Wie niet?quote:Op zondag 14 april 2013 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij doet het beter dan Lukoki. Zeg dat maar even.
Moet je een schouderklopje?quote:Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zei het gewoon vrijdag nog dat Boerrigter in de omschakeling ontzettend belangrijk kon zijn
Zal wel ergens een torrent zijn denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
Is de wedstrijd ergens in zijn geheel terug te kijken?
Of dit is geen leuke grap, of je bent uitermate selectief. Boerrigter faalt heel hard. Daar verandert zo'n goal niets aan.quote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij valt al weken achter elkaar heel goed in dus het is onzin om te zeggen dat hij er helemaal niets van kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:55 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Of dit is geen leuke grap, of je bent uitermate selectief. Boerrigter faalt heel hard. Daar verandert zo'n goal niets aan.Boerrigter kan ook niet mee in het snelle combinatiespel maar hij is wel erg bruikbaar. Zijn contract zal ook wel verlengd gaan wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja ik gun hem het beste en geef hem iets meer krediet dan de meeste omdat ik hem ken dat heb ik ook nooit ontkent.
Hij is een geweldige invaller, dat heeft hij bewezen. Maar het is simpelweg geen basismateriaal voor Ajax.quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrigter kan ook niet mee in het snelle combinatiespel maar hij is wel erg bruikbaar. Zijn contract zal ook wel verlengd gaan worden
En ja ik gun hem het beste en geef hem iets meer krediet dan de meeste omdat ik hem ken dat heb ik ook nooit ontkent.
Dat zal niemand ook ontkennenquote:Op zondag 14 april 2013 23:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hij is een geweldige invaller, dat heeft hij bewezen. Maar het is simpelweg geen basismateriaal voor Ajax.
quote:Dat begrijp ik , maar met mijn asperger kan ik dit niet meer opbrengen. Elk jaar wordt geroepen opnieuw beginnen, bla bla, maar al 4 jaar ?!? Kom nou ergens is een grens, en die is bij mij echt wel al overschreden.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik wil jullie dit pareltje van het PSV netwerk niet onthouden. Deze user noemt zich John Maclane en wil zijn seizoenskaart opzeggen:
[..]_________!
Wat heeft dat met deze opmerking van doen?quote:
Lijkt me vrij duidelijk. Iemand uitlachen omdat hij zijn seizoenkaart wil opzeggen, terwijl je zelf geen seizoenkaart hebt, is vrij kansloos.quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met deze opmerking van doen?
Er zijn genoeg redenen waarom mensen geen seizoenkaart hebben hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk. Iemand uitlachen omdat hij zijn seizoenkaart wil opzeggen, terwijl je zelf geen seizoenkaart hebt, is vrij kansloos.
Mag ik dat vinden? Ja, dat mag ik vinden.
Jij mag dat best vinden joh, geen probleem. Alleen lach ik de beste man niet uit omdat ie zijn kaart wil opzeggen maar om de reden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk. Iemand uitlachen omdat hij zijn seizoenkaart wil opzeggen, terwijl je zelf geen seizoenkaart hebt, is vrij kansloos.
Mag ik dat vinden? Ja, dat mag ik vinden.
Inderdaad, daar geef ik ook helemaal niet op af.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zijn genoeg redenen waarom mensen geen seizoenkaart hebben hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |