Eefje!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar HaerdenC, al die dingen die je noemt, reageer je daar dan ook op? Maw: zeg je dat jij er anders tegenaan kijkt? Weet niet hoor, maar het klinkt allemaal zo plastisch met jouw date. Alsof je er vijf lijstjes bij hebt die je steeds afwerkt. Niet echt een teken dat het zo'n goede match is anders zou je dat toch niet doen?
quote:
Wel dat is het net ... over sommige dingen heb ik al eens voorzichtig gezegd dat ik een andere visie heb en waarom. Nu het is een vrouw hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar HaerdenC, al die dingen die je noemt, reageer je daar dan ook op? Maw: zeg je dat jij er anders tegenaan kijkt? Weet niet hoor, maar het klinkt allemaal zo plastisch met jouw date. Alsof je er vijf lijstjes bij hebt die je steeds afwerkt. Niet echt een teken dat het zo'n goede match is anders zou je dat toch niet doen?
Dat heeft echt niet alleen met leeftijd/levensfase te maken hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:54 schreef HaerdenC het volgende:
Hier is het meer een "neen, einde discussie".
Dat is wel zo oud als de weg naar rome. Je bent niet te dik, je bent gewoon te klein voor je gewicht.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:49 schreef Silenus het volgende:
[..]Held! Dit ga ik voortaan zeggen tegen te dikke vrouwen. "Je bent niet te dik, maar voor je bmi ben je gewoon net iets te klein."
Geniaal.
Mja, dat van het samenwonen herken ik wel, je merkt het gewoon het verschil wel bij dates. Mensen die altijd alleen hebben gewoond zijn daar ook aan gewend geraakt dus staan daar misschien nog wat anders in. Maar dat wil niet zeggen dat ze dat niet kunnen natuurlijk. Dat is bij relaties ook een leerproces. Het klinkt bij jou meer als heel veel redenen zoeken waarom het niet klikt ipv waarom het wel klikt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:54 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Wel dat is het net ... over sommige dingen heb ik al eens voorzichtig gezegd dat ik een andere visie heb en waarom. Nu het is een vrouw hehun idee is wet en dan kan je nog met rationeel onderbouwde goede uitleg komen, die voor de andere helft van de bevolking heel logisch is maar daar wijkt zij dus niet van af. En dat komt volgens mij presies door het verschil in levensfases. Als je al ooit hebt samen gewoond leer je zelf van rekening te houden met mekaar. Dat wil niet zeggen dat je bij alles moet toegeven maar als er een verschil is kan je het wel bespreken en oplossingen zoeken. Hier is het meer een "neen, einde discussie".
Lijstjes is een groot woord hoor maar ik bekijk dingen misschien wel veel te nuchter en voor ik aan grote avonturen begin wil ik wel dat het allemaal een beetje in orde is. Ook na de eerste vlaag van gekke vlinders, roze wolken en euforische "ik-heb-een-date" vreugdesdansjes.
Ja en je kan dus eerlijk zijn maar je kan moeilijk zeggen van "dikker als je nu bent vind ik niet ok" sociaal is dat niet aanvaard en zo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is wel zo oud als de weg naar rome. Je bent niet te dik, je bent gewoon te klein voor je gewicht.
Opzich snap ik z'n redenaties wel. Vind er ook weinig overdachts aan. Het geschreven woord is altijd wat geanalyseerde.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mja, dat van het samenwonen herken ik wel, je merkt het gewoon het verschil wel bij dates. Mensen die altijd alleen hebben gewoond zijn daar ook aan gewend geraakt dus staan daar misschien nog wat anders in. Maar dat wil niet zeggen dat ze dat niet kunnen natuurlijk. Dat is bij relaties ook een leerproces. Het klinkt bij jou meer als heel veel redenen zoeken waarom het niet klikt ipv waarom het wel klikt.
Je denkt ook enorm ver vooruit.Is toch vaak wel een teken dat het gevoel of "de klik" (kots) er niet echt is. Ik denk dat je beter het af en toe niet eens kan zijn en wel heel gek op iemand kunt zijn dan andersom.
De positieve dingen heb ik ook duidelijk gezegd in een vorig antwoord. We hebben samen film gekeken, beetje gek gedaan aan de Wii en ook veel gelachen. Dat is ook wat ik bedoel met friendzone van aan mijn kant.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich snap ik z'n redenaties wel. Vind er ook weinig overdachts aan. Het geschreven woord is altijd wat geanalyseerde.
Enige wat ik vind is dat hij vooral het negatieve hier neer zet en ik niets positiefs heb gezien. Dus vraag me af hoe er dan 4 dates uit kunnen komen.
en ben benieuwd of er nog een 5e komt.
Neen er is niks van zoenen geweest buiten afscheidszoen op de wang ... wat heel gebruikelijk is bij ons geen idee of dat in Nederland ook zo is maar dus geen pationeel gezoen of zo. Ook geen aanraking of dergelijke.quote:
Je hebt helemaal geenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:05 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
De positieve dingen heb ik ook duidelijk gezegd in een vorig antwoord. We hebben samen film gekeken, beetje gek gedaan aan de Wii en ook veel gelachen. Dat is ook wat ik bedoel met friendzone van aan mijn kant.
Dat kun je met heel veel vrouwen leuk doen, dat was meer mijn punt. Zegt niet zoveel inderdaad. Vind je haar überhaupt aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:05 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
De positieve dingen heb ik ook duidelijk gezegd in een vorig antwoord. We hebben samen film gekeken, beetje gek gedaan aan de Wii en ook veel gelachen. Dat is ook wat ik bedoel met friendzone van aan mijn kant.
ik las vooral dat jullie dat gedaan hadden. Om nou te zeggen dat dat zo positief is weet niet. Zijn veel mensen waar ik een leuke avond mee zou kunnen hebben. Maar dat maakt die persoon niet leuker dan een ander.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:05 schreef HaerdenC het volgende:
Manueel-Aquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik las vooral dat jullie dat gedaan hadden. Om nou te zeggen dat dat zo positief is weet niet. Zijn veel mensen waar ik een leuke avond mee zou kunnen hebben. Maar dat maakt die persoon niet leuker dan een ander.
Zo te horen geen klik, dus lekker laten voor wat het is en op naar e volgende
Laat je het bij één date al zitten dan? Ook dan heeft ze toch een volle agenda?quote:
Waar ik ook nog wel benieuwd naar ben is of je haar nou inderdaad fysiek wel aantrekkelijk vind. Heeft ze een leuk koppie? Leuke blik? Als je beide lacht, is er dan een soort romantisch gevoel? Ik hoor allemaal nadelen en een paar rationele pluspunten, maar daarmee heb je geen breed fundament.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:06 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Neen er is niks van zoenen geweest buiten afscheidszoen op de wang ... wat heel gebruikelijk is bij ons geen idee of dat in Nederland ook zo is maar dus geen pationeel gezoen of zo. Ook geen aanraking of dergelijke.
Ja ok, zo kan je het ook zien.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Laat je het bij één date al zitten dan? Ook dan heeft ze toch een volle agenda?
Als je maar het verslag post!quote:
Manueel-A zeggen wij als je geen vriendin hebt en ... manueel ... aan je trekken komtquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:35 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Manueel-A zeggen wij als je geen vriendin hebt en ... manueel ... aan je trekken komthahahaha Klinkt als vrouwen naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |