Hij is mooi.quote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Frankie gaat er weer met de schaal vandoor![]()
[ afbeelding ]
Ochja, dat heb ik alleen tijdens de wedstrijd zelf. Internetabbonement enzo. Dus dat kan ik niet zien:(quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die er dan? Ik zit op PSV netwerk te lezen en iedereen zegt dat het verdiend is hoorquote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen in Eindhoven die zeggen dat het niet verdiend was![]()
.
AJAX 1 WORDT KAMPIOEN
quote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Als zelfs Van Bommel het zegt kan je er wel vanuit gaan dat het verdiend wasquote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen in Eindhoven die zeggen dat het niet verdiend was![]()
.
AJAX 1 WORDT KAMPIOEN
Poulsen klapte er echt heel erg lekker op. Chapeau voor die beste man!quote:Op zondag 14 april 2013 21:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Had 1 stafschop kunnen en één moeten geven, liet verder veel (kleine) overtredingen van die boeren gaan. Maar dat streep ik weg omdat hij Poulsen geel had moeten geven na 30sec.
Gelijk laten zien wie de baas is.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Poulsen klapte er echt heel erg lekker op. Chapeau voor die beste man!
En dan ook nog 2 onterecht afgekeurde goals van Ajax. Dat maakte het alleen maar zuurder. Dat Zagreb is omgekocht ligt wel erg voor de hand, maar dat de arbitrage bij onze wedstrijd ook een kanttekening had....quote:
Toch wel een aanwinst.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Poulsen klapte er echt heel erg lekker op. Chapeau voor die beste man!
strootman speelde als een van de weinige wel een prima pot aan de kant van PSV.quote:Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelijk laten zien wie de baas is.
Met dank aan hem was Strootman ook nergens te zien
Strootman is echt de meest overschatte speler in Nederlandquote:Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelijk laten zien wie de baas is.
Met dank aan hem was Strootman ook nergens te zien
DoublePainquote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn die er dan? Ik zit op PSV netwerk te lezen en iedereen zegt dat het verdiend is hoor
Zolang je niet op eigen kracht verder kan komen, moet we niet zeuren, verder boeit me dat ronde verder ook niet zo, op het moment dat je bij de beste 10 van Europa gaat horen is dat pas leukquote:Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef Omega het volgende:
[..]
En dan ook nog 2 onterecht afgekeurde goals van Ajax. Dat maakte het alleen maar zuurder. Dat Zagreb is omgekocht ligt wel erg voor de hand, maar dat de arbitrage bij onze wedstrijd ook een kanttekening had....
Ik vond hem niet zo goed in zijn passing, alleen bij die eerste tegengoalquote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
strootman speelde als een van de weinige wel een prima pot aan de kant van PSV.
Poulsen stond voornamelijk op Toivonen, die we op wat gejank na niet hebben gezien.
Goede waterdrager.quote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman is echt de meest overschatte speler in Nederland
Ja man, als het met steun niet lukt, dan maar met halve maffioso'squote:"Voormalig voorzitter Harry van Raaij en voormalig trainer Guus Hiddink hadden geen problemen met Lemić en Van Raaij verklaarde zelfs 'mannen als Lemić nodig te hebben"
Misschien heeft PSV deze man wel weer nodig..
Ik verzin dit nietquote:het is echt geen team dit psv! ik mis isaksson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |