Zet je 06 op de rekening met een lippenstiftzoen er bij. Maar diep van binnen huilt mijn peperkoeken hartjequote:
Is goed g. Heb je al de nieuwe hitkrant gelezen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben anoniem op de internetz man
Ik kijk alleen maar, ik ben trouw, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zet je 06 op de rekening met een lippenstiftzoen er bij. Maar diep van binnen huilt mijn peperkoeken hartje
Ik houd er in de gaten hoor....als ze je ontrouw is sla ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zet je 06 op de rekening met een lippenstiftzoen er bij. Maar diep van binnen huilt mijn peperkoeken hartje
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar, ik ben trouw, dat weet je toch?
Ik jou ookquote:
Ik ben een SAM man, helaas geen verstand van VDJquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mono, Rob, iemand.. Zijn er nog instellingen in VDJ die ik moet aanpassen/goed zetten voordat het echt werkt morgen?
Hoe kun je mij vergeten zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik jou ook
Ben je er klaar voor? Of loop je niet mee morgen?
Ik heb zoveel startbewijzen geliked op FB
wel zwaaien dan hequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoe kun je mij vergeten zijn
10km.
Ik ben traag dus ik kom hopelijk ergens tussen 12:05 en 12:15 over de finish gelopen gehobbeld gekropenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel zwaaien dan he
Ik kom mijn broer aanmoedigen
dus jou een ook een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |