SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Waarschijnlijk ergens eind mei of in juni. Komen we later op terug.
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
Amsterdam of Utrecht? You sound reasonable...Time to up my medication.
Inderdaad. Is de bekendste dames-Maiden coverband.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Klinkt nog niet eens zo verkeerd, dit!
Het kan echt nog veel erger.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Het kan echt nog veel erger.
Gewoon blijven luisteren.
En het is jullie eigen schuld. Ik heb jullie de mogelijkheid geboden voor het doen van verzoekjes.quote:
Deze is erg lekker ja.quote:
Zometeen een kruising tussen de Beatles en Metallica!quote:
Beatallica?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Zometeen een kruising tussen de Beatles en Metallica!
Hey Possie!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en vanavond
Bassie en Adriaan er door heen!
Smeltendequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey Possie!
Is speciaal voor Sararaats, omdat ze vandaag jarig is.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en vanavond
Bassie en Adriaan er door heen!
Joof zou draaien. Maar hij had problemen met het programma.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
Er klopt geen hol meer van t rooster.
Ik keek vanochtend, oh Vout draait morgen, dus ik net voetbal aan gezet, nog ff op mn balkon gezeten en nu net zie ik dus dat je wel draait! Dus ik kijk weer op t rooster en ik lees dat Joof draait nu ipv dj Vout...
Ok.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Joof zou draaien. Maar hij had problemen met het programma.
Toen is Raf ingevallen, maar die moest ineens weg. Dus ben ik er maar even ingesprongen.
Dan lig ik nog lekker in coma!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:34 schreef Melting het volgende:
Morgenvroeg om 9.00 uur ben ik er weer, Outpost. Maar dan met Melting-muziek. Niet met Voute muziek.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan lig ik nog lekker in coma!S'avonds draai je Vout volgens t rooster.
Wat is er morgen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker, heerlijk weer en zulks.
Zin in morgen.
Wat dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker, heerlijk weer en zulks.
Zin in morgen.
Klopt, je hebt zelfs nog een uur om even te eten. Mits verlenging en strafschoppen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.
Dan is het voetballen al afgelopen hè?
Ik ga bij een kennis kijken. Daarna een half uur rijden, dus haal het net.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt, je hebt zelfs nog een uur om even te eten. Mits verlenging en strafschoppen.
Oh wacht...![]()
Oog is wonder snel genezen!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is er morgen?
En hoe gaat het met je oog?
Lekker prutsen en opruimen op mn balkon. Bakken klaar maken voor beplanting enz enzquote:
Mooi om 9.00 uur mee beginnen met lekkere muziekjes op de achtergrond.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker prutsen en opruimen op mn balkon. Bakken klaar maken voor beplanting enz enz
Ben jij niet goed?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi om 9.00 uur mee beginnen met lekkere muziekjes op de achtergrond.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent voor de juiste voetbal club maar je komt nog steeds uit braboland.
Slibtong!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:47 schreef Kally het volgende:
Melting, wij hadden slibtong
Nuwil ik nog een toetje
Fijne avond Smeltende!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:47 schreef Melting het volgende:
Ik moet trouwens gaan luitjes. Verjaardag.![]()
Wellicht tot morgenvroeg allemaal!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:47 schreef Melting het volgende:
Ik moet trouwens gaan luitjes. Verjaardag.![]()
Wellicht tot morgenvroeg allemaal!![]()
Whehehe beter!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:47 schreef Kally het volgende:
Melting, wij hadden slibtong
Nuwil ik nog een toetje
omdat het koud isquote:
We zitten in een restaurantquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uccie, intunen! Het wachtmuziekje is er!(al 5 minuten ofzo
)
We zitten met nog meer mensen hier.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mobiel intunen en dan 1 oordopje in.
Zal onze date leuk vindenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mobiel intunen en dan 1 oordopje in.
Het zijn toch maar vrouwen onderling, want ze zit ook op facebookquote:
Achja als je verslaafd bent aan je mobieltje kan je ook ff naar de wc om een berichtje te plaatsen ofzo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n leuke date is het blijkbaar niet
GMTAquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Achja als je verslaafd bent aan je mobieltje kan je ook ff naar de wc om een berichtje te plaatsen ofzo.
Als je echt moet plassen meteen zodra de deur dicht is je mobieltje uit je broekzak vissen en tijdens het half uitkleden met je andere hand de boel ff checken.quote:
Probeer Vdj lekker onder de knie te krijgen. Nooit geen gedonder mee, werkt altijd en prima te bedienen. Zelfs dronken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij kan je daar helemaal niet mee streamen
Dan moet iemand die maar eens per zippy aanleveren... Dit schiet dus ook niet op..quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Probeer Vdj lekker onder de knie te krijgen. Nooit geen gedonder mee, werkt altijd en prima te bedienen. Zelfs dronken.
Je bent FOK!ker of nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je echt moet plassen meteen zodra de deur dicht is je mobieltje uit je broekzak vissen en tijdens het half uitkleden met je andere hand de boel ff checken.Zodra je zit kan je dan posten.
Google is uw vriend.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet iemand die maar eens per zippy aanleveren... Dit schiet dus ook niet op..
Om 21:00 Mono toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef robdriessen het volgende:
Oh verrek, er draaide niemand. Nu dus wel. ER ZAL MUZIEK ZIJN OP RADIO49!!!
Main zit erin... wie is Main?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef robdriessen het volgende:
Oh verrek, er draaide niemand. Nu dus wel. ER ZAL MUZIEK ZIJN OP RADIO49!!!
Tis wat he... Het leven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:22 schreef Kally het volgende:
Naar het toilet om een post te plaatsen? Ja lekker alles stiekem doen
Ik kan mij geen beter voorprogramma wensenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:29 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben even jukebox tot 21 uur.
Mede mogelijk gemaakt door de letter R
ARRRRRH!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:29 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben even jukebox tot 21 uur.
Mede mogelijk gemaakt door de letter R
ARRRRRH!
Joh, doe dan meteen 3TBquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Arrrr idd ja.. Mijn opslag schijf is stervende geloof ik.. Dat voorspelt niet veel goeds.. Dart wordt een nieuwe schijf halen van 1TB..
Kost ook niks meer...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Joh, doe dan meteen 3TB
http://tweakers.net/categ(...)VPoiT60Or-4i_XUFr7Qs
Pas op he, ik lees mee hier.quote:
Ruffneck?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:51 schreef robdriessen het volgende:
En nu even de beuk er in voor DJ Meauneau!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:51 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:51 schreef robdriessen het volgende:
Kost mij toch net iets te veel nog.. Tenzij het meteen ook een SSD is..quote:
picsquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een tattoo van deze helden laten zetten
Jong en onbezonnen enzo
Dit is al zijn 2e nummer hoor!quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef robdriessen het volgende:
En de baas begint gewoon met Nero....
Ik wil een tattoo van deze held laten zetten.
Moirapoly in the house!quote:
Moneypoly. Hij is een G.quote:
Na-apertquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:16 schreef mrstylo het volgende:
VBL SC WE WILL NOT SURRENDER WE WILL NOT DIE
Nee die was van Steve Aoki en nog iemandquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben fan. Vanaf nu altijd Radio 49.
Maar jij hebt geen voornaam en achternaam.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh ik ben de enige uit JNG! en wordt niet gewaardeerd
Jij. Ik ken jou!quote:
Sorry liefje maar hij is echt yummiequote:
Ik ben anoniem op de internetz manquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen voornaam en achternaam.
www.tinychat.com/foknachtbaggerquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:24 schreef mrstylo het volgende:
Stuur gewoon link. Geen zin om te typen.
Ik ben er ook hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh ik ben de enige uit JNG! en wordt niet gewaardeerd
Zet je 06 op de rekening met een lippenstiftzoen er bij. Maar diep van binnen huilt mijn peperkoeken hartjequote:
Is goed g. Heb je al de nieuwe hitkrant gelezen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben anoniem op de internetz man
Ik kijk alleen maar, ik ben trouw, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zet je 06 op de rekening met een lippenstiftzoen er bij. Maar diep van binnen huilt mijn peperkoeken hartje
Ik houd er in de gaten hoor....als ze je ontrouw is sla ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zet je 06 op de rekening met een lippenstiftzoen er bij. Maar diep van binnen huilt mijn peperkoeken hartje
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar, ik ben trouw, dat weet je toch?
Ik jou ookquote:
Ik ben een SAM man, helaas geen verstand van VDJquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mono, Rob, iemand.. Zijn er nog instellingen in VDJ die ik moet aanpassen/goed zetten voordat het echt werkt morgen?
Hoe kun je mij vergeten zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik jou ook
Ben je er klaar voor? Of loop je niet mee morgen?
Ik heb zoveel startbewijzen geliked op FB
wel zwaaien dan hequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoe kun je mij vergeten zijn
10km.
Ik ben traag dus ik kom hopelijk ergens tussen 12:05 en 12:15 over de finish gelopen gehobbeld gekropenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel zwaaien dan he
Ik kom mijn broer aanmoedigen
dus jou een ook een beetje
Succes morgenquote:
Mijn broer heeft amper getraind, dus je kn elkaar een handje geven denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben traag dus ik kom hopelijk ergens tussen 12:05 en 12:15 over de finish gelopen gehobbeld gekropen
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn broer heeft amper getraind, dus je kn elkaar een handje geven denk ik
Poepspetters in de rondte!quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
Bedankt Mono.Dansen met m'n wc-borstel in de lucht.
Wat een kutherrie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Jeugd van Tegenwoordig - Sterrenstof.
Ja, zover was ik ook. Maar dit vind je goed?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Jeugd van Tegenwoordig - Sterrenstof.
Picsquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
Bedankt Mono.Dansen met m'n wc-borstel in de lucht.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]En ik heb wekenlang moeten trainen om uberhaupt 10km te kunnen lopen
Kan ik best naar luisteren, niks mis mee. Zal zo nog eens een nummer aanvragen voor jullie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook. Maar dit vind je goed?
Oke oke, niks mis mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan ik best naar luisteren, niks mis mee. Zal zo nog eens een nummer aanvragen voor jullie.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan ik best naar luisteren, niks mis mee. Zal zo nog eens een nummer aanvragen voor jullie.
Ik hoor nu pas dat het Nederlands is!quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik versta de hele tijd "in de bijlmer"
Hij heeft mooie stem. Niet vals ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is goed g. Heb je al de nieuwe hitkrant gelezen?
Je breekt mijn hartje nuquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft mooie stem. Niet vals ofzo.
Moet soms ook coke hosselen weetje.quote:
Haters blijven haten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas laat achter
Koop dan betere oordopjes.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is niet te luisteren met oordopjes inpijn.
Maar niet prima genoeg, want ze passen óf niet goed je oor, óf ze kunnen het signaal niet handelen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het zijn opzich prima oordopjes.
Frequentie van dat liedje is niet fijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar niet prima genoeg, want ze passen óf niet goed je oor, óf ze kunnen het signaal niet handelen.
Hey C_A. Net even snel een frikandelletje specialito naar binnen geschoven, en jij?quote:
De Japanner in de stomerij snapte niet waarom ik 'm wilde laten reinigen. Hij bleef maar snuiven aan die jas.quote:
Gister een worstquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey C_A. Net even snel een frikandelletje specialito naar binnen geschoven, en jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck you dolphin!!1!!!11EINZquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De Japanner in de stomerij snapte niet waarom ik 'm wilde laten reinigen. Hij bleef maar snuiven aan die jas.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister een worst21 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of toch die van 26.
of allebei?★★★
Geen ideequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
21 jaar.
of toch die van 26.
of allebei?
Ik heb pizza op.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey C_A. Net even snel een frikandelletje specialito naar binnen geschoven, en jij?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister een worstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geotjequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, wie vraagt deze bagger aan?
En mijn muziek wordt niet gedraaidquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Luister die lyrics jonge, diepquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Jellyfishquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb al 2 requests gehad. U jelly?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |