Was helemaal geen rood man.quote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
Die overtreding wat rood had moeten zijn op Everton laten ze weer niet zien
Die kunnen er helemaal niks van.quote:
whahaha bedankt man hahaha zelden zo gelachenquote:Op zondag 7 april 2013 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is dit voor kuttroll dan. Groningen was heer en meester. 6-1 had meer recht gedaan.
PENAL en eigen Golquote:Op zondag 7 april 2013 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is dit voor kuttroll dan. Groningen was heer en meester. 6-1 had meer recht gedaan.
wie ben jij? zo'n groningen kneus zeker?quote:Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat is het, niets meer en niets minder, dus negeren.
Dwing je af hè, daarnaast heb je volgens mij de wedstrijd niet gezien of je kijkt niet naar de hoeveelheid kansenquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou en? Was gewoon een verdiende overwinning, weet niet of je gekeken hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op zondag 7 april 2013 19:22 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de enige juiste uitspraakquote:
trololololoquote:Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef FiliusDeorum het volgende:
nu komt de saaiste kut wedstrijd van het weekend
Ok.quote:Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef FiliusDeorum het volgende:
nu komt de saaiste kut wedstrijd van het weekend
Voor een Groninger jaquote:Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat is de enige juiste uitspraak
mensen die Derbie zeggen moeten ze een nekschot geven
Ik maak maar een grapje pikkiequote:
haha iddquote:Op zondag 7 april 2013 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
Triest publiek daar in Groningen!
Hele wedstrijd amper gehoord. Alleen kort na de Groningen goals en na de wedstrijd. En dat groepje naast het uitvak wat een lachertje!
Wat een onzinquote:Op zondag 7 april 2013 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
Hele wedstrijd amper gehoord. Alleen kort na de Groningen goals en na de wedstrijd. En dat groepje naast het uitvak wat een lachertje!
Moet je eens een keer naar de ArenA of Abe Lenstra stadion gaan, stilste van het landquote:Op zondag 7 april 2013 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan het weten heb zelf een keer bij die Z-side gestaanquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 19:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Moet je eens een keer naar de ArenA of Abe Lenstra stadion gaan, stilste van het land
Het is wat.quote:Op zondag 7 april 2013 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
ik heb gehoord dat ze in groningen wel eens mensen uit heel de wereld inhuren om het stadion een beetje te vullen. zal dalijk ff de bron zoekenquote:Op zondag 7 april 2013 19:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Moet je eens een keer naar de ArenA of Abe Lenstra stadion gaan, stilste van het land
groepje in het uitvak bedoel je zeker?
Oh het groepje (1100 man) maakte anders wel kabaal. En ik zeg niet dat daar geen rasmongolen bij zitten hoor. Ik heb me er wel vermaakt maar die pubers naast het uitvakquote:Op zondag 7 april 2013 19:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
groepje in het uitvak bedoel je zeker?
Het was niet eens uitverkocht, heel veel lege plekken in de 2e ringquote:Op zondag 7 april 2013 19:30 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze in groningen wel eens mensen uit heel de wereld inhuren om het stadion een beetje te vullen. zal dalijk ff de bron zoeken
Wat ben jij gefrustreerd zeg, Groningen heeft toch gewonnen?quote:Op zondag 7 april 2013 19:30 schreef Rickazio het volgende:
Welke mongool noemt zich nou RensAjacied en gaat tussen H'veen supporters zitten
Zijn hart ligt bij Heerenveen maar hij is voor Ajax omdat Heerenveen geen prijzen pakt, zo heeft hij dus toch wat te vieren.quote:Op zondag 7 april 2013 19:30 schreef Rickazio het volgende:
Welke mongool noemt zich nou RensAjacied en gaat tussen H'veen supporters zitten
Kap eens met die spoilers.quote:Op zondag 7 april 2013 19:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat ben jij gefrustreerd zeg, Groningen heeft toch gewonnen?
Welke mongool is er voor Groningenquote:Op zondag 7 april 2013 19:30 schreef Rickazio het volgende:
Lees dan niet mee maar kijk naar de TV.quote:
Hier in Groningen zijn we ten minste nog beschaafd....quote:Op zondag 7 april 2013 19:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
wie ben jij? zo'n groningen kneus zeker?
quote:Op zondag 7 april 2013 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn hart ligt bij Heerenveen maar hij is voor Ajax omdat Heerenveen geen prijzen pakt, zo heeft hij dus toch wat te vieren.
Nee, niet flauw doen, dit topic is voor NOS kijkers en moet dus spoiler vrij blijven. Wil je over die wedstrijden praten doe je dat maar in club topics, de SC of live eredivisie.quote:Op zondag 7 april 2013 19:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Lees dan niet mee maar kijk naar de TV.
Ik stondquote:
Haha dat is nou juist het trieste je hoort ze alleen als ze scorenquote:Op zondag 7 april 2013 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach zo zou jij ook staan als de uitslag andersom was
Zeggen ze ook vaak over ajax publiek..quote:Op zondag 7 april 2013 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha dat is nou juist het trieste je hoort ze alleen als ze scoren
quote:Op zondag 7 april 2013 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
"Bedankt dat ik je gister in je poepertje mocht neuken schat" stond er vast
VAk410 heb je hé die zingen altijd ook al staan ze 0-3 achterquote:Op zondag 7 april 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeggen ze ook vaak over ajax publiek..
Ik hoop dat je het Abe Lenstra stadion bedoelt.quote:
Hoe kun je van een prachtige volksclub met fantastische gehele sfeer. Pracht van een provincie.quote:Op zondag 7 april 2013 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan het weten heb zelf een keer bij die Z-side gestaan. Alleen dat groepje van 40 man (Fanatics ofzo) daar aan de zijkant achter het doel zie je soms met wat vlaggen zwaaien. Verder hoor je amper wat.
Waar is die tijd gebleven van het Oosterpark? Toen heerste er wel sfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |