quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe doet hij het eigenlijk in Oekraïne?
quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:Stefan_Kuijpers twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:07:23Wel triest, Ajax wordt voor de derde keer op rij kampioen. Zeker zo triest is dat het voor de derde keer de kampioen van de armoede wordt. reageer retweet
Sukkeltje sukkeltje sukkeltjeee!twitter:Stefan_Kuijpers twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:08:58ajax: 3x kampioen worden omdat PSV faalt. Dus niet op eigen kracht. Arrogantie is dus niet gepast Ajacieden. reageer retweet
Alsdus een PSV'erquote:
Stroot, Mark en Olagodquote:Op zondag 14 april 2013 22:27 schreef ejfaar het volgende:
Net thuis.
Wat begon Poulsen goed zeg![]()
Even die strootgod, markgod en olagod gek gemaakt aan het begin![]()
Ruim verdiend gewonnen, zelfs nog pech met de penaltymomenten
Ik kijk nu het begin v.d. Samenvatting. Zie je ook dat die goden helemaal leip worden de eerste paar minuten door Poulsenquote:
Vergeet Schone en Blind nietquote:Op zondag 14 april 2013 22:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik kijk nu het begin v.d. Samenvatting. Zie je ook dat die goden helemaal leip worden de eerste paar minuten door Poulsen
Poulsen
![]()
Heb het altijd al gezegd, hij maakt ons kampioen. Elke topper is die belangrijk
Goed man.quote:Op zondag 14 april 2013 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn boy Boerrigter was wel echt bizar blij toen ik hem net sprak.
Oh, zeg ff dat ik vind dat hij er nog altijd niks van bakt.quote:Op zondag 14 april 2013 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga ergens anders lopen hatenquote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, zeg ff dat ik vind dat hij er nog altijd niks van bakt.
snap ik, in een klap zijn transfersom eruit gehaald. Die goal doorsturen na een Stoke City en hopen dat ze toehappen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij valt al weken achter elkaar heel goed in dus het is onzin om te zeggen dat hij er helemaal niets van kanquote:
en ik ook. Die Bal had de rechtsbuiten van Willem ii nog gemaaktquote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, zeg ff dat ik vind dat hij er nog altijd niks van bakt.
Dat doet hij niet, maar dat is weer een herhaling van zetten.quote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij valt al weken achter elkaar heel goed in dus het is onzin om te zeggen dat hij er helemaal niets van kan
Hij doet het beter dan Lukoki. Zeg dat maar even.quote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij valt al weken achter elkaar heel goed in dus het is onzin om te zeggen dat hij er helemaal niets van kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |