Groningen in beeld, dan moet dit er altijd even uit, nog 4 wedstrijden dan houdt het wel op.quote:
Oh nee sorry ik dacht dat je het tegen mij had toen je Maaskant zei.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Groningen in beeld, dan moet dit er altijd even uit, nog 4 wedstrijden dan houdt het wel op.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige TT, had 'heracles heracles' moeten zijn.
Ik ga wel eens te ver, maar zover zou ik nooit gaan, dat is gewoon mensontererend.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh nee sorry ik dacht dat je het tegen mij had toen je Maaskant zei.
Gek eigenlijk, hij speelt namelijk niet voor Ajax.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is om goed mee te ruiken.
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles draait hier om snelheid.
Zuiverloonquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie zijn dat? Donk, Waterman, Drenthe en ?
Dat is Willems.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thx...ik denk dat die 2e van links Tiendalli of Braafheid moet zijn.
Wie is dat dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Nee man, die mocht toen nog niet zonder ouders op vakantie.
maceo rigtersquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Is dat niet die gozer die bij Blackburn terecht kwam na toevallig wat doelpunten op het jeugd-EK gemaakt te hebben?
Daar hebben we ook nooit meer iets van gehoord. Die heeft dankzij dat jeugd-EK lekker gecasht...quote:
In Australië maken toppers als Pascal Bosschaart en Alessandro Del Piero fuore jaquote:Op zondag 14 april 2013 00:02 schreef alors het volgende:
Die Rigters speelt overigens blijkbaar helemaal niet meer. Vorig seizoen nog in Australië (!)
Evert, weer een goal bij jou!quote:Op zondag 14 april 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
en wie, wie, wie wordt er kampioen?
Jaaaaa Toine, die dekselse Leonardo met de vierdubbele schaar, hij doet het hoor! wat een mannetje!quote:Op zondag 14 april 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Evert, weer een goal bij jou!
quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jaaaaa Toine, die dekselse Leonardo met de vierdubbele schaar, hij doet het hoor! wat een mannetje!
faler ja.quote:
verdiendquote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
Lucky goal![]()
Wel verdient voor maar kut goaltje
Druk van ajax was gevaarlijk, druk van psv was een lachertje.quote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
Lucky goal![]()
Wel verdient voor maar kut goaltje
quote:Op zondag 14 april 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Druk van ajax was gevaarlijk, druk van psv was een lachertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Stroot en Bommel weinig zien lachen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Druk van ajax was gevaarlijk, druk van psv was een lachertje.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
hihahoquote:Op zondag 14 april 2013 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Stroot en Bommel weinig zien lachen.
Stroot kan ook niet lachen, zo zit zijn gezicht gewoon in mekaarquote:Op zondag 14 april 2013 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Stroot en Bommel weinig zien lachen.
liever niet. ik doe dat liever zonder publiek.quote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee jij trekt in volle zalen.
Het grapje was dat je dat juist wel deed snappiequote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
liever niet. ik doe dat liever zonder publiek.
ah ok goeie grapquote:Op zondag 14 april 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het grapje was dat je dat juist wel deed snappie
hihaho
Want?quote:Op zondag 14 april 2013 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
Hier had Kuipers alsnog rood moeten geven ook al scoort PSV.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:10 schreef Ties02 het volgende:
Ajax scoort hier op een psychologisch goed moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |