quote:
Ik zag die Harry van Raaij ook weer bij de NOS. De PSV-iconenquote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
De gebroeders van de Kerkhof zouden iets kunnen doen________!
'Gelijkspel was een betere afspiegeling'quote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is sowieso treurig, de onzin die ik daar lees
Daarom:quote:Op zondag 14 april 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag die Harry van Raaij ook weer bij de NOS. De PSV-iconen![]()
![]()
Maar dat is logisch.quote:Op zondag 14 april 2013 21:53 schreef Monolith het volgende:
Zoals Frank al zei: "wij zijn Ajax. Als wij in goede doen zijn, zijn wij de beste"
quote:Op zondag 14 april 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cuenca undercover PSV-supporter.
Die heeft al een nieuwe account geregistreerdquote:Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die Tompsv moet een jaar lang een Ajax UI
Gaat-ie toch niet doen denk ik.quote:Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
die maakt gewoon een nieuw profiel aan.quote:Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die post niet meer.quote:Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar wat was daar de aanleiding voor? Ik heb het moment niet meegekregen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:03 schreef Ramboetan het volgende:
Dat gifje met een dansende Pieters is echt ongelofelijk grappig.
twitter:Stefan_Kuijpers twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:07:23Wel triest, Ajax wordt voor de derde keer op rij kampioen. Zeker zo triest is dat het voor de derde keer de kampioen van de armoede wordt. reageer retweet
Sukkeltje sukkeltje sukkeltjeee!twitter:Stefan_Kuijpers twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:08:58ajax: 3x kampioen worden omdat PSV faalt. Dus niet op eigen kracht. Arrogantie is dus niet gepast Ajacieden. reageer retweet
Die moet je eigenlijk gewoon opnemen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:Stefan_Kuijpers twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:07:23Wel triest, Ajax wordt voor de derde keer op rij kampioen. Zeker zo triest is dat het voor de derde keer de kampioen van de armoede wordt. reageer retweet
Sukkeltje sukkeltje sukkeltjeee!twitter:Stefan_Kuijpers twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:08:58ajax: 3x kampioen worden omdat PSV faalt. Dus niet op eigen kracht. Arrogantie is dus niet gepast Ajacieden. reageer retweet
Zo'n figuur is dan directeur van een bedrijf.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Waarvan moet ik hem kennen?quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
en welk belangrijk persoon is dat?quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Die tweets van hemquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Dat soort pathetisch geblaat moet je ook niet serieus nemen. Gewoon frustratie.quote:Op zondag 14 april 2013 22:14 schreef honkeytonk het volgende:
Ik snap nooit dat PSV'ers enzo afgeven op het worden van 'kampioen van de armoede' en dat het triest is. Zelf is hun team niet eens 'kampioen van de armoede'. Als je daar niet eens kampioen van kan worden, hoe triest ben je dan wel niet
Toen zij kampioen werden was het een stuk armoederig.quote:Op zondag 14 april 2013 22:14 schreef honkeytonk het volgende:
Ik snap nooit dat PSV'ers enzo afgeven op het worden van 'kampioen van de armoede' en dat het triest is. Zelf is hun team niet eens 'kampioen van de armoede'. Als je daar niet eens kampioen van kan worden, hoe triest ben je dan wel niet
Hij denkt: 'ik wil hier weg'.quote:Op zondag 14 april 2013 22:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Toivonen denkt, shiiiit weer een jaar Europa League
die is toch weg van de zomerquote:Op zondag 14 april 2013 22:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Piep, piep, halloquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Contract af laten lopen en gratis weg. Vergelijk dat met Eriksen die perse iets terug wil geven aan Ajaxquote:Op zondag 14 april 2013 22:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Stuur hem deze blije ebecilioquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe doet hij het eigenlijk in Oekraïne?quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stuur hem deze blije ebecilio
[ afbeelding ]
Ik moet je teleurstellen, Oekraine volg ik niet.quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe doet hij het eigenlijk in Oekraïne?
Hij is een horloge winkel begonnenquote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Alsdus een PSV'erquote:
Stroot, Mark en Olagodquote:Op zondag 14 april 2013 22:27 schreef ejfaar het volgende:
Net thuis.
Wat begon Poulsen goed zeg![]()
Even die strootgod, markgod en olagod gek gemaakt aan het begin![]()
Ruim verdiend gewonnen, zelfs nog pech met de penaltymomenten
Ik kijk nu het begin v.d. Samenvatting. Zie je ook dat die goden helemaal leip worden de eerste paar minuten door Poulsenquote:
Vergeet Schone en Blind nietquote:Op zondag 14 april 2013 22:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik kijk nu het begin v.d. Samenvatting. Zie je ook dat die goden helemaal leip worden de eerste paar minuten door Poulsen
Poulsen
![]()
Heb het altijd al gezegd, hij maakt ons kampioen. Elke topper is die belangrijk
Goed man.quote:Op zondag 14 april 2013 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn boy Boerrigter was wel echt bizar blij toen ik hem net sprak.
Oh, zeg ff dat ik vind dat hij er nog altijd niks van bakt.quote:Op zondag 14 april 2013 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga ergens anders lopen hatenquote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, zeg ff dat ik vind dat hij er nog altijd niks van bakt.
snap ik, in een klap zijn transfersom eruit gehaald. Die goal doorsturen na een Stoke City en hopen dat ze toehappen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij valt al weken achter elkaar heel goed in dus het is onzin om te zeggen dat hij er helemaal niets van kanquote:
en ik ook. Die Bal had de rechtsbuiten van Willem ii nog gemaaktquote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, zeg ff dat ik vind dat hij er nog altijd niks van bakt.
Dat doet hij niet, maar dat is weer een herhaling van zetten.quote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij valt al weken achter elkaar heel goed in dus het is onzin om te zeggen dat hij er helemaal niets van kan
Hij doet het beter dan Lukoki. Zeg dat maar even.quote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij valt al weken achter elkaar heel goed in dus het is onzin om te zeggen dat hij er helemaal niets van kan
Wie niet?quote:Op zondag 14 april 2013 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij doet het beter dan Lukoki. Zeg dat maar even.
Moet je een schouderklopje?quote:Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zei het gewoon vrijdag nog dat Boerrigter in de omschakeling ontzettend belangrijk kon zijn
Zal wel ergens een torrent zijn denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
Is de wedstrijd ergens in zijn geheel terug te kijken?
Of dit is geen leuke grap, of je bent uitermate selectief. Boerrigter faalt heel hard. Daar verandert zo'n goal niets aan.quote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:55 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Of dit is geen leuke grap, of je bent uitermate selectief. Boerrigter faalt heel hard. Daar verandert zo'n goal niets aan.Boerrigter kan ook niet mee in het snelle combinatiespel maar hij is wel erg bruikbaar. Zijn contract zal ook wel verlengd gaan wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja ik gun hem het beste en geef hem iets meer krediet dan de meeste omdat ik hem ken dat heb ik ook nooit ontkent.
Hij is een geweldige invaller, dat heeft hij bewezen. Maar het is simpelweg geen basismateriaal voor Ajax.quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrigter kan ook niet mee in het snelle combinatiespel maar hij is wel erg bruikbaar. Zijn contract zal ook wel verlengd gaan worden
En ja ik gun hem het beste en geef hem iets meer krediet dan de meeste omdat ik hem ken dat heb ik ook nooit ontkent.
Dat zal niemand ook ontkennenquote:Op zondag 14 april 2013 23:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hij is een geweldige invaller, dat heeft hij bewezen. Maar het is simpelweg geen basismateriaal voor Ajax.
quote:Dat begrijp ik , maar met mijn asperger kan ik dit niet meer opbrengen. Elk jaar wordt geroepen opnieuw beginnen, bla bla, maar al 4 jaar ?!? Kom nou ergens is een grens, en die is bij mij echt wel al overschreden.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik wil jullie dit pareltje van het PSV netwerk niet onthouden. Deze user noemt zich John Maclane en wil zijn seizoenskaart opzeggen:
[..]_________!
Wat heeft dat met deze opmerking van doen?quote:
Lijkt me vrij duidelijk. Iemand uitlachen omdat hij zijn seizoenkaart wil opzeggen, terwijl je zelf geen seizoenkaart hebt, is vrij kansloos.quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met deze opmerking van doen?
Er zijn genoeg redenen waarom mensen geen seizoenkaart hebben hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk. Iemand uitlachen omdat hij zijn seizoenkaart wil opzeggen, terwijl je zelf geen seizoenkaart hebt, is vrij kansloos.
Mag ik dat vinden? Ja, dat mag ik vinden.
Jij mag dat best vinden joh, geen probleem. Alleen lach ik de beste man niet uit omdat ie zijn kaart wil opzeggen maar om de reden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk. Iemand uitlachen omdat hij zijn seizoenkaart wil opzeggen, terwijl je zelf geen seizoenkaart hebt, is vrij kansloos.
Mag ik dat vinden? Ja, dat mag ik vinden.
Inderdaad, daar geef ik ook helemaal niet op af.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zijn genoeg redenen waarom mensen geen seizoenkaart hebben hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |