Slibtong!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:47 schreef Kally het volgende:
Melting, wij hadden slibtong
Nuwil ik nog een toetje
Fijne avond Smeltende!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:47 schreef Melting het volgende:
Ik moet trouwens gaan luitjes. Verjaardag.![]()
Wellicht tot morgenvroeg allemaal!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:47 schreef Melting het volgende:
Ik moet trouwens gaan luitjes. Verjaardag.![]()
Wellicht tot morgenvroeg allemaal!![]()
Whehehe beter!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:47 schreef Kally het volgende:
Melting, wij hadden slibtong
Nuwil ik nog een toetje
omdat het koud isquote:
We zitten in een restaurantquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uccie, intunen! Het wachtmuziekje is er!(al 5 minuten ofzo
)
We zitten met nog meer mensen hier.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mobiel intunen en dan 1 oordopje in.
Zal onze date leuk vindenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mobiel intunen en dan 1 oordopje in.
Het zijn toch maar vrouwen onderling, want ze zit ook op facebookquote:
Achja als je verslaafd bent aan je mobieltje kan je ook ff naar de wc om een berichtje te plaatsen ofzo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n leuke date is het blijkbaar niet
GMTAquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Achja als je verslaafd bent aan je mobieltje kan je ook ff naar de wc om een berichtje te plaatsen ofzo.
Als je echt moet plassen meteen zodra de deur dicht is je mobieltje uit je broekzak vissen en tijdens het half uitkleden met je andere hand de boel ff checken.quote:
Probeer Vdj lekker onder de knie te krijgen. Nooit geen gedonder mee, werkt altijd en prima te bedienen. Zelfs dronken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij kan je daar helemaal niet mee streamen
Dan moet iemand die maar eens per zippy aanleveren... Dit schiet dus ook niet op..quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Probeer Vdj lekker onder de knie te krijgen. Nooit geen gedonder mee, werkt altijd en prima te bedienen. Zelfs dronken.
Je bent FOK!ker of nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je echt moet plassen meteen zodra de deur dicht is je mobieltje uit je broekzak vissen en tijdens het half uitkleden met je andere hand de boel ff checken.Zodra je zit kan je dan posten.
Google is uw vriend.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet iemand die maar eens per zippy aanleveren... Dit schiet dus ook niet op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |