Scherpquote:Op maandag 3 juni 2013 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zie heel veel. Zeker van die out of the blue knipoogjes...
Wat was je 2e zin dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef Andromache het volgende:
zozo Pinkdwarf is op een DM-datingroll hier....
klaagpost: ik ben na de tweede zin door een Paiq-match uit zijn contactenlijstje verwijderd, nou ja zeg! van vrijblijvend daten komt zo niks zeg... tssss. sukkel!
Ook niet gelijk zeggen dat je roots in het mooie Friesland liggen. Us heitelân.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef Andromache het volgende:
zozo Pinkdwarf is op een DM-datingroll hier....
klaagpost: ik ben na de tweede zin door een Paiq-match uit zijn contactenlijstje verwijderd, nou ja zeg! van vrijblijvend daten komt zo niks zeg... tssss. sukkel!
En al besloten met wie van hen je gaat trouwen?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hey! Dat moest ik van hem zeggen, van mij hadden jullie niet hoeven gokken
En meerdere huwelijksaanzoeken, seksdates en gewoon "geile" opmerkingen.
Hij blockte jou?quote:
Ow hij was homo dus maar per ongeluk zijn voorkeur dus verkeerd ingesteld. Kan gebeurenquote:
Nope, komt nog wel!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen op de date? Al plannen?
Weird, wat kan dat geweest zijn? Rare naam of zo?quote:
nee gewoon mijn voornaam. en als antwoord op de icebreaker 'waar word je vrolijk van? een avond lang dansen'quote:Op maandag 3 juni 2013 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weird, wat kan dat geweest zijn? Rare naam of zo?
Ik zet in op 4!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:36 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Zetten we een pooltje op voor het aantal condooms, aangezien het vele quickies zullen zijn?
Ja daar heb je het al... Veel te vermoeiendquote:Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef Andromache het volgende:
[..]
nee gewoon mijn voornaam. en als antwoord op de icebreaker 'waar word je vrolijk van? een avond lang dansen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |