Ik hoor nu pas dat het Nederlands is!quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik versta de hele tijd "in de bijlmer"
Hij heeft mooie stem. Niet vals ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is goed g. Heb je al de nieuwe hitkrant gelezen?
Je breekt mijn hartje nuquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft mooie stem. Niet vals ofzo.
Moet soms ook coke hosselen weetje.quote:
Haters blijven haten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas laat achter
Koop dan betere oordopjes.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is niet te luisteren met oordopjes inpijn.
Maar niet prima genoeg, want ze passen óf niet goed je oor, óf ze kunnen het signaal niet handelen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het zijn opzich prima oordopjes.
Frequentie van dat liedje is niet fijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar niet prima genoeg, want ze passen óf niet goed je oor, óf ze kunnen het signaal niet handelen.
Hey C_A. Net even snel een frikandelletje specialito naar binnen geschoven, en jij?quote:
De Japanner in de stomerij snapte niet waarom ik 'm wilde laten reinigen. Hij bleef maar snuiven aan die jas.quote:
Gister een worstquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey C_A. Net even snel een frikandelletje specialito naar binnen geschoven, en jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck you dolphin!!1!!!11EINZquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De Japanner in de stomerij snapte niet waarom ik 'm wilde laten reinigen. Hij bleef maar snuiven aan die jas.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister een worst21 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of toch die van 26.
of allebei?★★★
Geen ideequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
21 jaar.
of toch die van 26.
of allebei?
Ik heb pizza op.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey C_A. Net even snel een frikandelletje specialito naar binnen geschoven, en jij?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister een worstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geotjequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, wie vraagt deze bagger aan?
En mijn muziek wordt niet gedraaidquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Luister die lyrics jonge, diepquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Jellyfishquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb al 2 requests gehad. U jelly?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |