Valt best mee, maar ja jij moet ook nog wat bijlerenquote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman is echt de meest overschatte speler in Nederland
Van de beurs af.quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
Wat gaan we eigenlijk doen met al het geld dat we straks hebben, na weer een jaar CL? Kunnen we Messi al kopen?
Chelsea overkopen en als Sattelietclub gebruikenquote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
Wat gaan we eigenlijk doen met al het geld dat we straks hebben, na weer een jaar CL? Kunnen we Messi al kopen?
Eens hoor, maar kon als enige bij PSV wel het tempo bepalen. Maar zijn compagnon liet hem weer akeligen de steek.quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo goed in zijn passing, alleen bij die eerste tegengoal
Ik lees het daar ook. Ze willen weer alleen maar kopenquote:Op zondag 14 april 2013 21:36 schreef Triptamine2 het volgende:
Dat PSV netwerk is grappiger dan Monthy Phyton
[..]
Ja man, als het met steun niet lukt, dan maar met halve maffioso's
[..]
Ik verzin dit niet________!
Dit soort dingen, die maken het leven mooi
Wat een onzin, Lyon kon niet op eigen kracht verder komen. Die hadden externe hulp nodig.quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang je niet op eigen kracht verder kan komen, moet we niet zeuren, verder boeit me dat ronde verder ook niet zo, op het moment dat je bij de beste 10 van Europa gaat horen is dat pas leuk
Is gewoon overschat hoor. Kan alles aardig, maar blinkt nergens in uit.quote:Op zondag 14 april 2013 21:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt best mee, maar ja jij moet ook nog wat bijleren
quote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef ajacied4lf het volgende:
En dan hierbij mijn laatste kunstwerk:
[ afbeelding ]
Dat klopt wel, maar hij is dan ook niet zo allround als hijzelf of PSV denkt, gewoon een verdedigende middenvelder en meer niet.quote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens hoor, maar kon als enige bij PSV wel het tempo bepalen. Maar zijn compagnon liet hem weer akeligen de steek.
Ik vind Strootman niet super bijzonder, maar het is ook weer niet zo dat hij slecht is. Beetje overschat.
Als ik klaar kon komen van leedvermaak had ik vandaag liters geloosd.quote:Op zondag 14 april 2013 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lees het daar ook. Ze willen weer alleen maar kopen
het is in mijn ogen juist geen verdedigende middenvelder. Daarvoor laat hij imo te vaak zijn man lopen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar hij is dan ook niet zo allround als hijzelf of PSV denkt, gewoon een verdedigende middenvelder en meer niet.
is geen onzin, natuurlijk zit er een luchtje aan maar Ajax had dan gewoon van Lyon moeten winnen, dan heb je zulke problemen nietquote:Op zondag 14 april 2013 21:39 schreef Omega het volgende:
[..]
Wat een onzin, Lyon kon niet op eigen kracht verder komen. Die hadden externe hulp nodig.
Dat komt naar mijn mening omdat hij meer moet doen dan datquote:Op zondag 14 april 2013 21:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
het is in mijn ogen juist geen verdedigende middenvelder. Daarvoor laat hij imo te vaak zijn man lopen.
Zit hij bij SV? Dit is een hele, hele goede dagquote:Op zondag 14 april 2013 21:43 schreef FredVleespet het volgende:
Pareltjes op het PSV netwerk forum, zo nog even het gezeik van Waterreus aanhoren en mijn avond is compleet
Vooral omdat wij paar jaar terug in hun situatie zitten. Zij hebben alleen geen Cruijff en de Boer. En een speelstijl om op terug te vallen. En ook geen jeugd.quote:Op zondag 14 april 2013 21:41 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Als ik klaar kon komen van leedvermaak had ik vandaag liters geloosd.
En tegen Zagreb had Ajax er ook net zoveel als Lyon in kunnen leggenquote:Op zondag 14 april 2013 21:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
is geen onzin, natuurlijk zit er een luchtje aan maar Ajax had dan gewoon van Lyon moeten winnen, dan heb je zulke problemen niet
En morgen bij VIquote:Op zondag 14 april 2013 21:43 schreef FredVleespet het volgende:
Pareltjes op het PSV netwerk forum, zo nog even het gezeik van Waterreus aanhoren en mijn avond is compleet
dat is sowieso treurig, de onzin die ik daar leesquote:Op zondag 14 april 2013 21:43 schreef FredVleespet het volgende:
De gebroeders van de Kerkhof zouden iets kunnen doenquote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral omdat wij paar jaar terug in hun situatie zitten. Zij hebben alleen geen Cruijff en de Boer. En een speelstijl om op terug te vallen. En ook geen jeugd.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En tegen Zagreb had Ajax er ook net zoveel als Lyon in kunnen leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |