Was helemaal geen rood man.quote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
Die overtreding wat rood had moeten zijn op Everton laten ze weer niet zien
Die kunnen er helemaal niks van.quote:
whahaha bedankt man hahaha zelden zo gelachenquote:Op zondag 7 april 2013 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is dit voor kuttroll dan. Groningen was heer en meester. 6-1 had meer recht gedaan.
PENAL en eigen Golquote:Op zondag 7 april 2013 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is dit voor kuttroll dan. Groningen was heer en meester. 6-1 had meer recht gedaan.
wie ben jij? zo'n groningen kneus zeker?quote:Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat is het, niets meer en niets minder, dus negeren.
Dwing je af hè, daarnaast heb je volgens mij de wedstrijd niet gezien of je kijkt niet naar de hoeveelheid kansenquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou en? Was gewoon een verdiende overwinning, weet niet of je gekeken hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op zondag 7 april 2013 19:22 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de enige juiste uitspraakquote:
trololololoquote:Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef FiliusDeorum het volgende:
nu komt de saaiste kut wedstrijd van het weekend
Ok.quote:Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef FiliusDeorum het volgende:
nu komt de saaiste kut wedstrijd van het weekend
Voor een Groninger jaquote:Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat is de enige juiste uitspraak
mensen die Derbie zeggen moeten ze een nekschot geven
Ik maak maar een grapje pikkiequote:
haha iddquote:Op zondag 7 april 2013 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
Triest publiek daar in Groningen!
Hele wedstrijd amper gehoord. Alleen kort na de Groningen goals en na de wedstrijd. En dat groepje naast het uitvak wat een lachertje!
Wat een onzinquote:Op zondag 7 april 2013 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
Hele wedstrijd amper gehoord. Alleen kort na de Groningen goals en na de wedstrijd. En dat groepje naast het uitvak wat een lachertje!
Moet je eens een keer naar de ArenA of Abe Lenstra stadion gaan, stilste van het landquote:Op zondag 7 april 2013 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan het weten heb zelf een keer bij die Z-side gestaanquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 19:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Moet je eens een keer naar de ArenA of Abe Lenstra stadion gaan, stilste van het land
Het is wat.quote:Op zondag 7 april 2013 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
ik heb gehoord dat ze in groningen wel eens mensen uit heel de wereld inhuren om het stadion een beetje te vullen. zal dalijk ff de bron zoekenquote:Op zondag 7 april 2013 19:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Moet je eens een keer naar de ArenA of Abe Lenstra stadion gaan, stilste van het land
groepje in het uitvak bedoel je zeker?
Oh het groepje (1100 man) maakte anders wel kabaal. En ik zeg niet dat daar geen rasmongolen bij zitten hoor. Ik heb me er wel vermaakt maar die pubers naast het uitvakquote:Op zondag 7 april 2013 19:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
groepje in het uitvak bedoel je zeker?
Het was niet eens uitverkocht, heel veel lege plekken in de 2e ringquote:Op zondag 7 april 2013 19:30 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze in groningen wel eens mensen uit heel de wereld inhuren om het stadion een beetje te vullen. zal dalijk ff de bron zoeken
Wat ben jij gefrustreerd zeg, Groningen heeft toch gewonnen?quote:Op zondag 7 april 2013 19:30 schreef Rickazio het volgende:
Welke mongool noemt zich nou RensAjacied en gaat tussen H'veen supporters zitten
Zijn hart ligt bij Heerenveen maar hij is voor Ajax omdat Heerenveen geen prijzen pakt, zo heeft hij dus toch wat te vieren.quote:Op zondag 7 april 2013 19:30 schreef Rickazio het volgende:
Welke mongool noemt zich nou RensAjacied en gaat tussen H'veen supporters zitten
Kap eens met die spoilers.quote:Op zondag 7 april 2013 19:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat ben jij gefrustreerd zeg, Groningen heeft toch gewonnen?
Welke mongool is er voor Groningenquote:Op zondag 7 april 2013 19:30 schreef Rickazio het volgende:
Lees dan niet mee maar kijk naar de TV.quote:
Hier in Groningen zijn we ten minste nog beschaafd....quote:Op zondag 7 april 2013 19:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
wie ben jij? zo'n groningen kneus zeker?
quote:Op zondag 7 april 2013 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn hart ligt bij Heerenveen maar hij is voor Ajax omdat Heerenveen geen prijzen pakt, zo heeft hij dus toch wat te vieren.
Nee, niet flauw doen, dit topic is voor NOS kijkers en moet dus spoiler vrij blijven. Wil je over die wedstrijden praten doe je dat maar in club topics, de SC of live eredivisie.quote:Op zondag 7 april 2013 19:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Lees dan niet mee maar kijk naar de TV.
Ik stondquote:
Haha dat is nou juist het trieste je hoort ze alleen als ze scorenquote:Op zondag 7 april 2013 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach zo zou jij ook staan als de uitslag andersom was
Zeggen ze ook vaak over ajax publiek..quote:Op zondag 7 april 2013 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha dat is nou juist het trieste je hoort ze alleen als ze scoren
quote:Op zondag 7 april 2013 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
"Bedankt dat ik je gister in je poepertje mocht neuken schat" stond er vast
VAk410 heb je hé die zingen altijd ook al staan ze 0-3 achterquote:Op zondag 7 april 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeggen ze ook vaak over ajax publiek..
Ik hoop dat je het Abe Lenstra stadion bedoelt.quote:
Hoe kun je van een prachtige volksclub met fantastische gehele sfeer. Pracht van een provincie.quote:Op zondag 7 april 2013 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan het weten heb zelf een keer bij die Z-side gestaan. Alleen dat groepje van 40 man (Fanatics ofzo) daar aan de zijkant achter het doel zie je soms met wat vlaggen zwaaien. Verder hoor je amper wat.
Waar is die tijd gebleven van het Oosterpark? Toen heerste er wel sfeer.
Jij vindt Snoeks ook een prima commentator?quote:
Jep, eerlijk waar.quote:Op zondag 7 april 2013 19:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het Abe Lenstra stadion bedoelt.
[..]
Hoe kun je van een prachtige volksclub met fantastische gehele sfeer. Pracht van een provincie.
Gemoedelijk en alles....
Naar een fan van de grootste schijtclub gaan? Met de meest ontrouwe supporters van Nederland.
Meest asociale supporters. Flut sfeer in het stadion (en ja ik ben daar geweest).
Hoe krijg je het voor elkaar
Ik heb aardig wat kennissen wonen in de wijk Oosterpark en ze geven allemaal toe dat het qua sfeer en beleving niks voorstelt sinds jullie uit het Oosterpark zijn. In het begin kon het heel af en toe nog spoken maar laatste 3 jaar helemaal niet meer.quote:Op zondag 7 april 2013 19:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het Abe Lenstra stadion bedoelt.
[..]
Hoe kun je van een prachtige volksclub met fantastische gehele sfeer. Pracht van een provincie.
Gemoedelijk en alles....
Naar een fan van de grootste schijtclub gaan? Met de meest ontrouwe supporters van Nederland.
Meest asociale supporters. Flut sfeer in het stadion (en ja ik ben daar geweest).
Hoe krijg je het voor elkaar
Ik vind alleen Theo Reitsma fucking kutquote:Op zondag 7 april 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt Snoeks ook een prima commentator?
Kapot gevrorenquote:
Ron de Rijk is al jaren mijn grootste vijand.quote:Op zondag 7 april 2013 19:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind alleen Theo Reitsma fucking kut
Ik denk dattie 'm bedreigd heeftquote:Op zondag 7 april 2013 19:39 schreef Paxcon het volgende:
Conboy mocht toch nooit meer spelen van Pastoor?
Hoe zou dat komen? Als je tegenwoordig al iets roept kun je een levenslang-stadionverbod krijgenquote:Op zondag 7 april 2013 19:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat kennissen wonen in de wijk Oosterpark en ze geven allemaal toe dat het qua sfeer en beleving niks voorstelt sinds jullie uit het Oosterpark zijn. In het begin kon het heel af en toe nog spoken maar laatste 3 jaar helemaal niet meer.
vind het ook een club zonder charmequote:Op zondag 7 april 2013 19:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
NEC, wat is het toch ook een kutclub
En dat al 10 jaar oprij, en toch blijft hij maar staanquote:
Die taart bakkenquote:
jaloers? HAHAHAquote:Op zondag 7 april 2013 19:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hier in Groningen zijn we ten minste nog beschaafd....
Niet arrogant maar gewoon realistisch. Eerlijk niet oneerlijk.
Nuchter, vriendelijk, groeten elkaar allemaal nog.
Dus ach als je door jaloersheid ons kneuzen gaat noemen, be my guest
Ik zeg ook niet dat de sfeer super goed isquote:Op zondag 7 april 2013 19:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb aardig wat kennissen wonen in de wijk Oosterpark en ze geven allemaal toe dat het qua sfeer en beleving niks voorstelt sinds jullie uit het Oosterpark zijn. In het begin kon het heel af en toe nog spoken maar laatste 3 jaar helemaal niet meer.
Ik weet niets over het Abe Lenstra stadion verder, nooit geweest (wel gezien en naast geweest enzo maar niet in het stadion en al helemaal niet bij een wedstrijd).quote:
Haha, ik ben misschien bevooroordeeld omdat ik fan ben, en sowieso geniet ik altijd wel van de sfeer als ik naar een stadion ga voor een voetbalwedstrijd.quote:Op zondag 7 april 2013 21:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de sfeer super goed is
Maar het is een fantastische club, de sfeer onderling blijft gewoon goed.
De sfeer die er hangt blijft gewoon goed (niet in de zin van herrie en dergelijke).
En sowieso is de Groningse mentaliteit vele vele malen beter dan omgeving randstad.
Ajacieden zijn bv voor 99% buitenlands, voor 99% debielen, voor 99% asociale gestoorde gekken.
[..]
Ik weet niets over het Abe Lenstra stadion verder, nooit geweest (wel gezien en naast geweest enzo maar niet in het stadion en al helemaal niet bij een wedstrijd).
Ze hebben Bonyquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
moet fietstas makkelijk kunnen winnen
Die had misschien gewoon de bal over de zijlijn moeten trappen. Maar ja, het 7e elftal van Parma dan zal je wel niet zo slim zijn.quote:
Ik dacht net nog in het verkeerde topic van niet, ik kreeg al helemaal geen reacties.quote:
Dit zou zo een scene uit de griezelbus kunnen zijn.quote:
Ik denk niet dat Piet die vanavond gaat lezen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zou zo een scene uit de griezelbus kunnen zijn.
Pietje?quote:
Ik ga ervan uit dat hij de luisterboek versie heeft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Piet die vanavond gaat lezen.
Z'n vriendin leest elke avond een paar bladzijden omdat zij zo leuk stemmetjes kan doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij de luisterboek versie heeft.
Vos de Mos is ook een top uploader.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Fred Rutten eigenlijk wel hilarisch sinds de uploads van Vos de Mos
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Fred Rutten eigenlijk wel hilarisch sinds de uploads van Vos de Mos
Dat vind ik ook, maar ik ben niet subscribed uit angst dat hij meer filmpjes van Ton Ojers online gaat zetten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vos de Mos is ook een top uploader.
Denk het wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:52 schreef tralalala het volgende:
Wie krijgen er bij een eventuele 2e plaats een makkelijkere loting bij de voorronde CL?
Alleen Ajax en PSV?
De Amsterdamse tokkie versie van Johan Derksen, hij durfde trouwens geen voorspelling over PSV-Ajax te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik ben niet subscribed uit angst dat hij meer filmpjes van Ton Ojers online gaat zetten.
Ik ken het filmpje waarin hij zich uitlaat over Johan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Amsterdamse tokkie versie van Johan Derksen, hij durfde trouwens geen voorspelling over PSV-Ajax te doen.
Ze mogen elkaar niet erg geloof ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken het filmpje waarin hij zich uitlaat over Johan.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is een veelgehoorde zin hier in VBL, Stijn moet zich inhouden.
slechts op weg naar.quote:
Ik had ook geen zin gehad in zo'n kutwedstrijd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ze moesten kiezen tussen jou of die poppen
Wat is dat precies?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Babos ontvangt binnenkort een flink gevulde enevlop van een chinees.
Bij mij komen ze het eten altijd langsbrengen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Babos ontvangt binnenkort een flink gevulde enevlop van een chinees.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mij komen ze het eten altijd langsbrengen.
allemaal even lachenquote:
Dat moet absoluut mogelijk zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja leuk hij verspreekt zich. Kunnen we dat herhalen?
Dat moet absoluut mogelijk zijn!quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja leuk hij verspreekt zich. Kunnen we dat herhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |