abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125303796

Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012 en we zijn nu bijna begonnen met seizoen 3.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich op 2 families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.

Een paar karakters uit het verhaal zijn Jon, een bastaard van de Starks die naar het noorden gestuurd word om daar 'de Muur' te bewaken met zijn broeders in het zwart. Tyrion Lannister, broer van de koningin die een mismaakte dwerg is en iedereen erg graag afzeikt maar ondertussen behoorlijk uitgekookt plannetjes smeedt. En er komt een nest schrikwolven in voor die opgevoed worden door de kinderen van de Starks.

De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM :)
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King

Handige Links
De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.

Props voor eQual voor de karakterplaatjes.

VERBODEN OM HET WOORD BOEK TE NOEMEN.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125303918
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:16 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

zoals het in het boek stond.
Ja maar bedoelde die muziek erbij.
pi_125303937
Ik kan nog geen linkje vinden :(
Beneath the gold, the bitter steel
pi_125303957
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:32 schreef Kirov het volgende:
Ik kan nog geen linkje vinden :(
Om te torrenten?
pi_125303995
quote:
11s.gif Op maandag 15 april 2013 11:33 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Om te torrenten?
Ja
pi_125304174
Had een falende Edmure vorig seizoen verwacht, maar leuk dat ze het toch nog even aanhalen. :)

Goede aflevering, maar denk dat de 2e helft van het seizoen beter wordt. Nog steeds veel bezig met lijntjes uitzetten.
pi_125304185
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:33 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ja
Vrij knap dat je die niet kan vinden.
pi_125304264
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:39 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Vrij knap dat je die niet kan vinden.
Vond ik ook :P
pi_125304371
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:42 schreef Kirov het volgende:

[..]

Vond ik ook :P
http://lmgtfy.com/?q=Game+of+Thrones+S03E03+torrent

[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 11:45:47 ]
pi_125304412
Het zal nog even de kunst zijn om die met die falende laatste 2 minuten te vermijden, maar de 2HD versie heeft daar iig geen last van. :)
pi_125304503
Ik zag al een spoiler voorbij komen -_-
pi_125304867
Ik moet E02 nog steeds kijken :@.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 15 april 2013 @ 12:05:07 #13
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125305130
Die scene met de Small Council _O_
Ok stelletje hokboeren
pi_125305254
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 12:05 schreef padlarf het volgende:
Die scene met de Small Council _O_
Vond ik ook echt badass, het voorspelt veel goeds en blij dat Tyrion weer wat initiatief neemt. :Y
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 12:14:04 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_125305481
Expositie Game of Thrones in mei naar Amsterdam
Amsterdam is de vierde stad waar een enorme expositie van de zeer populaire HBO-serie Game of Thrones te zien zal zijn. Half mei krijgen de fans van de fantasyserie, waarin actrice Carice van Houten een rol speelt, de kans om zelf allerlei attributen uit de betoverende wereld te zien.

De reizende tentoonstelling van HBO was eerder te zien in Toronto, New York en Sao Paolo. De expositie richt zich op de belangrijkste personages en bestaat uit kostuums, rekwisieten en wapens uit de serie. Maar ook kunnen fans door middel van een interactieve game zelf deelnemen aan de legendarische strijd die voorafging aan de finale van het tweede seizoen. Bovendien kunnen bezoekers zelf plaatsnemen op een replica van de IJzeren Troon.

Speciaal voor Nederlandse fans is voor de eerste keer ook de felrode jurk van Melisandra, het personage van Van Houten, te zien. De Game of Thrones-expositie is te zien op 19, 20, 25, 26 en 27 mei in de Posthoornkerk op de Haarlemmerstraat in Amsterdam. De toegang is gratis.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_125305517
Die gesprekken tussen Tyrion en Bronn _O-
pi_125305922
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 11:46 schreef Khaleesi het volgende:
Het zal nog even de kunst zijn om die met die falende laatste 2 minuten te vermijden, maar de 2HD versie heeft daar iig geen last van. :)
De 720p versie die ik had ook niet. Voor de low-res zag ik een proper voorbij komen.
  maandag 15 april 2013 @ 12:28:01 #18
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125306010
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  maandag 15 april 2013 @ 12:30:05 #19
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125306089
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 12:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel. Dat is namelijk hetzelfde liedje als eerder in de aflevering gezongen werd. Ik vind het een aparte stilistische keuze, dat wel.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 15 april 2013 @ 12:30:47 #20
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125306117
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef padlarf het volgende:

[..]

Wel. Dat is namelijk hetzelfde liedje als eerder in de aflevering gezongen werd.
Maar bij mijn download begint het al 1 minuut voor het einde :D
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  maandag 15 april 2013 @ 12:31:40 #21
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125306163
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ja, dat zal inderdaad niet juist zijn. Ik kreeg hem netjes bij het begin van de aftiteling.
Ok stelletje hokboeren
pi_125306208
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ja dat probleem had ik dus ook.
pi_125306305
Heel dat nummer had er van mij niet per se in gehoeven, niet tijdens die rij scene en ook niet de rock versie op het eind. Leuke gimmick voor boeklezers maar tijdens het rijden vond ik hem veel te cheesy overkomen en die rockversie past m.i. gewoon niet bij de show. :)
pi_125307179
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 12:35 schreef Khaleesi het volgende:
Heel dat nummer had er van mij niet per se in gehoeven, niet tijdens die rij scene en ook niet de rock versie op het eind. Leuke gimmick voor boeklezers maar tijdens het rijden vond ik hem veel te cheesy overkomen en die rockversie past m.i. gewoon niet bij de show. :)
Het is ook een heel cheesy nummer en in het boek komt hij op een hele andere manier voor. Namelijk op het moment dat Sansa door de Queen of Thorns en Margaery ondervraagt wordt over Joffrey. Daar wordt hij door een mommer gezongen zodat ze niet afgeluisterd kunnen worden.
pi_125307600
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:48 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Tenzij jij mij kan verzekeren dat de verhaallijn omtrent Pod nog een staartje krijgt was dit pure tijdverspilling. De introductie van de Tullies en Tyrion die Master of Coin wordt waren interessante ontwikkelingen, maar in de rest van de verhaallijnen werd vooral uitvoerig afscheid genomen (Jon naar Wall, Carice naar ?, Arya naar ?, Baelish naar de Eyrie) en daarmee is dit vooral een schakel aflevering waarin verder weer weinig progressie geboekt wordt.

Waar was dat afscheid met Hot Pie voor nodig? Zo'n belangrijk character is hij nu ook weer niet. De aanloop naar Jaime's hand was goed maar zoals ik zei, ik had gehoopt dat hier wat uitvoeriger de tijd voor genomen zou worden, net als met de aanslag op Dany eigenlijk.

En waarom zat die scene met Talisa er eigenlijk in? Mag hopen dat dit later nog ergens aan bijdraagt. :) Ik heb geen boekenkennis dus mij lijkt her en der dat scenes niet echt cruciaal zijn voor het verhaal.

SPOILER
Je hoort me niet klagen, het was zeker een leuke aflevering, maar een van de beste ooit?????? Nee.
Niet elke scene hoeft persé wat bij te dragen. Soms is het gewoon nodig om wat personages uit te diepen of simpelweg om wat humor toe te voegen.
pi_125307892
Da's misschien ook wel weer zo ja.

Vraagje voor mensen die ep. 3 gezien hebben:
Toen Mormont en de zijnen voor de deur stonden bij Craster, kneep 1 van die crows in zijn nippel... Waarom deed ie dat? Weh gebeurde daar????
pi_125308063
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:24 schreef Khaleesi het volgende:
Da's misschien ook wel weer zo ja.

Vraagje voor mensen die ep. 3 gezien hebben:
Toen Mormont en de zijnen voor de deur stonden bij Craster, kneep 1 van die crows in zijn nippel... Waarom deed ie dat? Weh gebeurde daar????
Volgens mij pakte hij gewoon zijn harnas/jas/vest vast en maakte een vuist uit ergernis/woede omdat Craster hun eerst niet binnen wil laten.
  maandag 15 april 2013 @ 13:38:41 #28
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125308275
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:30 schreef Kirov het volgende:

[..]

Volgens mij pakte hij gewoon zijn harnas/jas/vest vast en maakte een vuist uit ergernis/woede omdat Craster hun eerst niet binnen wil laten.
Had hij niet gewoon het eind van zijn zwaard vast?
Ok stelletje hokboeren
pi_125308314
Aja zo. Ze waren in ieder geval een stuk minder vriendelijk als de eerste keer dat ze bij Craster waren. Daar komt nog eens gezeik van. :)
pi_125308370
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:40 schreef Khaleesi het volgende:
Aja zo. Ze waren in ieder geval een stuk minder vriendelijk als de eerste keer dat ze bij Craster waren. Daar komt nog eens gezeik van. :)
Vind je het heel gek?
pi_125308464
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:38 schreef padlarf het volgende:

[..]

Had hij niet gewoon het eind van zijn zwaard vast?
Klopt.
pi_125308536
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Vind je het heel gek?
Uuhm ja. Ze zijn toch van Craster afhankelijk als ze willen overleven? (zo zei Mormont het vorig seizoen) Wat ik dan weer niet snap want ze kunnen makkelijk dat huis overnemen lijkt mij.
pi_125308637
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:46 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Uuhm ja. Ze zijn toch van Craster afhankelijk als ze willen overleven? (zo zei Mormont het vorig seizoen) Wat ik dan weer niet snap want ze kunnen makkelijk dat huis overnemen lijkt mij.
Ze haten elkaar en ik denk niet dat Mormont het goed zou vinden om Craster af te maken :P
pi_125308657
quote:

[..]

Alleen het huis is niet voldoende om beschermd te zijn, dus ze hadden Craster wel nodig. :)
pi_125308665
quote:

[..]

Eh wat? Het zijn 20 of 30 crows tegen 1 kerel. Ze kunnen die Craster natuurlijk makkelijk killen als hij hun niet binnenlaat.
pi_125308814
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Eh wat? Het zijn 20 of 30 crows tegen 1 kerel. Ze kunnen die Craster natuurlijk makkelijk killen als hij hun niet binnenlaat.
Ze komen al jaren bij die Craster maar toch houden ze zich altijd aan zijn regels... Waarom is dit dan?
  maandag 15 april 2013 @ 13:58:14 #37
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_125308965
Voor degene die het einde met muziek moesten kijken:

http://t.co/tjHsQPe9bo
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  maandag 15 april 2013 @ 14:00:17 #38
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125309026
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:54 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ze komen al jaren bij die Craster maar toch houden ze zich altijd aan zijn regels... Waarom is dit dan?
Het is volgens mij heel uitzonderlijk dat ze met een grote groep voorbij de Wall gaan. Meestal zijn het kleine groepjes, dus moeten ze de relatie wel goed houden, want die kunnen niks (of iig minder) beginnen tegen Craster en zijn dochterharem.
Ok stelletje hokboeren
pi_125309177
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja maar bedoelde die muziek erbij.
wtf idd :')
pi_125309216
http://insidetv.ew.com/2013/04/14/thrones-jaime-hand/

quote:
Sunday’s Game of Thrones concluded with an abrupt and shocking act of violence: A band of mercenaries cut off the right hand of the infamous knight Jaime Lannister (Nikolaj Coster-Waldau). The scene then smash-cut to black and over the credits played a rocking rendition of “The Bear and Maiden Fair,” a popular tavern song in the world of the show, performed by indie band The Hold Steady. Coster-Waldau and Thrones showrunners David Benioff and Dan Weiss spoke to EW about this week’s big moment.

“Jaime comes from a family where, if all else fails, yo1 can always buy your way out of a situation,” Coster-Waldau says. “Then he meets a man where that doesn’t work.”

That man is Locke,* the leader of The Brave Companions, a merciless sellsword group aligned with one of Robb Stark’s bannermen. And what’s quite important is that Jaime is right handed. The kingslayer lost his “sword hand,” the one that’s helped him gain a reputation as one of the deadliest swordsmen in Westeros. Coster-Waldau teases that the loss is going to be very tough for Jaime to handle (so to speak).

GET MORE EW: Subscribe to the magazine for only 33¢ an issue!

“It’s a horrifying experience and the question is, ‘Can he deal with that?’” Coster-Waldau says. “He’s defined as one of the greatest swordsman of all time. He draws a lot of confidence from that. And if you have something that so clearly defines you — not only the way you see yourself, but also the way the world sees you, and then you lose it … Now anyone can kill him! And it’s not like he’s the most popular guy.”

When we first reported the news that The Hold Steady would perform “The Bear and Maiden Fair” in season three, we teased that the song would not be used where fans of George R.R. Martin’s novels might expect. It’s tough to imagine a more unexpected moment than right after Locke slams a giant knife onto Jaime’s wrist. The wildly mismatched pairing of the violence and a rock song by a contemporary band was a very deliberate move.

“It’s such a shocking ending and when we read the scene in the books it was so shocking to us,” Weiss says. “To really hammer home the shock of that moment you need something unexpected. There’s no version of a traditional score that would keep you as off balance as we wanted that scene to leaving you feeling.”

“I can’t imagine having that conversation with Ramin [Djawadi] our composer — ‘Now we need the Jaime-gets-his-hand-chopped-off music,’” adds Benioff. who made his directorial debut with this episode. “What we always loved in An American Werewolf in London, we see our hero shot and killed and then his lover runs to embrace his dead body — it’s a sad ending — but then we cut to black and it’s [the bouncy 1961 Marcell's hit] ‘Blue Moon.’ And that jarring juxtaposition was fantastic.”
pi_125309263
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:54 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Omdat hij nuttiger was levend dan dood. Als hij ze nu buiten laat staan terwijl ze in hoge nood voor eten/ een schuilplaats zijn is hij nuttiger dood dan levend.
pi_125309603
quote:
Huh, ik dacht dat die lui soldaten waren van Roose Bolton en geen huurlingen.
pi_125309674
Nah volgens mij zijn ze door Bolton ingehuurd ja.
  maandag 15 april 2013 @ 14:19:56 #44
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125309824
Ok stelletje hokboeren
pi_125309844
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:00 schreef padlarf het volgende:

[..]

Het is volgens mij heel uitzonderlijk dat ze met een grote groep voorbij de Wall gaan. Meestal zijn het kleine groepjes, dus moeten ze de relatie wel goed houden, want die kunnen niks (of iig minder) beginnen tegen Craster en zijn dochterharem.
Ik denk dat ze hem met gemak aan kunnen. Maar wat heeft het voor nut om hem te doden? Ze gebruiken zijn huis wanneer ze in nood zijn. Als ze hem doden moet dat huis door hun bemand worden, voedsel geleverd, etc.

En Roose Bolton, ik kan er even geen gezicht bij bedenken. Hebben we hem al gezien?
pi_125309926
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:20 schreef Peunage het volgende:

[..]

En Roose Bolton, ik kan er even geen gezicht bij bedenken. Hebben we hem al gezien?
Natuurlijk, vorig seizoen al.
  maandag 15 april 2013 @ 14:23:17 #47
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125309992
Oh youtube :')

Ok stelletje hokboeren
pi_125309998
Haha dat einde was echt raar, gelukkig had ik subtitles aan staan zodat je toch door kreeg wat er werd gezegd.
pi_125310018
quote:

[..]

Ik denk dat ze hem met gemak aan kunnen. Maar wat heeft het voor nut om hem te doden? Ze gebruiken zijn huis wanneer ze in nood zijn. Als ze hem doden moet dat huis door hun bemand worden, voedsel geleverd, etc.
Het is toch heel simpel laat hij ze er nu niet in gaat die hele groep dood. Dus ze hebben niks te verliezen. Daarbij zullen ze er toch niet meer kunnen komen de wildlings zijn met vééél meer nu en al helemaal na die slachting bij de fist of first men.
pi_125310132
quote:

Sommige van die motto's zijn echt om te huilen. :')
pi_125310189
"A flayed man holds no secrets." is beter ;)
pi_125310245
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Het is toch heel simpel laat hij ze er nu niet in gaat die hele groep dood. Dus ze hebben niks te verliezen. Daarbij zullen ze er toch niet meer kunnen komen de wildlings zijn met vééél meer nu en al helemaal na die slachting bij de fist of first men.
Hoe wil hij ze tegenhouden dan? Ik denk dat die baas van de crows hem in z'n eentje ook wel aan kan.
  maandag 15 april 2013 @ 14:39:50 #53
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_125310590
Wie was die knakker die uuh die blonde gast hielp. Diezelfde als die em eerder hielp ontsnappen?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_125310654
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:39 schreef One_conundrum het volgende:
Wie was die knakker die uuh die blonde gast hielp. Diezelfde als die em eerder hielp ontsnappen?
Hij zei "Winter is coming". Zal het een Stark kunnen zijn?
  maandag 15 april 2013 @ 14:44:17 #55
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125310780
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:41 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hij zei "Winter is coming". Zal het een Stark kunnen zijn?
Hij zei "My Lord". Nee.
Ok stelletje hokboeren
pi_125310859
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:26 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sommige van die motto's zijn echt om te huilen. :')
Ik vind dat motto wel badass.

Al is 'A Flayed Men holds No Secret' idd beter.
  maandag 15 april 2013 @ 14:57:59 #57
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_125311275
Maar we weten dus nog niet wie dat is? Viel me ook op dat die blonde bang was, hij wist et dus ook niet.
pi_125311301
Het is allemaal een beetje matig qua motto's.

Winter is Coming, Ours is the Fury, Hear Me Roar, Growing Strong enzo.
pi_125311439
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:57 schreef One_conundrum het volgende:
Maar we weten dus nog niet wie dat is?
Klopt.
  maandag 15 april 2013 @ 15:02:53 #60
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_125311452
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:58 schreef Kirov het volgende:

Kan me er weinig druk om maken eerlijk gezegd :@

SPOILER
pi_125311577
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:58 schreef Kirov het volgende:

Unbent, Unbowed, Unbroken :D
pi_125311685
Wat een ongepaste muziek op 't laatst
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_125311957
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:44 schreef padlarf het volgende:

[..]

Hij zei "My Lord". Nee.
Hij zei letterlijk;
"Come, my lord. You're a long way from home and winter is coming".
pi_125311961
Uitstekende aflevering.

- Mooie scene van de Small Council
- The Young Wolf bijt (verbaal) aardig van zich af
- Bronn, Tyrion en Pod, gewoon buitengewoon komisch
- Jaime, Brienne, wat een heerlijk stelletje ;-)

Snapte alleen inderdaad de bowman niet die Theon redde..

SPOILER
  maandag 15 april 2013 @ 15:20:33 #65
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125311981
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:19 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hij zei letterlijk;
"Come, my lord. You're a long way from home and winter is coming".
Ja?
Ok stelletje hokboeren
pi_125312024
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:19 schreef Cinderella_Man het volgende:

SPOILER
Ik wil wel zeggen hoe het zit maar ik ben bang dat ik dan flink ga spoilen.
pi_125312079
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:20 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ja?
Winter is coming is wat de Starks zeggen toch?
Of hij is de eerste die ook echt bedoelt wat hij zegt(dus dat de winter er echt aan komt, het gaat koud worden), of hij bedoelt dat de Starks hem zoeken.

Hoop dat ze hem pakken.
  maandag 15 april 2013 @ 15:26:52 #68
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_125312222
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:21 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ik wil wel zeggen hoe het zit maar ik ben bang dat ik dan flink ga spoilen.
Daarom ga ik ook maar snel weer weg uit deze reeks. Ik weet weer genoeg ;)
  maandag 15 april 2013 @ 15:46:36 #69
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_125312842
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:23 schreef Peunage het volgende:

[..]

Of hij is de eerste die ook echt bedoelt wat hij zegt(dus dat de winter er echt aan komt, het gaat koud worden), of hij bedoelt dat de Starks hem zoeken.

Hoop dat ze hem pakken.
De winter komt er ook aan.
Dus het kan ook gewoon het feit zijn dat de winter eraan komt.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_125313184
Tyrion die zo ver mogelijk van Tywin ging zitten. _O_
  maandag 15 april 2013 @ 15:55:13 #71
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125313205
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:23 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hoop dat ze hem pakken.
Hij zei my lord tegen Theon. Dus is het een Iron Islander. (denk ik)
Ok stelletje hokboeren
  maandag 15 april 2013 @ 15:56:53 #72
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_125313279
Goede episode wel.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  maandag 15 april 2013 @ 16:16:57 #73
207863 Obama
Barack Hussein
pi_125314121
Heeft Podrick die hoeren nou wel of niet geneukt?

Ik dacht van niet, maar het werd steeds onduidelijker.
pi_125314218
De comments op youtube _O- _O- _O-
Wel oppassen, er zitten af en toe best wel dikke spoilers in.
Zoals 1 van de comments leest: "The comments are dark and full of Spoilers".
  maandag 15 april 2013 @ 16:21:33 #75
259569 ZodiaX
pi_125314330
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:16 schreef Obama het volgende:
Heeft Podrick die hoeren nou wel of niet geneukt?

Ik dacht van niet, maar het werd steeds onduidelijker.
Jawel, hij heeft ze wel geneukt, en zo goed dat de hoeren zich zo hebben vermaakt dat ze geen geld wouden aannemen.
Daarom zijn de andere twee ook zo geïnterreseerd hoe hij dat heeft gedaan.

Het is wel een beetje onrealistisch, maar ach, dit was gewoon zo'n komisch momentje.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_125314493
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:54 schreef pervertedhermit het volgende:
Tyrion die zo ver mogelijk van Tywin ging zitten. _O_
Ah, ik interpreteerde het heel anders, dat hij zich niet aan de zijde van de drie wilde scharen, niet aan Cersei's zijde, maar aan het hoofd van de tafel om Tywin af te troeven. :D
  maandag 15 april 2013 @ 16:27:40 #77
259569 ZodiaX
pi_125314578
quote:
11s.gif Op maandag 15 april 2013 16:25 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ah, ik interpreteerde het heel anders, dat hij zich niet aan de zijde van de drie wilde scharen, niet aan Cersei's zijde, maar aan het hoofd van de tafel om Tywin af te troeven. :D
Dat dacht ik ook ja.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  maandag 15 april 2013 @ 16:31:49 #78
207863 Obama
Barack Hussein
pi_125314731
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:21 schreef ZodiaX het volgende:

[..]

Jawel, hij heeft ze wel geneukt, en zo goed dat de hoeren zich zo hebben vermaakt dat ze geen geld wouden aannemen.
Daarom zijn de andere twee ook zo geïnterreseerd hoe hij dat heeft gedaan.

Het is wel een beetje onrealistisch, maar ach, dit was gewoon zo'n komisch momentje.
Haha geniaal......direct na die scene hoor je ook een paard hinniken:
"Hung as a horse" :')
pi_125314954
Hoe dan ook ik vind het wel gaaf om te zien dat alle Lannistertjes hoe langer hoe meer beginnen te ondervinden dat ze niet altijd naar papa kunnen kijken als ze in de penarie zitten. Dat heeft die GRRM goed uitgewerkt. _O_
pi_125315220
Comment van youtube:
"Jaime Lannister has 1 hand, Pod has 3 legs" :') _O-
  maandag 15 april 2013 @ 17:06:27 #81
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_125315938
Dat laatste stukje
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_125316333
Oh kom op, jullie kunnen best wel raden wie die jongen was die Theon redde. Ook niet gezien wie gecast is voor welke rol o.i.d.?
  maandag 15 april 2013 @ 17:29:01 #83
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125316647
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:18 schreef Poemgirl het volgende:
Oh kom op, jullie kunnen best wel raden wie die jongen was die Theon redde. Ook niet gezien wie gecast is voor welke rol o.i.d.?
Het interesseert me niet, ik zie het volgende week wel.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 15 april 2013 @ 17:29:20 #84
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_125316654
Ik hoef het niet te weten, zie het later wel als het verteld wordt.. Is veel epischer. Weer een weinigzeggende aflevering met een verrassend einde. Dany gedroeg zich als een idioot.. Dat geloof je toch niet.. Hoop dat ze nog die draak terug gaat halen..
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_125316699
Ik zag het gewoon allemaal van te voren aankomen, nadeel als je de boeken gelezen hebt. ;(
  maandag 15 april 2013 @ 17:32:38 #86
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125316759
Vond dit nou niet een super aflevering. Wel informatief op bepaalde punten en een paar strakke scenes zoals de Lanisters met hun zetelverdeling :)

Verder was het eind natuurlijk wel gruwelijk :D
pi_125316834
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:29 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik hoef het niet te weten, zie het later wel als het verteld wordt.. Is veel epischer. Weer een weinigzeggende aflevering met een verrassend einde. Dany gedroeg zich als een idioot.. Dat geloof je toch niet.. Hoop dat ze nog die draak terug gaat halen..
ik denk eerlijk gezegd niet dat ze die draak ook werkelijk afgeeft. Ik bedoel ze stemt in om de grootste en de sterkste af te geven. Ze kunnen al vliegen en op commando vuur spuwen. Ik denk dat ze hem afgeeft, de boel plat brand, en de draak terug vliegt naar haar.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  maandag 15 april 2013 @ 17:35:54 #88
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125316873
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:34 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

ik denk eerlijk gezegd niet dat ze die draak ook werkelijk afgeeft. Ik bedoel ze stemt in om de grootste en de sterkste af te geven. Ze kunnen al vliegen en op commando vuur spuwen. Ik denk dat ze hem afgeeft, de boel plat brand, en de draak terug vliegt naar haar.
Ongetwijfeld zoiets. Ik vond haar wel lekker autoritair met dat "Is that understood?" _O_
Ok stelletje hokboeren
pi_125316918
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:35 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zoiets. Ik vond haar wel lekker autoritair met dat "Is that understood?" _O_
Ja zeker, Zowiezo is ze toch echt een van mijn favo chars samen met "The king in the North" :Y
  maandag 15 april 2013 @ 17:38:03 #90
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_125316942
Ik dacht ook "Dany geeft die draak af, en het moment dat de Unsullied naar haar luisteren roept ze gewoon die draak terug"
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  maandag 15 april 2013 @ 17:38:17 #91
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125316951
Natuurlijk die draak geeft ze echt niet zomaar weg.
pi_125316962
Kan iemand me via dm zeggen wie die boogschutter is die Theon helpt? Dat snapte ik niet zo
pi_125317038
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:38 schreef mr-green het volgende:
Ik kan me het ook niet echt voor stellen. Terwijl ik toen ze het zei wel dacht van: neeeeee wat doe je stomme trut :P

quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 17:38 schreef Snowbells het volgende:
Kan iemand me via dm zeggen wie die boogschutter is die Theon helpt? Dat snapte ik niet zo
Ik blijf er bij dat hij een stark is, maar ik wil t nog niet weten eigk :P
  maandag 15 april 2013 @ 17:44:57 #94
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_125317171
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:38 schreef mr-green het volgende:
Nee, dat was ook mijn eerste gedacht inderdaad.
pi_125317307
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:34 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Denk het ook, het eerste wat ze die draak laat doen is die vent die die Unsullied soldaten verkoopt in de fik steken of opeten of waar die draak dan ook maar zin in heeft.
pi_125317400
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Denk het ook, het eerste wat ze die draak laat doen is die vent die die Unsullied soldaten verkoopt in de fik steken of opeten of waar die draak dan ook maar zin in heeft.
Op eten zal dat schattige draakje niet doen, maar ik ben er wel heilig van overtuigd dat ze hem op commando in de fik steekt zodra ze weg is met de Unsullied, of eventueel de oorlog al gewonnen heeft ;)
Ze neemt niet voor niks die slaaf van hem mee natuurlijk :P
pi_125317500
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 17:38 schreef Snowbells het volgende:
Ontsnapping gaat anders in de boeken, dus denk niet dat iemand je kan helpen.
  maandag 15 april 2013 @ 17:55:24 #98
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_125317501
Het hele idee van die Unsullied vind ik ook wel een tof concept. Wat Jorah ook al uitlegde, die Unsullied doden geen onschuldige mensen, maar doen enkel en alleen wat hen opgedragen wordt. Zo kun je toch nog een 'schone' oorlog voeren, in ieder geval van Dany's kant.
  maandag 15 april 2013 @ 17:55:59 #99
371073 gazhims3lv
pi_125317524
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:52 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Op eten zal dat schattige draakje niet doen, maar ik ben er wel heilig van overtuigd dat ze hem op commando in de fik steekt zodra ze weg is met de Unsullied, of eventueel de oorlog al gewonnen heeft ;)
Ze neemt niet voor niks die slaaf van hem mee natuurlijk :P
Dacht ik ook al, ik dacht eerst wtf ben jij aan het doen trutje.. Zelfs Barristan en Jorah snappen er niets van :')
-A Song of Ice and Fire-
pi_125317707
Mensen die de vele trailers van S3 hebben gezien (of mijn vorige UI :P ) weten denk ik wel wat er gaat gebeuren met de draken. :)
pi_125317797
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 17:55 schreef Zeroku het volgende:
Het hele idee van die Unsullied vind ik ook wel een tof concept. Wat Jorah ook al uitlegde, die Unsullied doden geen onschuldige mensen, maar doen enkel en alleen wat hen opgedragen wordt. Zo kun je toch nog een 'schone' oorlog voeren, in ieder geval van Dany's kant.
Vind het hele idee dat ze oorlog gaat voeren om een Troon te veroveren waar ze zogenaamd recht op heeft omdat ze Stormborn is sowieso debiel.
Ze kan hem ook niet eens overdragen want ze kan geen kinderen meer krijgen.
Daarbij zal een oorlog in de winter natuurlijk voor gigantisch veel onschuldige slachtoffers zorgen.
pi_125318164
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Vind het hele idee dat ze oorlog gaat voeren om een Troon te veroveren waar ze zogenaamd recht op heeft omdat ze Stormborn is sowieso debiel.
Ze kan hem ook niet eens overdragen want ze kan geen kinderen meer krijgen.
Daarbij zal een oorlog in de winter natuurlijk voor gigantisch veel onschuldige slachtoffers zorgen.
Zogenaamd? Ze is een Targaryen. Haar vader was koning en is vermoord, zij is de enige levende erfgenaam. Erg debiel ja.
pi_125318176
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:01 schreef Khaleesi het volgende:
Mensen die de vele trailers van S3 hebben gezien (of mijn vorige UI :P ) weten denk ik wel wat er gaat gebeuren met de draken. :)
Idd moest meteen aan jouw UI denken.

De preview van ep4 geeft in combi met jouw UI dat stukje weg.
Maar sowieso had ik het al raar gevonden als ze het zomaar had weg gegeven.
  maandag 15 april 2013 @ 18:18:34 #104
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_125318235
Wow, wat een einde van aflevering 3. Het wordt steeds spannender.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_125318245
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef MilanILF het volgende:

[..]

Zogenaamd? Ze is een Targaryen. Haar vader was koning en is vermoord, zij is de enige levende erfgenaam. Erg debiel ja.
De Targaryns zijn alleen allang geen koning meer. Omdat de helft van ze door incest totaal gestoord was. Alsof er voor de Targaryns geen andere waren die dan recht kunnen claimen op de troon.
  maandag 15 april 2013 @ 18:21:20 #106
360451 From_93_Til_Infinity
This is how we chill...
pi_125318338
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:15 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Je ziet in de titel wat er gebeurt, mag dus wel in spoilers...
Episode wat uitgekomen dus hoeft niet in spoilers?

Niet in dit topic komen als je niets wilt zien over de nieuwe aflevering.
pi_125319032
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

De Targaryns zijn alleen allang geen koning meer. Omdat de helft van ze door incest totaal gestoord was. Alsof er voor de Targaryns geen andere waren die dan recht kunnen claimen op de troon.
Wat lul jij nou voor onzin? Zij hebben Westeros veroverd. Hun bloedlijn heeft simpelweg recht op de troon.
  maandag 15 april 2013 @ 18:40:54 #108
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_125319095
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:39 schreef MilanILF het volgende:

[..]

Wat lul jij nou voor onzin? Zij hebben Westeros veroverd. Hun bloedlijn heeft simpelweg recht op de troon.
Maar Baratheon heeft vervolgens Westeros veroverd, waarom zouden zij dan geen recht op de troon hebben?
pi_125319108
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 15 april 2013 @ 18:41:28 #110
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_125319126
Daarnaast blijf ik die laatste scene nasty vinden, mijn hand verliezen is mijn grootste angst
pi_125319243
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Maar Baratheon heeft vervolgens Westeros veroverd, waarom zouden zij dan geen recht op de troon hebben?
Hij zegt dat de Targaryens daarvoor al geen recht meer hadden, wat onzin is. Daarnaast hebben de Baratheons niet per se Westeros veroverd. Er was sprake van een Rebellion waar meerdere partijen onderdeel van waren. Feit is dat Danaerys nog leeft en een Targaryen is.
pi_125319250
Baratheon heeft ook blood of the dragon in zich :@ De stichter van huize Baratheon was de halfbroer van Aegon the Conquerer, die Westeros binnenviel.
  maandag 15 april 2013 @ 18:45:06 #113
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125319293
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

De Baratheons hebben bloedbanden met de Targaryens, vandaar dat hij degene is die de troon kreeg. Wel een beetje opletten he. ;)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125319473
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Onzin :')

de Targaryens hebben minstens 300 jaar op de troon gezeten en zijn door die oorlog gewoon van de troon gestoten door Robert Baratheon. Ik denk dat minstens de helft van westeros de Targs weer op de troon willen zien O+
pi_125319561
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 18:48 schreef Snowbells het volgende:

[..]

de Targaryens hebben minstens 300 jaar op de troon gezeten en zijn door die oorlog gewoon van de troon gestoten door Robert Baratheon. Ik denk dat minstens de helft van westeros de Targs weer op de troon willen zien O+
Westeros geeft geen neuk. :P
pi_125319570
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Idd moest meteen aan jouw UI denken.

De preview van ep4 geeft in combi met jouw UI dat stukje weg.
Maar sowieso had ik het al raar gevonden als ze het zomaar had weg gegeven.
UI niet gezien, maar trailer zegt ook veel :Y wel tof dat volgende week meteen geantwoord wordt op die vraag of ze hem wel echt af geeft.
  maandag 15 april 2013 @ 18:51:20 #117
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_125319613
quote:

[..]

Ik denk dat geheel Westeros liever Joffrey NIET op de troon ziet, maakt geen ruk uit wie er dan op zit zolang hij het maar niet is.
pi_125319654
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik denk dat geheel Westeros liever Joffrey NIET op de troon ziet, maakt geen ruk uit wie er dan op zit zolang hij het maar niet is.
Joffrey, wat een kut jong is dat :')
pi_125319720
was weer leuk hoor vooral liedje op het end
leukste daarvan is nog dat het sommigen van jullie pissig maakt
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_125319751
Ik vond dat liedje op het eind ook geniaal geplaatst :') Heerlijk contrast
pi_125319768
quote:

[..]

Precies ^O^
pi_125319819
#teamtargaryen
pi_125319919
Weten jullie wanneer/welke ep, de vrouw en dochter van Stannis de verhaallijn binnenstappen (nu Carice weg is). Ik ben benieuwd naar die schattige (maar ziekelijke :'( ) Shireen.

Spelen ze een grote rol in het verhaal denken jullie of maar wat cameo's?

Spoilen hoeft niet, gewoon globaal. :)
pi_125319943
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:57 schreef Khaleesi het volgende:
Weten jullie wanneer/welke ep, de vrouw en dochter van Stannis de verhaallijn binnenstappen (nu Carice weg is). Ik ben benieuwd naar die schattige (maar ziekelijke :'( ) Shireen.

Spelen ze een grote rol in het verhaal denken jullie of maar wat cameo's?

Spoilen hoeft niet, gewoon globaal. :)
2 afleveringen nog wachten dan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_125319953
Ik denk cameo's
  maandag 15 april 2013 @ 18:58:32 #126
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125319966
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:50 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Westeros geeft geen neuk. :P
Ik denk het wel, je kan veel over ze zeggen, maar tot aan de Mad King zorgde de Targaryens wel voor stabiliteit. Iets wat zo voor Aegons Landing niet kenden.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125320075
Ik wil meer weten over Aerys/mad king in de serie
pi_125320143
quote:
11s.gif Op maandag 15 april 2013 19:00 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil meer weten over Aerys/mad king in de serie
Er is het één en ander uitgeknipt maar het komt wel denk ik.
pi_125320321
Geil

maandag 15 april 2013 @ 19:09:05 #130
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_125320535
wtf dat einde met dat muziekje :') wel weer verrassend
♔ KoningenUitGroningen ♔
  maandag 15 april 2013 @ 19:12:02 #131
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_125320688
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:01 schreef Khaleesi het volgende:
No spoilers hè, wel jammer dat je überhaupt zo'n accountje gemaakt hebt, die Khaleesi gaat dus niet elk moment dood
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_125320865
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:12 schreef Rickazio het volgende:

[..]

No spoilers hè, wel jammer dat je überhaupt zo'n accountje gemaakt hebt, die Khaleesi gaat dus niet elk moment dood
Zelfs ik weet niet wanneer ze dood gaat... :'(
pi_125321066
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 18:54 schreef MilanILF het volgende:

[..]

Precies ^O^
Robert Baratheon staat niet eens verder weg in de familie stamboom van de Targaryns dan Dany.
  maandag 15 april 2013 @ 19:31:09 #134
2738 Knut
Loyal Dog
pi_125321563
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Robert Baratheon staat niet eens verder weg in de familie stamboom van de Targaryns dan Dany.
Uhm... een heel stuk verder hoor. Nou weet ik dat ik het boek niet mag noemen ofzo, maar wat je nu zegt slaat echt compleet nergens op ...
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_125321838
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:31 schreef Knut het volgende:

[..]

Uhm... een heel stuk verder hoor. Nou weet ik dat ik het boek niet mag noemen ofzo, maar wat je nu zegt slaat echt compleet nergens op ...
Aegon is Roberts Overgrootopa en Danys overgrootopa. Nou wat een stuk verder echt niet normaal meer.
pi_125321956
Tegen elkaar opbieden wiens GoT-pikkie het grootst is... :')

:D
  maandag 15 april 2013 @ 19:41:33 #137
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_125322046
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:39 schreef Khaleesi het volgende:

Stukje in de whore-house was wel weer geinig, maar begint beetje over de top te worden
♔ KoningenUitGroningen ♔
  maandag 15 april 2013 @ 19:43:23 #138
2738 Knut
Loyal Dog
pi_125322128
quote:
Daenerys Targaryen [..] is the daughter of King Aerys II Targaryen
First in line is heel wat anders dan een hele zijtak door :)
  maandag 15 april 2013 @ 19:43:42 #139
2738 Knut
Loyal Dog
pi_125322142
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:39 schreef Khaleesi het volgende:

Mijn got pikkie is heel erg klein hoor, dat wint bijna iedereen van me.
pi_125322305
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:41 schreef Rickazio het volgende:

[..]

Stukje in de whore-house was wel weer geinig, maar begint beetje over de top te worden
Grappig dat die twee regular hoertjes helemaal naakt waren, maar die buigzame chick nog ondergoed aan had. Die twee regulars waren wss gewoon ingehuurde porno actrices, terwijl ze voor die buigzame chick een professionele yoga miep moesten inhuren, die ongetwijfeld nog te veel eigenwaarde had om helemaal naakt te gaan. :P Ofwel dat, ofwel vonden de makers het niet zo smaakvol om haar blote foefelaar in vol ornaat op de band te zetten. :P

Maar zo denk ik dan.
pi_125322309
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:43 schreef Knut het volgende:

[..]

First in line is heel wat anders dan een hele zijtak door :)
Volgens die redenatie was Vicerys de wettige opvolger dan. Maar die heeft ze laten vermoorden door haar man.
Eigenlijk is Dany dus ook een Usurper
pi_125322393
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:47 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Grappig dat die twee regular hoertjes helemaal naakt waren, maar die buigzame chick nog ondergoed aan had. Die twee regulars waren wss gewoon ingehuurde porno actrices, terwijl ze voor die buigzame chick een professionele yoga miep moesten inhuren, die ongetwijfeld nog te veel eigenwaarde had om helemaal naakt te gaan. :P Ofwel dat, ofwel vonden de makers het niet zo smaakvol om haar blote foefelaar in vol ornaat op de band te zetten. :P

Maar zo denk ik dan.
mijn gokje is dat laatste aangezien zij haar gespreide benen gebruikte om het gordijn open te doen _O-
  maandag 15 april 2013 @ 19:54:00 #143
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_125322626
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:47 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Maar zo denk ik dan.
Ik denk het laatste. Iets teveel van het goede. :s)
pi_125323424
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Volgens die redenatie was Vicerys de wettige opvolger dan. Maar die heeft ze laten vermoorden door haar man.
Niemand ontkent ook dat Viserys de rechtmatige opvolger was. Joe.
pi_125323768
Vond het een goede aflevering. Moest zelfs in het begin even lachen over de scene van Tyrion en Cercei die stoelen gingen verschuiven :D En omg die hand scene, vond em gruwelijk :{ En wat is dat met het liedje op het eind. Leek net zo'n doorsnee aftiteling film, had ik niet verwacht. Maar wel leuk voor de verandering :)
  maandag 15 april 2013 @ 20:15:48 #146
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125323878
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik vind dit een onzinnige redenering. Als Viserys de wettige troonopvolger was, dan verschoof het bij zijn dood gewoon naar Dany, ongeacht hoe hij aan zijn einde kwam.
Ok stelletje hokboeren
pi_125324057
Trouwens wie is nou die jongen die zei dat 'Winter is comming'? :o
pi_125324312
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:18 schreef koekii het volgende:
Trouwens wie is nou die jongen die zei dat 'Winter is comming'? :o
Gewoon afwachten. :)
pi_125324392
Wat bekende Britse gezichten deze aflevering, Tobias Menzies (o.a Brutus in Rome), Hannah Murray
(o.a Cassie in skins) en Iwan Rheon (o.a Simon in misfits). Zag ser Davos deze week ook in Doctor who _O-
pi_125324489
Moet nog steeds keer alle boeken kopen.

Ja ik ben er zo 1, ken de tv serie maar niet de boeken nog.
pi_125324582
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Aegon is Roberts Overgrootopa en Danys overgrootopa. Nou wat een stuk verder echt niet normaal meer.
Robert Baratheon is een achterachterneef van Daenerys Targaryen via de moeder van Robert. Daarnaast is Robert in de mannelijke lijn een verre afstammeling van een vermoedelijke Targaryen bastaard.
pi_125325087
quote:
11s.gif Op maandag 15 april 2013 20:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Wat bekende Britse gezichten deze aflevering, Tobias Menzies (o.a Brutus in Rome), Hannah Murray
(o.a Cassie in skins) en Iwan Rheon (o.a Simon in misfits). Zag ser Davos deze week ook in Doctor who _O-
Gendry en Die warg zijn ook uit Skins
pi_125325146
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Gendry en Die warg zijn ook uit Skins
ja klopt :P
pi_125325846
De track tijdens de aftiteling _O_ Bazenplaat

Goeie aflevering!
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 15 april 2013 @ 20:54:37 #155
2738 Knut
Loyal Dog
pi_125326028
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:15 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ik vind dit een onzinnige redenering. Als Viserys de wettige troonopvolger was, dan verschoof het bij zijn dood gewoon naar Dany, ongeacht hoe hij aan zijn einde kwam.
Correct. En daarbij was het viserys die door zijn eigen gedrag zijn eigen dood veroorzaakte. Hier had dany weinig aan kunnen doen.
  maandag 15 april 2013 @ 20:55:51 #156
2738 Knut
Loyal Dog
pi_125326099
De warg ken je ook uit Pirates of the Carribean trouwens. De piraat met het glazen oog.
pi_125326317
En als 'dwight' Gareth in de UK versie van The Office.
pi_125326779
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:25 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Gewoon afwachten. :)
Ik wil niet wachten. Ik heb geen geduld |:(
pi_125327464
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 21:05 schreef koekii het volgende:

[..]

Ik wil niet wachten. Ik heb geen geduld |:(
Tsja, je bent een vrouw he...
  maandag 15 april 2013 @ 21:25:39 #160
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_125328094
Wie is trouwens die tweede man bij de Merry Men? niet die gast die de Hound kent, maar degene die zegt dat die dikke de reden is dat iedereen honger heeft. Die ken ik ook ergens van volgens mij...
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  maandag 15 april 2013 @ 21:32:15 #161
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_125328545
Wat de fuck. De laatste 2 minuten geluid is vervangen door The bear with the maiden hair. Haalt toch wel een beetje de spanning uit het hand afhakken.
and then...
  maandag 15 april 2013 @ 21:32:51 #162
331553 Schalks.
pi_125328587
Maar by the old gods and the new, wat een goede serie is het toch _O_. Deze aflevering heeft dat weer eens bewezen.
and then...
  maandag 15 april 2013 @ 21:33:58 #163
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_125328653
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 21:32 schreef Schalks. het volgende:
Wat de fuck. De laatste 2 minuten geluid is vervangen door The bear with the maiden hair. Haalt toch wel een beetje de spanning uit het hand afhakken.
Foutje in sommige versies. Schijnt dat de "Proper" versie er geen last van heeft (ben hem nu aan het binnenhalen, binnenkort meer), en ook de grotere versies (720p, etc.) schijnen er geen last van te hebben.

En op youtube staat het einde vast op de goede manier
pi_125328725
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef Tanin het volgende:

[..]

Foutje in sommige versies. Schijnt dat de "Proper" versie er geen last van heeft (ben hem nu aan het binnenhalen, binnenkort meer), en ook de grotere versies (720p, etc.) schijnen er geen last van te hebben.

En op youtube staat het einde vast op de goede manier
Is idd allemaal al uitvoerig besproken in dit en vorig topic.
  maandag 15 april 2013 @ 21:38:22 #165
331553 Schalks.
pi_125328954
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Is idd allemaal al uitvoerig besproken in dit en vorig topic.
Sorry hoor. Ik had alleen deze pagina nog gelezen :').
and then...
pi_125329300
quote:
16s.gif Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef Schalks. het volgende:

[..]

Sorry hoor. Ik had alleen deze pagina nog gelezen :').
Mallerd!
  maandag 15 april 2013 @ 21:48:25 #167
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_125329638
Net gekeken.
Arme Jaime ;( Ik mag hem.
Helemaal super.
pi_125329717
Waarschijnlijk al lang geleden besproken, maar waarom kon Viserys niet tegen vuur/hitte en Dany wel? Als het antwoord alleen in het boek staat hoef ik het niet te weten ;)
pi_125329792
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef Peunage het volgende:
Waarschijnlijk al lang geleden besproken, maar waarom kon Viserys niet tegen vuur/hitte en Dany wel? Als het antwoord alleen in het boek staat hoed ik het niet te weten ;)
In de serie: Once in a lifetime event.
In de boeken; hebben we het niet over.
  maandag 15 april 2013 @ 21:51:19 #170
371073 gazhims3lv
pi_125329857
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef Kyubey het volgende:
Net gekeken.
Hij is dit seizoen inderdaad erg sympathiek.. Wel zielig voor zn zwaardhand :'(
-A Song of Ice and Fire-
pi_125329925
quote:
Net gekeken.
Gewoon niet handig van hem dat gelul over z'n vader. Hij stak z'n hand als het ware in het vuur. Maar de Lannisters kennende heeft hij wel een troef achter de hand.
pi_125329927
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Hij is dit seizoen inderdaad erg sympathiek.. Wel zielig voor zn zwaardhand :'(
Zou Tywin hem nog wel terugwillen zo!!??
Damaged goods...
pi_125329973
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Aah ok.
  maandag 15 april 2013 @ 21:53:14 #174
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_125329991
Ben ik blij dat ik dit topic vandaag niet gechecked heb, ik zag t al aan de tt eigenlijk. :P

Arme Jamie, dat wordt rukken met links. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 15 april 2013 @ 21:56:55 #175
371073 gazhims3lv
pi_125330256
quote:
11s.gif Op maandag 15 april 2013 21:52 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Zou Tywin hem nog wel terugwillen zo!!??
Damaged goods...
Hij zal vast wel leren vechten met links :P..
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 15 april 2013 @ 21:57:29 #176
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_125330301
Zal Edmure Tully ooit nog een dolk planten in de rug van Mance Rayder? Of verwar ik GoT nu met een andere serie...? :P

Toch grappig, die twee 'Rome'-acteurs in GoT nu :Y
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 15 april 2013 @ 21:57:45 #177
371073 gazhims3lv
pi_125330320
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Klopt, Targaryens kunnen gewoon dood door vuur.. dat van Dany was eenmalig door iets met Drogos lichaam ofzo.
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 15 april 2013 @ 21:59:10 #178
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_125330417
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Klopt, Targaryens kunnen gewoon dood door vuur.. dat van Dany was eenmalig door iets met Drogos lichaam ofzo.
Huh? Waar komt dat vandaan? Ik kan me dat niet herinneren.
Helemaal super.
pi_125330545
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

De combinatie van de lichamen en geesten Drogo en schapenneukersvrouw, samen met haar eigen opoffering (want dat was het in principe) heeft ervoor gezorgd dat ze bleef leven en de draakjes kwamen. Daar komt het op neer geloof ik.
pi_125330588
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Huh? Waar komt dat vandaan? Ik kan me dat niet herinneren.
Drogo lag op de brandstapel met zijn knol. ;)
  maandag 15 april 2013 @ 22:02:18 #181
371073 gazhims3lv
pi_125330627
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

De combinatie van de lichamen en geesten Drogo en schapenneukersvrouw, samen met haar eigen opoffering (want dat was het in principe) heeft ervoor gezorgd dat ze bleef leven en de draakjes kwamen. Daar komt het op neer geloof ik.
Dat dus
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 15 april 2013 @ 22:06:27 #182
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_125330888
quote:
Hannah Murray zat vorig seizoen ook in al GoT. Iwan had ik alleen nog niet herkend potverdorie terwijl ik in Misfits toch wel zwaar fan van hem was _O_
吴 曼 迪
pi_125330905
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:15 schreef padlarf het volgende:
Ik denk dat iemand anders de wettige troonopvolger is, maar dat is nav een theorie die ik ergens las :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125330923
Maar ik kan mij herinneren dat ze daarvoor ook buitengewoon goed tegen hitte(kokend/heet water in bad) en vuur kan.
pi_125331034
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:07 schreef Peunage het volgende:
Maar ik kan mij herinneren dat ze daarvoor ook buitengewoon goed tegen hitte(kokend/heet water in bad) en vuur kan.
Plus in The House of The Undying. Me dunkt dat ze gewoon permanent hitte proof is...... Ofnie??
  maandag 15 april 2013 @ 22:09:01 #186
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125331053
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat iemand anders de wettige troonopvolger is, maar dat is nav een theorie die ik ergens las :7
Dat kan uiteraard ook. Maar als Viserys de rechtmatige troonopvolger was, dan is Dany het nu.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 15 april 2013 @ 22:09:59 #187
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_125331093
quote:
Net gekeken.
Dit. Jaime en Arya zijn de tofste van de serie.
  maandag 15 april 2013 @ 22:10:07 #188
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125331099
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:07 schreef Peunage het volgende:
Klopt, die opofferingstheorie kan meteen overboord (IMO)
Ok stelletje hokboeren
  maandag 15 april 2013 @ 22:10:26 #189
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_125331121
Overigens vind ik het super goed gedaan in de serie qua onduidelijkheid/mysterie om die jongen wat Theon helpt, komt hij inderdaad ook van de Iron Islands (want goede boogschutter) of is hij de Bastard van Bolton (een van de mannen die Theon weer wilde oppakken zei bastard tegen hem, deze scheldnaam heeft dan wel een dubbele bodem) zelf die gestuurd was om Winterfell terug te nemen.
吴 曼 迪
pi_125331184
quote:
17s.gif Op maandag 15 april 2013 22:06 schreef megamandy het volgende:

[..]

Hannah Murray zat vorig seizoen ook in al GoT. Iwan had ik alleen nog niet herkend potverdorie terwijl ik in Misfits toch wel zwaar fan van hem was _O_
Ik merkte haar nu pas op :@ Iwan kwam mij meteen bekend voor, hij ziet er in misfits heel anders uit vooral de eerste twee seizoenen :P
pi_125331220
Ze kunnen gewoon extreem goed tegen vuur, de targaryens. Maar GRRM heeft zelf gezegd dat ze er niet immuun voor zijn.
  maandag 15 april 2013 @ 22:13:16 #192
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_125331275

En ik mij maar afvragen waarvan ik die jongen dus kende wat hier staat te wijzen :')
吴 曼 迪
pi_125331312
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zal Edmure Tully ooit nog een dolk planten in de rug van Mance Rayder? Of verwar ik GoT nu met een andere serie...? :P

Toch grappig, die twee 'Rome'-acteurs in GoT nu :Y
Wacht wie is de tweede? Brutus en?
pi_125331313
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 22:12 schreef Snowbells het volgende:
Ze kunnen gewoon extreem goed tegen vuur, de targaryens. Maar GRRM heeft zelf gezegd dat ze er niet immuun voor zijn.
Wat is dit nou weer voor vaag gedoe... :') Viserys heeft op elk mogelijk moment aangetoond dat ie er helemaal niet tegen kan. Dany heeft op elk mogelijk moment aangetoond dat ze er immuun voor is.
Lijkt me duidelijk. :)
pi_125331333
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:13 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Wacht wie is de tweede? Brutus en?
Ceasar
pi_125331382
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef dada3322 het volgende:

[..]

Ceasar
oh ja _O- Ik wist dat ik hem ergens van kende :')
  maandag 15 april 2013 @ 22:18:28 #197
370431 drakin
vurig typje
pi_125331589
Van wie is dat nummer op het eind, wel een mooi nummer.

Heb wel de aflevering een 2e keer binnen moeten halen zodat ik het einde nog kon verstaan wat ze zeiden,
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_125331678
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:08 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Plus in The House of The Undying. Me dunkt dat ze gewoon permanent hitte proof is...... Ofnie??
Ja ze heeft bloed van de laatste draak in zich, is ook uitgelegd in de serie ;) Daardoor kan ze tegen vuur, ze pakte dat ei toen ook zo vast ;) Dat de eitjes uit gekomen zijn komt alleen door de extreme hitte, ook dat is uitgelegd ;)
pi_125331837
Toffe aflevering! Moet zeggen dat het achter The Wall steeds spannender begint te worden. :) Verder;

* Stoelendans met Cersei en Tyrion. _O-
* Pod _O_ _O_
* The hand of the Kingslayer :X :X

En gewoon 2 verwijzingen naar the Godfather in deze aflevering! :D :P
  maandag 15 april 2013 @ 22:23:23 #200
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_125331963
Prachtig inderdaad die scene met de small council, die stilte, de gezichtsuitdrukkingen, Tyrion die teeeeergend langzaam die stoel naar een andere plek sleept :D
吴 曼 迪
pi_125333582
Altijd wel leuk om na de aflevering gekeken te hebben terug te lezen wat de rest vond en wat dingen op te helderen, maar het is altijd weer uitkijken voor spoilers en/of boeklezers :P

Ik had deze aflevering wel wat meer actie verwacht eigenlijk. Op het einde na gebeurde er weinig schokkends. Ik snap wel dat het niet altijd feest kan zijn, maar na twee redelijke actieloze afleveringen had ik er wel wat meer van verwacht.

Ik vond het mooi dat die hand van Jamie eraf ging. In bijna elke serie zijn de hoofdpersonages ongenaakbaar en worden ze toch altijd geruild of vrijgelaten, of ontsnappen ze. Leuk om te zien dat bij GoT dit niet zo is, net als bij Ned. Alleen jammer dat die vlieger bij Theon dan weer niet opgaat, 2x 'gered' in één aflevering :(
pi_125333621
Ik had eigenlijk gehoopt dat hij de stoel helemaal naar de andere kant zou schuiven naast Cercei _O-
  maandag 15 april 2013 @ 22:49:37 #203
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_125333715
Oh en waarom zegt niemand iets over "Valar Morghulis"? :D
Jacqen H'Ghar zei dat tegen Arya toen hij de munt gaf, en dat ze dat moest zeggen als ze ooit in Bravos zou zijn.

Deze aflevering zeiden Dany en Missandei het, "Valar Morghulis" "Indeed, all men must die. But we are not men". _O_
吴 曼 迪
pi_125333768
quote:
17s.gif Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef megamandy het volgende:
Jacqen H'Ghar zei dat tegen Arya toen hij de munt gaf, en dat ze dat moest zeggen als ze ooit in Bravos zou zijn.

Deze aflevering zeiden Dany en Missandei het, "Valar Morghulis" "Indeed, all men must die. But we are not men". _O_
Meh, te feministisch.
pi_125333772
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Peunage het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat hij de stoel helemaal naar de andere kant zou schuiven naast Cercei _O-
Nee juist dat hij de stoel ook aan het hoofd van de tafel zette, was een steek richting de andere 4 die vochten om zo dicht mogelijk bij Tyrion Tywin te zitten. Maar hij overtrof hun door aan het (andere) hoofd te gaan zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Omega op 15-04-2013 22:57:23 ]
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  maandag 15 april 2013 @ 22:51:53 #206
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_125333859
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:50 schreef Peunage het volgende:

[..]

Meh, te feministisch.
:') Het gaat dan ook meer over het eerste gedeelte van de zin natuurlijk.
吴 曼 迪
  maandag 15 april 2013 @ 22:54:25 #207
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_125334012
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:50 schreef Omega het volgende:

[..]

Nee juist dat hij de stoel ook aan het hoofd van de tafel zette, was een steek richting de andere 4 die vochten om zo dicht mogelijk bij Tyrion te zitten. Maar hij overtrof hun door aan het (andere) hoofd te gaan zitten.
Tywin ;)
pi_125334025
quote:
17s.gif Op maandag 15 april 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:

[..]

:') Het gaat dan ook meer over het eerste gedeelte van de zin natuurlijk.
Trol :D
pi_125334172
quote:
pi_125334310
Was ik btw de enige die moest rillen toen Hot Pie "Winterhell" zei... :')
  maandag 15 april 2013 @ 23:05:48 #211
133369 Jivis
Critikut
pi_125334836
Mooie laatste scene, maar ik vond dat eindliedje er flink afbreuk aan doen. Maakt het een beetje ridicuul.
Amen.
pi_125336049
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 22:09 schreef padlarf het volgende:
Dat kan uiteraard ook. Maar als Viserys de rechtmatige troonopvolger was, dan is Dany het nu.
De persoon die ik voor ogen heb nav die best goed onderbouwde theorie komt voor Viserys.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 april 2013 @ 23:30:16 #213
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_125336228
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De persoon die ik voor ogen heb nav die best goed onderbouwde theorie komt voor Viserys.
Is die theorie uit te leggen zonder enorme (boek)spoilers weg te geven? Ik bedoel, een spoilertje kan ik best tegen maar niet iets van het kaliber "Ned gaat dood"
  maandag 15 april 2013 @ 23:31:56 #214
371073 gazhims3lv
pi_125336332
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:30 schreef Tanin het volgende:

[..]

Is die theorie uit te leggen zonder enorme (boek)spoilers weg te geven? Ik bedoel, een spoilertje kan ik best tegen maar niet iets van het kaliber "Ned gaat dood"
Gaat ned dood? Omg spoileralert!!! Sukkel moet nog het eerste seizoen zien!! Dacht dat die gewoon even op vakantie was in qarth ofzo
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 15 april 2013 @ 23:35:05 #215
371073 gazhims3lv
pi_125336514
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef Onufriev het volgende:
Altijd wel leuk om na de aflevering gekeken te hebben terug te lezen wat de rest vond en wat dingen op te helderen, maar het is altijd weer uitkijken voor spoilers en/of boeklezers :P

Ik had deze aflevering wel wat meer actie verwacht eigenlijk. Op het einde na gebeurde er weinig schokkends. Ik snap wel dat het niet altijd feest kan zijn, maar na twee redelijke actieloze afleveringen had ik er wel wat meer van verwacht.

Ik vond het mooi dat die hand van Jamie eraf ging. In bijna elke serie zijn de hoofdpersonages ongenaakbaar en worden ze toch altijd geruild of vrijgelaten, of ontsnappen ze. Leuk om te zien dat bij GoT dit niet zo is, net als bij Ned. Alleen jammer dat die vlieger bij Theon dan weer niet opgaat, 2x 'gered' in één aflevering :(
Dat ligt niet aan de serie maar aan de schrijver. Het verhaal staat namelijk al vast :O
-A Song of Ice and Fire-
pi_125336554
Ik zou Isabeau echt aan willen raden om niet meer te vertellen want dit is echt wel big...
Ik wou dat ik het niet wist... :'(
pi_125336617
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:30 schreef Tanin het volgende:
Het staat ook (nog) niet in de boeken. Het is idd big, maar alleen maar gededuceerd uit bepaalde teksten en gebeurtenissen in de boeken. Ik zoek even de link op, moment.
pi_125336649
quote:
11s.gif Op maandag 15 april 2013 23:35 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zou Isabeau echt aan willen raden om niet meer te vertellen want dit is echt wel big...
Ik wou dat ik het niet wist... :'(
Ik was aan het stumblen en kwam er op terecht en dacht: welnee....en toen ging ik lezen :') En aan het eind dacht ik: !!!!
  maandag 15 april 2013 @ 23:38:03 #219
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125336681
Geniale aflevering weer. Tyrion _O_ _O_ Wat een held is dat. Alleen jammer genoeg geen Joffrey scenes :P . Khaleesi ook weer O+
Oh.
  maandag 15 april 2013 @ 23:41:28 #220
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_125336880
Eigenlijk moet ik het even niet meer kijken, 1ep per week is gewoon niet genoeg!
pi_125336926
Tekst op de website in de spoiler:
quote:
SPOILER WARNING: Whilst the majority of this article relates to theory, speculation and deduction, it contains a few potential spoilers relating to the events of all 5 currently available “A Song of Ice and Fire” books, and to Season 1 & Season 2 of the “Game of Thrones” TV Series. Where possible, I have omitted any spoiler-esque information unless I consider it essential to the article’s subject matter
SPOILER
Als dit klopt is het geen kleine spoiler, dus niet klikken als je het niet wilt weten :)
  maandag 15 april 2013 @ 23:43:31 #222
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125336992
Die man ook met al zijn dochters :') _O-
Oh.
  maandag 15 april 2013 @ 23:44:44 #223
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_125337060
Bovenstaande twee posts onder elkaar:

_O- Stel je voor dat die vent de rechtmatige erfgenaam is _O-
  maandag 15 april 2013 @ 23:45:02 #224
331553 Schalks.
pi_125337075
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Als dit klopt is het geen kleine spoiler, dus niet klikken als je het niet wilt weten :)
Ik denk dat het klopt.

SPOILER
Ik vind het wel vet zo, de voorgelezen tekst :).
and then...
pi_125337108
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef Tanin het volgende:
Bovenstaande twee posts onder elkaar:

_O- Stel je voor dat die vent de rechtmatige erfgenaam is _O-
Dat zou toch geweldig zijn O+

En ja, na het lezen van dat artikel dacht ik ook: dit moet gewoon kloppen :o En het klopte zelfs met mijn eigen gevoel.
SPOILER
  maandag 15 april 2013 @ 23:46:00 #226
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_125337126
quote:

[..]

SPOILER
Not sure of dit echt een spoiler is als je de boeken al hebt gelezen? (zo komt het over lol) Indien ja dan lees ik 'm niet. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_125337143
Kill this topic with fire... :'(
Do it now.
  maandag 15 april 2013 @ 23:46:20 #228
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_125337146
Niet.... op... spoiler..... klikken.... moet.. het .... tegenhouden....
pi_125337244
quote:
11s.gif Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef Curlbrah het volgende:
Not sure of dit echt een spoiler is als je de boeken al hebt gelezen? (zo komt het over lol) Indien ja dan lees ik 'm niet. :P
Dit staat niet in de boeken die uit zijn.
  maandag 15 april 2013 @ 23:48:31 #230
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_125337268
ok dan kijk ik niet.
  maandag 15 april 2013 @ 23:48:47 #231
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_125337283
heb nu ineens een vermoeden..
  maandag 15 april 2013 @ 23:49:32 #232
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_125337313
Ik wil klikken maar ik weet ook zeker dat ik er spijt van krijg :'(

Nu moet ik zeker 10 jaar gaan wachten tot het ooit op tv komt? :P
吴 曼 迪
pi_125337377
Ik ga dit topic maar ontvolgen als er kansloze spoilers (zelfs in tags) gezet gaan worden,

Opflikkeren.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125337380
quote:
17s.gif Op maandag 15 april 2013 23:49 schreef megamandy het volgende:
Ik wil klikken maar ik weet ook zeker dat ik er spijt van krijg :'(

Nu moet ik zeker 10 jaar gaan wachten tot het ooit op tv komt? :P
Ja, dat vrees ik dus ook _O- Misschien ben ik het tegen die tijd alweer vergeten O-)
Als het al klopt hè, het is maar een theorie. Geen idee of de schrijver het ook zo bedoelde :D
pi_125337390
Ik hoop zo dat die theorie waar is, ik denk het zelf in ieder geval wel. Alles klopt gewoon, de dingen die Ned zei, de gebeurtenissen in Qarth in the house of the undying, de profetie, álles.
  maandag 15 april 2013 @ 23:53:27 #236
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_125337497
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat vrees ik dus ook _O- Misschien ben ik het tegen die tijd alweer vergeten O-)
Als het al klopt hè, het is maar een theorie. Geen idee of de schrijver het ook zo bedoelde :D
Dat vergeten lukt bij mij nooit, dus ik ga lekker niet klikken :9
吴 曼 迪
pi_125337580
Ik heb eigenlijk ook weinig zin meer om heel dat GoT op de voet te volgen.
Wel leuk en alles deze reeks op FOK! maar de spoilers maken me kapot... :'(
Tevens zou ik beter wachten en alle eps in 1 keer kijken....

Maar ik ben zo zwak..... ;(
pi_125337741
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 23:35 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan de serie maar aan de schrijver. Het verhaal staat namelijk al vast :O
Ik post toch dat ik het gewoon leuk vindt aan de serie, niet dat ik de regisseurs en schrijvers van de serie zo goed vind.

[ Bericht 4% gewijzigd door Onufriev op 16-04-2013 00:10:22 ]
  maandag 15 april 2013 @ 23:59:28 #239
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125337811
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb eigenlijk ook weinig zin meer om heel dat GoT op de voet te volgen.
Wel leuk en alles deze reeks op FOK! maar de spoilers maken me kapot... :'(
Tevens zou ik beter wachten en alle eps in 1 keer kijken....

Maar ik ben zo zwak..... ;(
Ik vind het wel leuk een keer elke week een episode :P
Oh.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:00:35 #240
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_125337869
quote:

[..]

SPOILER
het idee heb ik al lezend ook wel eens gehad, maar dit is wel een mooie uitleg :Y
Zelfs de titel zou het al verklaren
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_125337898
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

Ik vind het wel leuk een keer elke week een episode :P
Ik vind het vreselijk -O- Ik wil eigenlijk gewoon veel afleveringen per avond kijken. En ik zi ehet nog wel gebeuren dat we niet eens elk jaar een nieuw seizoen krijgen omdat de schrijver de boeken niet klaar heeft :+
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:02:30 #242
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125337945
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het vreselijk -O- Ik wil eigenlijk gewoon veel afleveringen per avond kijken. En ik zi ehet nog wel gebeuren dat we niet eens elk jaar een nieuw seizoen krijgen omdat de schrijver de boeken niet klaar heeft :+
Ik keek seizoen 1 en 2 zo achter elkaar. Maar hierbij vind ik die spanning voor volgende week leuk. Kan je de opbouw beter waarderen enzo :P
Oh.
pi_125337979
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik keek seizoen 1 en 2 zo achter elkaar. Maar hierbij vind ik die spanning voor volgende week leuk. Kan je de opbouw beter waarderen enzo :P
Maar er gebeurt per aflevering vaak niet zoveel! Er zijn zoveel verhaallijnen dat je maar een paar minuten per verhaallijn hebt.
pi_125338026
Eraf met zijn hand *O*

Overigens in een week tijd alles gekeken (had nog nooit iets gezien) en nu eindelijk gebeurd er iets met die Lannister :)
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:04:48 #245
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125338045
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar er gebeurt per aflevering vaak niet zoveel! Er zijn zoveel verhaallijnen dat je maar een paar minuten per verhaallijn hebt.
Ja dat is wel zo. Maar toch vind ik de opbouw wel heel erg goed. Al is het soms wel een redelijke chaos. Hoeveel boeken heeft die man al geschreven?
Oh.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:05:38 #246
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125338088
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Eraf met zijn hand *O*

Overigens in een week tijd alles gekeken (had nog nooit iets gezien) en nu eindelijk gebeurd er iets met die Lannister :)
Ik vind die Lannisters wel bazen :P. Tyrion en Jaime _O_ Cersei lekkere bitch :9 Tywin uberbaas _O_ En die Joffrey is gewoon zo heerlijk irritant dat het geniaal is :P
Oh.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:07:08 #247
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_125338161
van mij mag een aflevering best langer duren, vorige week dacht ik 10 minuten, nu een half uur. :')
pi_125338252
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind die Lannisters wel bazen :P. Tyrion en Jaime _O_ Cersei lekkere bitch :9 Tywin uberbaas _O_ En die Joffrey is gewoon zo heerlijk irritant dat het geniaal is :P
Ik ga nooit meer anders naar die acteur die Joffrey speelt kijken :') Die kan alleen nog bad guys spelen in mijn ogen. En voor zowel Tyrion als Jaime heb ik wel een zwak :D
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:09:50 #249
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125338283
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:07 schreef MPC60 het volgende:
van mij mag een aflevering best langer duren, vorige week dacht ik 10 minuten, nu een half uur. :')
Soms scheelt het nog wel 5 minuten :P
Oh.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:10:29 #250
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125338309
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga nooit meer anders naar die acteur die Joffrey speelt kijken :') Die kan alleen nog bad guys spelen in mijn ogen. En voor zowel Tyrion als Jaime heb ik wel een zwak :D
Telkens als ik die Joffrey zie wil ik hem echt door het beeldscherm sleuren. Maar toch zou ik het jammer vinden als hij dood gaat in de serie :P
Oh.
pi_125338523
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Telkens als ik die Joffrey zie wil ik hem echt door het beeldscherm sleuren. Maar toch zou ik het jammer vinden als hij dood gaat in de serie :P

:D Ik wil hem heel graag dood zien, maar dat zou idd ook wel erg zonde zijn, dus toch maar niet :+
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:15:46 #252
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125338565
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:D Ik wil hem heel graag dood zien, maar dat zou idd ook wel erg zonde zijn, dus toch maar niet :+
Mag wel in laatste episode van laatste seizoen. En dan een marteldood ofzo _O_
Oh.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:16:17 #253
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_125338593
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Of een Crime Passionale door Margaery :9
pi_125338597
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

Of hij struikelt over zijn koningsmantel en klettert van de trap :'(
pi_125338661
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:16 schreef Tanin het volgende:

Of een Crime Passionale door Margaery :9
Er zijn wel heel veel kandidaten die hem dood leuker zullen vinden. Dat maakt het ook wel weer boeiend. Zoveel mogelijkheden! :D Als hij al dood gaat. Ik zou hem gewoon in een cel gooien en verder vergeten. Beetje brood en water: have a nice life.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:17:49 #256
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125338665
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of hij wordt in de poepert van de draak van Khaleesi gedouwd.
Oh.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:18:11 #257
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125338681
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn wel heel veel kandidaten die hem dood leuker zullen vinden. Dat maakt het ook wel weer boeiend. Zoveel mogelijkheden! :D Als hij al dood gaat. Ik zou hem gewoon in een cel gooien en verder vergeten. Beetje brood en water: have a nice life.
Of Sansa die er voor zorgt dat hij onthoofd wordt _O_
Oh.
pi_125338764
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of Sansa die er voor zorgt dat hij onthoofd wordt _O_
Sansa die over zijn leven mag oordelen en dan zoiets zegt als 'Ik weet dat de council liever zijn leven spaart, maar...' >:)
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:21:47 #259
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125338854
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sansa die over zijn leven mag oordelen en dan zoiets zegt als 'Ik weet dat de council liever zijn leven spaart, maar...' >:)
Arya die de trekker mag overhalen _O_
Oh.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:24:12 #260
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_125338936
quote:
brutus zat ook in Dr. Who. had vlak hiervoor Dr. who gekeken en had van he brutus en toen GoT hey brutus alweer
pi_125338945
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Aegon III ofzo dacht ik. Aegon the conqueror is vele voorvaderen voor King Robert. (meer dan 15 iig) Maar misschien heb ik het mis, ik heb er weinig verstand van als show only kijker.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_125339133
WTF

waarom ruilt daenaris die draak?

Wie is die gast die die stark verrader redt?

Waarom is er bij het einde een tune in die het hele einde verpest?

en wat doet die brutus/hoedieookheet opeens in de show? en is ie nu een soort counselor bij de starks ofzo?
There are only 151 Pokémon.
  Spellchecker dinsdag 16 april 2013 @ 00:29:40 #263
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_125339163
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:28 schreef Eenskijken het volgende:
WTF

en wat doet die brutus opeens in de show? en is ie nu een soort counselor bij de starks ofzo?
De grotere vragen des levens...
Tevens -purist.
pi_125339170
quote:
Artistieke vrijheid enzulks... :')
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:31:08 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125339223
quote:
WTF

en wat doet die brutus/hoedieookheet opeens in de show? en is ie nu een soort counselor bij de starks ofzo?
Daenarys heeft sowieso een val opgezet :)
Oh.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:31:37 #266
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_125339245
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:29 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Mjah, als ie de verkeerde versie heeft dan is het einde gewoon verpest, punt uit. Als ie de goede versie heeft dan valt er over te twisten.
pi_125339350
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:29 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

De WW's hadden een betere artistieke vrijheid! :D
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_125339438
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:24 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

brutus zat ook in Dr. Who. had vlak hiervoor Dr. who gekeken en had van he brutus en toen GoT hey brutus alweer
Ja klopt! :)
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:38:56 #269
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_125339525
FUUUU. Dat einde. Arme Jaime Lannister. Die schoft hakt gewoon z'n hand eraf. Dit had ik echt nooit verwacht.

Ik had altijd het idee dat Jaime Lannister een beetje onfeilbaar was. Knap, rijk, goed met zwaardvechten, populair, brutaal en grappig. En nu is hij gewoon gepwned. :'( Door Gareth van the Office. :D

Mooi dat tenminste Theon safe is. Ik ben benieuwd bij wie de boogschutter hoort die hem heeft gered. Hij zag er wel sterk uit.

Die scene van de Kings Council was ook erg vet geregisseerd. Heerlijk hoe werd weergegeven hoe de verhoudingen daar liggen en hoe iedereen elkaar subtiele steken onder water geeft.

Podrick. :D :P :D

En wow, Dany was dit keer eens niet irritant. *O*
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:39:09 #270
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_125339532
quote:
WTF

Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik verwacht dat Daenaris met de 8000+ unsullied achter zich het draakje terug gaat eisen. Althans zoiets.
pi_125339565
Ik heb wel heel veel zin in de komende afleveringen, maar dat is meer omdat ik weet wanneer het allemaal een beetje los gaat barsten. It's going to be a good season.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:40:36 #272
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125339580
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:38 schreef VeX- het volgende:
FUUUU. Dat einde. Arme Jaime Lannister. Die schoft hakt gewoon z'n hand eraf. Dit had ik echt nooit verwacht.

Ik had altijd het idee dat Jaime Lannister een beetje onfeilbaar was. Knap, rijk, goed met zwaardvechten, populair, brutaal en grappig. En nu is hij gewoon gepwned. :'( Door Gareth van the Office. :D

Mooi dat tenminste Theon safe is. Ik ben benieuwd bij wie de boogschutter hoort die hem heeft gered. Hij zag er wel sterk uit.

Die scene van de Kings Council was ook erg vet geregisseerd. Heerlijk hoe werd weergegeven hoe de verhoudingen daar liggen en hoe iedereen elkaar subtiele steken onder water geeft.

Podrick. :D :P :D

En wow, Dany was dit keer eens niet irritant. *O*
Die Theon vind ik echt een sukkel eersteklas. Die mag van mij wel zo snel mogelijk dood :P. Ik had dat hand afhakken ook niet verwacht bij Jaime :P. Was sowieso al een verrassing voor mij dat hij er alsnog werd bij gelapt op die tafel :P
Oh.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:41:12 #273
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125339599
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:40 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb wel heel veel zin in de komende afleveringen, maar dat is meer omdat ik weet wanneer het allemaal een beetje los gaat barsten. It's going to be a good season.
Ik heb echt geen idee, is dus een stuk spannender :) Maar nu weet ik dat de komende afleveringen waarschijnlijk ook geen actie zullen hebben :)
Oh.
pi_125339644
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:39 schreef Zihuatanejo het volgende:

Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik verwacht dat Daenaris met de 8000+ unsullied achter zich het draakje terug gaat eisen. Althans zoiets.
Het eerste wat ik dacht toen ze die draak aanbood voor de soldaten was: 'Ze gaat never nooit die draak weggeven lol' Dus of dat beest vliegt gewoon terug naar haar of ze laat hem aanvallen oid. Dat laatste zou me ook niets verbazen gezien de schofterige manier van praten over haar door die slavenhandelaar. En ik dacht de hele tijd: ze doet wel alsof ze vertaling nodig heeft, maar volgens mij verstaat ze elk woord die schoft zegt :D
pi_125339683
quote:
En nu is hij gewoon gepwned. :'( Door Gareth van the Office. :D
Nee want die speelt al Orell. :)

dinsdag 16 april 2013 @ 00:44:47 #276
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_125339721
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het eerste wat ik dacht toen ze die draak aanbood voor de soldaten was: 'Ze gaat never nooit die draak weggeven lol' Dus of dat beest vliegt gewoon terug naar haar of ze laat hem aanvallen oid. Dat laatste zou me ook niets verbazen gezien de schofterige manier van praten over haar door die slavenhandelaar. En ik dacht de hele tijd: ze doet wel alsof ze vertaling nodig heeft, maar volgens mij verstaat ze elk woord die schoft zegt :D
Dat denk ik nou ook, ze verstaat die creep gewoon.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:45:49 #277
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_125339757
quote:

[..]

Daar is iedereen het over eens: Daenarys gaat niet een van haar "kinderen" weggeven.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:46:42 #278
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125339783
quote:

[..]

Ik vond dat wel leuke stukken hoor :P. Hoe die kerel de hele tijd zeikt en dat meisje die alles goed vertaald :') _O-
Oh.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:46:56 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125339790
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:43 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
A Pirate Life for me _O_
Oh.
pi_125339858
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:56:29 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125340052
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:49 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat lekker gebakken worden denk ik :P _O_
Oh.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:59:26 #282
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_125340118
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of komt verkeerd terecht op zijn ijzeren troon ~O>
吴 曼 迪
  dinsdag 16 april 2013 @ 01:00:12 #283
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125340135
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:59 schreef megamandy het volgende:

[..]

Of komt verkeerd terecht op zijn ijzeren troon ~O>
Of Tyrion slaat hem helemaal in elkaar.
Oh.
pi_125340235
Of hij wordt door Tywins throne-room-schijt-paard anaal vernederd.
  dinsdag 16 april 2013 @ 01:04:46 #285
94080 VeX-
pi_125340251
quote:

Nu je dit zo stelt. Feministisch, 'all men must die', shapechanger.

Vergezocht misschien, maar zou die Jacqen H'qar geen vrouw zijn oorspronkelijk? :o :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jij weet.

Lannisters _O_
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_125340314
quote:

nee man das hij niet, ik ken die gast met name van deze film, tevens spam van mijn kant, echt overweldigende film

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_125340373
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:04 schreef VeX- het volgende:

Vergezocht misschien, maar zou die Jacqen H'qar geen vrouw zijn oorspronkelijk? :o :D

Zouden we die acteur overigens nog weer zien? Die vond ik er wel leuk uitzien :+
  dinsdag 16 april 2013 @ 01:10:09 #288
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125340374
Ik vind die Stannis trouwens helemaal niks. Ik zie hem telkens voor me als scout van Newcastle United :P
Oh.
  dinsdag 16 april 2013 @ 01:10:25 #289
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125340381
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zouden we die acteur overigens nog weer zien? Die vond ik er wel leuk uitzien :+
Misschien in een droom ofzo :P
Oh.
pi_125340393
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind die Stannis trouwens helemaal niks. Ik zie hem telkens voor me als scout van Newcastle United :P
Ik vind het totaal geen koningsmateriaal. Vooral niet omdat hij zich volledig laat leiden door de roodharige heks zijn lul.
pi_125340436
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 16 april 2013 @ 01:14:02 #292
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125340454
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het totaal geen koningsmateriaal. Vooral niet omdat hij zich volledig laat leiden door de roodharige heks zijn lul.
Die Carice kan ik ook niet serieus nemen. Ze moet mysterieus overkomen, maar zij is juist degene die ik het best ken _O- . Dan denk ik "ja leuk die mysterieuze praat, maar soms zie ik jou ook gewoon zitten bij Matthijs van Nieuwkerk aan tafel, of je verandert in een kat"
Oh.
pi_125340458
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:13 schreef Gatenkaas het volgende:

SPOILER
Leg uit :o
pi_125340473
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leg uit :o
Lees de edit ook nog even. :P
Burning bridges gives you so much more
pi_125340480
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

Die Carice kan ik ook niet serieus nemen. Ze moet mysterieus overkomen, maar zij is juist degene die ik het best ken _O- . Dan denk ik "ja leuk die mysterieuze praat, maar soms zie ik jou ook gewoon zitten bij Matthijs van Nieuwkerk aan tafel, of je verandert in een kat"
Ik ben niet de enige die steeds Minoes voor zich ziet _O_
pi_125340503
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nee zeker niet ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 16 april 2013 @ 01:17:35 #297
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125340531
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het een eng wijf. Die stukken met Stannis vind ik ook de saaiste :P. Geef mij maar meer scenes zoals bij de Council _O_ Littlefinger vind ik ook wel een mooi personage eigenlijk :P
Oh.
  dinsdag 16 april 2013 @ 01:18:56 #298
94080 VeX-
pi_125340559
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:43 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee man das hij niet, ik ken die gast met name van deze film, tevens spam van mijn kant, echt overweldigende film

I stand corrected.
pi_125340640
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind het een eng wijf. Die stukken met Stannis vind ik ook de saaiste :P.
die stannis zie je ook volledig aftakelen, jammer wel want ik vond em echt tof, ik denk dat als hij ooit op de throne komt zoals zij beweert dat dat dan niet meer dan een fysieke aanwezigheid op the throne wordt, dat hij dan niets meer is dan een puppet van die heks, die hem als mondstuk gebruikt voor haar eigen doelen
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 16 april 2013 @ 01:24:45 #300
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125340671
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

die stannis zie je ook volledig aftakelen, jammer wel want ik vond em echt tof, ik denk dat als hij ooit op de throne komt zoals zij beweert dat dat dan niet meer dan een fysieke aanwezigheid op the throne wordt, dat hij dan niets meer is dan een puppet van die heks, die hem als mondstuk gebruikt voor haar eigen doelen
Ik hoop dat hij gewoon afgemaakt wordt. Dany mag lekker als winnaar uit de bus komen O+
Oh.
pi_125340818
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij gewoon afgemaakt wordt. Dany mag lekker als winnaar uit de bus komen O+
van mij mag stannis samen met the throne en die heks in de maag van een draak belanden :Y
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')