het wel menen he. En het is van mijn nieuwe pittig korte rode kapsel.
Verstandig besluit. Op naar de volgende!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb wel een dating site ervaring. Heb een punt gezet achter m'n laatste date. Vond Ze erg jammer want ze voelde zeker wel een klik. Ik vind het ook jammer wand ik voelde ook zeker een klik. Maar hoe jammer ook, ik was totaal niet lichamelijk tot haar aangetrokken.
Tja dan houd het op
Moet je niet naar de kroeg vanavond, ook_gek?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb wel een dating site ervaring. Heb een punt gezet achter m'n laatste date. Vond Ze erg jammer want ze voelde zeker wel een klik. Ik vind het ook jammer wand ik voelde ook zeker een klik. Maar hoe jammer ook, ik was totaal niet lichamelijk tot haar aangetrokken.
Tja dan houd het op
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik een perfecte toekomst samen met hem in mijn luchtkasteel.
Wand?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef ook_gek het volgende:
Tja dan houd het op
Jammer! Zit er nog een friendzone in?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb wel een dating site ervaring. Heb een punt gezet achter m'n laatste date.
Dat komt wel goedquote:Op maandag 3 juni 2013 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verstandig besluit. Op naar de volgende!
Noop zit in de auto naar huis, was bij kennisen gaan eten he. Maar fucking he! Staat muur vast hier. Omgeluk gebeurdquote:Op maandag 3 juni 2013 22:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Moet je niet naar de kroeg vanavond, ook_gek?
Veel te dik. Daar kon ik het echt niet op.quote:
Ja zeker, ze is echt lief en heel erg gezellig!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:14 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jammer! Zit er nog een friendzone in?
Dat had ik al kunnen voorspellen. Wat dat soort dingen zitten wij op 1 lijnquote:Op maandag 3 juni 2013 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Team Ook_Gek als het op het vriendending aankomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
Een Amerikaanse is sowieso bij mij al houdenHalf Italiaans, half Amerikaans (nee geen MobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). WAT een prachtmeid. Enige wat me 'zorgen' maakt is dat ze niet appt als ze online is (al is ze dat maar een minuutje steeds ofzo)nu op vakantie, in NL wel. Als ik écht interesse zou hebben zou ik dat namelijk wel doen.
Van de andere kant, zij heeft mij de eerste keer wat gesmst na nummer uitwisseling...
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2013 22:34:27 ]
Analyseren van sms/whatsapp gedrag; niet doenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Half Italiaans, half Amerikaans (nee geen Mob). WAT een prachtmeid. Enige wat me 'zorgen' maakt is dat ze niet appt als ze online is (al is ze dat maar een minuutje steeds ofzo)nu op vakantie, in NL wel. Als ik écht interesse zou hebben zou ik dat namelijk wel doen.
Van de andere kant, zij heeft mij de eerste keer wat gesmst na nummers uitwisseling...
Ik snap echt niets van het eerste stukquote:Op maandag 3 juni 2013 22:27 schreef Blue_note het volgende:
Nou eens even een update van mijn 14 back-to-back date avontuur. We zijn niet meer officieel bij elkaar, maar daten wel nog. Ik vind haar lichamelijk niet aantrekkelijk genoeg en ben niet meer verliefd.
Ik heb de afgelopen 2 weken tijdens het uitgaan iets van 8-9 nummers gekregen van dames, en wat mee gesproken, maar vond ze toch niet zo leuk, of waren bezet, of woonde te ver weg.
Ik heb daarnaast wel een nieuw meisje ontmoet. Qua uiterlijk echt mijn droomvrouw, heb alleen nog geen date kunnen hebben. We hebben tijdens het uitgaan even gepraat. Heb haar nummer gekregen en nu flink aan het whatsappen!
Is nog heel pril, maar veel positieve signalen:
- Stelt altijd een vraag om het gesprek gaande te houden;
- Smst uit zichzelf;
- Is nu een weekje op vakantie waardoor we niet kunnen daten, en ze zei dat heel jammer te vinden
Mindere signalen:
- Ze is nu op vakantie (na 3 jaar terug naar haar 'thuisland' Amerika) en heeft bijna geen internet, en als ze het wel heeft stuurt ze niks. Ze heeft al sorry gezegd hiervoor (niet dat dat moet, maar deed ze zelf).
Maar kan goed begrijpen dat als je een weekje weer bij oude vrienden zit je niet gaat wa'en met een potentiële lover eigenlijk.
Dat heb ik wel geleerd van die flow aan nummers afgelopen 2 weken. Ben weer even de 'player' gaan uithangen, puur voor de lol mooie meide aanspreken en leuke avonden hebben. Ik zit ook niet op een smsje te wachten, amuseer me prima, maar het zou wel leuk zijn iets te krijgenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
Niet te veel over nadenken, gewoon op je af laten komen en go with the flow
Had laatst 14 dates met 1 meid achter elkaar....dus zeg maar vanaf de eerste date 2 weken samenwonen :p. Daar is geen relatie uitgekomen vanuit mijn kant.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van het eerste stuk
Tof van t nieuwe meisje, jammer van haar vakantie maar even doorbijten.... Ze komt vanzelf terug
Je hebt door dat ze zo nu en dan een minuutje online is en bent teleurgesteld dat ze dan niet appt. Jij zit écht wel op een berichtje te wachtenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Half Italiaans, half Amerikaans (nee geen Mob). WAT een prachtmeid. Enige wat me 'zorgen' maakt is dat ze niet appt als ze online is (al is ze dat maar een minuutje steeds ofzo)nu op vakantie, in NL wel. Als ik écht interesse zou hebben zou ik dat namelijk wel doen.
Van de andere kant, zij heeft mij de eerste keer wat gesmst na nummer uitwisseling...
En die keer ervoor was er toch ook een meid die drie maanden naar het buitenland ging, wat is daar dan mee gebeurd?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:37 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Had laatst 14 dates met 1 meid achter elkaar....dus zeg maar vanaf de eerste date 2 weken samenwonen :p. Daar is geen relatie uitgekomen vanuit mijn kant.
Ik ben het gedrag ook niet aan het analyseren, gaf het alleen aan als puntje wat negatief zou kunnen zijn. Laatste appje is van 24 uur geleden, zo gek is dat niet
Oh ja, dat was jijquote:Op maandag 3 juni 2013 22:37 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Had laatst 14 dates met 1 meid achter elkaar....dus zeg maar vanaf de eerste date 2 weken samenwonen :p. Daar is geen relatie uitgekomen vanuit mijn kant.
Ik ben het gedrag ook niet aan het analyseren, gaf het alleen aan als puntje wat negatief zou kunnen zijn. Laatste appje is van 24 uur geleden, zo gek is dat niet
Heb ik uitgemaakt voordat ze vertrokquote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En die keer ervoor was er toch ook een meid die drie maanden naar het buitenland ging, wat is daar dan mee gebeurd?
Zeg dat nou nietquote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt door dat ze zo nu en dan een minuutje online is en bent teleurgesteld dat ze dan niet appt. Jij zit écht wel op een berichtje te wachten
Als je je prima amuseert, zou je je hier niet druk over maken.
Haha, nee ze zei zelf dat ze maar af en toe een minuutje online is (heeft online status uit staan dus kan ik sowieso niet zien). En tuurlijk vind ik het leuker om wél iets te krijgen. Maar maak me er niet druk om.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt door dat ze zo nu en dan een minuutje online is en bent teleurgesteld dat ze dan niet appt. Jij zit écht wel op een berichtje te wachten
Als je je prima amuseert, zou je je hier niet druk over maken.
Oh zo één... afkappen, die hebben wat te verbergenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Haha, nee ze zei zelf dat ze maar af en toe een minuutje online is (heeft online status uit staan dus kan ik sowieso niet zien). En tuurlijk vind ik het leuker om wél iets te krijgen. Maar maak me er niet druk om.
Ja nou meer om te kijken of het terug komt. Heb haar ook eerlijk verteld wat ik denk en (niet) voel.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja, dat was jij
Maar euh, niet aantrekkelijk genoeg maar wel daten?
Haha ik hap nietquote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh zo één... afkappen, die hebben wat te verbergen
Net zoals met van baan wisselen: geen ontslag nemen voordat je een nieuw contract hebt getekendquote:Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef Cue_ het volgende:
Geen relatie, maar je date nog wel met dat 14-dates meisje? Lijkt me beter dat je dat dan helemaal kan afkappen toch?
Dat heb ik ook aangegeven maar zij wilt het niet helemaal geloven. Zie haar nog maar 1x in de 2 weken ofzo..quote:Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef Cue_ het volgende:
Geen relatie, maar je date nog wel met dat 14-dates meisje? Lijkt me beter dat je dat dan helemaal kan afkappen toch?
En daar heb jij dan nog wel zin in?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat heb ik ook aangegeven maar zij wilt het niet helemaal geloven. Zie haar nog maar 1x in de 2 weken ofzo..
Haha ze is momenteel niet de enige date, dus dat js niet de enige redenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net zoals met van baan wisselen: geen ontslag nemen voordat je een nieuw contract hebt getekend
Och het is gezellig, en ik ben duidelijk en eerlijk in mijn verwachtingen en dat weet ze.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:44 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Haha ze is momenteel niet de enige date, dus dat js niet de enige reden
Die verliefdheid is weggegaan door een fikse ruzie. En dat minder mooie heb ik altijd gevonden, maar toen maakte haar innerlijk het nog goed. Dat heeft die ruzie een beetje verpest.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Na 14 dagen werd ze ineens minder mooi en verloor je de verliefdheid? Mooi verhaal wel ja.
Ik kan me inderdaad enorm verliefde posts herinneren jaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Na 14 dagen werd ze ineens minder mooi en verloor je de verliefdheid? Mooi verhaal wel ja.
Nee geen JS typequote:Op maandag 3 juni 2013 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ouwe ZZP-er
Maar goed, die Amerikaanse/Italiaanse (is het zo'n Jersey Shore type) klinkt serieus leuk
Dat zal goed en veel eten worden
We blijven het volgen eef.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad enorm verliefde posts herinneren ja
Het ligt dus een tikkeltje genuanceerder allemaal. Desalniettemin op naar de volgende.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:45 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Die verliefdheid is weggegaan door een fikse ruzie. En dat minder mooie heb ik altijd gevonden, maar toen maakte haar innerlijk het nog goed. Dat heeft die ruzie een beetje verpest.
Joss Stone is hot!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:47 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nee geen JS type. Ze lijkt een beetje op Joss Stone... Nee nee geen Fok! Internet grootspraak...
Ze is nog niet binnen hequote:
Zie het als een uitdagingquote:Op maandag 3 juni 2013 22:51 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ze is nog niet binnen he. Mijn ex leek op Megan Fox (ja dat kreeg ik/zij serieus te horen)maar dan met borderline. Dus ik ga er op vooruit
.
Denk je werkelijk dat het gevoel terugkomt? Na 14 dagen niet meer aantrekkelijk en niet (meer) verliefd: fat chance.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja nou meer om te kijken of het terug komt. Heb haar ook eerlijk verteld wat ik denk en (niet) voel.
Dude, really?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat heb ik ook aangegeven maar zij wilt het niet helemaal geloven. Zie haar nog maar 1x in de 2 weken ofzo..
Weet zij ook dat ze niet de enige is?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:44 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Haha ze is momenteel niet de enige date, dus dat js niet de enige reden
Actions speak louder than words. Just sayin'.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:44 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Och het is gezellig, en ik ben duidelijk en eerlijk in mijn verwachtingen en dat weet ze.
Ik ook ! Deze ga ik niet meer laten gaan indien :p ! Greencardquote:Op maandag 3 juni 2013 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie het als een uitdaging![]()
Maar goed, ben benieuwd
Ik had ook een blind date met een halve amerikaanse...quote:Op maandag 3 juni 2013 22:53 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik ook ! Deze ga ik niet meer laten gaan indien :p ! Greencard....
Maargoed morgen t/m zondag stappen dus wie weet wat er nog uit komt. En ja ik werk gewoon FT voordat ik kreten als 'hoef je niet te werken?' Krijg te horen
We zoenen niet, en ze weet dat ik andere meisjes date jaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat het gevoel terugkomt? Na 14 dagen niet meer aantrekkelijk en niet (meer) verliefd: fat chance.
[..]
Dude, really?
Zij wil het niet geloven, dus laat je 't maar een beetje voortkabbelen?
Dit is geen eerlijkheid, dit is eigen gewin uit de situatie halen en jezelf indekken met "maar ik ben toch open en eerlijk tegen je geweest?!"
[..]
Weet zij ook dat ze niet de enige is?
[..]
Actions speak louder than words. Just sayin'.
Zeker voor een meisje dat wél verliefd is en tegen beter weten in hoop houdt... Omdat hij haar nog steeds wil zien, zoent, etc.
Ja ik heb ook al afspraak bij de ambassade gemaakt volgende week. Komt goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had ook een blind date met een halve amerikaanse...
ik had alle formulieren al ingevuld en weet ik veel wat... ging't niet door
Als je haar (die nieuwe knappe date) echt leuk vindt moet je er gewoon werk van maken als het contact terug in NL minder wordt. Het feit dat je het al minder vindt dat ze niet appt als ze in het Buitenland is zegt eigenlijk al hoe leuk je haar vindtquote:Op maandag 3 juni 2013 22:27 schreef Blue_note het volgende:
Nou eens even een update van mijn 14 back-to-back date avontuur. We zijn niet meer officieel bij elkaar, maar daten wel nog. Ik vind haar lichamelijk niet aantrekkelijk genoeg en ben niet meer verliefd.
Ik heb de afgelopen 2 weken tijdens het uitgaan iets van 8-9 nummers gekregen van dames, en wat mee gesproken, maar vond ze toch niet zo leuk, of waren bezet, of woonde te ver weg.
Ik heb daarnaast wel een nieuw meisje ontmoet. Qua uiterlijk echt mijn droomvrouw, heb alleen nog geen date kunnen hebben. We hebben tijdens het uitgaan even gepraat. Heb haar nummer gekregen en nu flink aan het whatsappen!
Is nog heel pril, maar veel positieve signalen:
- Stelt altijd een vraag om het gesprek gaande te houden;
- Smst uit zichzelf;
- Is nu een weekje op vakantie waardoor we niet kunnen daten, en ze zei dat heel jammer te vinden
Mindere signalen:
- Ze is nu op vakantie (na 3 jaar terug naar haar 'thuisland' Amerika) en heeft bijna geen internet, en als ze het wel heeft stuurt ze niks. Ze heeft al sorry gezegd hiervoor (niet dat dat moet, maar deed ze zelf).
Maar kan goed begrijpen dat als je een weekje weer bij oude vrienden zit je niet gaat wa'en met een potentiële lover eigenlijk.
Even voor de duidelijkheid, ik vind haar ook stom dat ze er geen punt achter zetquote:Op maandag 3 juni 2013 22:54 schreef Blue_note het volgende:
[..]
We zoenen niet, en ze weet dat ik andere meisjes date ja
Waarom niet gewoon afkappen?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:54 schreef Blue_note het volgende:
[..]
We zoenen niet, en ze weet dat ik andere meisjes date ja
Ik vind haar niet minder leuk daardoor. En ik ga haar niet lastig vallen op vakantie. Ik stuur elke 2/3 dagen 1 berichtje.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:57 schreef mr-green het volgende:
[..]
Als je haar (die nieuwe knappe date) echt leuk vindt moet je er gewoon werk van maken als het contact terug in NL minder wordt. Het feit dat je het al minder vindt dat ze niet appt als ze in het Buitenland is zegt eigenlijk al hoe leuk je haar vindtEr voorgaan als het contact even wat minder is. Weet jij gelijk wat je eraan hebt.
Ik verdenk Blue_note toch wel van wat vrouwelijke trekjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar mannen doen niet aan friendzonen hoor
Beetje type acteur heb ik als beeld erbijquote:Op maandag 3 juni 2013 23:00 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik verdenk Blue_note toch wel van wat vrouwelijke trekjes.
Wel als er al geneukt isquote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar mannen doen niet aan friendzonen hoor
Of gewoon blij met elke vrouwelijke aandacht.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Beetje type acteur heb ik als beeld erbij
dat zeg ik ookquote:Op maandag 3 juni 2013 23:00 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik vind haar niet minder leuk daardoor. En ik ga haar niet lastig vallen op vakantie. Ik stuur elke 2/3 dagen 1 berichtje.
Acteurquote:Op maandag 3 juni 2013 23:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of gewoon blij met elke vrouwelijke aandacht.
Volgens die redenatie zou je 't moeten afkappen met je 14 dagen chick.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:05 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Acteur?
Vrouwelijke aandacht is nooit mis. Maar wel van leuke vrouwen.
Onzin, elke vorm van aandacht (in de goede zin) kan vleiend zijn...quote:Op maandag 3 juni 2013 23:05 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Acteur?
Vrouwelijke aandacht is nooit mis. Maar wel van leuke vrouwen.
Dat zeg ik...Maar verder (dus daten want daar doelde men op toch?) ga je alleen met leuke vrouwen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Onzin, elke vorm van aandacht (in de goede zin) kan vleiend zijn...
Flirten doe je met iedereen, mannen, vrouwenen flirten is wat anders dan slijmen
Da's waar, en anders is er nog alcohol!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat zeg ik...Maar verder (dus daten want daar doelde men op toch?) ga je alleen met leuke vrouwen.
Alleen als het dates wordenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef BeamofLight het volgende:
Is het de bedoeling dat we voortaan verhalen over kroeg-oppikkers hier uit de doeken doen?
/.. site staat nu tussenaanhalingstekens. Dus als er dateverhalen zijn.. mag dat.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef BeamofLight het volgende:
Is het de bedoeling dat we voortaan verhalen over kroeg-oppikkers hier uit de doeken doen?
Dan willen we er niets over horenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
Of als er krassen in je rug staan en je lepeltje lepeltje hebt gelegen
Ah, Habitue.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ingaande op de vraag met wie ik een date heb; een FOK!ker uit dit topic en het is niet Silenus.
En ja, mijn pm en dm box zit best vol!
Hoiquote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ingaande op de vraag met wie ik een date heb; een FOK!ker uit dit topic en het is niet Silenus.
Zeg dan gewoon wie het isquote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
En, wat sturen de rukkertjes zoal? Ik kan me niet voorstellen dat het echt hemelbestormende teksten zijn namelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik zie heel veel. Zeker van die out of the blue knipoogjes...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |