Als je echt moet plassen meteen zodra de deur dicht is je mobieltje uit je broekzak vissen en tijdens het half uitkleden met je andere hand de boel ff checken.quote:
Probeer Vdj lekker onder de knie te krijgen. Nooit geen gedonder mee, werkt altijd en prima te bedienen. Zelfs dronken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij kan je daar helemaal niet mee streamen
Dan moet iemand die maar eens per zippy aanleveren... Dit schiet dus ook niet op..quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Probeer Vdj lekker onder de knie te krijgen. Nooit geen gedonder mee, werkt altijd en prima te bedienen. Zelfs dronken.
Je bent FOK!ker of nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je echt moet plassen meteen zodra de deur dicht is je mobieltje uit je broekzak vissen en tijdens het half uitkleden met je andere hand de boel ff checken.Zodra je zit kan je dan posten.
Google is uw vriend.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet iemand die maar eens per zippy aanleveren... Dit schiet dus ook niet op..
Om 21:00 Mono toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef robdriessen het volgende:
Oh verrek, er draaide niemand. Nu dus wel. ER ZAL MUZIEK ZIJN OP RADIO49!!!
Main zit erin... wie is Main?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef robdriessen het volgende:
Oh verrek, er draaide niemand. Nu dus wel. ER ZAL MUZIEK ZIJN OP RADIO49!!!
Tis wat he... Het leven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:22 schreef Kally het volgende:
Naar het toilet om een post te plaatsen? Ja lekker alles stiekem doen
Ik kan mij geen beter voorprogramma wensenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:29 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben even jukebox tot 21 uur.
Mede mogelijk gemaakt door de letter R
ARRRRRH!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:29 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben even jukebox tot 21 uur.
Mede mogelijk gemaakt door de letter R
ARRRRRH!
Joh, doe dan meteen 3TBquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Arrrr idd ja.. Mijn opslag schijf is stervende geloof ik.. Dat voorspelt niet veel goeds.. Dart wordt een nieuwe schijf halen van 1TB..
Kost ook niks meer...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Joh, doe dan meteen 3TB
http://tweakers.net/categ(...)VPoiT60Or-4i_XUFr7Qs
Pas op he, ik lees mee hier.quote:
Ruffneck?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:51 schreef robdriessen het volgende:
En nu even de beuk er in voor DJ Meauneau!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:51 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:51 schreef robdriessen het volgende:
Kost mij toch net iets te veel nog.. Tenzij het meteen ook een SSD is..quote:
picsquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een tattoo van deze helden laten zetten
Jong en onbezonnen enzo
Dit is al zijn 2e nummer hoor!quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef robdriessen het volgende:
En de baas begint gewoon met Nero....
Ik wil een tattoo van deze held laten zetten.
Moirapoly in the house!quote:
Moneypoly. Hij is een G.quote:
Na-apertquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:16 schreef mrstylo het volgende:
VBL SC WE WILL NOT SURRENDER WE WILL NOT DIE
Nee die was van Steve Aoki en nog iemandquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben fan. Vanaf nu altijd Radio 49.
Maar jij hebt geen voornaam en achternaam.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh ik ben de enige uit JNG! en wordt niet gewaardeerd
Jij. Ik ken jou!quote:
Sorry liefje maar hij is echt yummiequote:
Ik ben anoniem op de internetz manquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen voornaam en achternaam.
www.tinychat.com/foknachtbaggerquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:24 schreef mrstylo het volgende:
Stuur gewoon link. Geen zin om te typen.
Ik ben er ook hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh ik ben de enige uit JNG! en wordt niet gewaardeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |