Dat was ik voor deze wedstrijd. Was er niet gerust op. Maar nu weet ik dat we gewoon alles gaan winnen. Ajax en tweede seizoenshelftquote:Op zondag 14 april 2013 21:17 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik blijf liever even behoudend![]()
Al zijn we natuurlijk wel gewoon de allerbeste
Zit je naam er nou in omdat mensen het jatten? Die halen dan gewoon dat frame eruit en klaarquote:Op zondag 14 april 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben klaar voor het kampioensfeest.
<
Door wie dan en wat voor kritiek moest hij hebben dan? Tegen Roda bijvoorbeeld was het qua doelpogingen 21-1 en de uitslag 1-1. Ajax speelde prima toen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:08 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nou niet alles geweldig vinden he. Vaak genoeg is hij afgezeken vanwege onvoldoende kritiek na wedstrijden tegen Roda, ADO en Heracles bijvoorbeeld.
Dit dus. Europees een keer beter presteren zou leuker zijn. Alleen kampioen worden is niet meer goed genoeg natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef Breekfast het volgende:
Terechte kampioen.
Wordt wel een keer tijd dat Ajax ook een keer Europees wat gaat klaar spelen volgend seizoen.
Zeker jammer. Volgend jaar hopen op een normale CL-poule.quote:Op zondag 14 april 2013 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Steaua uit was een lelijk foutje, zwaar onnodig.
Je hebt me doorquote:Op zondag 14 april 2013 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit je naam er nou in omdat mensen het jatten? Die halen dan gewoon dat frame eruit en klaar
Ik vind alles goed maar aub geen Real Madrid meerquote:Op zondag 14 april 2013 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker jammer. Volgend jaar hopen op een normale CL-poule.
We loten Real Madrid.quote:Op zondag 14 april 2013 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker jammer. Volgend jaar hopen op een normale CL-poule.
Dit is toch gewoon buitenspel dan. Waarom ziet niemand het?quote:Een speler wordt niet voor zijn buitenspelpositie bestraft indien hij de bal rechtstreeks ontvangt uit een doelschop, inworp of hoekschop. Ook wordt hij niet bestraft als hij de bal van een tegenstander ontvangt behalve als de bal terugkaatst op het doel of de doelman.
reken er niet op.quote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef Breekfast het volgende:
Terechte kampioen.
Wordt wel een keer tijd dat Ajax ook een keer Europees wat gaat klaar spelen volgend seizoen.
Krijg nou!quote:Op zondag 14 april 2013 21:26 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dit is toch gewoon buitenspel dan. Waarom ziet niemand het?
quote:bla bla heel verhaal
Erik Pieters, ik wil jou NOOIT maar dan ook NOOIT meer in een PSV-shirt zien. Ga lekker een ruit doorslaan of iets dergelijks. Je bent de allergrootste mongool die ooit op een PSV veld heeft rondgelopen. Ik haat je.
Je hebt gelijk, zelden zo'n zwakke arbitrage gezien als vandaag.quote:Op zondag 14 april 2013 21:26 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zoals Lyon en Zagreb?quote:Op zondag 14 april 2013 21:27 schreef OverRated het volgende:
[..]
Real Madrid en 2 relatief slechte teams, dat zou nog tot daar aan toe zijn.
Perez zei dat al bij ELquote:Op zondag 14 april 2013 21:26 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 14 april 2013 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind alles goed maar aub geen Real Madrid meer
Ja, die was echt dramatisch.quote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zelden zo'n zwakke arbitrage gezien als vandaag.
Ik las hem net ookquote:Op zondag 14 april 2013 21:27 schreef Blaadjes het volgende:
Deze ik ook wel mooi van dat psv netwerk
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |