Groningen in beeld, dan moet dit er altijd even uit, nog 4 wedstrijden dan houdt het wel op.quote:
Oh nee sorry ik dacht dat je het tegen mij had toen je Maaskant zei.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Groningen in beeld, dan moet dit er altijd even uit, nog 4 wedstrijden dan houdt het wel op.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige TT, had 'heracles heracles' moeten zijn.
Ik ga wel eens te ver, maar zover zou ik nooit gaan, dat is gewoon mensontererend.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh nee sorry ik dacht dat je het tegen mij had toen je Maaskant zei.
Gek eigenlijk, hij speelt namelijk niet voor Ajax.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is om goed mee te ruiken.
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles draait hier om snelheid.
Zuiverloonquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie zijn dat? Donk, Waterman, Drenthe en ?
Dat is Willems.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thx...ik denk dat die 2e van links Tiendalli of Braafheid moet zijn.
Wie is dat dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Nee man, die mocht toen nog niet zonder ouders op vakantie.
maceo rigtersquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Is dat niet die gozer die bij Blackburn terecht kwam na toevallig wat doelpunten op het jeugd-EK gemaakt te hebben?
Daar hebben we ook nooit meer iets van gehoord. Die heeft dankzij dat jeugd-EK lekker gecasht...quote:
In Australië maken toppers als Pascal Bosschaart en Alessandro Del Piero fuore jaquote:Op zondag 14 april 2013 00:02 schreef alors het volgende:
Die Rigters speelt overigens blijkbaar helemaal niet meer. Vorig seizoen nog in Australië (!)
Evert, weer een goal bij jou!quote:Op zondag 14 april 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
en wie, wie, wie wordt er kampioen?
Jaaaaa Toine, die dekselse Leonardo met de vierdubbele schaar, hij doet het hoor! wat een mannetje!quote:Op zondag 14 april 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Evert, weer een goal bij jou!
quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jaaaaa Toine, die dekselse Leonardo met de vierdubbele schaar, hij doet het hoor! wat een mannetje!
faler ja.quote:
verdiendquote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
Lucky goal![]()
Wel verdient voor maar kut goaltje
Druk van ajax was gevaarlijk, druk van psv was een lachertje.quote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
Lucky goal![]()
Wel verdient voor maar kut goaltje
quote:Op zondag 14 april 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Druk van ajax was gevaarlijk, druk van psv was een lachertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Stroot en Bommel weinig zien lachen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Druk van ajax was gevaarlijk, druk van psv was een lachertje.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
hihahoquote:Op zondag 14 april 2013 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Stroot en Bommel weinig zien lachen.
Stroot kan ook niet lachen, zo zit zijn gezicht gewoon in mekaarquote:Op zondag 14 april 2013 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Stroot en Bommel weinig zien lachen.
liever niet. ik doe dat liever zonder publiek.quote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee jij trekt in volle zalen.
Het grapje was dat je dat juist wel deed snappiequote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
liever niet. ik doe dat liever zonder publiek.
ah ok goeie grapquote:Op zondag 14 april 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het grapje was dat je dat juist wel deed snappie
hihaho
Want?quote:Op zondag 14 april 2013 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
Hier had Kuipers alsnog rood moeten geven ook al scoort PSV.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:10 schreef Ties02 het volgende:
Ajax scoort hier op een psychologisch goed moment
Ja als je grappen uitlegt worden ze minder.quote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een woordspeling op Nee jij trekt volle zalen.
Ik snapte hem alquote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een woordspeling op Nee jij trekt volle zalen.
En je moet er niet rationaal op in gaan maar hihaho zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja als je grappen uitlegt worden ze minder.
Lens stond buitenspel toch bij het nemen van de vrije trap?quote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
Deze corner had nooit genomen mogen worden. Alles wat hier uit volgt is onterecht.
Dan nog, wees boos op Sichterson die daar om niks ene gratis kans aan PSV geeft. Helpt PSV weer de wedstrijd in.. om niks.quote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
Deze corner had nooit genomen mogen worden. Alles wat hier uit volgt is onterecht.
Dat dacht ik zelf ook.quote:Op zondag 14 april 2013 19:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lens stond buitenspel toch bij het nemen van de vrije trap?
quote:
Ja, de corner was ook onterecht en werd verkeerd genomen. Maar goed, arbitrage in NL is structureelquote:Op zondag 14 april 2013 19:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lens stond buitenspel toch bij het nemen van de vrije trap?
Die commentator zeggen dat Willems gewisseld wordt omdat hij toch teveel last heeft van die kopstoot/botsingquote:
Inderdaad.. Boerrigter ligt 10 meter aop em achterquote:Op zondag 14 april 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
Dit was een fout van Pieters, niet van Waterman.
Waterman moest in zijn doel blijven of 100% eruit komen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
Dit was een fout van Pieters, niet van Waterman.
Hij kwam niet 100% omdat hij er van uitging dat Pieters wat zou doen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waterman moest in zijn doel blijven of 100% eruit komen.
Hij deed geen van beiden
Dan moeten ze elkaar beter coachen .quote:Op zondag 14 april 2013 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kwam niet 100% omdat hij er van uitging dat Pieters wat zou doen.
Ervan uitgaan dat Pieters zoiets op zou lossen kan je eigenlijk wel als fout bestempelen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kwam niet 100% omdat hij er van uitging dat Pieters wat zou doen.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat Pieters zoiets op zou lossen kan je eigenlijk wel als fout bestempelen.
als als alsquote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter? Als PSV geen domme kutfouten maakt is een gelijkspel denk ik het meest terechte.
Als Ajax niet zo goed speelde was winst van PSV het meest terechte.quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter? Als PSV geen domme kutfouten maakt is een gelijkspel denk ik het meest terechte.
Onzin. PSV mag blij zijn dat ze niet met 0-4 verloren. PSV verloor zeer terecht van eens niet eens bijzonder sterk Ajax.quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neequote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vind ik niet zo rullevant.quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Ajax niet zo goed speelde was winst van PSV het meest terechte.
Walgelijk persoon, daarmee vergeleken is zelfs Jack nog een sympathieke man.quote:Op zondag 14 april 2013 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Echt die Joep Schreuder... wat een kwallebak is dat
Uh, jawel.quote:Op zondag 14 april 2013 19:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want je mag het niet eens zijn met iemand z'n niet onderbouwde onzinnige opmerkingen?
Censuur op FOK!.quote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, jawel.
De aids mag je daarentegen gewoon bij je houden.
Jouw zinnige onderbouwing om mijn 'onzinnige onzin' weg te blazen blijft ook uit. Heb jij uberhaubt wel gekeken?quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, boehoe.
Nu weer ontopic, aanmerkingen op moderatie mogen in het feedback-topic.
"zoveel stop ik er vanavond achterin."quote:
De wedstrijd. 95 minuten lang.quote:Op zondag 14 april 2013 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw zinnige onderbouwing om mijn 'onzinnige onzin' weg te blazen blijft ook uit. Heb jij uberhaubt wel gekeken?
Jaquote:Op zondag 14 april 2013 19:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en die 2 in DWDD met de handtekening van koeman
Babel heeft de bal 3 keer aangeraakt ofzoiets. Niet echt te bepalen of iemand kut gespeeld heeft dan.quote:Op zondag 14 april 2013 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan had je ook moeten zien dat Babel kut was
Gewoon normaal. Boehoe hij maakt geen prachtige actie / doelpunt. En dan gelijk kut zijn. Jouw spelanalyse is kut, daar.quote:Op zondag 14 april 2013 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan had je ook moeten zien dat Babel kut was
Normaal.. dan is hij normaal ook kut, dan is het zijn niveau. Dat zou kunnen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gewoon normaal. Boehoe hij maakt geen prachtige actie / doelpunt. En dan gelijk kut zijn. Jouw spelanalyse is kut, daar.
Natuurlijk joh.quote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Normaal.. dan is hij normaal ook kut, dan is het zijn niveau. Dat zou kunnen.
Ja. Dat je zo'n kutgoal tegen krijgt in de laatste minuut is zuur, anders pak je gewoon 3 punten daar.quote:
Gast, ze hadden letterlijk 2 kansen. Twee.quote:Op zondag 14 april 2013 19:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja. Dat je zo'n kutgoal tegen krijgt in de laatste minuut is zuur, anders pak je gewoon 3 punten daar.
Ajax domineerde toen bij lange na niet.quote:Op zondag 14 april 2013 19:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Over de hele wedstrijd gezien, ja. Ging over domineren trouwens.
Nee niet letterlijk.quote:Op zondag 14 april 2013 19:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gast, ze hadden letterlijk 2 kansen. Twee.
Dat ze er allebei invallen is wel effectief van Ajax natuurlijk.
omdat 2e geel.quote:
Pas toen Ajax met tien man kwam te staan.quote:Op zondag 14 april 2013 19:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
2 goede kansen, niet veel meer. Feyenoord had daar absoluut een veelvoud van
quote:Op zondag 14 april 2013 19:33 schreef Ties02 het volgende:
Verhoeven die healthcity fitness op z'n shirtje heeft is ook wel een giller
Neehoor, kijk de wedstrijd maar terugquote:Op zondag 14 april 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Pas toen Ajax met tien man kwam te staan.
Werkt juist goed, "als je niet naar healthcity fitness gaat wordt je zoals Jeroen."quote:Op zondag 14 april 2013 19:33 schreef Ties02 het volgende:
Verhoeven die healthcity fitness op z'n shirtje heeft is ook wel een giller
Ja ga ik doen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neehoor, kijk de wedstrijd maar terug
quote:Op zondag 14 april 2013 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Not sure if metsjfixing or just retarded
en gaat naar PSVquote:Op zondag 14 april 2013 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was deze speler niet onlangs door Louis geselecteerd?
quote:Op zondag 14 april 2013 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Not sure if metsjfixing or just retarded
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |