Dat heb ik wel geleerd van die flow aan nummers afgelopen 2 weken. Ben weer even de 'player' gaan uithangen, puur voor de lol mooie meide aanspreken en leuke avonden hebben. Ik zit ook niet op een smsje te wachten, amuseer me prima, maar het zou wel leuk zijn iets te krijgenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
Niet te veel over nadenken, gewoon op je af laten komen en go with the flow
Had laatst 14 dates met 1 meid achter elkaar....dus zeg maar vanaf de eerste date 2 weken samenwonen :p. Daar is geen relatie uitgekomen vanuit mijn kant.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van het eerste stuk
Tof van t nieuwe meisje, jammer van haar vakantie maar even doorbijten.... Ze komt vanzelf terug
Je hebt door dat ze zo nu en dan een minuutje online is en bent teleurgesteld dat ze dan niet appt. Jij zit écht wel op een berichtje te wachtenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Half Italiaans, half Amerikaans (nee geen Mob). WAT een prachtmeid. Enige wat me 'zorgen' maakt is dat ze niet appt als ze online is (al is ze dat maar een minuutje steeds ofzo)nu op vakantie, in NL wel. Als ik écht interesse zou hebben zou ik dat namelijk wel doen.
Van de andere kant, zij heeft mij de eerste keer wat gesmst na nummer uitwisseling...
En die keer ervoor was er toch ook een meid die drie maanden naar het buitenland ging, wat is daar dan mee gebeurd?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:37 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Had laatst 14 dates met 1 meid achter elkaar....dus zeg maar vanaf de eerste date 2 weken samenwonen :p. Daar is geen relatie uitgekomen vanuit mijn kant.
Ik ben het gedrag ook niet aan het analyseren, gaf het alleen aan als puntje wat negatief zou kunnen zijn. Laatste appje is van 24 uur geleden, zo gek is dat niet
Oh ja, dat was jijquote:Op maandag 3 juni 2013 22:37 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Had laatst 14 dates met 1 meid achter elkaar....dus zeg maar vanaf de eerste date 2 weken samenwonen :p. Daar is geen relatie uitgekomen vanuit mijn kant.
Ik ben het gedrag ook niet aan het analyseren, gaf het alleen aan als puntje wat negatief zou kunnen zijn. Laatste appje is van 24 uur geleden, zo gek is dat niet
Heb ik uitgemaakt voordat ze vertrokquote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En die keer ervoor was er toch ook een meid die drie maanden naar het buitenland ging, wat is daar dan mee gebeurd?
Zeg dat nou nietquote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt door dat ze zo nu en dan een minuutje online is en bent teleurgesteld dat ze dan niet appt. Jij zit écht wel op een berichtje te wachten
Als je je prima amuseert, zou je je hier niet druk over maken.
Haha, nee ze zei zelf dat ze maar af en toe een minuutje online is (heeft online status uit staan dus kan ik sowieso niet zien). En tuurlijk vind ik het leuker om wél iets te krijgen. Maar maak me er niet druk om.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt door dat ze zo nu en dan een minuutje online is en bent teleurgesteld dat ze dan niet appt. Jij zit écht wel op een berichtje te wachten
Als je je prima amuseert, zou je je hier niet druk over maken.
Oh zo één... afkappen, die hebben wat te verbergenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Haha, nee ze zei zelf dat ze maar af en toe een minuutje online is (heeft online status uit staan dus kan ik sowieso niet zien). En tuurlijk vind ik het leuker om wél iets te krijgen. Maar maak me er niet druk om.
Ja nou meer om te kijken of het terug komt. Heb haar ook eerlijk verteld wat ik denk en (niet) voel.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja, dat was jij
Maar euh, niet aantrekkelijk genoeg maar wel daten?
Haha ik hap nietquote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh zo één... afkappen, die hebben wat te verbergen
Net zoals met van baan wisselen: geen ontslag nemen voordat je een nieuw contract hebt getekendquote:Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef Cue_ het volgende:
Geen relatie, maar je date nog wel met dat 14-dates meisje? Lijkt me beter dat je dat dan helemaal kan afkappen toch?
Dat heb ik ook aangegeven maar zij wilt het niet helemaal geloven. Zie haar nog maar 1x in de 2 weken ofzo..quote:Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef Cue_ het volgende:
Geen relatie, maar je date nog wel met dat 14-dates meisje? Lijkt me beter dat je dat dan helemaal kan afkappen toch?
En daar heb jij dan nog wel zin in?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat heb ik ook aangegeven maar zij wilt het niet helemaal geloven. Zie haar nog maar 1x in de 2 weken ofzo..
Haha ze is momenteel niet de enige date, dus dat js niet de enige redenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net zoals met van baan wisselen: geen ontslag nemen voordat je een nieuw contract hebt getekend
Och het is gezellig, en ik ben duidelijk en eerlijk in mijn verwachtingen en dat weet ze.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:44 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Haha ze is momenteel niet de enige date, dus dat js niet de enige reden
Die verliefdheid is weggegaan door een fikse ruzie. En dat minder mooie heb ik altijd gevonden, maar toen maakte haar innerlijk het nog goed. Dat heeft die ruzie een beetje verpest.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Na 14 dagen werd ze ineens minder mooi en verloor je de verliefdheid? Mooi verhaal wel ja.
Ik kan me inderdaad enorm verliefde posts herinneren jaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Na 14 dagen werd ze ineens minder mooi en verloor je de verliefdheid? Mooi verhaal wel ja.
Nee geen JS typequote:Op maandag 3 juni 2013 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ouwe ZZP-er
Maar goed, die Amerikaanse/Italiaanse (is het zo'n Jersey Shore type) klinkt serieus leuk
Dat zal goed en veel eten worden
We blijven het volgen eef.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad enorm verliefde posts herinneren ja
Het ligt dus een tikkeltje genuanceerder allemaal. Desalniettemin op naar de volgende.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:45 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Die verliefdheid is weggegaan door een fikse ruzie. En dat minder mooie heb ik altijd gevonden, maar toen maakte haar innerlijk het nog goed. Dat heeft die ruzie een beetje verpest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |