Vond ik ookquote:Op maandag 15 april 2013 11:39 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Vrij knap dat je die niet kan vinden.
http://lmgtfy.com/?q=Game+of+Thrones+S03E03+torrentquote:
Vond ik ook echt badass, het voorspelt veel goeds en blij dat Tyrion weer wat initiatief neemt.quote:
De 720p versie die ik had ook niet. Voor de low-res zag ik een proper voorbij komen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:46 schreef Khaleesi het volgende:
Het zal nog even de kunst zijn om die met die falende laatste 2 minuten te vermijden, maar de 2HD versie heeft daar iig geen last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wel. Dat is namelijk hetzelfde liedje als eerder in de aflevering gezongen werd. Ik vind het een aparte stilistische keuze, dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Maar bij mijn download begint het al 1 minuut voor het eindequote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wel. Dat is namelijk hetzelfde liedje als eerder in de aflevering gezongen werd.
Ja, dat zal inderdaad niet juist zijn. Ik kreeg hem netjes bij het begin van de aftiteling.quote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Maar bij mijn download begint het al 1 minuut voor het einde
Ja dat probleem had ik dus ook.quote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Maar bij mijn download begint het al 1 minuut voor het einde
Het is ook een heel cheesy nummer en in het boek komt hij op een hele andere manier voor. Namelijk op het moment dat Sansa door de Queen of Thorns en Margaery ondervraagt wordt over Joffrey. Daar wordt hij door een mommer gezongen zodat ze niet afgeluisterd kunnen worden.quote:Op maandag 15 april 2013 12:35 schreef Khaleesi het volgende:
Heel dat nummer had er van mij niet per se in gehoeven, niet tijdens die rij scene en ook niet de rock versie op het eind. Leuke gimmick voor boeklezers maar tijdens het rijden vond ik hem veel te cheesy overkomen en die rockversie past m.i. gewoon niet bij de show.
quote:Op maandag 15 april 2013 10:48 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Tenzij jij mij kan verzekeren dat de verhaallijn omtrent Pod nog een staartje krijgt was dit pure tijdverspilling. De introductie van de Tullies en Tyrion die Master of Coin wordt waren interessante ontwikkelingen, maar in de rest van de verhaallijnen werd vooral uitvoerig afscheid genomen (Jon naar Wall, Carice naar ?, Arya naar ?, Baelish naar de Eyrie) en daarmee is dit vooral een schakel aflevering waarin verder weer weinig progressie geboekt wordt.
Waar was dat afscheid met Hot Pie voor nodig? Zo'n belangrijk character is hij nu ook weer niet. De aanloop naar Jaime's hand was goed maar zoals ik zei, ik had gehoopt dat hier wat uitvoeriger de tijd voor genomen zou worden, net als met de aanslag op Dany eigenlijk.
En waarom zat die scene met Talisa er eigenlijk in? Mag hopen dat dit later nog ergens aan bijdraagt.Ik heb geen boekenkennis dus mij lijkt her en der dat scenes niet echt cruciaal zijn voor het verhaal.
Niet elke scene hoeft persé wat bij te dragen. Soms is het gewoon nodig om wat personages uit te diepen of simpelweg om wat humor toe te voegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoort me niet klagen, het was zeker een leuke aflevering, maar een van de beste ooit?????? Nee.
Volgens mij pakte hij gewoon zijn harnas/jas/vest vast en maakte een vuist uit ergernis/woede omdat Craster hun eerst niet binnen wil laten.quote:Op maandag 15 april 2013 13:24 schreef Khaleesi het volgende:
Da's misschien ook wel weer zo ja.
Vraagje voor mensen die ep. 3 gezien hebben:
Toen Mormont en de zijnen voor de deur stonden bij Craster, kneep 1 van die crows in zijn nippel... Waarom deed ie dat? Weh gebeurde daar????
Had hij niet gewoon het eind van zijn zwaard vast?quote:Op maandag 15 april 2013 13:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
Volgens mij pakte hij gewoon zijn harnas/jas/vest vast en maakte een vuist uit ergernis/woede omdat Craster hun eerst niet binnen wil laten.
Vind je het heel gek?quote:Op maandag 15 april 2013 13:40 schreef Khaleesi het volgende:
Aja zo. Ze waren in ieder geval een stuk minder vriendelijk als de eerste keer dat ze bij Craster waren. Daar komt nog eens gezeik van.
Klopt.quote:Op maandag 15 april 2013 13:38 schreef padlarf het volgende:
[..]
Had hij niet gewoon het eind van zijn zwaard vast?
Uuhm ja. Ze zijn toch van Craster afhankelijk als ze willen overleven? (zo zei Mormont het vorig seizoen) Wat ik dan weer niet snap want ze kunnen makkelijk dat huis overnemen lijkt mij.quote:
Ze haten elkaar en ik denk niet dat Mormont het goed zou vinden om Craster af te makenquote:Op maandag 15 april 2013 13:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Uuhm ja. Ze zijn toch van Craster afhankelijk als ze willen overleven? (zo zei Mormont het vorig seizoen) Wat ik dan weer niet snap want ze kunnen makkelijk dat huis overnemen lijkt mij.
Alleen het huis is niet voldoende om beschermd te zijn, dus ze hadden Craster wel nodig.quote:Op maandag 15 april 2013 13:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Uuhm ja. Ze zijn toch van Craster afhankelijk als ze willen overleven? (zo zei Mormont het vorig seizoen) Wat ik dan weer niet snap want ze kunnen makkelijk dat huis overnemen lijkt mij.
Eh wat? Het zijn 20 of 30 crows tegen 1 kerel. Ze kunnen die Craster natuurlijk makkelijk killen als hij hun niet binnenlaat.quote:Op maandag 15 april 2013 13:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze komen al jaren bij die Craster maar toch houden ze zich altijd aan zijn regels... Waarom is dit dan?quote:Op maandag 15 april 2013 13:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Eh wat? Het zijn 20 of 30 crows tegen 1 kerel. Ze kunnen die Craster natuurlijk makkelijk killen als hij hun niet binnenlaat.
Het is volgens mij heel uitzonderlijk dat ze met een grote groep voorbij de Wall gaan. Meestal zijn het kleine groepjes, dus moeten ze de relatie wel goed houden, want die kunnen niks (of iig minder) beginnen tegen Craster en zijn dochterharem.quote:Op maandag 15 april 2013 13:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze komen al jaren bij die Craster maar toch houden ze zich altijd aan zijn regels... Waarom is dit dan?
wtf iddquote:Op maandag 15 april 2013 11:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde die muziek erbij.
quote:Sunday’s Game of Thrones concluded with an abrupt and shocking act of violence: A band of mercenaries cut off the right hand of the infamous knight Jaime Lannister (Nikolaj Coster-Waldau). The scene then smash-cut to black and over the credits played a rocking rendition of “The Bear and Maiden Fair,” a popular tavern song in the world of the show, performed by indie band The Hold Steady. Coster-Waldau and Thrones showrunners David Benioff and Dan Weiss spoke to EW about this week’s big moment.
“Jaime comes from a family where, if all else fails, yo1 can always buy your way out of a situation,” Coster-Waldau says. “Then he meets a man where that doesn’t work.”
That man is Locke,* the leader of The Brave Companions, a merciless sellsword group aligned with one of Robb Stark’s bannermen. And what’s quite important is that Jaime is right handed. The kingslayer lost his “sword hand,” the one that’s helped him gain a reputation as one of the deadliest swordsmen in Westeros. Coster-Waldau teases that the loss is going to be very tough for Jaime to handle (so to speak).
GET MORE EW: Subscribe to the magazine for only 33¢ an issue!
“It’s a horrifying experience and the question is, ‘Can he deal with that?’” Coster-Waldau says. “He’s defined as one of the greatest swordsman of all time. He draws a lot of confidence from that. And if you have something that so clearly defines you — not only the way you see yourself, but also the way the world sees you, and then you lose it … Now anyone can kill him! And it’s not like he’s the most popular guy.”
When we first reported the news that The Hold Steady would perform “The Bear and Maiden Fair” in season three, we teased that the song would not be used where fans of George R.R. Martin’s novels might expect. It’s tough to imagine a more unexpected moment than right after Locke slams a giant knife onto Jaime’s wrist. The wildly mismatched pairing of the violence and a rock song by a contemporary band was a very deliberate move.
“It’s such a shocking ending and when we read the scene in the books it was so shocking to us,” Weiss says. “To really hammer home the shock of that moment you need something unexpected. There’s no version of a traditional score that would keep you as off balance as we wanted that scene to leaving you feeling.”
“I can’t imagine having that conversation with Ramin [Djawadi] our composer — ‘Now we need the Jaime-gets-his-hand-chopped-off music,’” adds Benioff. who made his directorial debut with this episode. “What we always loved in An American Werewolf in London, we see our hero shot and killed and then his lover runs to embrace his dead body — it’s a sad ending — but then we cut to black and it’s [the bouncy 1961 Marcell's hit] ‘Blue Moon.’ And that jarring juxtaposition was fantastic.”
Omdat hij nuttiger was levend dan dood. Als hij ze nu buiten laat staan terwijl ze in hoge nood voor eten/ een schuilplaats zijn is hij nuttiger dood dan levend.quote:Op maandag 15 april 2013 13:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze komen al jaren bij die Craster maar toch houden ze zich altijd aan zijn regels... Waarom is dit dan?
Huh, ik dacht dat die lui soldaten waren van Roose Bolton en geen huurlingen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:04 schreef Franknfurter het volgende:
http://insidetv.ew.com/2013/04/14/thrones-jaime-hand/
[..]
Ik denk dat ze hem met gemak aan kunnen. Maar wat heeft het voor nut om hem te doden? Ze gebruiken zijn huis wanneer ze in nood zijn. Als ze hem doden moet dat huis door hun bemand worden, voedsel geleverd, etc.quote:Op maandag 15 april 2013 14:00 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het is volgens mij heel uitzonderlijk dat ze met een grote groep voorbij de Wall gaan. Meestal zijn het kleine groepjes, dus moeten ze de relatie wel goed houden, want die kunnen niks (of iig minder) beginnen tegen Craster en zijn dochterharem.
Natuurlijk, vorig seizoen al.quote:Op maandag 15 april 2013 14:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
En Roose Bolton, ik kan er even geen gezicht bij bedenken. Hebben we hem al gezien?
Het is toch heel simpel laat hij ze er nu niet in gaat die hele groep dood. Dus ze hebben niks te verliezen. Daarbij zullen ze er toch niet meer kunnen komen de wildlings zijn met vééél meer nu en al helemaal na die slachting bij de fist of first men.quote:Op maandag 15 april 2013 14:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem met gemak aan kunnen. Maar wat heeft het voor nut om hem te doden? Ze gebruiken zijn huis wanneer ze in nood zijn. Als ze hem doden moet dat huis door hun bemand worden, voedsel geleverd, etc.
quote:Op maandag 15 april 2013 14:20 schreef Peunage het volgende:
En Roose Bolton, ik kan er even geen gezicht bij bedenken. Hebben we hem al gezien?
Hoe wil hij ze tegenhouden dan? Ik denk dat die baas van de crows hem in z'n eentje ook wel aan kan.quote:Op maandag 15 april 2013 14:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het is toch heel simpel laat hij ze er nu niet in gaat die hele groep dood. Dus ze hebben niks te verliezen. Daarbij zullen ze er toch niet meer kunnen komen de wildlings zijn met vééél meer nu en al helemaal na die slachting bij de fist of first men.
Hij zei "Winter is coming". Zal het een Stark kunnen zijn?quote:Op maandag 15 april 2013 14:39 schreef One_conundrum het volgende:
Wie was die knakker die uuh die blonde gast hielp. Diezelfde als die em eerder hielp ontsnappen?
Hij zei "My Lord". Nee.quote:Op maandag 15 april 2013 14:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zei "Winter is coming". Zal het een Stark kunnen zijn?
Ik vind dat motto wel badass.quote:Op maandag 15 april 2013 14:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sommige van die motto's zijn echt om te huilen.
Klopt.quote:Op maandag 15 april 2013 14:57 schreef One_conundrum het volgende:
Maar we weten dus nog niet wie dat is?
Kan me er weinig druk om maken eerlijk gezegdquote:Op maandag 15 april 2013 14:58 schreef Kirov het volgende:
Het is allemaal een beetje matig qua motto's.
Winter is Coming, Ours is the Fury, Hear Me Roar, Growing Strong enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Unbent, Unbowed, Unbrokenquote:Op maandag 15 april 2013 14:58 schreef Kirov het volgende:
Het is allemaal een beetje matig qua motto's.
Winter is Coming, Ours is the Fury, Hear Me Roar, Growing Strong enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja?quote:Op maandag 15 april 2013 15:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk;
"Come, my lord. You're a long way from home and winter is coming".
quote:Op maandag 15 april 2013 15:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
Ik wil wel zeggen hoe het zit maar ik ben bang dat ik dan flink ga spoilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Winter is coming is wat de Starks zeggen toch?quote:
Daarom ga ik ook maar snel weer weg uit deze reeks. Ik weet weer genoegquote:Op maandag 15 april 2013 15:21 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen hoe het zit maar ik ben bang dat ik dan flink ga spoilen.
De winter komt er ook aan.quote:Op maandag 15 april 2013 15:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Winter is coming is wat de Starks zeggen toch?
Of hij is de eerste die ook echt bedoelt wat hij zegt(dus dat de winter er echt aan komt, het gaat koud worden), of hij bedoelt dat de Starks hem zoeken.
Hoop dat ze hem pakken.
Hij zei my lord tegen Theon. Dus is het een Iron Islander. (denk ik)quote:Op maandag 15 april 2013 15:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Winter is coming is wat de Starks zeggen toch?
Of hij is de eerste die ook echt bedoelt wat hij zegt(dus dat de winter er echt aan komt, het gaat koud worden), of hij bedoelt dat de Starks hem zoeken.
Hoop dat ze hem pakken.
Jawel, hij heeft ze wel geneukt, en zo goed dat de hoeren zich zo hebben vermaakt dat ze geen geld wouden aannemen.quote:Op maandag 15 april 2013 16:16 schreef Obama het volgende:
Heeft Podrick die hoeren nou wel of niet geneukt?
Ik dacht van niet, maar het werd steeds onduidelijker.
Ah, ik interpreteerde het heel anders, dat hij zich niet aan de zijde van de drie wilde scharen, niet aan Cersei's zijde, maar aan het hoofd van de tafel om Tywin af te troeven.quote:Op maandag 15 april 2013 15:54 schreef pervertedhermit het volgende:
Tyrion die zo ver mogelijk van Tywin ging zitten.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op maandag 15 april 2013 16:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ah, ik interpreteerde het heel anders, dat hij zich niet aan de zijde van de drie wilde scharen, niet aan Cersei's zijde, maar aan het hoofd van de tafel om Tywin af te troeven.
Haha geniaal......direct na die scene hoor je ook een paard hinniken:quote:Op maandag 15 april 2013 16:21 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft ze wel geneukt, en zo goed dat de hoeren zich zo hebben vermaakt dat ze geen geld wouden aannemen.
Daarom zijn de andere twee ook zo geïnterreseerd hoe hij dat heeft gedaan.
Het is wel een beetje onrealistisch, maar ach, dit was gewoon zo'n komisch momentje.
Het interesseert me niet, ik zie het volgende week wel.quote:Op maandag 15 april 2013 17:18 schreef Poemgirl het volgende:
Oh kom op, jullie kunnen best wel raden wie die jongen was die Theon redde. Ook niet gezien wie gecast is voor welke rol o.i.d.?
ik denk eerlijk gezegd niet dat ze die draak ook werkelijk afgeeft. Ik bedoel ze stemt in om de grootste en de sterkste af te geven. Ze kunnen al vliegen en op commando vuur spuwen. Ik denk dat ze hem afgeeft, de boel plat brand, en de draak terug vliegt naar haar.quote:Op maandag 15 april 2013 17:29 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik hoef het niet te weten, zie het later wel als het verteld wordt.. Is veel epischer. Weer een weinigzeggende aflevering met een verrassend einde. Dany gedroeg zich als een idioot.. Dat geloof je toch niet.. Hoop dat ze nog die draak terug gaat halen..
Ongetwijfeld zoiets. Ik vond haar wel lekker autoritair met dat "Is that understood?"quote:Op maandag 15 april 2013 17:34 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd niet dat ze die draak ook werkelijk afgeeft. Ik bedoel ze stemt in om de grootste en de sterkste af te geven. Ze kunnen al vliegen en op commando vuur spuwen. Ik denk dat ze hem afgeeft, de boel plat brand, en de draak terug vliegt naar haar.
Ja zeker, Zowiezo is ze toch echt een van mijn favo chars samen met "The king in the North"quote:Op maandag 15 april 2013 17:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zoiets. Ik vond haar wel lekker autoritair met dat "Is that understood?"
Ik kan me het ook niet echt voor stellen. Terwijl ik toen ze het zei wel dacht van: neeeeee wat doe je stomme trutquote:Op maandag 15 april 2013 17:38 schreef mr-green het volgende:
Natuurlijk die draak geeft ze echt niet zomaar weg.
Ik blijf er bij dat hij een stark is, maar ik wil t nog niet weten eigkquote:Op maandag 15 april 2013 17:38 schreef Snowbells het volgende:
Kan iemand me via dm zeggen wie die boogschutter is die Theon helpt? Dat snapte ik niet zo
Nee, dat was ook mijn eerste gedacht inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2013 17:38 schreef mr-green het volgende:
Natuurlijk die draak geeft ze echt niet zomaar weg.
Denk het ook, het eerste wat ze die draak laat doen is die vent die die Unsullied soldaten verkoopt in de fik steken of opeten of waar die draak dan ook maar zin in heeft.quote:Op maandag 15 april 2013 17:34 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd niet dat ze die draak ook werkelijk afgeeft. Ik bedoel ze stemt in om de grootste en de sterkste af te geven. Ze kunnen al vliegen en op commando vuur spuwen. Ik denk dat ze hem afgeeft, de boel plat brand, en de draak terug vliegt naar haar.
Op eten zal dat schattige draakje niet doen, maar ik ben er wel heilig van overtuigd dat ze hem op commando in de fik steekt zodra ze weg is met de Unsullied, of eventueel de oorlog al gewonnen heeftquote:Op maandag 15 april 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk het ook, het eerste wat ze die draak laat doen is die vent die die Unsullied soldaten verkoopt in de fik steken of opeten of waar die draak dan ook maar zin in heeft.
Ontsnapping gaat anders in de boeken, dus denk niet dat iemand je kan helpen.quote:Op maandag 15 april 2013 17:38 schreef Snowbells het volgende:
Kan iemand me via dm zeggen wie die boogschutter is die Theon helpt? Dat snapte ik niet zo
Dacht ik ook al, ik dacht eerst wtf ben jij aan het doen trutje.. Zelfs Barristan en Jorah snappen er niets vanquote:Op maandag 15 april 2013 17:52 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Op eten zal dat schattige draakje niet doen, maar ik ben er wel heilig van overtuigd dat ze hem op commando in de fik steekt zodra ze weg is met de Unsullied, of eventueel de oorlog al gewonnen heeft
Ze neemt niet voor niks die slaaf van hem mee natuurlijk
Vind het hele idee dat ze oorlog gaat voeren om een Troon te veroveren waar ze zogenaamd recht op heeft omdat ze Stormborn is sowieso debiel.quote:Op maandag 15 april 2013 17:55 schreef Zeroku het volgende:
Het hele idee van die Unsullied vind ik ook wel een tof concept. Wat Jorah ook al uitlegde, die Unsullied doden geen onschuldige mensen, maar doen enkel en alleen wat hen opgedragen wordt. Zo kun je toch nog een 'schone' oorlog voeren, in ieder geval van Dany's kant.
Zogenaamd? Ze is een Targaryen. Haar vader was koning en is vermoord, zij is de enige levende erfgenaam. Erg debiel ja.quote:Op maandag 15 april 2013 18:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Vind het hele idee dat ze oorlog gaat voeren om een Troon te veroveren waar ze zogenaamd recht op heeft omdat ze Stormborn is sowieso debiel.
Ze kan hem ook niet eens overdragen want ze kan geen kinderen meer krijgen.
Daarbij zal een oorlog in de winter natuurlijk voor gigantisch veel onschuldige slachtoffers zorgen.
Idd moest meteen aan jouw UI denken.quote:Op maandag 15 april 2013 18:01 schreef Khaleesi het volgende:
Mensen die de vele trailers van S3 hebben gezien (of mijn vorige UI) weten denk ik wel wat er gaat gebeuren met de draken.
De Targaryns zijn alleen allang geen koning meer. Omdat de helft van ze door incest totaal gestoord was. Alsof er voor de Targaryns geen andere waren die dan recht kunnen claimen op de troon.quote:Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Zogenaamd? Ze is een Targaryen. Haar vader was koning en is vermoord, zij is de enige levende erfgenaam. Erg debiel ja.
Episode wat uitgekomen dus hoeft niet in spoilers?quote:Op maandag 15 april 2013 11:15 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Je ziet in de titel wat er gebeurt, mag dus wel in spoilers...
Wat lul jij nou voor onzin? Zij hebben Westeros veroverd. Hun bloedlijn heeft simpelweg recht op de troon.quote:Op maandag 15 april 2013 18:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
De Targaryns zijn alleen allang geen koning meer. Omdat de helft van ze door incest totaal gestoord was. Alsof er voor de Targaryns geen andere waren die dan recht kunnen claimen op de troon.
Maar Baratheon heeft vervolgens Westeros veroverd, waarom zouden zij dan geen recht op de troon hebben?quote:Op maandag 15 april 2013 18:39 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Wat lul jij nou voor onzin? Zij hebben Westeros veroverd. Hun bloedlijn heeft simpelweg recht op de troon.
Hij zegt dat de Targaryens daarvoor al geen recht meer hadden, wat onzin is. Daarnaast hebben de Baratheons niet per se Westeros veroverd. Er was sprake van een Rebellion waar meerdere partijen onderdeel van waren. Feit is dat Danaerys nog leeft en een Targaryen is.quote:Op maandag 15 april 2013 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar Baratheon heeft vervolgens Westeros veroverd, waarom zouden zij dan geen recht op de troon hebben?
De Baratheons hebben bloedbanden met de Targaryens, vandaar dat hij degene is die de troon kreeg. Wel een beetje opletten he.quote:Op maandag 15 april 2013 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar Baratheon heeft vervolgens Westeros veroverd, waarom zouden zij dan geen recht op de troon hebben?
Onzinquote:Op maandag 15 april 2013 18:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
De Targaryns zijn alleen allang geen koning meer. Omdat de helft van ze door incest totaal gestoord was. Alsof er voor de Targaryns geen andere waren die dan recht kunnen claimen op de troon.
Westeros geeft geen neuk.quote:Op maandag 15 april 2013 18:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onzin![]()
de Targaryens hebben minstens 300 jaar op de troon gezeten en zijn door die oorlog gewoon van de troon gestoten door Robert Baratheon. Ik denk dat minstens de helft van westeros de Targs weer op de troon willen zien
UI niet gezien, maar trailer zegt ook veelquote:Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Idd moest meteen aan jouw UI denken.
De preview van ep4 geeft in combi met jouw UI dat stukje weg.
Maar sowieso had ik het al raar gevonden als ze het zomaar had weg gegeven.
Ik denk dat geheel Westeros liever Joffrey NIET op de troon ziet, maakt geen ruk uit wie er dan op zit zolang hij het maar niet is.quote:Op maandag 15 april 2013 18:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onzin![]()
de Targaryens hebben minstens 300 jaar op de troon gezeten en zijn door die oorlog gewoon van de troon gestoten door Robert Baratheon. Ik denk dat minstens de helft van westeros de Targs weer op de troon willen zien
Joffrey, wat een kut jong is datquote:Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik denk dat geheel Westeros liever Joffrey NIET op de troon ziet, maakt geen ruk uit wie er dan op zit zolang hij het maar niet is.
Preciesquote:Op maandag 15 april 2013 18:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onzin![]()
2 afleveringen nog wachten danquote:Op maandag 15 april 2013 18:57 schreef Khaleesi het volgende:
Weten jullie wanneer/welke ep, de vrouw en dochter van Stannis de verhaallijn binnenstappen (nu Carice weg is). Ik ben benieuwd naar die schattige (maar ziekelijke) Shireen.
Spelen ze een grote rol in het verhaal denken jullie of maar wat cameo's?
Spoilen hoeft niet, gewoon globaal.
Ik denk het wel, je kan veel over ze zeggen, maar tot aan de Mad King zorgde de Targaryens wel voor stabiliteit. Iets wat zo voor Aegons Landing niet kenden.quote:
Er is het één en ander uitgeknipt maar het komt wel denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 19:00 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil meer weten over Aerys/mad king in de serie
No spoilers hè, wel jammer dat je überhaupt zo'n accountje gemaakt hebt, die Khaleesi gaat dus niet elk moment doodquote:Op maandag 15 april 2013 18:01 schreef Khaleesi het volgende:
Mensen die de vele trailers van S3 hebben gezien (of mijn vorige UI) weten denk ik wel wat er gaat gebeuren met de draken.
Zelfs ik weet niet wanneer ze dood gaat...quote:Op maandag 15 april 2013 19:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
No spoilers hè, wel jammer dat je überhaupt zo'n accountje gemaakt hebt, die Khaleesi gaat dus niet elk moment dood
Uhm... een heel stuk verder hoor. Nou weet ik dat ik het boek niet mag noemen ofzo, maar wat je nu zegt slaat echt compleet nergens op ...quote:Op maandag 15 april 2013 19:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Robert Baratheon staat niet eens verder weg in de familie stamboom van de Targaryns dan Dany.
Aegon is Roberts Overgrootopa en Danys overgrootopa. Nou wat een stuk verder echt niet normaal meer.quote:Op maandag 15 april 2013 19:31 schreef Knut het volgende:
[..]
Uhm... een heel stuk verder hoor. Nou weet ik dat ik het boek niet mag noemen ofzo, maar wat je nu zegt slaat echt compleet nergens op ...
Stukje in de whore-house was wel weer geinig, maar begint beetje over de top te wordenquote:Op maandag 15 april 2013 19:39 schreef Khaleesi het volgende:
Tegen elkaar opbieden wiens GoT-pikkie het grootst is...
First in line is heel wat anders dan een hele zijtak doorquote:Daenerys Targaryen [..] is the daughter of King Aerys II Targaryen
Mijn got pikkie is heel erg klein hoor, dat wint bijna iedereen van me.quote:Op maandag 15 april 2013 19:39 schreef Khaleesi het volgende:
Tegen elkaar opbieden wiens GoT-pikkie het grootst is...
Grappig dat die twee regular hoertjes helemaal naakt waren, maar die buigzame chick nog ondergoed aan had. Die twee regulars waren wss gewoon ingehuurde porno actrices, terwijl ze voor die buigzame chick een professionele yoga miep moesten inhuren, die ongetwijfeld nog te veel eigenwaarde had om helemaal naakt te gaan.quote:Op maandag 15 april 2013 19:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Stukje in de whore-house was wel weer geinig, maar begint beetje over de top te worden
Volgens die redenatie was Vicerys de wettige opvolger dan. Maar die heeft ze laten vermoorden door haar man.quote:Op maandag 15 april 2013 19:43 schreef Knut het volgende:
[..]
First in line is heel wat anders dan een hele zijtak door
mijn gokje is dat laatste aangezien zij haar gespreide benen gebruikte om het gordijn open te doenquote:Op maandag 15 april 2013 19:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Grappig dat die twee regular hoertjes helemaal naakt waren, maar die buigzame chick nog ondergoed aan had. Die twee regulars waren wss gewoon ingehuurde porno actrices, terwijl ze voor die buigzame chick een professionele yoga miep moesten inhuren, die ongetwijfeld nog te veel eigenwaarde had om helemaal naakt te gaan.Ofwel dat, ofwel vonden de makers het niet zo smaakvol om haar blote foefelaar in vol ornaat op de band te zetten.
Maar zo denk ik dan.
Ik denk het laatste. Iets teveel van het goede.quote:Op maandag 15 april 2013 19:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Grappig dat die twee regular hoertjes helemaal naakt waren, maar die buigzame chick nog ondergoed aan had. Die twee regulars waren wss gewoon ingehuurde porno actrices, terwijl ze voor die buigzame chick een professionele yoga miep moesten inhuren, die ongetwijfeld nog te veel eigenwaarde had om helemaal naakt te gaan.Ofwel dat, ofwel vonden de makers het niet zo smaakvol om haar blote foefelaar in vol ornaat op de band te zetten.
Maar zo denk ik dan.
Niemand ontkent ook dat Viserys de rechtmatige opvolger was. Joe.quote:Op maandag 15 april 2013 19:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Volgens die redenatie was Vicerys de wettige opvolger dan. Maar die heeft ze laten vermoorden door haar man.
Eigenlijk is Dany dus ook een Usurper
Ik vind dit een onzinnige redenering. Als Viserys de wettige troonopvolger was, dan verschoof het bij zijn dood gewoon naar Dany, ongeacht hoe hij aan zijn einde kwam.quote:Op maandag 15 april 2013 19:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Volgens die redenatie was Vicerys de wettige opvolger dan. Maar die heeft ze laten vermoorden door haar man.
Eigenlijk is Dany dus ook een Usurper
Gewoon afwachten.quote:Op maandag 15 april 2013 20:18 schreef koekii het volgende:
Trouwens wie is nou die jongen die zei dat 'Winter is comming'?
Robert Baratheon is een achterachterneef van Daenerys Targaryen via de moeder van Robert. Daarnaast is Robert in de mannelijke lijn een verre afstammeling van een vermoedelijke Targaryen bastaard.quote:Op maandag 15 april 2013 19:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Aegon is Roberts Overgrootopa en Danys overgrootopa. Nou wat een stuk verder echt niet normaal meer.
Gendry en Die warg zijn ook uit Skinsquote:Op maandag 15 april 2013 20:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Wat bekende Britse gezichten deze aflevering, Tobias Menzies (o.a Brutus in Rome), Hannah Murray
(o.a Cassie in skins) en Iwan Rheon (o.a Simon in misfits). Zag ser Davos deze week ook in Doctor who
ja kloptquote:Op maandag 15 april 2013 20:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Gendry en Die warg zijn ook uit Skins
Correct. En daarbij was het viserys die door zijn eigen gedrag zijn eigen dood veroorzaakte. Hier had dany weinig aan kunnen doen.quote:Op maandag 15 april 2013 20:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik vind dit een onzinnige redenering. Als Viserys de wettige troonopvolger was, dan verschoof het bij zijn dood gewoon naar Dany, ongeacht hoe hij aan zijn einde kwam.
Tsja, je bent een vrouw he...quote:Op maandag 15 april 2013 21:05 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik wil niet wachten. Ik heb geen geduld
Foutje in sommige versies. Schijnt dat de "Proper" versie er geen last van heeft (ben hem nu aan het binnenhalen, binnenkort meer), en ook de grotere versies (720p, etc.) schijnen er geen last van te hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 21:32 schreef Schalks. het volgende:
Wat de fuck. De laatste 2 minuten geluid is vervangen door The bear with the maiden hair. Haalt toch wel een beetje de spanning uit het hand afhakken.
Is idd allemaal al uitvoerig besproken in dit en vorig topic.quote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef Tanin het volgende:
[..]
Foutje in sommige versies. Schijnt dat de "Proper" versie er geen last van heeft (ben hem nu aan het binnenhalen, binnenkort meer), en ook de grotere versies (720p, etc.) schijnen er geen last van te hebben.
En op youtube staat het einde vast op de goede manier
Sorry hoor. Ik had alleen deze pagina nog gelezenquote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Is idd allemaal al uitvoerig besproken in dit en vorig topic.
Mallerd!quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik had alleen deze pagina nog gelezen.
In de serie: Once in a lifetime event.quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef Peunage het volgende:
Waarschijnlijk al lang geleden besproken, maar waarom kon Viserys niet tegen vuur/hitte en Dany wel? Als het antwoord alleen in het boek staat hoed ik het niet te weten
Hij is dit seizoen inderdaad erg sympathiek.. Wel zielig voor zn zwaardhandquote:
Gewoon niet handig van hem dat gelul over z'n vader. Hij stak z'n hand als het ware in het vuur. Maar de Lannisters kennende heeft hij wel een troef achter de hand.quote:
Zou Tywin hem nog wel terugwillen zo!!??quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hij is dit seizoen inderdaad erg sympathiek.. Wel zielig voor zn zwaardhand
Aah ok.quote:Op maandag 15 april 2013 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In de serie: Once in a lifetime event.
In de boeken; hebben we het niet over.
Hij zal vast wel leren vechten met linksquote:Op maandag 15 april 2013 21:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zou Tywin hem nog wel terugwillen zo!!??
Damaged goods...
Klopt, Targaryens kunnen gewoon dood door vuur.. dat van Dany was eenmalig door iets met Drogos lichaam ofzo.quote:Op maandag 15 april 2013 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In de serie: Once in a lifetime event.
In de boeken; hebben we het niet over.
Huh? Waar komt dat vandaan? Ik kan me dat niet herinneren.quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Klopt, Targaryens kunnen gewoon dood door vuur.. dat van Dany was eenmalig door iets met Drogos lichaam ofzo.
De combinatie van de lichamen en geesten Drogo en schapenneukersvrouw, samen met haar eigen opoffering (want dat was het in principe) heeft ervoor gezorgd dat ze bleef leven en de draakjes kwamen. Daar komt het op neer geloof ik.quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Klopt, Targaryens kunnen gewoon dood door vuur.. dat van Dany was eenmalig door iets met Drogos lichaam ofzo.
Drogo lag op de brandstapel met zijn knol.quote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Huh? Waar komt dat vandaan? Ik kan me dat niet herinneren.
Dat dusquote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De combinatie van de lichamen en geesten Drogo en schapenneukersvrouw, samen met haar eigen opoffering (want dat was het in principe) heeft ervoor gezorgd dat ze bleef leven en de draakjes kwamen. Daar komt het op neer geloof ik.
Hannah Murray zat vorig seizoen ook in al GoT. Iwan had ik alleen nog niet herkend potverdorie terwijl ik in Misfits toch wel zwaar fan van hem wasquote:Op maandag 15 april 2013 20:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Wat bekende Britse gezichten deze aflevering, Tobias Menzies (o.a Brutus in Rome), Hannah Murray
(o.a Cassie in skins) en Iwan Rheon (o.a Simon in misfits). Zag ser Davos deze week ook in Doctor who
Ik denk dat iemand anders de wettige troonopvolger is, maar dat is nav een theorie die ik ergens lasquote:Op maandag 15 april 2013 20:15 schreef padlarf het volgende:
Ik vind dit een onzinnige redenering. Als Viserys de wettige troonopvolger was, dan verschoof het bij zijn dood gewoon naar Dany, ongeacht hoe hij aan zijn einde kwam.
Plus in The House of The Undying. Me dunkt dat ze gewoon permanent hitte proof is...... Ofnie??quote:Op maandag 15 april 2013 22:07 schreef Peunage het volgende:
Maar ik kan mij herinneren dat ze daarvoor ook buitengewoon goed tegen hitte(kokend/heet water in bad) en vuur kan.
Dat kan uiteraard ook. Maar als Viserys de rechtmatige troonopvolger was, dan is Dany het nu.quote:Op maandag 15 april 2013 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand anders de wettige troonopvolger is, maar dat is nav een theorie die ik ergens las
Dit. Jaime en Arya zijn de tofste van de serie.quote:
Klopt, die opofferingstheorie kan meteen overboord (IMO)quote:Op maandag 15 april 2013 22:07 schreef Peunage het volgende:
Maar ik kan mij herinneren dat ze daarvoor ook buitengewoon goed tegen hitte(kokend/heet water in bad) en vuur kan.
Ik merkte haar nu pas opquote:Op maandag 15 april 2013 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hannah Murray zat vorig seizoen ook in al GoT. Iwan had ik alleen nog niet herkend potverdorie terwijl ik in Misfits toch wel zwaar fan van hem was
Wacht wie is de tweede? Brutus en?quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zal Edmure Tully ooit nog een dolk planten in de rug van Mance Rayder? Of verwar ik GoT nu met een andere serie...?![]()
Toch grappig, die twee 'Rome'-acteurs in GoT nu
Wat is dit nou weer voor vaag gedoe...quote:Op maandag 15 april 2013 22:12 schreef Snowbells het volgende:
Ze kunnen gewoon extreem goed tegen vuur, de targaryens. Maar GRRM heeft zelf gezegd dat ze er niet immuun voor zijn.
Ceasarquote:Op maandag 15 april 2013 22:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wacht wie is de tweede? Brutus en?
Ja ze heeft bloed van de laatste draak in zich, is ook uitgelegd in de seriequote:Op maandag 15 april 2013 22:08 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Plus in The House of The Undying. Me dunkt dat ze gewoon permanent hitte proof is...... Ofnie??
Meh, te feministisch.quote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef megamandy het volgende:
Oh en waarom zegt niemand iets over "Valar Morghulis"?
Jacqen H'Ghar zei dat tegen Arya toen hij de munt gaf, en dat ze dat moest zeggen als ze ooit in Bravos zou zijn.
Deze aflevering zeiden Dany en Missandei het, "Valar Morghulis" "Indeed, all men must die. But we are not men".
Nee juist dat hij de stoel ook aan het hoofd van de tafel zette, was een steek richting de andere 4 die vochten om zo dicht mogelijk bij Tyrion Tywin te zitten. Maar hij overtrof hun door aan het (andere) hoofd te gaan zitten.quote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Peunage het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat hij de stoel helemaal naar de andere kant zou schuiven naast Cercei
Tywinquote:Op maandag 15 april 2013 22:50 schreef Omega het volgende:
[..]
Nee juist dat hij de stoel ook aan het hoofd van de tafel zette, was een steek richting de andere 4 die vochten om zo dicht mogelijk bij Tyrion te zitten. Maar hij overtrof hun door aan het (andere) hoofd te gaan zitten.
Trolquote:Op maandag 15 april 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]Het gaat dan ook meer over het eerste gedeelte van de zin natuurlijk.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef megamandy het volgende:
Deze aflevering zeiden Dany en Missandei het, "Valar Morghulis" "Indeed, all men must die. But we are not men".
De persoon die ik voor ogen heb nav die best goed onderbouwde theorie komt voor Viserys.quote:Op maandag 15 april 2013 22:09 schreef padlarf het volgende:
Dat kan uiteraard ook. Maar als Viserys de rechtmatige troonopvolger was, dan is Dany het nu.
Is die theorie uit te leggen zonder enorme (boek)spoilers weg te geven? Ik bedoel, een spoilertje kan ik best tegen maar niet iets van het kaliber "Ned gaat dood"quote:Op maandag 15 april 2013 23:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De persoon die ik voor ogen heb nav die best goed onderbouwde theorie komt voor Viserys.
Gaat ned dood? Omg spoileralert!!! Sukkel moet nog het eerste seizoen zien!! Dacht dat die gewoon even op vakantie was in qarth ofzoquote:Op maandag 15 april 2013 23:30 schreef Tanin het volgende:
[..]
Is die theorie uit te leggen zonder enorme (boek)spoilers weg te geven? Ik bedoel, een spoilertje kan ik best tegen maar niet iets van het kaliber "Ned gaat dood"
Dat ligt niet aan de serie maar aan de schrijver. Het verhaal staat namelijk al vastquote:Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef Onufriev het volgende:
Altijd wel leuk om na de aflevering gekeken te hebben terug te lezen wat de rest vond en wat dingen op te helderen, maar het is altijd weer uitkijken voor spoilers en/of boeklezers
Ik had deze aflevering wel wat meer actie verwacht eigenlijk. Op het einde na gebeurde er weinig schokkends. Ik snap wel dat het niet altijd feest kan zijn, maar na twee redelijke actieloze afleveringen had ik er wel wat meer van verwacht.
Ik vond het mooi dat die hand van Jamie eraf ging. In bijna elke serie zijn de hoofdpersonages ongenaakbaar en worden ze toch altijd geruild of vrijgelaten, of ontsnappen ze. Leuk om te zien dat bij GoT dit niet zo is, net als bij Ned. Alleen jammer dat die vlieger bij Theon dan weer niet opgaat, 2x 'gered' in één aflevering
Het staat ook (nog) niet in de boeken. Het is idd big, maar alleen maar gededuceerd uit bepaalde teksten en gebeurtenissen in de boeken. Ik zoek even de link op, moment.quote:Op maandag 15 april 2013 23:30 schreef Tanin het volgende:
Is die theorie uit te leggen zonder enorme (boek)spoilers weg te geven? Ik bedoel, een spoilertje kan ik best tegen maar niet iets van het kaliber "Ned gaat dood"
Ik was aan het stumblen en kwam er op terecht en dacht: welnee....en toen ging ik lezenquote:Op maandag 15 april 2013 23:35 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zou Isabeau echt aan willen raden om niet meer te vertellen want dit is echt wel big...
Ik wou dat ik het niet wist...
quote:SPOILER WARNING: Whilst the majority of this article relates to theory, speculation and deduction, it contains a few potential spoilers relating to the events of all 5 currently available “A Song of Ice and Fire” books, and to Season 1 & Season 2 of the “Game of Thrones” TV Series. Where possible, I have omitted any spoiler-esque information unless I consider it essential to the article’s subject matter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit klopt is het geen kleine spoiler, dus niet klikken als je het niet wilt weten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Tekst op de website in de spoiler:
[..]Ik denk dat het klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit klopt is het geen kleine spoiler, dus niet klikken als je het niet wilt wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel vet zo, de voorgelezen tekst.
and then...
Dat zou toch geweldig zijnquote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef Tanin het volgende:
Bovenstaande twee posts onder elkaar:
Stel je voor dat die vent de rechtmatige erfgenaam is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[..]Not sure of dit echt een spoiler is als je de boeken al hebt gelezen? (zo komt het over lol) Indien ja dan lees ik 'm niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit klopt is het geen kleine spoiler, dus niet klikken als je het niet wilt weten
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Dit staat niet in de boeken die uit zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef Curlbrah het volgende:
Not sure of dit echt een spoiler is als je de boeken al hebt gelezen? (zo komt het over lol) Indien ja dan lees ik 'm niet.
Ja, dat vrees ik dus ookquote:Op maandag 15 april 2013 23:49 schreef megamandy het volgende:
Ik wil klikken maar ik weet ook zeker dat ik er spijt van krijg![]()
Nu moet ik zeker 10 jaar gaan wachten tot het ooit op tv komt?
Dat vergeten lukt bij mij nooit, dus ik ga lekker niet klikkenquote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik dus ookMisschien ben ik het tegen die tijd alweer vergeten
Als het al klopt hè, het is maar een theorie. Geen idee of de schrijver het ook zo bedoelde
Ik post toch dat ik het gewoon leuk vindt aan de serie, niet dat ik de regisseurs en schrijvers van de serie zo goed vind.quote:Op maandag 15 april 2013 23:35 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de serie maar aan de schrijver. Het verhaal staat namelijk al vast
Ik vind het wel leuk een keer elke week een episodequote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb eigenlijk ook weinig zin meer om heel dat GoT op de voet te volgen.
Wel leuk en alles deze reeks op FOK! maar de spoilers maken me kapot...
Tevens zou ik beter wachten en alle eps in 1 keer kijken....
Maar ik ben zo zwak.....
[..]het idee heb ik al lezend ook wel eens gehad, maar dit is wel een mooie uitlegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit klopt is het geen kleine spoiler, dus niet klikken als je het niet wilt weten
Zelfs de titel zou het al verklarenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ik vind het vreselijkquote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het wel leuk een keer elke week een episode
Ik keek seizoen 1 en 2 zo achter elkaar. Maar hierbij vind ik die spanning voor volgende week leuk. Kan je de opbouw beter waarderen enzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijkIk wil eigenlijk gewoon veel afleveringen per avond kijken. En ik zi ehet nog wel gebeuren dat we niet eens elk jaar een nieuw seizoen krijgen omdat de schrijver de boeken niet klaar heeft
Maar er gebeurt per aflevering vaak niet zoveel! Er zijn zoveel verhaallijnen dat je maar een paar minuten per verhaallijn hebt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik keek seizoen 1 en 2 zo achter elkaar. Maar hierbij vind ik die spanning voor volgende week leuk. Kan je de opbouw beter waarderen enzo
Ja dat is wel zo. Maar toch vind ik de opbouw wel heel erg goed. Al is het soms wel een redelijke chaos. Hoeveel boeken heeft die man al geschreven?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar er gebeurt per aflevering vaak niet zoveel! Er zijn zoveel verhaallijnen dat je maar een paar minuten per verhaallijn hebt.
Ik vind die Lannisters wel bazenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Eraf met zijn hand
Overigens in een week tijd alles gekeken (had nog nooit iets gezien) en nu eindelijk gebeurd er iets met die Lannister
Ik ga nooit meer anders naar die acteur die Joffrey speelt kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind die Lannisters wel bazen. Tyrion en Jaime
Cersei lekkere bitch
Tywin uberbaas
En die Joffrey is gewoon zo heerlijk irritant dat het geniaal is
Soms scheelt het nog wel 5 minutenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:07 schreef MPC60 het volgende:
van mij mag een aflevering best langer duren, vorige week dacht ik 10 minuten, nu een half uur.
Telkens als ik die Joffrey zie wil ik hem echt door het beeldscherm sleuren. Maar toch zou ik het jammer vinden als hij dood gaat in de seriequote:Op dinsdag 16 april 2013 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer anders naar die acteur die Joffrey speelt kijkenDie kan alleen nog bad guys spelen in mijn ogen. En voor zowel Tyrion als Jaime heb ik wel een zwak
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Telkens als ik die Joffrey zie wil ik hem echt door het beeldscherm sleuren. Maar toch zou ik het jammer vinden als hij dood gaat in de serie
Mag wel in laatste episode van laatste seizoen. En dan een marteldood ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik wil hem heel graag dood zien, maar dat zou idd ook wel erg zonde zijn, dus toch maar niet
Of een Crime Passionale door Margaeryquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag wel in laatste episode van laatste seizoen. En dan een marteldood ofzo
Of hij struikelt over zijn koningsmantel en klettert van de trapquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mag wel in laatste episode van laatste seizoen. En dan een marteldood ofzo
Er zijn wel heel veel kandidaten die hem dood leuker zullen vinden. Dat maakt het ook wel weer boeiend. Zoveel mogelijkheden!quote:
Of hij wordt in de poepert van de draak van Khaleesi gedouwd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of hij struikelt over zijn koningsmantel en klettert van de trap
Of Sansa die er voor zorgt dat hij onthoofd wordtquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn wel heel veel kandidaten die hem dood leuker zullen vinden. Dat maakt het ook wel weer boeiend. Zoveel mogelijkheden!Als hij al dood gaat. Ik zou hem gewoon in een cel gooien en verder vergeten. Beetje brood en water: have a nice life.
Sansa die over zijn leven mag oordelen en dan zoiets zegt als 'Ik weet dat de council liever zijn leven spaart, maar...'quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of Sansa die er voor zorgt dat hij onthoofd wordt
Arya die de trekker mag overhalenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sansa die over zijn leven mag oordelen en dan zoiets zegt als 'Ik weet dat de council liever zijn leven spaart, maar...'
brutus zat ook in Dr. Who. had vlak hiervoor Dr. who gekeken en had van he brutus en toen GoT hey brutus alweerquote:Op maandag 15 april 2013 20:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Aegon III ofzo dacht ik. Aegon the conqueror is vele voorvaderen voor King Robert. (meer dan 15 iig) Maar misschien heb ik het mis, ik heb er weinig verstand van als show only kijker.quote:Op maandag 15 april 2013 19:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Aegon is Roberts Overgrootopa en Danys overgrootopa. Nou wat een stuk verder echt niet normaal meer.
De grotere vragen des levens...quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:28 schreef Eenskijken het volgende:
WTF
waarom ruilt daenaris die draak?
Wie is die gast die die stark verrader redt?
Waarom is er bij het einde een tune in die het hele einde verpest?
en wat doet die brutus opeens in de show? en is ie nu een soort counselor bij de starks ofzo?
Artistieke vrijheid enzulks...quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:28 schreef Eenskijken het volgende:
Daenarys heeft sowieso een val opgezetquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:28 schreef Eenskijken het volgende:
WTF
en wat doet die brutus/hoedieookheet opeens in de show? en is ie nu een soort counselor bij de starks ofzo?
Mjah, als ie de verkeerde versie heeft dan is het einde gewoon verpest, punt uit. Als ie de goede versie heeft dan valt er over te twisten.quote:
Ja klopt!quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
brutus zat ook in Dr. Who. had vlak hiervoor Dr. who gekeken en had van he brutus en toen GoT hey brutus alweer
Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik verwacht dat Daenaris met de 8000+ unsullied achter zich het draakje terug gaat eisen. Althans zoiets.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:28 schreef Eenskijken het volgende:
WTF
en wat doet die brutus/hoedieookheet opeens in de show? en is ie nu een soort counselor bij de starks ofzo?
Die Theon vind ik echt een sukkel eersteklas. Die mag van mij wel zo snel mogelijk doodquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:38 schreef VeX- het volgende:
FUUUU. Dat einde. Arme Jaime Lannister. Die schoft hakt gewoon z'n hand eraf. Dit had ik echt nooit verwacht.
Ik had altijd het idee dat Jaime Lannister een beetje onfeilbaar was. Knap, rijk, goed met zwaardvechten, populair, brutaal en grappig. En nu is hij gewoon gepwned.Door Gareth van the Office.
![]()
Mooi dat tenminste Theon safe is. Ik ben benieuwd bij wie de boogschutter hoort die hem heeft gered. Hij zag er wel sterk uit.
Die scene van de Kings Council was ook erg vet geregisseerd. Heerlijk hoe werd weergegeven hoe de verhoudingen daar liggen en hoe iedereen elkaar subtiele steken onder water geeft.
Podrick.![]()
![]()
![]()
En wow, Dany was dit keer eens niet irritant.
Ik heb echt geen idee, is dus een stuk spannenderquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:40 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb wel heel veel zin in de komende afleveringen, maar dat is meer omdat ik weet wanneer het allemaal een beetje los gaat barsten. It's going to be a good season.
Het eerste wat ik dacht toen ze die draak aanbood voor de soldaten was: 'Ze gaat never nooit die draak weggeven lol' Dus of dat beest vliegt gewoon terug naar haar of ze laat hem aanvallen oid. Dat laatste zou me ook niets verbazen gezien de schofterige manier van praten over haar door die slavenhandelaar. En ik dacht de hele tijd: ze doet wel alsof ze vertaling nodig heeft, maar volgens mij verstaat ze elk woord die schoft zegtquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:39 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik verwacht dat Daenaris met de 8000+ unsullied achter zich het draakje terug gaat eisen. Althans zoiets.
Nee want die speelt al Orell.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:38 schreef VeX- het volgende:
En nu is hij gewoon gepwned.Door Gareth van the Office.
![]()
Dat denk ik nou ook, ze verstaat die creep gewoon.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht toen ze die draak aanbood voor de soldaten was: 'Ze gaat never nooit die draak weggeven lol' Dus of dat beest vliegt gewoon terug naar haar of ze laat hem aanvallen oid. Dat laatste zou me ook niets verbazen gezien de schofterige manier van praten over haar door die slavenhandelaar. En ik dacht de hele tijd: ze doet wel alsof ze vertaling nodig heeft, maar volgens mij verstaat ze elk woord die schoft zegt
Daar is iedereen het over eens: Daenarys gaat niet een van haar "kinderen" weggeven.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht toen ze die draak aanbood voor de soldaten was: 'Ze gaat never nooit die draak weggeven lol' Dus of dat beest vliegt gewoon terug naar haar of ze laat hem aanvallen oid. Dat laatste zou me ook niets verbazen gezien de schofterige manier van praten over haar door die slavenhandelaar. En ik dacht de hele tijd: ze doet wel alsof ze vertaling nodig heeft, maar volgens mij verstaat ze elk woord die schoft zegt
Ik vond dat wel leuke stukken hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
A Pirate Life for mequote:Op dinsdag 16 april 2013 00:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee want die speelt al Orell.
[ afbeelding ]
Of komt verkeerd terecht op zijn ijzeren troonquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of hij struikelt over zijn koningsmantel en klettert van de trap
Of Tyrion slaat hem helemaal in elkaar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of komt verkeerd terecht op zijn ijzeren troon
Nu je dit zo stelt. Feministisch, 'all men must die', shapechanger.quote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef megamandy het volgende:
Oh en waarom zegt niemand iets over "Valar Morghulis"?
Jacqen H'Ghar zei dat tegen Arya toen hij de munt gaf, en dat ze dat moest zeggen als ze ooit in Bravos zou zijn.
Jij weet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die Lannisters wel bazen. Tyrion en Jaime
Cersei lekkere bitch
Tywin uberbaas
En die Joffrey is gewoon zo heerlijk irritant dat het geniaal is
nee man das hij niet, ik ken die gast met name van deze film, tevens spam van mijn kant, echt overweldigende filmquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:38 schreef VeX- het volgende:
Ik had altijd het idee dat Jaime Lannister een beetje onfeilbaar was. Knap, rijk, goed met zwaardvechten, populair, brutaal en grappig. En nu is hij gewoon gepwned.Door Gareth van the Office.
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:04 schreef VeX- het volgende:
Vergezocht misschien, maar zou die Jacqen H'qar geen vrouw zijn oorspronkelijk?![]()
Misschien in een droom ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zouden we die acteur overigens nog weer zien? Die vond ik er wel leuk uitzien
Ik vind het totaal geen koningsmateriaal. Vooral niet omdat hij zich volledig laat leiden door de roodharige heks zijn lul.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind die Stannis trouwens helemaal niks. Ik zie hem telkens voor me als scout van Newcastle United
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit klopt is het geen kleine spoiler, dus niet klikken als je het niet wilt wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
Die Carice kan ik ook niet serieus nemen. Ze moet mysterieus overkomen, maar zij is juist degene die ik het best kenquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het totaal geen koningsmateriaal. Vooral niet omdat hij zich volledig laat leiden door de roodharige heks zijn lul.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:13 schreef Gatenkaas het volgende:
Leg uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik ben niet de enige die steeds Minoes voor zich zietquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Carice kan ik ook niet serieus nemen. Ze moet mysterieus overkomen, maar zij is juist degene die ik het best ken. Dan denk ik "ja leuk die mysterieuze praat, maar soms zie ik jou ook gewoon zitten bij Matthijs van Nieuwkerk aan tafel, of je verandert in een kat"
nee zeker nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die steeds Minoes voor zich ziet
Ik vind het een eng wijf. Die stukken met Stannis vind ik ook de saaistequote:Op dinsdag 16 april 2013 01:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die steeds Minoes voor zich ziet
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee want die speelt al Orell.
[ afbeelding ]
I stand corrected.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man das hij niet, ik ken die gast met name van deze film, tevens spam van mijn kant, echt overweldigende film
die stannis zie je ook volledig aftakelen, jammer wel want ik vond em echt tof, ik denk dat als hij ooit op de throne komt zoals zij beweert dat dat dan niet meer dan een fysieke aanwezigheid op the throne wordt, dat hij dan niets meer is dan een puppet van die heks, die hem als mondstuk gebruikt voor haar eigen doelenquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het een eng wijf. Die stukken met Stannis vind ik ook de saaiste.
Ik hoop dat hij gewoon afgemaakt wordt. Dany mag lekker als winnaar uit de bus komenquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
die stannis zie je ook volledig aftakelen, jammer wel want ik vond em echt tof, ik denk dat als hij ooit op de throne komt zoals zij beweert dat dat dan niet meer dan een fysieke aanwezigheid op the throne wordt, dat hij dan niets meer is dan een puppet van die heks, die hem als mondstuk gebruikt voor haar eigen doelen
van mij mag stannis samen met the throne en die heks in de maag van een draak belandenquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij gewoon afgemaakt wordt. Dany mag lekker als winnaar uit de bus komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |