Zet je 06 op de rekening met een lippenstiftzoen er bij. Maar diep van binnen huilt mijn peperkoeken hartjequote:
Is goed g. Heb je al de nieuwe hitkrant gelezen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben anoniem op de internetz man
Ik kijk alleen maar, ik ben trouw, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zet je 06 op de rekening met een lippenstiftzoen er bij. Maar diep van binnen huilt mijn peperkoeken hartje
Ik houd er in de gaten hoor....als ze je ontrouw is sla ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zet je 06 op de rekening met een lippenstiftzoen er bij. Maar diep van binnen huilt mijn peperkoeken hartje
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar, ik ben trouw, dat weet je toch?
Ik jou ookquote:
Ik ben een SAM man, helaas geen verstand van VDJquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mono, Rob, iemand.. Zijn er nog instellingen in VDJ die ik moet aanpassen/goed zetten voordat het echt werkt morgen?
Hoe kun je mij vergeten zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik jou ook
Ben je er klaar voor? Of loop je niet mee morgen?
Ik heb zoveel startbewijzen geliked op FB
wel zwaaien dan hequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoe kun je mij vergeten zijn
10km.
Ik ben traag dus ik kom hopelijk ergens tussen 12:05 en 12:15 over de finish gelopen gehobbeld gekropenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel zwaaien dan he
Ik kom mijn broer aanmoedigen
dus jou een ook een beetje
Succes morgenquote:
Mijn broer heeft amper getraind, dus je kn elkaar een handje geven denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben traag dus ik kom hopelijk ergens tussen 12:05 en 12:15 over de finish gelopen gehobbeld gekropen
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn broer heeft amper getraind, dus je kn elkaar een handje geven denk ik
Poepspetters in de rondte!quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
Bedankt Mono.Dansen met m'n wc-borstel in de lucht.
Wat een kutherrie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Jeugd van Tegenwoordig - Sterrenstof.
Ja, zover was ik ook. Maar dit vind je goed?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Jeugd van Tegenwoordig - Sterrenstof.
Picsquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
Bedankt Mono.Dansen met m'n wc-borstel in de lucht.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]En ik heb wekenlang moeten trainen om uberhaupt 10km te kunnen lopen
Kan ik best naar luisteren, niks mis mee. Zal zo nog eens een nummer aanvragen voor jullie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook. Maar dit vind je goed?
Oke oke, niks mis mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan ik best naar luisteren, niks mis mee. Zal zo nog eens een nummer aanvragen voor jullie.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan ik best naar luisteren, niks mis mee. Zal zo nog eens een nummer aanvragen voor jullie.
Ik hoor nu pas dat het Nederlands is!quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik versta de hele tijd "in de bijlmer"
Hij heeft mooie stem. Niet vals ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is goed g. Heb je al de nieuwe hitkrant gelezen?
Je breekt mijn hartje nuquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft mooie stem. Niet vals ofzo.
Moet soms ook coke hosselen weetje.quote:
Haters blijven haten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas laat achter
Koop dan betere oordopjes.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is niet te luisteren met oordopjes inpijn.
Maar niet prima genoeg, want ze passen óf niet goed je oor, óf ze kunnen het signaal niet handelen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het zijn opzich prima oordopjes.
Frequentie van dat liedje is niet fijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar niet prima genoeg, want ze passen óf niet goed je oor, óf ze kunnen het signaal niet handelen.
Hey C_A. Net even snel een frikandelletje specialito naar binnen geschoven, en jij?quote:
De Japanner in de stomerij snapte niet waarom ik 'm wilde laten reinigen. Hij bleef maar snuiven aan die jas.quote:
Gister een worstquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey C_A. Net even snel een frikandelletje specialito naar binnen geschoven, en jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck you dolphin!!1!!!11EINZquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De Japanner in de stomerij snapte niet waarom ik 'm wilde laten reinigen. Hij bleef maar snuiven aan die jas.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister een worst21 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of toch die van 26.
of allebei?★★★
Geen ideequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
21 jaar.
of toch die van 26.
of allebei?
Ik heb pizza op.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey C_A. Net even snel een frikandelletje specialito naar binnen geschoven, en jij?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister een worstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geotjequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, wie vraagt deze bagger aan?
En mijn muziek wordt niet gedraaidquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Luister die lyrics jonge, diepquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Jellyfishquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb al 2 requests gehad. U jelly?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |