Wat een onzinquote:Op zondag 7 april 2013 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
Triest publiek daar in Groningen!
Hele wedstrijd amper gehoord. Alleen kort na de Groningen goals en na de wedstrijd. En dat groepje naast het uitvak wat een lachertje!
Moet je eens een keer naar de ArenA of Abe Lenstra stadion gaan, stilste van het landquote:Op zondag 7 april 2013 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
Hele wedstrijd amper gehoord. Alleen kort na de Groningen goals en na de wedstrijd. En dat groepje naast het uitvak wat een lachertje!
Ik kan het weten heb zelf een keer bij die Z-side gestaanquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 19:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Moet je eens een keer naar de ArenA of Abe Lenstra stadion gaan, stilste van het land
Het is wat.quote:Op zondag 7 april 2013 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
ik heb gehoord dat ze in groningen wel eens mensen uit heel de wereld inhuren om het stadion een beetje te vullen. zal dalijk ff de bron zoekenquote:Op zondag 7 april 2013 19:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Moet je eens een keer naar de ArenA of Abe Lenstra stadion gaan, stilste van het land
groepje in het uitvak bedoel je zeker?
Oh het groepje (1100 man) maakte anders wel kabaal. En ik zeg niet dat daar geen rasmongolen bij zitten hoor. Ik heb me er wel vermaakt maar die pubers naast het uitvakquote:Op zondag 7 april 2013 19:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
groepje in het uitvak bedoel je zeker?
Het was niet eens uitverkocht, heel veel lege plekken in de 2e ringquote:Op zondag 7 april 2013 19:30 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze in groningen wel eens mensen uit heel de wereld inhuren om het stadion een beetje te vullen. zal dalijk ff de bron zoeken
Wat ben jij gefrustreerd zeg, Groningen heeft toch gewonnen?quote:Op zondag 7 april 2013 19:30 schreef Rickazio het volgende:
Welke mongool noemt zich nou RensAjacied en gaat tussen H'veen supporters zitten
Zijn hart ligt bij Heerenveen maar hij is voor Ajax omdat Heerenveen geen prijzen pakt, zo heeft hij dus toch wat te vieren.quote:Op zondag 7 april 2013 19:30 schreef Rickazio het volgende:
Welke mongool noemt zich nou RensAjacied en gaat tussen H'veen supporters zitten
Kap eens met die spoilers.quote:Op zondag 7 april 2013 19:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat ben jij gefrustreerd zeg, Groningen heeft toch gewonnen?
Welke mongool is er voor Groningenquote:Op zondag 7 april 2013 19:30 schreef Rickazio het volgende:
Lees dan niet mee maar kijk naar de TV.quote:
Hier in Groningen zijn we ten minste nog beschaafd....quote:Op zondag 7 april 2013 19:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
wie ben jij? zo'n groningen kneus zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |